پنجشنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۷



گورکن و ناخداکلمب!


...
حاکمیت انگلستان عاقبت نقاب از چهرة طالبان‌پرور خود برداشت و الیزابت دوم را برای حمایت از طالبان «مدرن» راهی ترکیه کرد. برخی حیوانات ـ وحشی و اهلی ـ از طریق ادرار کردن قلمرو خود را مشخص می‌کنند، و مقامات کشورها نیز از طریق مسافرت! نظر به اهمیت مسافرت الیزابت دوم به ترکیه، وبلاگ امروز را به پروپاگاند استعمار انگلیس در راه اعتلای «اسلام مترقی» اختصاص می‌دهیم. چرا که حاکمیت انگلستان شکم خود را برای بازگشت به سیاست‌های قرن نوزدهم در منطقه، به ویژه در ایران، صابون مفصلی زده و جهت اعمال این سیاست‌ها نیاز فراوان به دین اسلام دارد؛ بله، منطقه مسلمان نشین است! اما پیش از پرداختن به سیاست دین‌فروشی انگلستان در منطقه لازم است پیرامون سیاست‌های بانک مرکزی ایران جهت گسترش فقر توضیح مختصری بدهیم.

در ادامة وبلاگ دیروز پیرامون سیاست‌های بانک مرکزی در ایران، با تکیه بر «فرهنگ رضایت طلبی» اثر گالبرایت، تأکید می‌کنیم که بانک مرکزی ایران پیرو سیاست‌های بانک مرکزی آمریکاست و جهت تداوم منافع اقتصادی غرب در ایران با کاهش نرخ بهرة بانکی مخالفت می‌کند، چرا که سیاست‌های بانک مرکزی در خدمت رانت‌خواری قرار گرفته. بنابراین پرزیدنت مهرورزی که گرانی مواد غذائی را به گردن آمریکا می‌اندازند، هم کاملاً حق دارند، و هم کاملاً مهمل می‌گویند.

ایشان کاملاً حق دارند، چون حکومت اسلامی دست نشاندة آمریکاست و می‌باید از سیاست‌های اربابان خود پیروی کند، در نتیجه با نابودی کشاورزی و دامداری در ایران دست اربابان را باز گذاشته تا برای میزان خوراک و نوع غذای ما ملت هم تصمیم بگیرند. ساده‌تر بگوئیم، حکومت عزت و سربلندی خمینی دجال کار را بجائی رسانده که غرب هر لحظه اراده کند می‌تواند بدون تهاجم نظامی، با حاکم کردن قحطی بر ملت ایران هر چه می‌خواهد به کشور دیکته کند. از سوی دیگر حکومت عزت و استقلال و سه دهه «پیشرفت»، این فرصت را داشت که با پرداخت یارانه به کشاورزان و دامداران، ایران را از نظر تولید گندم، برنج و گوشت قرمز به مرحلة خودکفائی برساند. ولی سیاست استعمار غرب چنین مصلحت نمی‌دید و مسلماً هنوز هم چنین مصلحتی در کار غرب نخواهد بود. در نتیجه، در زمینة مردمفریبی فعلی، فردی به نام احمدی نژاد به خود اجازه می‌دهد با کمال وقاحت سیاست اقتصادی استعماری حکومت اسلامی را انکار کرده، ادعا کند غربی‌ها مواد مورد نیاز مردم فقیر را احتکار کرده‌اند! از پرزیدنت مهرورزی که ضمن قیاس به نفس ما را ابله پنداشته، می‌باید بپرسیم، آیا زمین‌های کشاورزی ایران را هم غربی‌ها از چشم حکومت نکبت و ادبار امام سیزدهم پنهان کرده بودند، که پس از سی سال عربدة استقلال و مبارزه با آمریکا امروز از اطریش و امارات برنج وارد می‌کنید؟ راستی در این شرایط حال و احوال همسر دکتر فاطمی که از زمان ریاست سرکار بر قوة مجریة جمکران، پیرانه‌سر هوای جوانی کرده بودند چطور است؟ همچنان حال‌شان بهتر و بهتر می‌شود؟! نکند قرار است پس از ملی شدن پرافتخار نفت، «گاز» را هم به شیوة مصدق «ملی» کنید؟

پیشتر در مورد ملاقات همسر حسین فاطمی با مهرورزی گفتیم که کارخانة رجاله پروری جهت کسب وجهه برای احمدی نژاد، این نمایش مهوع را به راه انداخته. و با توجه به تقارن سفر الیزابت دوم به ترکیه و اکتشافات اژه‌ای پیرامون تروریست‌هائی که به ادعای وزارت اطلاعات جمکران قصد انفجار کنسولگری روسیه در رشت را داشتند، باید بگوئیم که حاکمیت انگلستان همزمان با نوازش سروگوش دولت اسلامی ترکیه، از طریق وزارت اطلاعات ایران به تهدید روسیه هم پرداخته، ولی از زبان آخوند اژه‌ای! البته هم‌اکنون گزارشاتی حاکی از ترور چهار دیپلمات جمکران در بغداد بر روی خطوط خبری جهان قرار گرفته! با در نظر گرفتن این ترورها باید بگوئیم، تروریست‌های کذا وزارت اطلاعات گورکن‌ها را به قول امام سیزدهم «بازی‌» داده بودند، هدف‌شان کنسولگری روسیه در رشت نبوده! بگذریم! از نظر تاریخی، تهدید روسیه توسط انگلستان از طریق ملایان دست پروردة کارخانة رجاله پروری در ایران، به سال 1829 میلادی باز می‌گردد.

روز 22 بهمن‌ماه 1207 شمسی، اوباش به فتوای ملایان 37 کارمند سفارت روسیه در تهران به قتل رسانده، جسدشان را هم تکه، تکه می‌کنند، چون دو زن مسیحی که جزو اموال یکی از آیات عظام به شمار می‌رفتند به سفارت روسیه پناهنده شده بودند. و می‌دانیم که با نوامیس حجج اسلام نمی‌توان شوخی کرد، هر چند که طبق ترهات فمینیست‌های دینی و آخوند قرائتی، زنان در اسلام از مردها هم آزادترند! در هر حال آنزمان هنوز روسیه بلشویک نبود و آیات عظام نمی‌توانستند روس‌ها را «ملحد» بخوانند، و خون‌شان را مانند بهائیان «مباح» اعلام کنند. پیش از ادامة مطلب لازم است یک پرانتز باز کنیم و بگوئیم آخوند حسینیان از زبان خمینی دجال به تبلیغ برای بهائیان هم پرداخته.

بله، یکی از پژوهندگان علوم «کشک و پشم»، در سایت مرکز اسناد گورکن‌ها، نامه‌ای از امام سیزدهم منتشر کرده که در آن خمینی دجال به ملایان توصیه می‌کند، همبستگی را از بهائیان بیاموزند! به نظر می‌رسد روح‌الله، به بهائیان که اینهمه هم لعن و نفرین‌شان می‌کرد خیلی نزدیک بوده و فقط بر اساس تقیه، فحاشی‌ می‌کرده! در ضمن مرکز اسناد گورکن‌ها در مورد فریدون آدمیت هم به افشاگری‌های مضحکی پرداخته که حکایت از حماقت مقام ریاست این مرکز یعنی همان آخوند حسینیان دارد. این رمال «فرهیخته» در ضمن ادعا کرده طرح مأموریت «شاپور ریپورتر» برای انگلستان، نافی نقش آمریکا در بحران‌های ایران «است»! و بر اساس این منطق حماقت، هر که بگوید ریپورتر برای انگلستان کار می‌کرده، طرفدار آمریکا خواهد بود! و فراموش نکنیم که حسینیان مانند دیگر آخوندها پیش از تولد هم در رکاب امام زمان به مبارزه با آمریکا اشتغال داشته! حال بازگردیم به سفر ناخدا کلمب و همراهان به ترکیه.

سفر قبلی الیزابت دوم به ترکیه، در ماه اکتبر 1971 انجام پذیرفت. این سفر در واقع واکنشی بود به نزدیک شدن ایران به اتحاد جماهیر شوروی از طریق افتتاح بزرگترین خط لولة گاز جهان، که در سال ده میلیارد متر مکعب گاز ایران را که توسط کنسرسیوم سوزانده می‌شد، به اتحادجماهیر شوروی صادر می‌کرد. در مورد این خط لوله پیشتر توضیح دادیم و گفتیم که کشورهای غربی با احداث کارخانة ذوب آهن در ایران مخالفت می‌کردند و ارز حاصل از فروش نفت ایران را نیز در بانک‌های خود مسدود کرده بودند تا دولت ایران نتواند از کشورهای بلوک شرق اقدام به خرید صنایع ذوب‌آهن کند. اتحادجماهیر شوروی با احداث کارخانة ذوب آهن در ایران از طریق پایاپای در واقع سیاست اعضای ناتو را در ایران ابترکرد. همانطور که گفتیم هدف سازمان جنایتکار ناتو تبدیل کشورهای منطقه به یک «بازار مصرف» است. تنها تولیدی که اعضای ناتو برای منطقه مجاز می‌شمارند، تولید شیخ، اوباش و مواد مخدر است. در این چارچوب تنها تجارتی که خاج پرست‌ها برای ما می‌پسندند، تجارت مواد مخدر و برده فروشی است. بی‌جهت نیست که بانک مرکزی گورکن‌ها طی سه دهه موفق به نابودی‌ سرمایه گذاری و تولید در ایران شده تا واردات، به ویژه از طریق امارات، رونق گیرد و منافع تاج و تخت انگلیس خدشه‌دار نشود.

البته یادمان نرود که، همزمان با سفر الیزابت دوم به ترکیه در سال 1971، روح الله خمینی هم روح تازه‌ای در کالبدش دمیده شده بر ضد جشن‌های پرسپولیس فتوی صادر ‌کرد. برای آن‌ها که در جریان نیستند بگوئیم الیزابت دوم، ملکة انگلستان و ژرژ پمپیدو، رئیس جمهور فرانسه از شرکت در جشن‌های پرسپولیس خودداری کردند، و همسران‌شان را به ایران اعزام کردند، تا محمدرضا شاه بداند، شاهنشاهی هخامنشی مورد تأئید جنتلمن‌های نزول‌خوار غرب، به ویژه شاخة فرانسوی «آل روتچیلد» که ژرژ پمپیدو را از یک ده کوره در فرانسه به کاخ ریاست جمهوری پرتاب کرده بود، نیست.

روزنامة لوموند، مورخ 16 ژوئن 2007، به مناسبت درگذشت «گی دو روتچیلد» در تاریخ 12 ژوئن ضمن مداحی فراوان از ایشان می‌نویسد، وی در سال 1940 در لندن به دوگل پیوست و از سیاستمداران دست راستی فرانسه از جمله پمپیدو و ژاک شیراک حمایت کرد. خاندان شریف روتچیلد را همه می‌شناسیم، بانکداران مادرزاداند، و می‌دانیم که قبیله‌شان در کشورهای مختلف اروپای غربی به ویژه در انگلستان لانه کرده. داستان ما به اینجا رسید که سفر الیزابت دوم به ترکیه هر بار جهت مشخص کردن قلمرو حاکمیت انگلستان در واکنش به سیاست‌های روسیه انجام گرفته. و اینبار حاکمیت انگلستان چهرة اسلام پرست خود را آشکارا به نمایش گذارده.

در تصاویری که از سفر ناخدا کلمب و همسرشان به ترکیه انتشار یافت، الیزابت دوم را می‌بینیم که یک تکه پارچه بر سرش انداخته و در مسجد سبز بر صندلی جلوس کرده. رعایای‌اش هم روی زمین چمباتمه زده‌اند، درست مثل رعایای خودمان که وقتی به دیدن ارباب می‌آمدند، گیوه‌های‌شان را در می‌آوردند و نه روی صندلی، نه روی فرش، که روی زمین، دو زانو بر زمین زده، زبان به سپاسگزاری می‌گشودند. لبخند می‌زدند و دعا به جان ما می‌کردند. تئاتر «الیزابت در مسجد» هم دقیقاً همین صحنه را تداعی می‌کند، با یک تفاوت، آنکه پائین صندلی الیزابت دوم بر زمین نشسته همسر رئیس جمهور ترکیه، خیرالنساء خودمان است. در تصویر دیگر، همین خیرالنساء که چندین متر پارچه سفید به کله‌اش پیچیده تا مبادا اشعة گیسوان افشان‌اش پرنس فیلیپ را از راه به در کند، یا آب سیاه به چشم علیاحضرت بیاورد، گیلاس شامپاین را به سلامتی خاندان جلیل سلطنت انگلستان بالا برده، و به زبان ترکی سره می‌گوید، «چین»! تا خیال الیزابت دوم از روسیه راحت باشد و بداند که محور چین، اسرائیل، ترکیه هنوز برقرار است!

در مورد حضور الیزابت در مسجد با روسری لازم است توضیح دهیم که حضور زنان در خانة خداوند ابراهیم بدون آن تکه پارچه مرسوم نیست. در کلیسای کاتولیک و ارتدوکس زنان روسری کذا را به سر می‌کنند و اگر مدرن باشند کلاه بر سر می‌گذارند! چرا راه دور برویم همین الیزابت دوم وقتی در سال 1992 از ترس فروپاشی اتحاد شوروی به دیدار پاپ شتافت، یک روسری سیاه سرش انداخته بود که تا کمرش می‌رسید! خلاصه فکر نکنید که روسری و حجاب را سلمان فارسی از طریق جبرئیل به محمد هدیه کرده! ادیان ابراهیمی همه زن‌ستیزاند و آن‌ها که جهت حقنه کردن دین اسلام به ما، ادیان ابراهیمی را با بودیسم مقایسه می‌کنند، کمی شارلاتانیسم و فریب‌کاری در کارشان به چشم می‌خورد! بگذریم و بازگردیم به دیدار ناخدا کلمب با عبدالله گل.

علیاحضرت «ناخدا کلمب»، به محض ورود به ترکیه ضمن ابراز ارادت به آتاتورک که با حمایت استعمار انگلیس بنیانگذار ترکیة مدرن شد، اعلام داشتند، ترکیه پلی است بین شرق و غرب و این امر برای ما بسیار اهمیت دارد! ولی همانطور که در وبلاگ دیروز هم گفتیم، حاکمیت انگلستان کمی دیر جنبیده. چون انتشار تصاویر خیرالنساء و اردوغان با گیلاس شامپاین برای اینان کسب وجهه نخواهد کرد. کاملاً بر عکس، اسلام پرستان را ناامید، و لائیک‌ها را هم به خنده خواهد انداخت. درست است که در ترکیه بساط لات‌بازی حوزه‌های علمیة شیعی‌مسلک‌ها بر پا نشده، ولی نوشیدن مشروبات الکلی در کتاب به اصطلاح «مقدس» مسلمین حرام است. مگر اینکه سربازان علیاحضرت حین غارت کشور عراق یک قرآن خطی کشف کنند که با دست‌خط پیامبر گرامی نوشته شده باشد، و درآن نوشیدن مشروب را برای مؤمنان در حضور علیاحضرت ملکة انگلستان مجاز دانسته باشد! هر چند پیامبر مسلمانان سواد خواندن و نوشتن نداشت، ولی از آنجا که خداوند بر همه چیز «قادر» است، به ایشان این امکان را خواهد داد که در صورت لزوم، حداقل جهت خشنودی ملکة کهن‌سال انگلستان از اینکارها بکنند. می‌دانیم که خداوند ابراهیم در معجزه استاد است. ولی اینبار خداوند کذا هرچه معجزه بفرمایند، و هر چه جرج بوش و اولمرت با احمدی نژاد جنگ زرگری به راه اندازند، اوضاع به نفع اسلام‌پرستان استعمارگر چرخشی نخواهد کرد.

هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
[...]
ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن
تأثیر اختران شما نیز بگذرد
این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید
نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
[...]
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست
گرد سم خران شما نیز بگذرد
[...]
ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ طبع
این گرگی شبان شما نیز بگذرد
پیل فنا که شاه بقا مات حکم اوست
هم بر پیادگان شما نیز بگذرد


0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت