پنجشنبه، اردیبهشت ۰۵، ۱۳۸۷

علم و دستشوئی!

...

سایت «سیروس نیوز»، مورخ پنجم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری مطلبی از آقای ایرج مصداقی منتشر کرده که نشانگر وجدان کاری و شرافت سیاسی فعالان و هوچی‌های گروه عبادی، به ویژه فعالیت‌های «فرهنگی» محمد ابطحی ‌است. داستان از این قرار است که خبری مربوط به سال 1381، این روزها در سایت‌های «اخبار روز»، وبلاگ محمد ابطحی و «پیک نت»، تبدیل به خبر روز شده! البته پیشتر در همین وبلاگ به یک مورد مشابه اشاره کرده‌ایم، و گفتیم چگونه سایت اکبر بهرمانی آنلاین، خبری متعلق به «آفتاب نیوز» را که سال گذشته منتشر شده بود، به عنوان خبر روز به خورد مخاطبان داده. ‌ ولی موردی که امروز در سایت «سیروس نیوز» انتشار یافت، در نوع خود منحصر به فرد است، ‌چرا که چهرة واقعی به اصطلاح مخالفان اصلاح‌طلب احمدی‌نژاد را آشکار می‌کند، مخالفانی که شیادی و عوامفریبی را در ترادف با فعالیت سیاسی قرار داده‌ا‌ند. و البته به خیل این شیادان داخلی می‌باید هیلاری کلینتون را هم اضافه کنیم. هر چند عیال بیل کلینتون، و حامیان‌اش از طریق تهدید ملت ایران در صدد بازار گرمی برای پرزیدنت مهرورزی برآمده‌اند.

با توجه به متن سخنرانی ابلهانة هیلاری کلینتون در مورد «نابودی» ایران، امروز می‌توان دریافت شعارهای ضداسرائیل احمدی‌نژاد ساخته و پرداختة کدام محافل استعماری‌ است. در واقع حضرت مهرورزی را از صندوق خیمه شب‌بازی بیرون کشیدند تا هم جنگی بر ایران تحمیل کنند، و هم زیرپای نوکران اسلام‌پرست‌شان را در تهران مستحکم! ولی به دلیل عدم امکان تهاجم نظامی،‌ از هنگام «انتخاب» احمدی‌نژاد،‌ رسانه‌های غرب و ریزه‌خواران‌ ایرانی‌نمای‌شان به ارعاب ملت ایران اکتفا کرده‌اند. دیروز متن سخنرانی «جنگاورانة» هیلاری کلینتون مانند الماس بر تارک بنگاه خبر پراکنی «بی‌بی‌سی» می‌درخشید. و امروز، پاسخ «دندان‌شکن» احمدی نژاد، به سخنان مضحک کلینتون در فارس نیوز، مورخ 24 آوریل 2008 انتشار یافته.

اما از آنجا که اوضاع گورکن‌ها تعریفی ندارد،‌ گورکنان فکل کراواتی ترکیه هم به کمک برادران دینی خود شتافته‌اند. در نتیجه فارس نیوز به نقل از «‌بعضی رسانه‌های ترکیه»، به ویژه روزنامه‌ای به‌ نام «قازته» ترهات مهرورزی در همدان را بازگو کرده، تا ما بدانیم آوازة حکومت جمکران حتی به «قازته» هم رسیده، و احساس سرفرازی کنیم! «قازته» با نقل فرازهائی از سخنان احمدی‌نژاد در همدان اعلام داشته، «هیچ کشوری نمی‌تواند ایران را نابود کند.» البته نیازی به «قازته» و احمدی نژاد و «فارس نیوز» نداریم که بدانیم یک کشور در هر حال نابود شدنی نیست، و گنده‌گوئی‌های هیلاری کلینتون را تنها ابلهان جدی می‌گیرند، چون این تهدیدها در واقع نان قرض دادن آمریکا به نوکران‌اش در جمکران است، تا بتوانند هارت و پورتی کرده، ابراز وجود کنند و در همدان بگویند، ما هستیم!

البته آنچه در خبر «فارس نیوز» اهمیت دارد، التماس و زاری احمدی نژاد شیردل یا بهتر بگوئیم حکومت مفلوک جمکران جهت «مذاکره» با آمریکا است. گورکن‌ها دست به دعا برداشته‌اند که «باراک اوباما» از حزب دموکرات‌ به کاخ سفید قدم گذارد تا حکومت ایران نیز سنگر سی سالة نوکران ضد‌امپریالیست را ترک کرده، به جمع نوکران «عادی» عموسام بپیوندد.

ولی اگر در جمکران می‌توان یک‌شبه، مانند هادی غفاری و محمدخاتمی از آدمکشی و چماق‌داری به «اصلاح طلب» تبدیل شد، در عرصة سیاست جهانی به این سادگی‌ها نمی‌توان پوست انداخت! در نتیجه، تلاش‌ و فداکاری‌های رسانه‌های غرب، جهت کسب وجهه برای گورکن‌ها و گشودن باب دوستی با آمریکا بجائی نمی‌رسد. البته منظور مذاکرات پنهان نیست، چون این نوع مذاکرات پس از اشغال سفارت آمریکا آغاز شد، و همچنان به «خوشی» ادامه دارد. جمکرانیان خواهان روابط آشکار با ارباب‌اند، ولی اکنون ایالات متحد به دلیل اوضاع افغانستان و عراق در شرایطی نیست که بتواند با نوکران ضدامپریالیست خود در ایران عکس یادگاری و «دست به گردن» بیاندازد. به همین دلیل شاخ و شانه کشیدن مهرورزی برای هیلاری، با آه‌های سوزناک و جگرسوزی توام شده. به گزارش فارس‌نیوز، «قازتة»‌‌ خودمان از قول مهرورزی نوشته:‌

«آه مظلومان، ایالات متحده آمریکا را خواهد سوزاند.»

بله این آه مظلومان در واقع آه نوکران اسلام‌پرست عموسام به ویژه آه فکل کراواتی‌های حزب «عدالت و توسعه»‌ است که دیروز ناچار شدند در مانور نظامی نیروی دریائی روسیه در دریای سیاه هم شرکت کنند. همچنین آه گورکن‌هاست که برای حفظ ظاهر ناچاراند راهی روسیه شده، «چرند» ببافند. چندی پیش ضرغامی سرپرست سیمای کریه جمکران در مسکو فریاد برآورده بود که، ‌ آمریکا نمی‌گذارد ما به روسیه نزدیک شویم! و امروز صفار هرندی، وزیر سانسور و سرکوب فرهنگی جمکران، در دانشگاه فرهنگ و هنر مسکو سخنان شیوائی ایراد کرده که در حنازرچوبه در دو بخش انتشار یافت!

هرندی، ‌ کودتای ژنرال هویزر در 22 بهمن 1357را «انقلاب فرهنگی» خوانده و گفته، رهبران این «انقلاب» همه فرهنگی بوده و هستند! هرندی سپس ادعا کرده که به دلیل «پیشرفت‌های ما»، همه با «ما» دشمن شده‌اند:‌

«‌آن‌ها از ما می‌خواهند دفتر علم را در کشور خود ببندیم [...] پاسخ ما به آن‌ها یک نه بزرگ است»

و در تأئید سخنان هرندی، دیروز اعلام شد، اسپانیا در ایران هزار دستشوئی برای سازمان میراث فرهنگی خواهد ساخت. می‌بینیم که اگر همه، به دلیل پیشرفت‌های علمی گورکن‌ها با آنان دشمنی می‌کنند، اسپانیا تلاش می‌کند «دفتر علم» حکومت جمکران را همچنان باز نگاه دارد.






0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت