یکشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۸۷



نفتعلی فیشر!


...
علی کوچیکه
علی بونه گیر
نصف شب از خواب پرید
[...]
چی دیده بود؟
چی دیده بود؟

فاشیسم بین‌الملل در ایران همة کارت‌های برندة خود را در زمینه سیاست و اقتصاد علنی کرده. منتهی از آنجا که فاشیست‌ها مانند گورکن‌ها، ‌ آینده را در گذشته رویت می‌کنند، کارت‌های برندة کذا همان کارت‌های بازندة گذشته‌ است. در زمینة سیاسی، توله آخوندی به نام پاسدار «علی ال‌لاریجانی» ظهور کرده که «رهبری» همة مسائل از جمله اقتصاد، یا بهتر بگوئیم نفت را بر عهده‌ دارد. چون در زمینة اقتصادی، فرمان بازگشت به گذشته از طریق حاکمیت انگلستان صادر شده. انگلستان رویای بازگشت به دوران «پیش مصدق» را در سر می‌پروراند، و در شیپور تبلیغاتی خود بنگاه «بی‌بی‌سی»، از زبان گورکن‌های به اصطلاح اقتصاددان تلویحاً به ما می‌گوید، ملی شدن نفت توسط مصدق برای‌تان جز خسارت هیچ نداشت،‌ چون نفت بشکه‌ای 130 دلار شده و شما هنوز در فقر دست و پا می‌زنید! پس در یک جهش قهرمانانه، نفت را دوباره به دست «بریتیش پترولیوم» بسپارید، تا از این وضعیت نابسامان نجات پیدا کنید!

علی بونه گیر
[...]
چی دیده بود؟
چی دیده بود؟
علی کوچیکه
محو تماشاش شده بود
واله و شیداش شده بود

آنگلوساکسون‌ها، در رأس جبهة ناتو تلاش دارند هم شرایط انسداد جنگ سرد را حفظ کنند و هم در فضائی که پس‌ از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ایجاد شده بحران و تنش را در ایران تداوم بخشند. چون اینان مانند هر فاشیست عاقل و فرزانه به دلیل نفرت از رشد و تحولات، از آینده به هراس افتاده، و مانند هر فاشیست فرهیخته قصد بازگشت به «نقطة صفر» را دارند. البته هر کس «نقطة‌ صفر» ویژة خود را دارد. نقطة صفر گورکن‌ها بازگشت همزمان به سلطنت و صدر اسلام است، و نقطة صفر اروپای غربی و دمکرات‌های ایالات متحد در ایران، گروه محمد خاتمی و آغاز جنگ در منطقه. و در همین راستا، رؤیای یک جنگ فرضی بین دولت مفلوک اسرائیل و دستاربندان مزدور جمکران بسیار شیرین می‌نماید.

در اینجاست که شاهد سخنان ابلهانة ‌سرداران جمکران در گوشه و کنار میهن اسلامی هستیم. پس از ترهات پاسدار «ال‌لاریجانی» که به عنوان «مرد برتر» عرصة سیاست جمکران برگزیده شده، نوبت به سردار سرلشکر «رشید» رسید. این سرلشگر « ناکجا آبادی» با رشادت تمام به فارس نیوز، سایت پاسداران سلطنت‌طلب اعلام فرمودند، تکلیف آمریکا و اسرائیل را یکسره خواهند کرد! افسوس که این سردار رشید اسلام در دوران جنگ با عراق رشادت‌شان را در کیف والدة محترم فراموش کرده بودند، در غیر اینصورت همانروزها عراق که هیچ، اتحاد جماهیر شوروی را هم فتح می‌کردیم! ولی نمی‌دانیم این سردار رشید چرا اجازه دادند ارتش آمریکا در مرزهای ایران مستقر شود، و نوکرانش را در داخل این مرز پر گهر به حکومت برساند! البته سردار اکبر بهرمانی نیز همزمان با سردار کذا به شیوة «به در می‌گم،‌ که دیوار بشنوه»، فرمان «شورش مسلحانه» در «مهر نیوز» را آنچنان با نعره صادر کرده، که طنین‌اش تا رادیو زمانه هم رسیده!

در سایت رادیو زمانه، یک پیام غیرمستقیم «نافرمانی نظامی» از سوی سردار اکبر صادر شده. البته طبق معمول در قالب «خاطره»! می‌دانیم که اکبر بهرمانی عاشق جسد و گورکنی و کافور و مرده‌شوئی است. در هر حال رادیو زمانه سخنانی از اکبر رفسنجانی منتشر کرده و فردی به نام «سرباز تیرانداز» پیامی به نقل از «مهر نیوز» در مورد آن ارسال فرموده که از زبان هاشمی چنین می‌گوید: «در دوران سربازی در باغشاه گفتیم اگر فرمان تیراندازی به مردم را دادند به سوی فرمانده شلیک می‌کنیم». به عبارت دیگر اربابان گورکن‌ها از ما می‌خواهند «به صحنه» بیائیم چون سپاه جان بر کف سازمان سیا که جهت تخریب کشور، مانند روحانیت همیشه در کنار مردم است، به احتمال زیاد در شرایط بحرانی «اعلام بیطرفی» خواهد کرد! گویا پس از صدور فرمان کذا، سردار اکبر بعد از ایراد خطبه‌های علفزار این جمعه راهی عربستان شده، تا از درگاه ارباب یاری طلبد.

پس‌ از انتشار گزارش البرداعی پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران، نخستین کسی که به ایراد وق‌وقیة‌ امام‌گونه پرداخت علی لاریجانی، غلام‌بچة سفارت کذا و ریاست موقت مسجد جمکران بود. گفتیم که جان لاین، فرستادة ویژة «بی‌بی‌سی» در تهران سخت شیفتة وق‌وقیة ایشان شده، آنرا «شیوا» و «آکادمیک» یافته بود! علی لاریجانی را همه می‌شناسیم. از غلامان مورد اطمینان کارخانة رجاله پروری‌ است که به جز مزدور در اطراف خود هیچ ندارد، و به جز مزدوری استعمار هیچ مسیر دیگری نمی‌شناسد. یک پروندة اختلاس هم از «علی کوچیکه» در صدا و سیمای جمکران وجود دارد که تاجی است جاودان بر تارک افتخارات غلام خانه‌زاد.

علی کوچیکه
علی کوچیکه
نکنه تو جات وول بخوری
[...]
یادت بره گول بخوری

لاریجانی، پدرش در نجف نعلین به پا داشته، پدر زنش از نعلین پوشان قم و هم‌محفلی احسان نراقی و خمینی بوده. خواهرش را به یک دستاربند فروخته‌اند، خودش پاسدار و ساواکی است،‌ و مانند محمد خاتمی، نوک حملة سرکوب استعماری به شمار می‌رود. علی کوچیکه اخیراً با همراهی دو سردار جلاد، محسن رضائی و قالیباف، خود و چند سر پادوی دیگر را به نمایندگی مسجد جمکران «انتخاب» کرده. آری اینچنین بود که علی کوچیکه به عنوان «مرد برتر» و «مرد قدرتمند» از سوی کارخانة رجاله پروری «مبعوث» شد، تا جهت بهبود «معیشت مردم»، به دوران پیش از جنجال مصدق منفور بازگشته، با جنجال و هیاهو پیرامون بحران هسته‌ای، نفت را به صاحبان اصلی بازگرداند.

علی کوچیکه
علی کوچیکه
[...]
کاری نکن که اسمتو
توی کتابا بنویسن
سیا کنن طلسمتو

اما از بخت بد پس از سخنرانی آکادمیک «ال‌لاریجانی» و تهدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خروج از «ان‌پی‌تی»، معاون سازمان برآوردهای امنیتی ایالات متحد، «جان کر» اعلام داشت که در بیانیة گذشته خود مبنی بر توقف فعالیت‌های «هسته‌ای ـ نظامی» ایران از سال 2003 تجدید نظر نخواهد کرد! به عبارت دیگر، ایشان تلویحاً آب پاکی را روی دست انترناسیونال جنگ طلبان و بحران پرستان ریخته، و امکان به راه انداختن جنجال رسانه‌ای را از آنان سلب کرده‌اند.

علی کوچیکه
علی کوچیکه
[...]
قاچ زینو محکم [بچسب] که اسب سواری
پیشکش‌ات

در پی موضع‌گیری رسمی نهادهای امنیتی ایالات متحد، ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه نیز که برای دیدار رسمی به فرانسه رفته بود، طی مصاحبه‌ای با فرانس پرس و روزنامة لوموند، موضع مشابهی اتخاذ کرد. روزنامة لوموند مورخ 31 ماه مه سالجاری مصاحبة مفصلی با ولادیمیر پوتین، نخست وزیر روسیه منتشر کرده که در آن مسئله هسته‌ای ایران نیز مطرح شده. پوتین در این مصاحبه ضمن تأکید بر حق غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران اظهار داشته، هیچ شواهد و مدارکی در دست نیست که ثابت کند ایران در پی دستیابی به سلاح اتمی باشد.

ولی در حالیکه توفان رسانه‌ای پیرامون پروندة هسته‌ای ایران رو به آرامش دارد، فعلة ‌‌فاشیسم بین‌الملل عربده‌جوئی و ارعاب را آغاز کرده‌اند. پیشگام عربده جوئی‌های فوق کسی نیست جز «یوشکا فیشر»، سخنگوی محفل فاشیسم بین‌الملل و حامی شبه اصلاح طلبان در جمکران. فیشر، رئیس سابق حزب سبزهای آلمان که از فدائیان بی‌قید و شرط دولت اسرائیل به شمار می‌رود،‌ و امروز دیگر هیچ سمتی در حاکمیت آلمان ندارد، به جنجال پیرامون «جنگ اتمی» پرداخته و همزمان با وق‌وقیة رفسنجانی در نماز علفزار جمعه دهم خردادماه سالجاری، «گویا نیوز»، یکی از شاخک‌های مافیای اکبر بهرمانی ترهات «فیشر» را منتشر کرده. همانطورکه پیشتر هم گفتیم فعلة فاشیسم با «تاریخ» به معنای پویائی انسان در زمان و مکان اصولاً بیگانه‌اند و به جز «سکون» و «انفجار» هیچ نمی‌شناسند.

در این راستا اکبربهرمانی که روز جمعه به روخوانی تراوشات ذهنی «پوکویاما» مشغول بود،‌ دوباره به شرایط مطلوب خود یا همان «شرایط ویژه» بازگشته، هشدار می‌دهد، دشمن‌یابی می‌کند، از دام و تله و فریب و اینجور چیزها قصه می‌گوید، و نهایتاً اعلام می‌داردکه آمریکا علیه برنامه‌های صلح‌آمیز «ما» ادعاهای دروغ مطرح کرده! بله، ظاهراً ساواک گورکن‌ها سیدمهدی خاموشی را در جریان اظهارات جدید «جان کر» معاون برآورد سازمان‌های امنیتی ایالات متحد قرار نداده بود! شاید هم قصد مضحکه کردن سردار اکبر را داشته.

چون اکبر بهرمانی، در راستای سیاست استعمار به عنوان عصای دست پاسدار «ال‌لاریجانی»، یا بهتر بگوئیم صدای دوم ایشان عمل خواهند کرد. در نتیجه، سردار سازندگی، که آثار ویرانی و جنایات‌اش هنوز از چهرة ایران به ویژه خوزستان و کردستان زدوده نشده، پس از اعلام شرایط ویژه در ایران، در لبنان و عراق هم شرایط ویژه اعلام می‌کنند. اصولاً هر گاه گاوچران‌ها در هر کجای جهان در موضع ضعف قرار گیرند، برای اکبر بهرمانی و شرکاء آن‌هنگام، عاشورا و آن‌مکان، کربلا خواهد بود.

رفسنجانی جنایتکار که می‌داند اگر توافقنامة امنیتی بین عراق و آمریکا امضاء شود، ایالات متحد ناچار است به ایران نیز تضمین امنیتی بدهد، خواستار استقلال عراق شده، از مردم عراق می‌خواهد به دام آمریکا نیفتند! بهرمانی همچنین برای افغانستان نیز نگران شده، و از ناامنی و کشت مواد مخدر در این کشور ابراز ناخشنودی کرده. ولی نگرانی فعلة فاشیسم برای عراق به مراتب بیشتر است، به همین دلیل کارخانة رجاله پروری، اراذل و اوباش حاضر در نماز جمعة بغداد را در اعتراض به توافق امنیتی کذا راهی خیابان‌های بغداد کرد، و آنان را طرفداران «مقتدی صدر» نامید. البته ما در ایران با پدیدة اوباش آشنائی کافی داریم و می‌دانیم که دهنة «مردم همیشه در صحنه» و «روحانیت» از طرف کدام سفارتخانه‌ کشیده می‌شود. همچنین می‌دانیم فعلة سازمان سیا که کربلای‌شان از ایران به عراق و لبنان گسترش یافته، مسلماً با سقوط دولت اهود اولمرت در اسرائیل هم برای سر بریدة آنحضرت مراسم سینه‌زنی به راه خواهند انداخت، ‌ البته به طریق زدن نعل وارونه!

زدن نعل وارونه برای حفظ منافع اسرائیل توسط گورکن‌ها عبارت است از تهدید اسرائیل! چون با تهدید اسرائیل، بلافاصله پروپاگاند جنگ و تهاجم نظامی بر علیه ما ملت آغاز خواهد شد. و از این طریق گورکن‌ها و دولت اسرائیل سعی دارند با توسل به جنگ زرگری آخور مشترک خود را در بطن «بحران‌سازی» منطقه‌ای پنهان دارند. اما اعضای شورای امنیت که در مورد آغاز و یا توقف جنگ‌ها تصمیم گیرندگان اصلی‌اند، نیک می‌دانند که روحانیت جمکران، دولت اسرائیل و همة دولت‌های اسلامی از نوکران آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک‌اند. با این وجود ظاهراً یوشکا فیشر، هنوز این مهم را درک نکرده، چون او نیز مانند همه فاشیست‌های مدرن و متمدن ساکن غرب، در خیمة «سبزها» نشسته و ضمن دمیدن در شیپور جنگ، پرچم صلح هم برافراشته!

بله حضرت فیشر که با گردآوری فعلة فاشیسم در برلن، غلامان و کنیزکان محمد خاتمی را به عنوان «اصلاح طلب» به جهانیان معرفی کرد، طی مصاحبه با یکی از ورق‌پاره‌های چاپ اطریش، «ایران اتمی» را خطری برای اسرائیل خوانده و مانند موسی و محمد به پیشگوئی می‌پردازد و خبر از آینده می‌دهد! فیشر،‌ پس از دریافت پیام خداوند ابراهیم، تأکید کرده ایران تا سه سال دیگر مجهز به سلاح هسته‌ای خواهد شد و با توجه به دشمنی دولت ایران با اسرائیل، کشور «یهوه» در خطر است. بله! شعار فاشیست‌های جهان با عبارت «در خطر است» پیوندی جاودانه دارد. اسلام در خطر است، اسرائیل در خطر است، و برای تهاجم به ملت عراق هم دیدیم که، جامعة جهانی در خطر بود! ترجمة الهامات الهی یوشکا فیشر در شاخک اکبر بهرمانی، «گویانیوز»، مورخ 10 خردادماه سالجاری انتشار یافته. اما پیش از ادامة مطلب بهتر است نگاهی داشته باشیم به زندگی سیاسی و مواضع یوشکا فیشر.

علی کجاس؟
تو باغچه
[...]

یوشکا فیشر، مانند اکثر فاشیست‌های پادوی سازمان سیا در اروپای غربی، از «قشر» مهاجران اروپای شرقی است. خانوادة فیشر در مجارستان هیچ مشکلی با حضور ارتش آلمان نداشت و بخوبی و خوشی روزگار می‌گذراند، ولی به محض ورود ارتش سرخ به این کشور خانوادة «محترم» به همراه اشغالگران نازی‌ به آلمان می‌گریزد. فیشر، ‌ در سال 1965 در هفده سالگی تحصیل را رها کرده، به مدت یکسال به عکاسی می‌پردازد. ولی در سال 1967 در کنار جنبش دانشجوئی آلمان شرکت دارد! فیشر تا سال 1977 چپگرا‌ و «کارگرپرست» است، شغل ثابتی هم ندارد، ‌چون وظیفة ایشان به احتمال زیاد شناسائی و لو دادن چپ‌ها بوده. یک روز در کتابفروشی کار می‌کنند، روز دیگر در کارخانة اپل و مدتی هم رانندة تاکسی می‌شوند! ولی در سال 1977، زمانی که گروه برژینسکی، جیمی کارتر را به کاخ سفید می‌آورد تا جهاد بر علیه اتحادجماهیر شوروی را سازمان دهد، فیشر شغل ثابت پیدا می‌کند و به خیمة مجاهدین اروپا یا همان سبزها می‌پیوندد. یادآور شویم که «دانیل کوین بندیت» چپ‌نمای معروف «فرانسوی ـ آلمانی» با یوشکا فیشر خیمة مشترکی دارند. فیشر در سال 1982 به عنوان نماینده و رئیس گروه سبزها به مجلس آلمان وارد می‌شود و از طرفداران بی‌قید و شرط دولت اسرائیل به شمار می‌رود. البته در آن زمان چند «افشاگری» دروغین در رسانه‌ها، برای اثبات «چپ‌گرائی» حضرت یوشکا فیشر انتشار یافت. ولی ما اطمینان داریم که دولتی که اعضای گروه بادرماینهوف را در زندان به قتل می‌رساند، یک چپگرای دوآتشه چون فیشر را به حال خود رها نخواهد کرد. در هرحال صعود سیاسی فیشر از 1977 تا 2006 ادامه یافت. ولی در تاریخ 27 ژوئن 2006 حضرت فیشر سیاست را کنار می‌گذارند، و در پایان همان سال به عنوان «پروفسور» در دانشگاه پرینستون استخدام می‌شوند!

البته ما نمی‌دانیم حضرت فیشر در پرینستون چه تدریس می‌کنند، ولی می‌دانیم که عموسام نوکران وفادار خود را بدون پاداش نمی‌گذارد. مهم‌ترین موضع‌گیری سیاسی فیشر، عوامفریبی از طریق حضور در مجلس نمایندگان با بلوجین و کفش کتانی است. همانطورکه گفتیم عوامفریبی شیوة فاشیست‌هاست و سبزها نیز به دلیل گرایشات انسان‌ستیزشان فاشیست خوانده می‌شوند. چون سبزها «بومی» را جانشین «دینی» کرده، و «انسان‌محوری» را در چارچوب نظریه‌پردازی‌های‌شان فدای «طبیعت‌ محوری» می‌کنند. در چارچوب نگرش فاشیست‌های نوین، طبیعت بجای خداوند نشسته و از زبان طبیعت نیز می‌توان مسائلی مطرح کرد که مانند احکام دینی «انسان‌ستیز» باشد. از مطلب دور افتادیم بازگردیم به مصاحبة ‌یوشکا فیشر که تحت عنوان « همه شواهد خبر از جنگ می‌دهند» انتشار یافته.

علی کوچیکه
علی کوچیکه
می‌تونی بری شابدوالعظیم
ماشین دودی سوار بشی
[...] خال بکوبی جاهل پامنار بشی

معلوم نیست یوشکا فیشر که قرار بود در پرینستون نشسته باشد «شواهد» خود را از کجا استخراج کرده؟ ولی با توجه به اخراج قریب الوقوع اولمرت از دولت اسرائیل، می‌باید بگوئیم، یوشکا فیشر افلاس دوستان‌اش در اسرائیل را با جنگ منطقه‌ای عوضی گرفته. چون اگر یوشکا فیشر مانند دیگر فعلة فاشیسم بین‌الملل در سیاست بازی یک‌شبه ره صد ساله رفته، و بعضی‌ها وی را «صاحب‌نظر» هم معرفی می‌کنند، در عالم واقعیت‌ این پرش‌ها و جهش‌ها وجود خارجی ندارد.

علی کوچیکه
علی کوچیکه
[...]
فصل، حالا فصل [...] خیار و بستنی‌اس
چن روز دیگه، تو تکیه، سینه زنی‌اس

آنچه در واقعیت می‌گذرد این است که امثال یوشکا فیشر همانقدر از مسائل سیاسی اطلاع دارند که غلامبچة سفارت، علی لاریجانی! و اگر رسانه‌های غرب تلاش می‌کنند زمینة عربده جوئی و ارعاب برای امثال فیشر و توله آخوندهای جمکران فراهم آورند سخت در اشتباه‌اند. وق‌وقیه‌های علی لاریجانی در مسجد جمکران، و تهدیدهای مضحک یوشکا فیشر، حامی گروه محمد خاتمی، شاید آخرین تلاش محافل فاشیسم بین‌الملل برای حفظ مواضع‌شان در ایران باشد.

[...] علی دیوونه
[...]
بگیر بخواب، بگیر بخواب
که کار باطل نکنی
با فکرای صدتا یه غاز
حل مسائل نکنی




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت