شنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۸۷

پیشتازی و ترک‌تازی!

...


در پی چرخش سیاست ایالات متحد و تلاش بر پایان دادن به آخوند بازی در عراق، «فارس نیوز» سایت پاسداران سلطنت طلب جمکران، مصاحبه‌ای با پاسدار شریعتمداری، سرپرست کیهان، شیپور تبلیغاتی کوکلوکس‌کلان‌های ینگه دنیا انجام داده. در این مصاحبه، سرگروهبان شریعتمداری در حالی که اشک در چشمان شهلای‌شان حلقه زده بود، تأکید کرده‌اند که سپاه المهدی باید خلع سلاح شود. سخنان سرپرست کیهان نه تنها بازتاب عقب نشینی آشکار ایالات متحد از سیاست آخوندپروری در عراق، که نشانگر تضعیف مواضع گورکن‌ها، وفادارترین پادوی سازمان سیا در ایران است. در واقع دلیل سخنرانی‌های آتشین خامنه‌ای، خاتمی و گلة دستاربندان حکومتی در دفاع از اسلام و امام و انقلاب این است که دستاربندان تلاش می‌کنند به هر ترتیب بر طبل پوسیدة «حکومت اسلامی» کوفته، وقت بگیرند تا شاید امدادهای غیبی نجات‌شان دهد. همزمان با تحرکات گورکن‌ها، حضرت داریوش همایون، رهبر «مشروطه طلبان محمدی» نیز جهت پیشرفت کشور، خواهان پیوستن به «اسلام اصیل» و پیروی از کشورهای «پیشرفتة» ترکیه و امارات شده‌اند! ولی از همه مهم‌تر تظاهرات طلاب ساواک به رهبری مصباح یزدی در برابر دفتر شاهرودی است. دستاربندان ساواک از رئیس زبان نفهم قوة قضائیه خواستار همکاری با دولت مهرورزی شده‌اند!

نمی‌دانم چرا مقامات و متخصصان حکومت گورکن‌ها رنج تهیة گزارش مضحک کمیسیون اصل نود، پیرامون فساد مالی و زمین‌خواری در دورة سرداراکبر و شیاد اردکان را بر خود هموار کردند؟ در حالیکه آخوند علم‌الهدی بدون اتلاف وقت، پیش از آنان اشکال اصلی را کشف کرده بودند. به گفتة «آفتاب نیوز»، مورخ 5 آوریل 2008، علم الهدی، ‌آخوند جمعه بازار مشهد می‌گوید، ریشة همه نا‌بسامانی ها در «بی‌حجابی است». البته بی‌حجابی مورد نظر علم الهدی، استفاده از روسری به شمار می‌رود، و می‌دانیم که تار موی زنان سی سال است که مانع پیشرفت و ترقی گورکن‌ها شده. بنابراین کمیسیون اصل نود و دیگر متخصصان مبارزه با فساد زحمت نکشند، سفارتخانه‌های غربی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی، هر هفته راه‌های توجیه کشتار، چپاول و سرکوب در ایران را به گورکن‌ها نشان می‌دهند. تازه‌ترین راهی که سازمان سیا در برابر گورکن‌ها گشوده، «بازگشت به اسلام» و شعارهای پوچ از قبیل مبارزه با «التقاط»، تأمین اهداف «انقلاب»، و تحقق فرامین روح‌الله خمینی برای پیشرفت و تعالی است!

مبارزه با التقاط را ساواک از طریق مراجعه به آثار «ارزشمند» استاد مطهری انجام می‌دهد. «اهداف انقلاب» را علی خامنه‌ای برایمان بیان می‌کند. این اهداف همه در «اسلام» خلاصه می‌شود، که به گفتة مقام معظم «همة نیازهای مادی و معنوی» ما ملت را تأمین می‌کند. اظهارات خامنه‌ای در «فارس‌نیوز» مورخ چهاردهم اردیبهشت‌ماه سالجاری منتشر شده. رهبر فرزانه در بیانات خود «هدف مردم» از انقلاب کذا را تشریح کرده و فرموده‌اند، ملت‌های دیگر باید مشاهده می‌کردند که تحقق چنین اهدافی در جامعة اسلامی امکانپذیر است:

«هدف مردم از انقلاب اسلامی ساختن ایرانی مستقل، آزاد از استبداد و وابستگی، برخوردار از ثروت و امنیت، متدین بهره‌مند از معنویت و اخلاق و پیشتاز در مسابقة ملت‌ها در زمینة علم و توسعه بود.»


و البته با توجه به سخنان پرزیدنت مهرورزی پیرامون مسدود شدن 80 میلیارد دلار ذخیرة ارزی این حکومت «مستقل» در بانک‌های غربی، می‌توان به ژرفای حماقت مقام معظم در باب ادعای استقلال بهتر پی برد. از مسائل اخلاقی و معنویات هم سخن نمی‌گوئیم، چرا که همکاری حکومت گورکن‌ها با باندهای قاچاق زن و کودک در کشورهای همسایه دیگر از روز هم روشن‌تر است. در واقع، اوج «اخلاقیات» علی‌خامنه‌ای و شرکاء در همین تجارت شرافتمندانه تجلی یافته.

همزمان با سخنرانی‌های اسلامی مقامات جمکران، دستاربندان جیره‌خوار ساواک به رهبری مصباح‌یزدی، در برابر قوة قضائیه تظاهرات کرده، خواهان مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌شوند. سایت «اطلاعات نت» به نقل از «سرمایه» می‌نویسد، پنجشنبة هفتة گذشته تعدادی از طلاب مدارس حوزة علمیة قم به همراه برخی شاگردان مصباح‌یزدی در برابر دفتر شاهرودی تجمع کرده، قوة قضائیه را به کوتاهی در برخورد با مفاسد اقتصادی متهم کرده‌اند. «طلاب» کذا از شاهرودی خواسته‌اند با دولت مهرورزی در مبارزه با فساد مالی همکاری کند!

اینکه مصباح یزدی و «طلاب» که خود از فساد اقتصادی تغذیه می‌کنند، خواهان مبارزه با مفاسد اقتصادی ‌شوند، نشان می‌دهدکه ساواک گورکن‌ها می‌پندارد قادر است صحنه‌سازی‌های سال 1357 را تکرار کرده، طلاب را بار دیگر در صف نخست مخالفان حاکمیت قرار دهد. و از همه مهم‌تر نخبگان ساواک به این نتیجه رسیده‌اند که مردم ایران آنچنان شوت و پرت‌اند که احمدی نژاد را در تقابل با حاکمیت می‌پندارند! از آنجا که این «نقش» را پیشتر محمد مصدق، مهدی بازرگان، بنی‌صدر، و این اواخر خاتمی شیاد نیز بازی کرده، «پوکویاما» در جمکران به این نتیجه رسیده که احمدی‌نژاد را هم می‌تواند در همین نقش احیا کرده، نتایج مطلوب سازمان سیا از این تقابل دروغین را به دست آورد. پیامد جنگ زرگری مصدق، بازرگان و خاتمی با حاکمیت جز سرکوب ملت ایران و گسترش دامنة چپاول استعماری هیچ نبوده، و اینبار هم هدف از تقابل دروغین بین دولت احمدی نژاد و «برخی‌ها» و «بعضی‌ها»، تداوم سرکوب و چپاول استعماری است. ظاهراً گروهی از نخبگان سازمان سیا و نوکران‌شان در جمکران هنوز نفهمیده‌اند که اگر آمریکا ناچار به جمع کردن بساط مقتدی صدر در عراق شده، قادر به حفظ نوکران‌اش در جمکران نخواهد بود. و طبیعی است که مصباح یزدی و شاگردان خرفت و کودن ایشان نتوانند درک کنند که بازی‌های دوران جنگ سرد را نمی‌توان تکرار کرد. به همین دلیل است که بعضی‌ها در «موسسة یاران دفاع مقدس» مصلحت در آن دیده‌اند که پرچم «امام حسین» را در ینگه دنیا به اهتزاز در آورند!

دانشجویان عضو انجمن‌های اسلامی کانادا و آمریکا، یا همان نانخورهای حکومت اسلامی در مغرب زمین، خواهان عزاداری زیر پرچم کذا شده‌اند. اینان که از سوی ساواک جمکران به بلاد غرب اعزام می‌شوند تا غربی‌ها ضمن چپاول ارز حاصل از تاراج نفت کشورمان، به تولید انبوه «سعید امامی، ولایتی و چمران» بپردازند، می‌گویند، بدون این پرچم الهام‌بخش حماقت و مرگ‌پرستی قادر به عزاداری نخواهند بود. چون وظیفة اعضای انجمن اسلامی در فرنگ، خبرچینی برای ساواک و سینه زنی و عزاداری است. به گزارش سایت پاسداران سلطنت طلب، «فارس نیوز»، اعضای انجمن‌های اسلامی درخواست کرده‌اند که این پرچم:

«همزمان با برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا در جمع عاشقان اهل بیت به اهتزاز در آید.»

قرار است پرچم کذا به آرژانتین و دیگر مراکز فاشیسم در قارة آمریکا نیز ارسال شود. تاکنون رنگ پرچم عزاداران حسینی سبز بوده یا سیاه! ولی با رعایت اصل «نوآوری»، که از طرف مقام معظم مورد تأکید قرار گرفته، جهت در ترادف قرار دادن «چمران»، پادوی سازمان سیا با «چه گوارا»، پرچم کذا را «گلگون» طراحی کرده‌اند! دانشجویان کودن انجمن اسلامی که پنداشته‌اند مسلمانان قارة آمریکا «شیعه مسلک» و اهل نوحه و مرثیه‌اند، خواستار اهدای پرچم کذا به مسلمانان قاره آمریکا هم شده‌اند! بله، تا ابله در جهان هست، مفلس در نمی‌ماند. حال بازگردیم به مبارزات بی‌امان گورکن‌ها با مفاسد اقتصادی!

به گزارش فارس نیوز، «سربازان گمنام امام زمان»، با اجازة مقامات قضائی ‌عناصر اصلی یک شبکة فساد و کلاهبرداری در امر «مقدس» مسکن و زمین را بازداشت کرده‌اند. بله به همین سرعت! هنوز عربده‌های طلاب ساواکی در برابر دفتر شاهرودی خاموش نشده بود که وزارت اطلاعات، یا همان ساواک گورکن‌ها که خود از مراکز اصلی فساد مالی‌ است، برای مبارزه با فساد قیام کرده. «فارس نیوز» به نقل از دفتر روابط عمومی ساواک می‌نویسد، این شبکه از طریق جعل اسناد، سربرگ و مهر نهادها، پرداخت رشوه، اعمال نفوذ در مزایده‌های رسمی، اراضی بیت‌المال را در اختیار گرفته، مجوز ساخت 4700 واحد مسکونی را اخذ و آن‌ها را به 14000 نفر پیش‌فروش نموده! بله هر واحد مسکونی به بیش از سه نفر فروخته شده، و فروش هم به اطلاع دفاتر دولتی نرسیده! به گفتة وزارت اطلاعات جمکران شبکة کذا اسلحه، دستبند، باتوم، گاز اشک‌آور و چراغ گردان ویژة پلیس هم در اختیار داشته!

عجیب است که در شهر تهران، رایحة یک میهمانی از چند کیلومتری به مشام سگ‌های هار جمکران می‌رسد، ولی زمین‌خواری و کلاهبرداری آنهم در چنین ابعاد گسترده‌ای مدت‌ها تداوم می‌یابد، تا به درخواست آخوند مصباح‌یزدی «کشف» شود. البته طبق معمول نام و نشان کلاهبرداران فاش نشده، تا به معنویت‌شان لطمه نخورد! همانطور که در گزارش کمیسیون اصل نود، آبروی یاران مقام معظم رهبری را حفظ کردند. شاید هم «سربازان گمنام امام زمان»، فقط مجرمین گمنام را بازداشت می‌کنند، تا آزاد کردن‌شان اشکالی پیش نیاورد!

تا آنجا که ما می‌دانیم زمین‌خواری و کلاهبرداری از فعالیت‌های عمدة حکومت جمکران است، و اگر احتمالاً کسانی به جرم زمین‌خواری دستگیر شده باشند، مسلماً از گروه شرکاء نبوده و در زمرة رقبا‌ی‌اند. مبارزه با فحشا و مواد مخدر نیز دقیقاً در همین چارچوب صورت می‌پذیرد. شبکة دولتی آزادانه به تجارت مواد مخدر، زن و کودک مشغول است، و پلیس وظیفه دارد غیردولتی‌ها را دستگیر کند. امروز «فارس نیوز» گزارش می‌دهد که نیروی انتظامی از هفتة آینده، خرده فروشان مواد مخدر را جمع آوری خواهد کرد. مسلم بدانیم خرده فروشانی که جمع آوری می‌شوند، به شبکه‌های غیرحکومتی وابسته‌اند. چون تجارت مواد مخدر، در داخل مرزها، تجارت پرسودی است و در انحصار حاکمیت جمکران! چرا که تاجر اصلی مواد مخدر، سازمان ناتو است که در افغانستان و پاکستان فعالیت دارد و کاملاً طبیعی است که فقط با نوکرانش در جمکران همکاری کند.

مبارزه کشکی با فساد را رها می‌کنیم، و بازمی‌گردیم به چرخش سیاست آمریکا در عراق و در منطقه. به محض اینکه دکان مقتدی‌صدر در عراق تعطیل شد، داریوش همایون، رهبر مشروطه‌طلبان «محمدی»، به ستایش از ترکیه، دوبی و امارات مشغول شده! رهبر مشروطة محمدی چنین فتوی صادر کرده‌اند: به آندسته از امت اسلامی بپیوندیم که وضع‌شان از ما بهتر است. حضرت داریوش همایون ضمن تحلیلی کشکی از تاریخ، فرموده‌اند، موضوع رویاروئی اسلام و غیراسلام نیست، باید سعی کنیم خودمان را به همسایگانی برسانیم که به فریضه‌های مذهبی پای بندتر از ما بوده و دارند از ما جلو می‌زنند. بله داریوش همایون هم مانند علی‌خامنه‌ای به مسابقة ملت‌های اسلامی «اعتقاد» دارد:

«جامعه‌هائی از ترکان و عرب‌های مسلمان [...] که در فرائض مذهبی پا برجاترند دارند فرسنگ‌ها از کشور امام زمان پیش‌تر می‌افتند.»

این مطلب در «سایروس نیوز» انتشار یافته، و کشورهائی که دارند از ما جلو می‌زنند، ترکیه و امارات عنوان شده‌اند! از ابرقدرت امارات هیچ نمی‌گوئیم، چون اگر ناوگان آمریکا خلیج فارس را ترک کند، نه تنها شیوخ امارات که دیگر شیخک‌های منطقه نیز باید خود را در خلیج فارس غرق کنند. پس سری به ترکیه می‌زنیم که عضو ناتو است، و اخیراً به افتخار اسلام گرائی هم نائل آمده. ترکیه چنان پیشرفتی کرده که بحث سیاسی روز در این کشور، تبدیل «هویت ترک» به «هویت ملی» شده! به عبارت دیگر، بجای «آتاتورک» یک «آتاملی» قرار خواهد گرفت. و خلاصة مطلب، قرار شده دولت عبدالله ‌گل در آینده به همان نقطه‌ای برسد که هشت دهة پیش از طریق کودتای کلنل آیرون‌ساید، حاکمیت ایران از آن آغاز کرد. عشق داریوش همایون به کشورهای «پیشرفتة» ‌مسلمان همسایه مسلماً بی‌دلیل نیست! لباس شخصی دوران پهلوی، که اخیراً نقش سیدضیاء را بر عهده گرفته، از زبان اربابان‌اش خواهان بازگشت به فرائض اسلامی و بازگشت به کودتای «نخستین» شده. شاید بهتر باشد «یاران دفاع مقدس» یک بیرق سبز حسینی هم برای مشروطه طلبان محمدی ارسال کنند که در عزاداری‌های‌شان در سوئیس بی‌بیرق نمانند!






0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت