چهارشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۷

اوباما در بهارستان!
...
به دلیل شرایط بحرانی در ایران، که از 12 آوریل سالجاری با انجام یک سلسله عملیات خرابکارانه در استان فارس آغاز شد و دامنة آن به پایتخت نیز رسید، تأکید می‌کنیم از «تظاهرات مردمی» در ایران حمایت نخواهیم کرد. سازمان ناتو در هماهنگی کامل با دستاربندان مزدور تلاش دارد با ایجاد آشوب‌های خیابانی زمینة «براندازی مردمی» مشابه براندازی 22 بهمن را فراهم آورد. امروز سایت «پیک نت» مطلبی انتشار داده تحت عنوان، «این چند نکته را می‌توانید منتشر کنید»! این مطلب به شایعات ساواک شباهت فراوان دارد، چون منبع آن مشخص نیست، فاقد زمان مشخص است، و از زبان «روحانیت» رسماً مردم را دعوت به شورش می‌کند.

به گفتة «پیک نت» روحانیت فرموده‌اند، چرا مردم به خیابان‌ها نمی‌ریزند، و ما را نمی‌کشند؟ باید به اهالی «پیک نت» یادآور شویم که این روحانیت سه دهه ‌است در اتومبیل‌های ضدگلوله می‌نشیند و در محله‌های حفاظت شده زندگی می‌کند، و اگر مردم به خیابان بریزند، دستارش را باز کرده و به مردم خواهد ‌پیوست! چون روحانیت، جهت حفظ منافع استعمار، همواره در کنار مردم است. اگر جنبشی مترقی در کشور در جریان بوده، روحانیت جهت تخریب آن در کنار مردم قرار گرفته، و اگر جنبشی مخرب در برنامه قرار داشت، مانند آشوب‌های دوران پهلوی، روحانیت همواره آغازگر آشوب شده.

در هر حال، بهتر است اهالی «پیک نت» به همان «روحانیت» بگویند که مشکل ما ملت، با رفتن شاه و مرگ او حل نشد، و با کشتن آخوند جماعت هم مسلماً حل نخواهد شد. پس لزومی ندارد «پیک نت» از پشت درهای بستة روحانیت به ما بگوید:

«روحانیون به شدت نگران‌اند [...] می‌گویند: ما تعجب می‌کنیم که چرا مردم نمی‌ریزند توی خیابان و همه ما را نمی‌کشند [...] جان مردم به لب‌شان رسیده [...] به هیچکس امید ندارند[...].»


بله! می‌بینیم که روحانیت چقدر برای مردم نگران است و می‌خواهد مردم به خیابان بریزند و انتقام بگیرند! چون همین انتقام‌جوئی در دوران سلطنت پهلوی کارساز اربابان همین روحانیت شد، و بعضی‌ها از جمله گروه سردار اکبر مایلند «مرد قدرتمندی» پیدا شود و مردم را به مسیر حماقت و انتقامجوئی کودکانه «هدایت» کند.

گفتیم که باراک اوباما، و یا بهتر بگوئیم گروه برژینسکی، احمدی نژاد را جهت مذاکره «ضعیف» تشخیص داده، در انتظار ظهور «مرد قدرتمند» از معرکة انتخابات جمکران است. و به نظر می‌رسد سازمان ناتو «مرد قدرتمند» مورد نظر گروه برژینسکی را در وجود ذیجود علی‌لاریجانی رؤیت کرده باشد! از این رو زبان ویژة «مرد قدرتمند» استعمار نیز در اختیار غلام‌بچة سفارت قرارگرفته. پیش از ادامة مطلب لازم است توضیح مختصری در مورد زبان «مرد قدرتمند» ارائه کنیم.

این زبان از تمامی ویژگی‌های زبان کلاه‌مخملی‌ها برخوردار است. زبانی است عربده‌جو، مبتذل، دریده، منطق‌گریز، زورگو و سرکوبگر، چرا که‌ زبانی است قانون‌گریز! بهترین نمونة این زبان، «زبان رهبری» در حکومت اسلامی است که جهت سرکوب ملت، تا همین چندی پیش اراذل و اوباش را جهت عربده‌جوئی به خیابان‌ها دعوت می‌کرد. سخنرانی‌های جنجالی خمینی چه در دوران پهلوی و چه پس از استقرار حکومت اسلامی، و سخنرانی‌های ابلهانة خامنه‌ای از این ویژگی‌های «مطلوب» استعماری به نحو احسن برخوردار است. چون سخنرانی‌های اینان توسط ساواک تهیه و تنظیم می‌شود. و می‌دانیم که لاریجانی مانند بسیاری از فعلة سنتی فاشیسم در ایران از کارمندان همین سازمان استعماری است.

از اینرو بنگاه خبرپراکنی «بی‌بی‌سی»، سخنگوی حاکمیت انگلستان، امروز رسماً فرمان «انتخاب» لاریجانی به «ریاست دائم» مسجد جمکران و عدم همکاری حکومت اسلامی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را صادر کرد. این بنگاه از زبان غلامبچة سفارت که دیگر مسئولیتی هم در پروندة هسته‌ای ندارد، اعلام داشت، اگر آژانس از این گزارش‌ها انتشار دهد ممکن است ایران در همکاری خود با آژانس تجدید نظر کند! به همین دلیل خبرگزاری حنازرچوبه، مورخ 8 خردادماه سالجاری ترهات داماد آخوند مطهری را تحت عنوان «هشدار» لاریجانی به آژانس، در سر فصل خبرهای خود قرار داد.

همانطور که پیشتر هم گفتیم حاکمیت انگلستان مستقیماً از تجهیز حکومت اسلامی به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کند، تا از یکسو، همزمان با اعمال تحریم‌های اقتصادی بر ملت ایران چپاول ثروت‌های ملی و ارعاب را در داخل مرزها افزایش دهد، و از سوی دیگر از آغاز به کار نیروگاه بوشهر نیز ممانعت به عمل آورد. و دلیل اصلی «انتخاب» غلام‌بچة سفارت به ریاست مجلس جمکران پافشاری بر همین سیاست است. لاریجانی تا زمانی که مسئولیت «مذاکره» پیرامون برنامة هسته‌ای را بر عهده داشت با خوش رقصی برای اربابان، نه تنها زمینة ارعاب ما ملت را فراهم آورد، که مانع از تحویل سوخت هسته‌ای توسط روسیه به ایران شد. به یاد داریم که پس از برکناری غلام خانه‌زاد، برخی موانع در پروندة هسته‌ای سریعاً مرتفع شد، تا روسیه بتواند تحت نظارت «آژانس بین‌المللی انرژی» سوخت نیروگاه بوشهر را به ایران تحویل دهد. ولی ظاهراً بعضی‌ها می‌پندارند که از طریق «نبش قبر»، باز هم می‌توان لاریجانی «سابق» را از نو زنده کرد.

بله بازی «رستاخیز» از نو آغاز شده و دست استعمار، «مردگان سیاسی» را در گور برانگیخته! البته سید ابراهیم نبوی هم به نوبة خود یک «مینی رستاخیز» در سایت رادیوزمانه به راه انداخته که در آن شاه، شجریان و بسیاری دیگر از زندگان شرکت فعال دارند. ویژگی «رستاخیزشو» حاج نبوی این است که در آن شاه سابق ایران و همسرش به آخوند جماعت و «عیال» شباهت می‌یابند. و پامنبری‌ها هم برای سید ابراهیم مرتب کف می‌زنند که تهمت کفر و الحاد را از شاهنشاه و شهبانو زدوده! حال که «مورخ باشی» جمکران خیال‌مان را از دین و ایمان اعلیحضرت و بانو آسوده فرمود، باز می‌گردیم به رستاخیز مردگان سیاسی در داخل مرزها.

قرار است رهبری مردگان سیاسی را لاریجانی در «مجلس‌اسلامی» به عهده گیرد. هر چند در حکومت اسلامی مجلس قانونگذاری معنا و مفهومی ندارد، به دلیل الزامات استعماری، گورکن‌ها باید از مجلس هم برخوردار باشند تا در استقلال‌شان، مانند دموکراسی مورد نظر «کوین بندیت» به «تکامل» برسند! و چون علی‌خامنه‌ای مانند اربابان‌اش به شدت تضعیف شده، و «استقلال» حکومت جمکران به خطر افتاده، «مصلحت» براین قرارگرفت که یک علی دیگر، جهت تقویت «رهبری» به عربده‌جوئی و لات‌بازی مشغول شود. و از آنجا که لات و اوباش در حاکمیت جمکران فراوان است، جهت یافتن علی کذا قرعه‌کشی کردند و قرعة لات‌بازی،‌ به نام لاریجانی در آمده. لاریجانی در واقع صدای دوم «رهبری» خواهد بود!

اکثر خوانندگان غرب وقتی کنسرت می‌دهند، چند صدای دوم دارند، البته «صدای دوم» را با گروه کر اشتباه نکنیم. «صدای دوم» می‌تواند در متن و یا در حاشیة صدای خواننده قرار گیرد؛ اینهمه بستگی دارد به کیفیت صدای خواننده. به عنوان نمونه وقتی هنرمند قدرتمندی چون «بی‌بی‌کینگ» کنسرت می‌دهد، صدای دوم کاملا در حاشیه قرار می‌گیرد، ولی در کنسرت «راجر واترز» چنین نیست. یک حالت سوم هم وجود دارد؛ به طور مثال خواننده‌ای سابقاً پرقدرت، چون «جوکاکر»، اکنون که به دلیل کبر سن قدرت صدای‌اش به شدت افت کرده، عملاً بدون صدای دوم «لنگ» می‌زند! و از آنجا که سیاست استعمار در ایران همواره یک کنسرت لات‌بازی و عربده‌جوئی بوده، و در آن یک مرد به اصطلاح «قدرتمند» مرتباً نفس‌کش ‌طلبیده، و با عربده‌جوئی و ادعای «استقلال» فرضی در واقع مطالبات استعمار را مطرح ‌کرده، و دیگران در برابرش خفقان گرفته‌اند، امروز همین «مرد قدرتمند»، به دلیل تضعیف استعمار، نیازمند «صدای دوم» هم شده.

و «صدای دوم»، امروز مطالبات اربابان‌اش را به زبان کلاه‌مخملی‌ها بیان می‌کند. صدای دوم که با امدادهای غیبی به ریاست «موقت» مسجد مضحک جمکران «برگزیده» شده، بلافاصله دخالت در امور مورد نیاز ارباب یا همان پروندة به اصطلاح هسته‌ای را آغاز کرده، و مانند خمینی دجال که خود را بجای «ملت» می‌گذاشت و خواسته‌های استعمار را هم «خواست ملت» می‌خواند، لاریجانی هم خود را بجای «مجلس» گذاشته و مطالبات اربابان‌اش را «مطالبات مجلس» وانمود می‌کند! البته هنوز نمایندگان مجلس کذا در این‌ مورد به رایزنی نپرداخته‌اند، ولی هیچ اهمیتی ندارد، در مجلس کذا یکنفر «تصمیم» می‌گیرد و تصمیمات‌اش باید در راستای تأمین منافع سازمان ناتو باشد. از اینرو لاریجانی هر چند در رأس قوة مقننه قرار گرفته، موظف است «قانون شکنی» پیشه کند تا این «قوه» را بیش از پیش مضحکة خاص و عام کرده باشد. امروز لاریجانی بجای «مجلس هشتم» تصمیم گرفته که همکاری دولت با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای می‌تواند محدود شود! «مرد قدرتمند» به زبان شعارگونة بلاهت و ابتذال «رهبری»، ضمن هشدار به اربابان در غرب، به آژانس بر چسب «فریبکاری» زده و می‌گوید:

«غرب از پاسکاری [...] خودداری کند [...] مجلس اجازة چنین فریبکاری را نمی‌دهد.»

می‌بینیم که یهودستیزان و اسرائیل‌پرستان غرب همچنان اصرار دارند که حکومت جمکران با نفس‌کش طلبی از «ان.پی.تی» خارج شود، تا از طریق امدادهای غیبی جهش علمی کرده، سریعاً زیر نظر کارشناسان سازمان سیا به سلاح هسته‌ای دست یابد. به این ترتیب جنگ زرگری بین حکومت اسلامی و اسرائیل، دو نوکر مسلح به سلاح هسته‌ای غرب می‌تواند، ضمن تهدید روسیه، کل منطقه را هم تا ابد در بحران و تنش نگاه‌ دارد.

توافق‌های نشست دوحه، ‌ پس از 18 ماه، شکست طرح نظامی سازمان ناتو در لبنان را نهائی کرد، و تشکیل محور نوین «سوریه، لبنان، ایران» که با سفر وزیر دفاع سوریه به تهران موجودیت یافت در واقع بازتاب نشست دوحه به شمار می‌رود. واکنش سازمان ناتو به تشکیل محور فوق، از یکسو ایجاد محور نوین «عراق، ترکیه، اسرائیل، فرانسه» به هزینة ایران است، و از سوی دیگر سازمان‌دهی براندازی‌های همزمان در سوریه و ایران.

در راستای همین سیاست است که چند روز پیش رجب اردوغان نخست وزیر ترکیة به اصطلاح «لائیک» به بغداد رفت. در وبلاگ «رستاخیز» به نقل از روزنامة فیگارو، مورخ 26 ماه مه سالجاری گفتیم که، حکومت گورکن‌ها باید 90 میلیارد دلار به شرکت به اصطلاح مستقل «دی.اف.آی.سی» در امارات سرازیر کند. و یک روز پس از صدور این فرمان از سوی اربابان فیگارو، خبر حنازرچوبه تلویحاً «روشن» می‌کند که این 90 میلیارد دلار به مصرف چه طرح‌هائی خواهد رسید. بر اساس خبر «حنازرچوبه»، ترکیه قرار است دقیقاً 90 میلیارد دلار در «طرح گاب» سرمایه‌گذاری کند! در این چارچوب، دولت ترکیه به کردها لطف کرده، و 90 میلیارد دلار کذا را در این منطقه سرمایه‌گذاری خواهد کرد! دلیل اصلی اجرای چنین طرحی، استفاده از سرمایة ارزی ایران برای تبدیل ترکیه به تولیدکنندة‌ عمدة مواد غذائی در منطقه است. روشن‌تر بگوئیم مردم منطقه از این پس نان خود را از دست نوکران مسلمان و فکل کراواتی سازمان ناتو به بهای بیشتر و با کیفیت پایین‌تر دریافت خواهند کرد. و به این ترتیب مسئولیت ظاهری تولید و توزیع مواد غذائی در منطقه بر عهدة دولت پوشالی ترکیه قرار می‌گیرد، تا غرب بتواند این کشور را مسئول همة کمبودها و تولید محصولات با کیفیت بسیار پائین معرفی کند. همزمان با افتتاح نانوائی رجب اردوغان، سازمان ناتو نیز به تلاش‌های خود برای براندازی در ایران و سوریه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرهای 16، مورخ 26 ماه مه 2008، بمب‌گذاری در حسینیة شیراز توسط گروهی صورت پذیرفته که توسط اتباع انگلیس در کردستان عراق آموزش دیده بودند. این خبرگزاری از ارتباط مربیان با سازمان موساد نیز سخن به میان آورده. البته ما هم بدون دسترسی به منابع آگاه در وبلاگ‌های پیشین گفته بودیم که وزارت اطلاعات جمکران مستقیماً در این جنایات دست داشته. و امروز هم تأکید می‌کنیم که ساواک منفور جمکران در آتش‌سوزی‌های «اتفاقی» چند روز اخیر و انفجار بمب در غرب تهران دست دارد. در تداوم این سیاست‌های براندازانه، شاهدیم که سوریه رسماً عربستان را متهم به حمایت از براندازی در این کشور نموده. و خلاصه سازمان ناتو کفش آهنین به پا کرده و در به در به دنبال «مرد قدرتمند» می‌گردد تا باراک اوباما هم بتواند باب مذاکره را با او باز کند.

به گزارش سایت «نووستی»، مورخ 28 ماه مه 2008، باراک اوباما اخیراً جهت بازار گرمی‌های انتخاباتی گفته بود، یکی از اقوام‌اش در جنگ جهانی دوم «آشویتس» را آزاد کرده! همین لاف‌وگزاف باعث شد که حزب جمهوریخواه طی صدور بیانیه‌ای به اوبامای بینوا یادآور شود، آشویتس را ارتش سرخ آزاد کرد، و هیچیک از اقوام «اوباما» هم در جنگ دوم جهانی شرکت نداشته‌اند! بله همانطور که می‌بینیم وضعیت «اوباما» از شرایط «مرد قدرتمند» جمکران به مراتب «بهتر» است. چون اگر حزب جمهوریخواه به سخنان مضحک اوباما واکنش نشان می‌دهد و بیانیه صادرمی‌کند، دفتر مطبوعاتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین، با پیروی از «جواب ابلهان خاموشی‌است»، ترهات لاریجانی را نشنیده گرفته، اعلام می‌دارد، آژانس در مورد سخنان وی اظهار نظر نمی‌کند!

به عبارت دیگر، کسی نه برای مقام معظم، و نه برای «صدای دوم» ایشان تره خرد نخواهد کرد. بهتر است بنگاه سخن‌پراکنی حاکمیت انگلستان هم بداند، دوران «رهبر سازی» دیگر به سر آمده.



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت