یکشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۸۷



بازار محتسب!

...


«این حدیث ملعون روایت است از آن شیخ مابون که هر ناجوانمرد بداختری که ترک موافقت زنان گوید و دست از محبت ایشان شوید و از گوشه مخالطت ایشان پرهیزد [...] و نفع خود به برادران مسلمان رساند، پادشاه به سزا در روز حشر او را با فرعون و هامان نشر کند. عزیزا! زنهار که این حدیث را مجازی نشمری و این نصیحت را به بازی نگیری و این سخن را از میان جان استقبال کنی.»
کلیات سعدی

همانطور که پیشتر گفتیم رمالان تلاش می‌کنند تا خود را در کنار مردم قرار دهند و مطالبات مردم را از زبان خود بیان کنند. دلیل سوسیالیست شدن اکبر بهرمانی در روزهای اخیر همین است. حاج اکبر که تار و پود وجود منفورش، مانند دیگر شیوخ حکومتی، از جنایت و تاراج تشکیل شده، امروز به «پیشواز» روز جهانی کارگر شتافت، و از مطالبات کارگران هم پشتیبانی کرد! چون «حاج‌آقا» پنداشته روز جهانی کارگر هم ماه رمضان است که باید از روی پدرسوختگی به پیشواز آن رفت و تظاهر به کارگرنوازی کرد! حنازرچوبه، مورخ 27 آوریل 2008، سخنان «رفیق» بهر‌مانی در دیدار با کارگران عضو خانة کارگر را منتشر کرده. «تاواریش» رفسنجانی، طی این دیدار ضمن تأکید مزورانه بر تأمین مطالبات کارگران، به سراغ موضوع مطلوب خود، یا همان «شرایط ویژه» رفته و ضمن اشاره به تهدیدات خارجی، عملاً دست به تهدید و ارعاب مردم زده. حال آنکه بزرگ‌ترین تهدید برای ملت ایران وجود همین شیوخ مزدور استعمار است.

«کاماراد» بهرمانی خود بهتر می‌داند که اگر «شرایط ویژه» در ایران حاکم نباشد، رهبری و اکبری و سرداران و رمالان پادوی استعمار تکة بزرگ‌شان گوش‌شان خواهد بود. در نتیجه لازم است اکبر بهرمانی بر طبل «شرایط ویژه» بکوبد و ساواک منفور هم شرایط ویژه را حاکم نگاه دارد.

پیش از براندازی 22 بهمن، از آنجا که هنوز چهرة کریه اسلام بر توده‌های مردم پوشیده مانده بود، ساواک از طریق «طلاب» و «مردم»، یا ساواکی‌های بدون دستار، ‌شرایط ویژه را حاکم می‌کرد. در شرایط فعلی که همگان نکبت اسلام و ملایان را شناخته‌اند، شرایط ویژه در لرستان حاکم می‌شود، تا ساواک با یک تیر چند نشان بزند. هم به سرکوب مردم بپردازد، و هم به ایرانیان ساکن دیگر مناطق «ثابت» کند که در لرستان گروهی به خرابکاری مشغول‌اند. البته از آنجا که وزیر کشور هنوز پورمحمدی است، ساواک جمکران جهت اعمال سیاست اربابان خود هنوز شیوه‌های دوران پهلوی را به کار می‌برد. می‌دانیم که آخوند جماعت با تحول بیگانه ‌است. و در راستای همین ویژگی آخوندی است که وزارت کشور در ایلام آشکارا به تحریک افکار عمومی پرداخت تا مردم اعتراض کنند و ساواکی‌ها در این شهر به آتش زدن بانک‌ها و تخریب امکان عمومی مشغول شوند.

وزارت کشور جهت ایجاد شرایط مطلوب، اقدام به ابطال ده هزار رأی کاندیدای اصلاح طلبان برای نمایندگی در مسجد جمکران می‌کند، «مردم» در مقابل فرمانداری تجمع می‌کنند و اینجاست که «کاسورهای» ساواک وارد معرکه شده، به آتش زدن بانک‌ها و تخریب اماکن عمومی می‌پردازند. بله، این شاید آخرین شاهکار پورمحمدی و دارودسته‌اش در ساواک باشد، چون به زودی «توسری الهی» را دریافت خواهند کرد.

البته این مسائل ذره‌ای از عشق و علاقة اصلاح طلبان دروغین، یا فعلة فاشیسم به «آزادی» نخواهد کاست. جمیله کدیور، سگ مؤنث نازی آباد، که هفتة گذشته پس‌ از دریافت یک تکه استخوان، به گمانه زنی پرداخت و انفجارهای شیراز را به بهائیان، مجاهدین خلق و برخی گروه‌های دیگر نسبت داد، امروز پس از دریافت تکه استخوان دیگری، «ضداستبداد» شده! بله، در هزارة سوم استخوان‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام سگ‌های «هرزه‌مرس» استعمار یا قلم به مزدهای حکومتی را به مسیر مناسب «ارشاد» می‌کند. در این راستا، «شهروند امروز» هم به شرح ازدواج‌های رمالان و فرزندان‌شان پرداخته ولی ضمن آمیختن راست و دروغ چند نکتة مهم را فراموش کرده. نخست آنکه ازدواج فرزندان واعظ طبسی را بکلی از قلم انداخته و از یاد برده که قوم و قبیلة طبسی از طریق ازدواج، اخیراً خود را به قبیلة لاریجانی مرتبط کرده‌اند، تا حلقة ریزه‌خواران کارخانة رجاله پروری از لبنان تا ایران تکمیل شود. «شهروند امروز» همچنین ضمن توضیح در مورد لاهوتی، امام جمعة رشت، اظهارات وی پیرامون مسئولیت مستقیم احمد خمینی در آتش‌سوزی سینما رکس آبادان را از قلم انداخته! با این وجود، بدون در نظر گرفتن جنایات احمد خمینی، پیشتر هم می‌دانستیم که استعمار فقط از محافل جنایتکار حمایت می‌کند.

ولی از هر چه بگذریم سخن «شرایط ویژه» خوش‌تر است، شرایطی به طرق مختلف بر ما ملت تحمیل می‌شود. به عنوان نمونه، از طریق گزافه گوئی و بزرگ‌نمائی. این شیوه‌ای است که به قول سعدی شیرازی «محتسب‌های ک... برهنه در بازار»، یا همان لات و اوباشی که پس از 22 بهمن سال 1357 به فرماندهان سپاه تبدیل شده‌اند، باید رعایت کنند. رحیم صفوی بهترین نمونة همین نوع «محتسب» به شمار می‌آید، و به همین دلیل مانند ولایتی و دیگر زباله‌های برگزیده، در کنار رهبر فرزانه‌ جای دارد. محل گنده‌گوئی‌های محتسب‌های کذا هم «فارس‌نیوز» شده، که فعلاً تا یک قدمی «ارتش شاهنشاهی» رسیده، هر چند افسارش را کشیدند و گفتند مسیر چاه جمکران از شاهنشاهی نمی‌گذرد، به فلاکت ختم خواهد شد. بله، در این راستا «فارس نیوزی‌ها» ناچار شدند مظهر فلاکت، رحیم صفوی را دوباره از صندوقچة جهاز رهبری بیرون کشیده، بلندگو را بدهند دستش که هر چه می‌خواهد پارس کند. و تیمسار صفوی هم از حق نگذریم سنگ تمام گذاشت.

به این ترتیب که ایشان ضمن نبش قبر پیامبر گرامی اسلام، به پروژة اتحادیة اروپا و اهداف اقتصادی آن‌ برخورد کرده و ما را در جریان اهداف اقتصادی و استراتژیک آنحضرت قرار دادند. از قرار معلوم یکی از اهداف پیامبر بزرگوار جهت عزت و اقتدار اسلام و مسلمین توسل به نفت و گاز بوده! ببینید آنحضرت در آن زمان، چقدر از دورة ما جلو‌تر بودند!

«غلام آنم که کاچی خوردن صنعت اوست و تتماج بریدن پیشة ‌او [...] تا بعد از آن زن و فرزندش بر خورند [...].»

بله سردار صفوی، با الهام از اهداف پیامبر، ایجاد بازار مشترک اسلامی، واحد پول یکسان و استفاده از نفت و گاز را برای مبارزه با زورگویان پیشنهاد کرده‌اند. و پیشنهادات سرنوشت ساز ایشان در «فارس نیوز» مورخ هشتم اردیبهشت‌ماه سالجاری منتشر شده، و حتماً پشت امپریالیسم غرب را هم به لرزه در آورده! اصلاً «هیلاری» که این حرف‌ها را شنید، در دم بیهوش شد و ممکن است مبارزات انتخاباتی را هم تعطیل کند! حتی امپریالیسم شرق هم که دیگر وجود ندارد، دندان‌های‌اش از ترس «تیلیک تیلیک» به هم می‌خورد، تو گوئی رفیق استالین و اعضای «پولیت بورو» را وادار کرده باشند در سرمای منهای50 درجة سانتیگراد در هوای آزاد بالة دریاچة قو اجرا کنند.

سرمای منهای 50 درجة سانتیگراد برای کسانی که در تهران نشسته‌اند قابل تصور نیست. فواید چنین سرمائی برای ما ایرانیان استعمارزده این است که با آن آشنائی نداریم! به این ترتیب با لباس زمستانی عادی که در پاریس به تن می‌کنیم در کمال خونسردی از هتل خارج می‌شویم که قدمی بزنیم! البته می‌بینیم که در خیابان همه پالتو پوست و کلاه پوست و چکمه‌های بلند به پا دارند و سردار رادان هم مزاحم‌شان نمی‌شود، چون شیخ صانعی فتوی داده! ولی مگر ما ایرانی‌ها با هفت هشت هزار سال تمدن و تاریخ و فرهنگ دروغگوئی و خودکامگی گوشمان به این حرف‌ها بدهکار است؟! ما نفت و گاز داریم! بله، عزت و اقتدار سردار صفوی را دست‌کم نگیرید که بد می‌بینید. و ما هم با تکیه بر لاف و گزاف ژنرال صفوی از هتل پای به پیاده رو گذاشتیم و چند قدم برداشتیم و نفس عمیقی کشیدیم که ناگهان احساس کردیم شمشیر امام زمان بر ریه‌هایمان فرود آمده، پنج انگشت دست بریدة حضرت عباس هم به چشممان فرو رفته، و آتش جهنم به صورت‌ «لائیک‌مان» افتاده!

بله سرمای 50 درجه زیر صفر درست به آتش می‌ماند، می‌سوزاند. در نتیجه ناچار شدیم به هتل بازگردیم و لوازم و تجهیزات مخصوص «شرایط ویژه» بر تن کنیم. و در ضمن بفهمیم ارسطو حق داشته، بیماری «خودکامگی» از ما ایرانیان به دیگران سرایت کرده! به ویژه سردار صفوی که با پیروی از پیام مقام معظم رهبری در باب «نوآوری» خودکامگی را با حماقت و یاوه‌گوئی در هم آمیخته و گفتند، اگر آمریکا بفهمد کشورهای اسلامی چه ثروت و قدرتی دارند ممکن است عصبانی شود! البته ژنرال صفوی ضمن درافشانی‌های کذا فراموش کردند که اختیار ارز حاصل از تاراج ثروت‌های ما در دست بانک‌های غربی است! و به احتمال زیاد امپریالیسم غرب هم فراموش کرده که امت اسلام در چهار گوشة جهان از نوکران وفادار غرب بوده و خواهد بود. در چنین شرایطی که همگان واقعیات را فراموش کرده‌اند، طبیعی است که ژنرال صفوی که سی سال است در سنگر مبارزه با امپریالیسم چرت می‌زند و دهن دره می‌کند، چنین نکات پیش پا افتاده‌ای را از یاد برده باشد! بله، قهرمانان خسته‌اند! و به همین دلیل است که «فارس نیوز»، زبان فارسی را با زبان پدری ‌سرداران اسلام مخلوط کرده و می‌‌نویسد:

«[رحیم صفوی] با [...] تبیین موقعیت جغرافیائی، ژئو پلیتیکی برتر، ‌ژئو اکونومیک و ژئو کالچر پنجاه و هفت کشور اسلامی گفت [...] رشد و توسعة کشورهای اسلامی [...] در قالب یک بازار مشترک اسلامی تحقق یافتنی است.»

البته پروژة بازار مشترک اسلامی در چند خط خلاصه می‌شود: حراج گاز و نفت، و تبدیل 57 کشور کذا به یک بازار مصرف برای کالاهای بنجل غرب که اخیراً در چین تولید می‌شوند. بله، سردار صفوی وقتی می‌گوید «بازار»، به همان بازار تهران نظر دارد، که پیشتر در آن سینه می‌زد و باج می‌گرفت. بازاری که در واقع بازار استحمار و کالاهای غرب و محل تردد محتسب‌های ک...برهنه است. جهت رونق چنین بازار فلاکت و ابتذالی، لازم است دری نجف آبادی هم «بازاریابی» کند.

البته بازاریابی دری نجف آبادی برای زباله‌های وارداتی از طریق زدن نعل وارونه انجام می‌پذیرد. به گزارش «فرانس پرس» دری نجف آبادی به معاون پرزیدنت مهرورزی نامه‌ای نوشته و از واردات غیرمجاز اسباب بازی‌های غربی ابراز نگرانی کرده! نجف آبادی نوشته، تبلیغ برای پرسوناژ مردعنکبوتی، باربی، بتمن، هری پوتر و سی‌دی‌ها و نوار ویدئو و ... ارزش‌های انقلاب را تهدید می‌کند. بازاریابی هم مانند پروپاگاند تلاش می‌کند با به چالش کشیدن عقل سلیم، از طریق تحریک احساسات مردم به اهداف خود دست یابد. و ابراز نگرانی «نجف آبادی» دقیقاً در همین راستا انجام پذیرفته. گورکن‌ها می‌خواهند با بهره‌گیری از نفرت مردم، آنان را به مصرف اینگونه کالاهای مبتذل تشویق کنند. چون بازار قاچاق توسط مافیای غرب و حکومت اسلامی کنترل می‌شود، و بجز ترویج ابتذال فرهنگی هیچ هدفی را دنبال نمی‌کند. ساده‌تر بگوئیم، دری نجف آبادی پلید به صورت غیرمستقیم مردم را به استقبال از آنچه منع می‌کند فرا‌خوانده. و در راستای همین ترویج ابتذال است که رسانه‌های «معتبر» غرب تلاش می‌کنند، اراذل و اوباش این حاکمیت را به عنوان روشنفکر و فیلسوف به ما ملت حقنه کنند.

سایت «گویا نیوز»، مورخ پنجم اردیبهشت‌ماه سالجاری به نقل از «مهرنیوز»، به نقل از «ال‌پائیس» می‌نویسد، مجلة «سیاست خارجی» شیرین عبادی، عبدالکریم سروش، اومبرتو اکو و نوام چامسکی را در فهرست 100 روشنفکر جهان قرار داده. در اینکه نوام چامسکی، روشنفکر است، جای هیچ تردیدی نیست. ولی اومبرتو اکو، از نویسندگان دینی و ریزه خوار واتیکان است که طی جنگ سرد چپ نمائی می‌کرد، و پس از فروپاشی اتحادجماهیر شوروی عاشق مسیح شده و می‌خواهد در صلح و آرامش، هر کریسمس، با نوه‌اش طویلة محل تولد مسیح را بازسازی کند. این مختصر را جهت آشنائی بیشتر با «اومبرتو اکو» آوردیم، ولی در مورد شیرین عبادی و عبدالکریم سروش باید بگوئیم مجلة کذا در حق ملت ایران به راستی ظلم کرده، چون الله‌کرم، علی خامنه‌ای، مرضیه مرتاضی و حاج بخشی را در رأس فهرست کذا قرار نداده. مگر قرار نیست به فرمان سردار صفوی بازار مشترک اسلامی داشته باشیم، پس لازم است جهت تأمین مایحتاج ابتذال نیز کالاهای لازم در این بازار عرضه شود. همانطور که سردار صفوی در «فارس نیوز» فرموده‌اند:

«باید با قدرت نفت و گاز زورگویان را سر جای خود نشاند.»

و این همان قدرت نفت و گاز است که به «زورگویان» اجازه می‌دهد امثال سروش و عبادی را روشنفکر بخوانند، همچنانکه همین «قدرت»، اوباشی چون رحیم صفوی را به «سردار» تبدیل کرده. در هر حال ما که همه امیدمان به همان هزار دستگاه توالت و دستشوئی است که به لطف اسپانیا برای ما ملت ساخته خواهد شد. باشد که «زور گویان» را، از رهبری تا صفوی، در آن‌ها دفن کنیم. اما فراموش نکنیم که به گفتة سردار اکبر و دیگر گورکن‌های جمکران غربی‌ها هر چه دارند، از اسلام و فرهنگ اسلامی دارند. «توپ مرواری» چنین فرماید:

با آنکه کمر شرق و غرب زیر بار منت تمدن عرب موشخوار خم شده بود، اعراب غیرتی نخواستند جامة ننگ و عار بپوشند، این شد که تمامی مزایای هنر و دانش و فلسفه و اختراعاتی که به وجود آورده بودند برای ملل غربی گذاشتند، و خودشان کمافی‌السابق با ک... لخت یک عبا پوشیدند و در میان ریگ‌های روان صحاری عربستان مشغول عنعنات ملی و شکار سوسمار گردیدند.

تا به فرمان سردار، بازار مشترک اسلامی تشکیل دهند.



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت