شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۷


کنفرانس خرکی!

...

گوش کن
وزش ظلمت را می‌شنوی؟
[...]

عاقبت خبرگزاری رسمی حکومت اسلامی، برکناری پورمحمدی، وزیرکشور را با اکراه تمام منتشر کرد! پورمحمدی که در زمان حاکمیت اصلاح طلبان یا دوران وحشت قتل‌های زنجیره‌ای قائم مقام آخوند دری‌نجف آبادی بود، با ظهور احمدی‌نژاد در صحنة سیاست ارتقاء مقام یافته، به پست وزارت کشور دست یافت. ولی عاقبت، پرزیدنت مهرورزی ناچار شد یکی دیگر از مهره‌های اصلی شبکة سرکوب استعماری را از دولت کنار بگذارد. همانطورکه گفتیم برکناری سردار زارعی پیامدهای سنگینی برای حکومت اسلامی خواهد داشت و حکایت به پورمحمدی ختم نخواهد شد. هر چند وزارت اطلاعات جمکران تلاش بسیار به خرج داد تا جهت حفظ شرایط موجود انفجارهای شیراز را سازمان دهد. ولی شاهد بودیم که توطئة وزارت اطلاعات نتیجة واژگونه به بار آورد، و ساواک منفور جمکران، که در آستانة سفر علیاحضرت «ناخداکلمب» به ترکیه ادعا می‌کرد تروریست‌ها قصد انفجار کنسولگری روسیه را داشتند، پس از دریافت توسری در بغداد، ناچار شد انفجارهای شیراز را هم به اربابان خود در آمریکا و انگلیس نسبت دهد.

ما بر زمینی هرزه روئیدیم
ما بر زمینی هرزه می‌باریم
ما «هیچ» را در راه‌ها دیدیم

و انگلستان عاقبت برچسب تروریست را از پیشانی مجاهدین خلق برداشت. البته پیشتر هم به دلیل خوش رقصی برای ملایان بود که حاکمیت انگلیس سازمان مجاهدین خلق را در فهرست سازمان‌های تروریست قرار داده بود. چرا که دخالت این سازمان در هیچیک عملیات تروریستی به اثبات نرسیده. ساواک حکومت اسلامی خرابکاری و تصفیه‌های درون حکومتی را به مجاهدین خلق نسبت می‌داد تا بتواند به سرکوب گسترده بپردازد. ولی باید بدانیم که رفع اتهام تروریسم از سازمان مجاهدین خلق می‌تواند تبدیل به دستاویزی برای حکومت ملایان شود تا انگلستان را حامی این سازمان بخوانند. و با در نظر گرفتن نفرت مردم ایران از حاکمیت انگلستان باید بگوئیم که چنین تبلیغاتی برای یک سازمان سیاسی در میان مردم ایران جنبة منفی دارد. اما تصمیم دادگاه انگلستان را می‌توان به صورت دیگری نیز تعبیر کرد. شاید بتوانیم این تصمیم را نشانة تیرگی روابط صمیمانة حاکمیت انگلستان با دولت جمکران بدانیم. به عبارت دیگر به نظر می‌رسد خیمه‌شب‌بازی اربابان گاردین پیرامون بحران دست‌ساز هسته‌ای به پایان خود نزدیک می‌شود. ساده تر بگوئیم در پی شکست دولت سینیوره در لبنان، و تضعیف سازمان ناتو در منطقه، حاکمیت انگلستان ناچار به عقب نشینی از سیاست بحران هسته‌ای شده.

ماه سرخ است و مشوش
و بر این بام که هر لحظه در او بیم فروریختن است
ابرها همچون انبوه عزاداران
لحظة باریدن را گوئی منتظراند

و اوضاع آنچنان اسفبار است که همزمان با سفر بوش به منطقه، پادوهای سازمان سیا به رهبری بن‌لادن، شعارهای جنگ‌پرستانة خود را از سر گرفته‌اند. «فرانس پرس» می‌گوید، حضرت بن‌لادن که جهت ادامة «جهاد» پول توجیبی خود را از سازمان ناتو دریافت می‌کند، شدیداً به دولتمردان غربی که در سالگرد تأسیس اسرائیل شرکت کرده‌اند حمله فرموده‌اند! البته بن‌لادن که چون دیگر پادوهای سازمان سیا در بلاهت و حماقت شهره ‌است، ادعا کرده مراسمی که دولت ‌اسرائیل به راه انداخته «مراسم یهودیان» است. به عبارت دیگر اربابان بن‌لادن همچنان بر سیاست یهودستیزی خود پافشاری می‌کنند. حال آنکه بسیاری از یهودیان در غرب، در خاورمیانه و در اسرائیل با دولت اسرائیل و سیاست‌های وحشیانه‌اش ‌مخالف‌اند. منتهی قرار دادن دولت اسرائیل در «شرایط ویژه» این امکان را فراهم می‌آورد که مخالفان جنگ و خشونت در داخل اسرائیل هم به سکوت کشانده شوند. و شاهدیم که مهم‌ترین عامل فراهم آوردن زمینة «شرایط ویژه» برای اسرائیل، فعالیت‌های حکومت اسلامی جمکران است. زمانیکه اربابان حکومت اسرائیل نمی‌توانند زمینه تهاجم نظامی را فراهم آورند، گورکن‌ها به جبران مافات پرداخته، زبان به تهدیدهای پوچ و مضحک علیه اسرائیل می‌گشایند. «نابودی اسرائیل»، «پاک کردن اسرائیل» و ... خلاصه بگوئیم، فروپاشی اسرائیل از اجزاء ثابت سخنرانی‌های احمدی نژاد و دیگر گورکنان بلندپایة جمکران به شمار می‌رود. در مقابل نیز، قلم به مزدهای سازمان سیا مانند شوسودوسکی، فردهالیدی و شرکاء پیوسته از قدرت نظامی اسرائیل و تهاجم قریب‌الوقوع این «ابر قدرت» بینوا به ایران برای‌مان مقاله می‌نویسند و به ما حالی می‌کنند که اگر آمریکا حمله نکند، اسرائیل حتماً حمله خواهد کرد. و همین «بلوف‌ها» کارساز حکومت مفلوک جمکران و دولت مفلوک‌تر اسرائیل شده.

گوش کن
وزش ظلمت را [...]
[...]
پشت این پنجره شب می‌لرزد

بازارگرمی نوکران آمریکا برای یکدیگر از طریق جنگ زرگری، ‌ مانند شیوة مقدس «شبیه سازی» پدیده‌ای شناخته شده است. سی ‌سال پیش سازمان جنایتکار ناتو جهت مقابله با نفوذ اتحادشوروی با ایجاد شبکة تروریستی القاعده، در واقع اقدام به شبیه سازی جنبش‌های ضدامپریالیست چپ‌گرا در منطقه کرد، تا به این ترتیب هم جنبش‌های چپ را ابتر کند و هم ابتکار عمل در مبارزات ضدامپریالیستی را به دست گیرد. سازمان ناتو علیرغم فروپاشی اتحادجماهیر شوروی هنوز بر این سیاست مزورانه پافشاری می‌کند. به همین دلیل است که دیروز بن‌لادن به سنگر مبارزات مردم فلسطین وارد شد تا در تنور سیاست‌های جنگ‌طلبانة ایالات متحد بدمد. به این ترتیب در حالیکه ملت فلسطین خواستار بازگشت اسرائیل به مرزهای سال 67 شده، بن‌لادن، در نقش کاسة داغ‌تر از آش، و «رهبر» مسلمانان جهان می‌خواهد تمامی خاک فلسطین را از اسرائیل پس بگیرد! همانطورکه خمینی دجال هم، جهت تداوم جنگ با عراق «کشف» کرده بود که «راه قدس از کربلا می‌گذرد»!

گوش کن
وزش ظلمت را
[...]
پشت این پنجره یک نامعلوم
نگران من و تست

جالب اینجاست که همزمان با حضور جرج بوش در منطقه، شبکة طالبان منطقه نیز فعال شده! در این راستا آخوند جنتی راهی اسلام‌آباد شد تا ضمن ملاقات با طالبان پاکستان آن‌ها را در جریان استقرار «عدالت» در ایران قرار دهد! حنازرچوبه، مورخ 28 اردیبهشت‌ماه سالجاری می‌نویسد، جنتی در نشست شورای ایدئولوژیک اسلامی پاکستان با گورکن‌های پاکستان در مورد اتحاد مسلمانان و مهم‌ترین مسائل جهان گفتگو کرد. جنتی در این نشست ادعا کرده:

«اسلام [...] سعادت بشریت را تضمین می‌کند [...] برخلاف تبلیغات دین‌ستیزان، اجرای قوانین اسلامی به توسعه، ثبات و امنیت جوامع اسلامی منجر می‌شود [...] جامعة ایران نمونه‌ای مطلوب از اجرای قوانین [...] و پیشرفت در همة ابعاد مرهون اجرای قوانین اسلامی است[...]»


بله پیشرفت‌هائی که در جمکران مشاهده می‌کنیم، از جمله قحطی، بیکاری، فرار سرمایه، فرار مغزها، و فساد مالی و سرکوب، همگی ناشی از اجرای قوانین این دین جامع و کامل است که اگر برای ملت ایران جز مصیبت هیچ نیاورده، سعادت امثال جنتی و دیگر زباله‌های بازیافتی کارخانة رجاله پروری را خوب تأمین می‌کند. جنتی در ادامة ترهات خود تأکید کرده که وجود شورای نگهبان باعث شده که ایران از چنین «عدالتی» برخوردار شود. آخوند جنتی که حق و حساب خود را از واردات دریافت می‌کند، بر «پیشرفت‌های اقتصادی» حکومت اسلامی نیز تأکید کرده. و پس از سخنان ابلهانة جنتی، خالد مسعود، رئیس شورای ایدئولوژیک پاکستان خواهان استفاده از تجربیات گورکن‌های جمکران شده! خوشبختانه ملت افغانستان نیازی به گورکن‌های جمکران ندارد. به گزارش نیویورک تایمز، مورخ 17 ماه مه 2008، جرج بوش جهت استقرار هر چه بیشتر دمکراسی در این کشور تصمیم به ساختن یک زندان بزرگ و جادار گرفته که به احتمال زیاد مخارج آنرا هم قبیلة بن‌لادن پرداخت خواهد کرد.

ما در تمام میهمانی‌های قصر نور
از وحشت آوار می‌لرزیم

در پی اظهارات بن لادن، زهرا مصطفوی، دختر خمینی دجال به نقش ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با اسرائیل اشاره کرده‌اند. تولة رهبرکبیر انقلاب اسلامی به عنوان «دبیرکل اتحادیة بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق مردم فلسطین» به اندونزی سفر کرده، و حنازرچوبه، مورخ 28 اریبهشت‌ماه سالجاری ضمن انتشار یک عکس «سکسی» از دختر امام سیزدهم مصاحبه‌ای هم با ایشان ترتیب داده. زهرا مصطفوی در این مصاحبه تأکید کرده که پدرش معتقد بود، اگر هنگام تأسیس اسرائیل، مراجع تقلید آنزمان «مواضع اصولی» و «فقهی» اتخاذ می‌کردند، امروز اسرائیل وجود نداشت! بله، فعلة فاشیسم «تاریخ» را با «اگر» می‌نویسد و «جغرافیا» را هم با تفسیر قرآن. و اینهم گوشه‌ای است از میزان درک و فهم روح‌الله خمینی و توله‌اش که می‌پندارد 60 سال پیش «مراجع تقلید»، که همگی ریزه‌خوار استعمار انگلستان بودند، می‌توانستند سیاست‌های استراتژیک منطقه را تعیین کنند. زهرا خمینی پس از این اظهارات «مشعشعانه» دستورات لازم را نیز جهت مبارزه با اسرائیل صادر کرده، می‌گوید باید تولیدات اسرائیل را تحریم کنیم. مسلماً برای چنین کاری می‌باید زهرا خمینی را در گمرک جمکران استخدام کرد چرا که شامة قوی برای تشخیص تولیدات اسرائیلی دارند! در ضمن بجای وارد کردن تولیدات اسرائیل بهتر است آن‌ها را به چند برابر قیمت از آمریکا و اتحادیة اروپا وارد کنیم که پورسانتاژ بالاتری هم نصیب قوم و قبیلة گورکن‌ها بشود. چون تولیدات اسرائیل را می‌توان در بسته‌بندی‌هائی با برچسب دیگر کشورها هم به فروش رساند. اگر زهرا مصطفوی حماقت را از پدر به ارث برده، تولیدکنندگان اسرائیلی به هیچ عنوان ابله نیستند. ولی جالب اینجاست که سخنان «دلپذیر» دختر خمینی در جاکارتا، توسط آخوند دری نجف آبادی، دادستان کل جمکران تکرار می‌شود.

گوش کن
وزش ظلمت را [...]
[...]

دری نجف آبادی که داماد و دخترش طبق افشاگری‌های عبدالله شهبازی، جاسوس سازمان سیا در ایران بودند، و مسلماً خودش هم نوکر این سازمان است، خواستار تحریم کالاهای اسرائیلی شده! «دری» که در تالار فردوسی دانشگاه تهران سخنرانی می‌کرد، نه تنها خواستار تحریم کالاهای اسرائیل است، که می‌خواهد دست اربابان خود را نیز از منابع انرژی کوتاه کند! البته این معجزات زمانی صورت پذیرفت که پرزیدنت بوش و اربابان‌شان در پنتاگون دریافتند که انرژی مورد نیاز اسرائیل را دیگر از طریق اعضای اوپک نمی‌توانند تأمین کنند. در نتیجه، دری نجف‌آبادی خواهان شناسائی شرکت‌های اسرائیلی در «جهان اسلام» شده، و آشکارا از هرگونه اقدامی علیه امنیت اسرائیل حمایت می‌کند. ولی می‌دانیم که بلبل زبانی‌های آخوند نجف آبادی شیرین‌زبانی برای اربابان است، تا بتوانند با توسل به ابزار «تهدید امنیت اسرائیل» متقابلاً به تهدید ملت ایران بپردازند.

[...]
ما در تمام میهمانی‌های قصر نور
از وحشت آوار می‌لرزیم
[...]
ما «هیچ» را در راه‌ها دیدیم
ما بر زمینی هرزه روئیدیم
ما بر زمینی هرزه می‌باریم

می‌دانیم که دولت روسیه رسماً از ایالات متحد در خواست کرد به ایران تضمین امنیتی بدهد. و به یاد داریم که سخنگوی کاخ سفید، گوردون جاندرو نیز رسماً اعلام داشت آمریکا سیاست تهدید و ارعاب را ادامه خواهد داد! همانطورکه گفتیم اگر ابزار ارعاب و تهاجم نظامی از دست گورکن‌ها و اربابان شان در غرب گرفته شود، امکان سرکوب داخلی از سرداران سلب شده و فروپاشی حکومت جمکران غیر قابل اجتناب خواهد بود. به همین دلیل سفیر گورکن‌ها در روسیه، طی یک کنفرانس خبری در راستای تأئید مواضع حاکمیت آمریکا اعلام داشته، ما قدرتمندیم و نیازی به تضمین امنیتی نداریم! به گزارش حنازرچوبه، مورخ 27 اردیبهشت‌ماه سالجاری، انصاری، سفیر حکومت اسلامی در روسیه، به مناسبت هشتادوهشتمین سالگرد روابط دیپلماتیک تهران و مسکو ضمن پرت‌وپلاگوئی‌های مرسوم فعلة فاشیسم، در مورد پیشنهاد روسیه مبنی بر دادن تضمین امنیتی به ایران می‌گوید:

«ایران در زمینة امنیتی نه درخواستی داشته و دارد و نه اصلاً نیازی به چنین تضمینی دارد، به نظر ما کسی که نیاز به تضمین امنیتی دارد آمریکاست که در گرداب عراق گرفتار شده.»

بله «آفتاب آمد دلیل آفتاب»! حکومت دست نشاندة جمکران نیازی به تضمین امنیتی ندارد، چون ایالات متحد امنیت‌اش را از طریق تهدید پیوستة ملت ایران تضمین کرده. حداقل تاکنون در بر این پاشنه چرخیده. واضح‌تر از این نمی‌توان مزدوری و نوکری حکومت اسلامی برای گاوچران‌ها را آشکار کرد. ولی گورکن‌ها دیگر نمی‌توانند به روال سنتی برای آنگلوساکسون‌ها خوش‌خدمتی کنند. چون ایالات متحد نمی‌تواند از طریق نوکران‌اش انرژی مورد نیاز اسرائیل را تأمین کند، در نتیجه اسرائیل به ناچار جهت تأمین انرژی مورد نیاز خود دست به دامن روسیه خواهد شد. و به دلیل تقابل سیاست روسیه با اعضای ناتو، دولت اسرائیل ناچار است با سیاست توحش سنتی خداحافظی کند. و می‌دانیم که تضعیف اسرائیل به معنای تضعیف حکومت رمالان تهران خواهد بود. و فراموش نکرده‌ایم که اوج قدرت دولت اسرائیل از نظر زمانی در تقارن با استقرار حکومت اسلامی و جنگ ایران با عراق قرار گرفت. و امروز که اسرائیل تضعیف شده، گورکن‌ها نیز ناچار به بازنگری در مدیریت وزارت کشور، مرکز سرکوب استعماری در ایران شده‌اند. و این آغاز سیر قهقرائی حکومت اسلامی است.

دیروز اعلام شد که الیزابت دوم با کفش صندل سفید وارد مسجد شده. برای کسانی که در به در به دنبال «نشانه‌ها» و «نمادها» می‌دوند، تا به کشف معانی «مطلوب» بپردازند، خبر بسیار بدی داریم! 20 سال پس خروج ارتش سرخ از افغانستان، حاکمیت دین پناه انگلستان ناچار شده رسم و رسوم مسلمین را در «خانة خدا» و در کشور ترکیه رأساً به چالش بطلبد. در غیر اینصورت چنین «خبری»‌ هرگز منتشر نمی‌شد.

«در انتظار دره‌ها رازی ‌است»
این را به روی قله‌های کوه
بر سنگ‌های سهمگین کندند
آن‌ها که در خط سقوط خویش
یک‌ شب سکوت کوهساران را
از التماسی تلخ آکندند






0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت