جمعه، خرداد ۰۳، ۱۳۸۷


دوازده مرد خبیث!

...
وقتی می‌گوئیم از هیچ تظاهراتی حمایت نمی‌کنیم دلیل دارد. آمریکا در رأس سازمان جنایتکار ناتو قصد سازمان دادن براندازی در ایران را دارد، و مایل است کودتای نظامی خود را «مردمی» هم جلوه دهد. همانطورکه انتظار می‌رفت فرمان لات‌بازی و تظاهرات از سوی سازمان سیا به تلویزیون «نخبگان» فارسی زبان لس‌آنجلس ابلاغ شد. و اینان از «مردم»، یا همان اوباش ساواک، یعنی مخاطبان واقعی خود خواستند در اعتراض به تغییر نام خلیج فارس در برابر سفارت امارات «پارس» کنند. و اوباش ساواک هم به دعوت عموسام لبیک گفته، جهت حفظ «مقدسات بومی» بدون مجوز وزارت کشور، در برابر سفارت امارات تجمع کردند، تا نام خلیج فارس، خلیجی که دهه‌هاست توسط آمریکا و شرکاء اشغال نظامی شده، عوض نشود! این گزارشی است که امروز در سایت رادیوزمانه و فارس نیوز منتشر شده. مدافعان خلیج همیشه «پارس»، اقدام به ایجاد «راه بند» برای نیروهای ضدشورش هم کرده‌اند! خلاصه بگوئیم مستقیماً از ساواک ارسال شده بودند.

تجمع غیرمجاز و تظاهرات جهت حفظ «مقدسات بومی» تنها یکی از شیوه‌های ساواک برای کشاندن مردم به خیابان‌هاست. در حالیکه شیوه‌های دیگری نیز وجود دارد، از جمله شایعه پراکنی‌های وزارت اطلاعات جمکران، خطبه‌های وق‌وقیة اعضای نهضت منفور آزادی و فلان‌الدین‌های نماز جمعه، و ...! چندی پیش عزت‌الله سحابی، جهت تأئید پیام رضاپهلوی،‌ با توسل به نعل وارونه، بر «دین ستیز» بودن سلطنت پهلوی تأکید کرد، و امروز نیز سازمان تبلیغات اسلامی خطبه‌های علفزار را در همین راستا تنظیم کرده.

ساواک جمکران با پیروی از سیاست استعمار غرب تلاش می‌کند، جهت کسب وجهه برای «سلطنت طلبان» آنان را به دروغ «دین‌ستیز» معرفی کند. مسئولان هدایت افکار عمومی در غرب اطمینان دارند که به دلیل عملکرد حکومت ملایان اکثر مردم ایران امروز از این «دین‌مبین» گریزان شده و از هر گروه دین‌ستیزی استقبال خواهند کرد. البته چنین اطمینانی کاملاً بجاست، ولی اشکال اینجاست که مسئولان گرامی قصد دارند گروه‌های دین‌پرست و تقدس‌پرور «شاه‌الله» و «مشروطة محمدی»، یا بهتر بگوئیم الله‌کرم‌ها و زهرا خانم‌های ساکن غرب را به عنوان «لائیک» به ما ملت حقنه کنند. همکاران خرفت‌شان در جمکران نیز می‌کوشند،‌ «لائیک» را «دین ستیز» معرفی کرده، در کمال بلاهت ادعا کنند، سلطنت‌طلبان دشمن دین و ایمان مردم‌اند! و امروز چنین شعاری بهترین تبلیغ برای سلطنت طلبان به شمارمی‌رود. ولی واقعیت این است که سلطنت و مذهب دو روی سکة فاشیسم واحدی هستند، فاشیسم «دینی» و «بومی»! و عدد 12 در فاشیسم دینی و بومی «قدرت نمادین» دوگانه دارد.

با توسل به عدد 12 می‌توان براندازی را در ایران سازمان داد. بله! حکومت آیندة ایران ترکیبی خواهد بود از «شیعة اثنی عشری» و ابتذال فیلم‌های‌ هولیوود. البته نه هر فیلمی، فیلم «12 مرد خبیث» که از نظر تبلیغات و ارائة «چهرة دلپذیر» از جنگ، از آن «بی‌بی‌گوزک‌های» ناب پنتاگون به شمار می‌رود! این فیلم، به سفارش پنتاگون، توسط «رابرت آلدریچ» ساخته شد و در ماه ژوئن 1967 به بازار آمد، و طبق معمول فروش بسیار خوبی هم داشت. چون دولت ایران و دیگر متحدان عموسام وظیفه دارند فیلم‌های صدمن‌یک‌قاز سفارش پنتاگون را به عنوان شاهکارهای هنری به ملت‌های خود حقنه کنند. حال آنکه، بی‌اغراق هر فیلمی از یک فیلمساز گمنام و تازه‌کار یوگسلاوی در برابر فیلم‌های تولید آمریکا و اروپا یک شاهکار هنری به شمار می‌رود. ولی هر سال چند فیلم از هنرمندان یوگسلاو در اروپا به نمایش در می‌آید؟ در اروپا، فقط امیر کوستوریکا را می‌شناسند و بس! ولی بی‌هنرانی از قماش رابرت آلدریچ، اسپیلبرگ و شرکاء در هر ده کورة پاکستان شهرت جهانی پیدا کرده‌اند، چون بازاریابی برای فیلم‌های مبتذل‌شان به عهدة پنتاگون است. و فیلم کشکی و مسخرة «12 مرد خبیث» هم به همین دلیل در ایران اینهمه سروصدا به راه انداخته بود.

نویسندة این وبلاگ آنقدر وصف فیلم «12 مرد خبیث» را از این و آن شنید، و از ندیدن آن تأسف خورد تا اخیراً به دلیل امدادهای غیبی شبکة دولتی تلویزیون فرانسه این شاهکار هنر هفتم را به خوردمان داد، که ناکام از این دنیا نرویم. بله، داستان از این قرار است که آمریکائی‌های «خوب» در «شرایط ویژه» با دوازده زندانی گروهان تشکیل داده و لشکریان هیتلر را تارومار می‌کنند! البته ما به پیروزی آمریکا در هر شرایطی عادت کرده‌ایم. حتی وقتی گاوچران‌ها در ویتنام توسری محکمی دریافت کردند و پا به فرار گذاشتند، فیلم‌هایشان بر پردة سینما همچنان از پیروزی آمریکا حکایت دارد. ولی این پیروزی‌ها،‌ پیروزی ارتش شکست خوردة آمریکا نیست، پیروزی یک «قهرمان» آمریکائی بر ملت و کشور ویتنام است! در پایان این فیلم‌ها همیشه از خود می‌پرسیم چرا بجای اعزام چندین لشکر به ویتنام، این آرتیست همه فن حریف را به تنهائی روانة میدان جنگ نکردند؟ و پس از مدتی تعمق به این نتیجه می‌رسیم که اگر پنتاگون یک قهرمان را که همیشه هم برنده می‌شود به میدان جنگ بفرستد، صدها هزار نظامی را باید اخراج کند. و اینان مانند کهنه سربازان ارتش پرافتخار آمریکا باید به خیل کارتن‌خواب‌های نیویورک ملحق شوند. ولی مسائل دیگری هم وجود دارد که مادی است و ربطی به معنویات ندارد. به عنوان نمونه اگر یک ‌تن از همین یلان ینگه‌دنیا را به عراق ارسال می‌کردند، پیروزی‌شان تضمین شده بود، ولی یک پهلوان پنتاگون دست تنها که نمی‌توانست موزه‌ها را غارت کند، در همة شهرهای عراق به باجگیری و بمب‌گذاری مشغول شود و هزاران زندانی را یکنفره شکنجه کند! و از همه مهم‌تر، این یکنفر که نمی‌توانست به اندازه 12 لشکر اسلحه و مهمات مستهلک کند، «بیگ‌مک» سق بزند و کوکاکولا بنوشد تا در صحرای کربلا شهید نشود!

از قدیم می‌گفتند، «در کرب‌و‌بلا آب نبود، پپسی‌کولا بود.» ولی آنحضرت چون پپسی «نجس» بود ننوشیدند تا درهم و دینار بیت‌المال مسلمین به جیب عمو سام سرازیر نشود، و در عوض همین عموسام بتواند با تکیه بر قصه‌های «شهادت» ایشان روزانه میلیاردها دلار ثروت ما را چپاول ‌فرماید. بله! درست است که پنتاگون می‌خواهد در عراق پیروز شود، ولی نه به بهای ضرر و زیان به صنایع «دوپون» و شرکاء! مسائل اقتصادی ظرائفی دارد که اهالی پنتاگون از آن نیک آگاهند. بی‌جهت نیست که پنتاگون ترجیح می‌دهد جنگ را ببازد، ولی چندین لشکر به عراق و افغانستان بفرستد. از مطلب دور افتادیم بازگردیم به نمادهای عدد 12 در فاشیسم دینی و بومی!

شیعه اثنی عشری 12 امام دارد، در کتب مقدس ادیان ابراهیمی، تعداد حواریون عیسی12 تن بوده، قوم یهود به 12 قبیله تقسیم می‌شود، شهر مقدس اورشلیم 12 دروازه دارد، و اورشلیم آینده بر 12 پایه استوار است، در «منطقة بروج» 12 برج وجود دارد، سال 12 ماه دارد و ... و انفجارهای شیراز روز 12 آوریل رخداده، فیلم آلدریچ هم 12 مرد خبیث دارد. و پدر عیال سعید امامی، دری نجف آبادی هم 12 تروریست را دستگیر کرده که هم با کنسولگری روسیه دشمنی دارند، هم با اماکن مذهبی قم و هم با خطوط انتقال نفت و ... و بنگاه خبرپراکنی «بی‌بی‌سی»، این عدد مقدس و نمادین را در تیتر خود وارد کرده.

داستان حسینیة شیراز که توسط عمال ساواک جمکران منفجر شد تا علی خامنه‌ای به استان فارس سفر کرده، ضمن انتقاد از شاه، از طریق زدن نعل وارونه، ارادت خود را به مقام سلطنت اعلام کند هر روز طولانی‌تر و پوچ‌تر می‌شود. پورمحمدی، از پادوهای سازمان سیا آنرا به سلطنت‌طلبان و بهائیان نسبت داد. و هر چه از این ماجرا می‌گذرد حکومت گورکن‌ها جهت سازمان دادن براندازی به سلطنت طلبان نزدیک و نزدیکتر شده. پس از نامة فدایت شوم شاهزاده رضا سیروس که اخیراً در نقش «نارضا سیروس» ظاهر شده، و با توسل به شیوة مقدس و فاشیستی «تمرکز بر یک نقطه»، علی‌خامنه‌ای را مسئول همة کمبودها در کشور معرفی می‌کند، ‌ مطالبات استعمار غرب یا خطبه‌های‌علفزار این هفته در تهران نیز تائیدی است بر سخنان رضا پهلوی مبنی بر واقعیت پدیده‌ای به نام «سلطنت لائیک»!

باید بگوئیم «پوکویاما» در سازمان تبلیغات اسلامی برای ارائة «تصویر دلپذیر» از سلطنت و جرج بوش سنگ تمام گذاشته، البته در قاموس حماقت ساواکی‌های جمکران! سازمان تبلیغات اسلامی ادعا می‌کند، جرج بوش فرمان داده اماکن مقدس قم، حوزة علمیه، مدارس فیضیه، دارالشفاء و مدرسة آیت‌الله گلپایگانی را منفجر کنند. شیخ احمد خاتمی در خطبه‌های علفزار به نقل از ساواک جمکران می‌گوید، جرج بوش به سازمان سیا فرمان انفجار این اماکن را داده بود! نمی‌دانستیم جرج بوش با اماکن مقدس شهر قم آشنائی دارد، و نمی‌دانستیم سازمان سیا از جرج بوش دستور می‌گیرد! ولی پوکویاما چنین ادعائی کرده و رادیوفردا هم با شوق و ذوق این ترهات را انتشار داده. برای کسی که منطق‌ستیز است و خواهان «انتقام»، سخنان شیخ احمد، به جرج بوش، تروریست‌های فرضی و سلطنت‌طلبان تصویری بسیار دوست داشتنی ارائه می‌کند. ولی انتقام‌جوئی به دلیل تکیه بر خشم به جز حماقت هیچ تعبیر دیگری ندارد.

انفجار در اماکن مقدس، ملایان ریزه‌خوار کارخانة رجاله پروری را نابود نمی‌کند، باعث کشتار غیرنظامیان می‌شود، سلطنت طلبان را هم به دروغ مخالف مذهب جلوه می‌دهد، آثار تاریخی ما را نابود می‌کند، و قدرت سرکوب حکومت گورکن‌ها، یا جانشینان‌شان را افزایش می‌دهد. در واقع طرح سازمان ناتو گسترش شرایط عراق به ایران است. این مطالبات سفارتخانه‌های غرب از سازمان امنیت جمکران است که رادیوفردا از زبان احمد خاتمی منتشر کرده، در حالیکه در سایت‌های رسمی حکومت اسلامی هیچ اثری از چنین ترهاتی نمی‌بینیم:

«آمریکائی‌ها خود گفته‌اند این بمب‌گذاری‌ها مطابق دستور جرج بوش به سیا برای سرمایه‌گذاری در امر خرابکاری در ایران بوده است [...] عاملان این انفجارها گروهی بی‌دین و لامذهب بودند که در تلویزیون و رادیوهای خود به مقدسات اسلام ناسزا می‌گویند.»

در واقع باید بگوئیم این بخش از سخنان خاتمی کارآمد تبلیغات رادیوفردا است. می‌‌دانیم که بدوبیراه گفتن به مقدسات مذهبی از طریق رادیو و تلویزیون دلیل بر لائیسیته نیست، کاملاً بر عکس «دین ستیزی» و «دین پرستی» دو روی یک سکة واحد‌اند. آن‌ها که به گفتة شیخ احمد در رادیو تلویزیون‌های‌شان به مقدسات اسلام ناسزا می‌گویند، سرشان با رمالان جمکران در یک آخور است. سلطنت‌طلبان خودشان یک پا آخوند تشریف دارند، و به دلیل کمبود آخوند در فرنگ بسیاری از آنان مسیحی هم شده‌اند! آن گروهی که مسیحی نشده‌، یا به درویش‌بازی روی آورده‌، یا ضمن روشن کردن شمع در کلیساها آش‌نذری می‌پزد! در هر حال، «شاه‌الله» هیچ ارتباطی با نظریة لائیسیته نمی‌تواند داشته باشد، و «سلطنت لائیک» همانقدر جفنگ است که «جمهوری دینی». چون سلطنت، بنا بر تعریف، بنیادی است فئودال و مکمل بنیاد دین. بنابراین سلطنت نمی‌تواند لائیک باشد. پیشتر در این مورد توضیح داده‌ایم، و لزومی به تکرار مکررات نیست. پیشنهاد مزورانة «سلطنت لائیک» به این دلیل مطرح شده که استعمار غرب و نوکران‌اش در دستگاه خلافت جمکران تلاش می‌کنند «لائیک» را برای ما ملت در ترادف با «دین ستیز» قرار دهند. چون تنها خطری که دستگاه 80 سالة استعمار را در ایران و در منطقه تهدید می‌کند، استقرار یک حاکمیت لائیک در کشور ایران است.




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت