سه‌شنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۷



شیخ «زائد»!

...

ناگهان پنجره پر شد از شب
شب سرشار از انبوه صداهای تهی
[...]
گوش دادم

همانطورکه یک تیشه، هویت خلیج همیشه فارس را بر باد داد، سقوط یک هلیکوپتر هم به سیاست طالبان‌پروری حاکمیت انگلستان در منطقه نقطة پایان گذاشت. آری! امروز روز خجسته‌ای است. نوزده سال پیش در چنین روزی زمین از وجود پلید روح‌الله خمینی پاک شد، و طبیعی است که این روزها گورکن جماعت به ویژه توله‌ آخوندها به نوحه‌خوانی و مهمل‌گوئی بپردازند.

در خیابان وحشت زدة تاریک
[...]
موش منفوری در حفرة خود
یک سرود زشت مهمل را
با وقاحت می‌خواند

امروز معلوم شد نوة خمینی با خدا تماس دارد! البته خداوند سیدحسن مانند دیگر آخوندهای حکومتی به حواس پرتی دچار شده، و دعای ابراهیم را در حق خمینی مستجاب فرموده و سیدحسن را هم در جریان اجابت دعای مذکور قرار داده. ولی همین خداوند، به نوة خمینی نگفته که رهبر کبیر در بهشت است، یا نه! به عبارت دیگر سیدحسن از اینکه خدا خواستة ابراهیم را در حق خمینی برآورده کرده اطمینان دارد، ولی نمی‌داند خمینی به بهشت رفته. بله این توله‌آخوندها به دلیل اعتقاد به نظام «امامت»، «شهادت» و «انتقام»، مانند شیخ مهدی بازرگان و خمینی، مهملات عجیبی به هم می‌بافند. ولی سیدحسن در چرندبافی گوی سبقت از بازرگان و خمینی ربوده، چرا که «انشاالله» را که برای آینده به کار می‌برند، برای گذشته به کار برده! به این می‌گویند گورکن اصیل، هم پدرش آخوند بود، هم پدر بزرگش، هم پدر مادربزرگش و ... اینهمه آخوند و توله آخوند که با هم ترکیب شوند، به حماقت اصالت می‌بخشند. به گزارش مهرنیوز مورخ 14 خردادماه سالجاری، سیدحسن خمینی، که امروز سر قبر پدر بزرگ سفاک‌اش سخنرانی می‌کرد، می‌گوید:

«[...] حضرت ابراهیم در قرآن از خدا می‌خواهد حکم به او عطا کند [...] خداوند این دعا را در حق امام عزیز مستجاب کرد[...] و انشاالله او را وارث بهشت قرار داد.»


جیرجیری سمج و نامفهوم
لحظه‌ای فانی را چرخ زنان می‌پیمود
و روان می‌شد بر سطح فراموشی

امروز روز خجسته‌ای است. به چند دلیل؛ نخست اینکه عاقبت یک زمینه یافت شد که در آن روح‌الله خمینی صاحب‌نظر نبوده،‌ و آن هم زمینة «توسعه» است. این خبر بهجت‌اثر را محمدخاتمی در «پیش نشست همایش بین‌المللی» امام سیزدهم به ما داده. خاتمی در این مراسم به شیوة معمول سخنان مهملی بر اساس اصل جادوئی «ترادف کلی» ایراد کرده که نیازی به بررسی آن نیست. سید اردکانی در این سخنرانی می‌گوید:‌

«امام خمینی نظریه پرداز توسعه نبودند و در این زمینه تعریفی ارائه نداده‌ و حتی در باره مشخصات توسعه اظهار نظر مستقیم نکرده‌اند.»

کد خبر 8703ـ 06338، منبع، ‌ایسنا

بله کاملاً هم طبیعی‌ است که خمینی در مورد «توسعه» نظری نداشته باشد چون گورکن جماعت نگاه به آینده ندارد، گذشته را می‌پرستد. و البته خمینی در مورد مسائل دیگری هم که اظهار نظر کرده بجز مهمل و ضدونقیض چیزی نگفته. چون حضرت امام نه سواد درستی داشتند و نه شناختی از مسائل. خوشبختانه سخنان خمینی را هنوز به یاد داریم و در گوشه و کنار نیز بریده روزنامه‌هائی که روی شبکة اینترنت قرارمی‌گیرد، پریشان‌گوئی «رهبر کبیر انقلاب» را ثابت می‌کند. امروز در سایت رامین مولائی دو بریده روزنامه از ترهات «رهبرکبیر انقلاب» را همراه با تصویری از ایشان با موهای افشان و پریشان یافتم. به راستی که چه ابهتی داشتند آنحضرت! افسوس که در مورد «توسعه» هیچ اظهار نظری نکرده‌اند! ولی گیسوان پریشان‌شان بسیار توسعه یافته بود! تاکنون امام عزیزمان را بدون حجاب ندیده بودم، به راستی که امروز روز فرخنده‌ای است، چون نقش دلالی امارات متحد، پایگاه تولید و پرورش طالبان نیز در منطقه امروز به پایان رسید.

برجدار کلبه‌ام [...]
با خط سیاه [...]
یادگارها کشیده‌اند
[...]
قلب تیر خورده
شمع واژگون

پایان نقش امارات متحد عربی در حمایت از طالبان و «دلالی» برای فعلة استعمار در جمکران را به فال نیک می‌گیریم. به گزارش حنازرچوبه، مورخ 14 خردادماه سالجاری، هلیکوپتر شیخ ناصربن‌زاید آل نهیان، برادر محترم شیخ زاید آل نهیان، رئیس کشور امارات متحد عربی در خلیج فارس سقوط کرد، و هر چند شیخ کذا آب‌های خلیج فارس را آلوده کردند، ولی همزمان با غرق شدن ایشان، امیدهای حاکمیت اسلام پناه انگلستان نیز جهت تداوم حکومت اسلام و طالبان نقش بر آب شد.

اگر نظر کارشناسانة ما را بخواهید می‌گوئیم، ‌ این شیخ «زائد» در تخریب کتیبة هخامنشی دست داشته و می‌خواسته پنهان شود که هلیکوپترش سقوط کرده. اینهمه اگر اصلاً کتیبه‌ای وجود داشته باشد. به یاد داریم که دیشب مسئول میراث فرهنگی گفته بود در مورد مظنون اطلاعاتی نمی‌دهد، چون ممکن است وی «مخفی» شود. ظاهراً یک نفر دیگر در مورد مظنون اطلاعاتی داده و چون مسئله شدیداً جنبه امنیتی داشته، اژه‌ای و دری نجف آبادی به امارات خبر داده‌اند و شیخ «زائد» به سوی هلیکوپتر خود دویده غافل از اینکه سعید امامی و فهمیه دری‌نجف‌آبادی در هلیکوپترش بمب گذاشته‌اند. همین روزهاست که سگ مؤنث نازی آباد، اژه‌ای و دری‌نجف‌آبادی که در پی انفجارهای شیراز بهائیان را متهم کردند و مانع از دفن جنازة بهائیان ایران شدند، تولد بهائیان ایران را نیز ممنوع کنند، تا سازمان عفو بین‌الملل و حقوق بشرچی‌های حرفه‌ای و ناشی از قماش مؤمنی و عبادی بجای دفاع از حقوق انسانی، در تنور «احترام به ادیان» بدمند! از مطلب دور افتادیم بازگردیم به امارات.

نقطه‌های ساکت پریده رنگ
بر حروف در هم جنون

چون امارات در واقع کشور نیست، پایگاه نظامی حاکمیت انگلستان است که ضمن حمایت از تجهیز گورکن‌ها به سلاح هسته‌ای، زمینة تحریم اقتصادی ما ملت را هم فراهم می‌آورد تا مستقیماً از چپاول ثروت‌های ملی ما بهره‌مند ‌شود. در مورد نقش امارات در تشویق قاچاق و بلعیدن سرمایه‌های ملی، با نقل مطلبی از فیگارو پیشتر توضیح مختصری داده‌ایم. اگر بخواهیم نقش امارات را در چپاول و سرکوب ملت ایران خلاصه کنیم، می‌توانیم امارات را شعبة حاکمیت انگلستان، و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بخوانیم. چون بنگاه خبرپراکنی «بی‌بی‌سی»، از زبان «مقامات» امارات، مطالبات استعمار انگلیس را مطرح می‌کند. از آن جمله است،‌ حاکمیت بر سه جزیره، تغییر نام خلیج فارس، و ... و دروغ‌هائی نظیر «حمایت روسیه از امارات» برای باز پس گرفتن سه جزیرة کذا که اخیراً در سایت «بی‌بی‌سی» انتشار یافته بود. امارات از سوی دیگر مأمن جهادیون و به ویژه پناهگاه تروریست‌های جدائی‌طلب چچن نیز به شمار می‌رود. از اهمیت امارات هر چه بگوئیم کم گفته‌ایم. ولی با سقوط هلیکوپتر شیخ‌ «زائد» که وجودشان زائد تشخیص داده شده، باید بگوئیم دوران طلائی امارات نیز به سر رسیده، و حاکمیت انگلستان در منطقه باید گامی دیگر به عقب بردارد.

همانطورکه گفتیم امروز روز فرخنده‌ای است. چون در پی برکناری ژنرال فالون صلح طلب، و سقوط هلیکوپتر شیخ «زائد»، فرماندة نیروهای ایساف در افغانستان نیز تغییر کرد، و فرماندة جدید رسماً اعلام فرمودند که افراط‌گرایان را تحمل نخواهند کرد! به عبارت دیگر ایشان فرمودند اگر تا امروز با هم دوست بودیم، از امروز دشمن یکدیگریم، چون باد از جهت دیگری می‌وزد. در پی این تغییر و تحولات اعلام شد، نشست1+5 تا دو هفتة دیگر در تهران برگزار می‌شود. ساده‌تر بگوئیم، مذاکرات علی‌کوچیکه، «مرد قدرتمند» جمکران با سولانا انجام نخواهد شد! و خلاصه «آب‌نباتی» در کار نیست، و علی‌کوچیکه جهت پرهیز از دریافت تو سری می‌تواند بجای آب‌نبات از سماق‌های اهدائی بی‌نظیر بوتو به رهبر فرزانه استفاده کند. در این گیرودار بود که امروز سفیر عراق در تهران رسماً به انتشار اخبار دروغ پیرامون توافقنامة امنیتی آمریکا با عراق از سوی رسانه‌های رسمی حکومت مفلوک جمکران اعتراض کرد!

به یاد داریم که وق‌وقیه‌های علفزار و رسانه‌های جمکران، به ویژه روزی‌نامة کیهان، شیپور کوکلوکس‌کلان‌ها در ایالات متحد، و فارس نیوز، ارگان پاسداران سلطنت‌طلب این روزها مرتباً به صورت مستقیم، یا از زبان آخوند سیستانی با توافقنامة امنیتی در عراق مخالفت می‌کردند. چون این توافقنامه از یکسو به آمریکا اجازه می‌دهد جان سالم از مهلکه به در برد، و از سوی دیگر آمریکا را ملزم به ارائة تضمین امنیتی به ایران خواهد کرد. و آنچه حکومت گورکن‌ها را به هراس افکنده همین تضمین امنیتی است که زمینة ارعاب و سرکوب ما ملت را از این حکومت سلب می‌کند. به ویژه بر زمزمة ترجیع بند امارات پیرامون سه جزیره و خلیج همیشه فارس پایان خواهد داد.

برجدار کلبه‌ام [...]
با خط سیاه [...]
یادگارها کشیده‌اند

با مرگ شیخ زائد، قاتل کتیبة هخامنشی‌ هم ـ ‌ همان کتیبه که برای مرگ نابهنگام‌اش خبرپراکنی «بی‌بی‌سی» و ایسنا مراسم سوگواری و سینه زنی بر پا کرده بودند ـ از طریق امدادهای غیبی مجازات شد. پس امروز روز «انتقام»، یا به قول شیخ مهدی بازرگان، روز یکی از ارکان مسلم «نظام» است. البته «نظام بی‌نظمی» و سرکوب. سخنان شیوای مهدی بازرگان در مورد آخوند علی شریعتی را به یاد داریم و می‌دانیم که بر اساس ترهات بازرگان، نظام «بر سه اصل مسلم شهادت، امامت، و انتقام» استوار بود، و البته هنوز هم این نظام استعماری بر همین «سه اصل حماقت» تکیه دارد،‌ چون در واقع نقطة اتکاء این «نظام» استعمار غرب است و هیچ نیازی به داشتن برنامة «سیاسی ـ اقتصادی» و اتکاء به مردم ندارد.

جالب اینجاست که اخیراً قوم و قبیلة مهدی بازرگان به همراه غلامان و کنیزکان محمدخاتمی در ینگه دنیا و مزدوران سازمان سیا در نهضت آزادی، حوزه و بازار با صدور بیانیه خواستار رعایت حقوق بشر هم شده‌اند. علامت تعجب نمی‌گذاریم چون آخوند جماعت وقاحت را از استعمار به ارث برده، ولی به این جماعت بی‌شرم و ابله که بیانیة مضحک‌شان در سایت «اطلاعات نت» منتشر شده، یادآور می‌شویم که بین اعلامیة جهانی حقوق بشر و «سه اصل مسلم» امامت، شهادت و انتقام، هیچ ارتباطی نمی‌تواند وجود داشته باشد. چون اگر عبدالعلی بازرگان و شرکاء نمی‌دانند، ما می‌دانیم که سه اصل کذا مشوق خشونت و توحش است و کسی که ادعای طرفداری از حقوق بشر دارد نمی‌تواند آشکارا از خشونت هم پشتیبانی کند. اگر سی سال پیش سازمان سیا دست نوازش به سر مهدی بازرگان و شرکاء کشید، امروز نه تنها سازمان سیا که سازمان ناتو هم در موقعیتی قرار ندارد که بتواند مشتی آ‌خوند جنایتکار فکل‌کراواتی و ملاباجی‌های مربوطه را به عنوان آزادیخواه به ملت ایران حقنه کند.

برجدار کلبه‌ام که زندگی‌ است
با خط سیاه [...]
یادگارها کشیده‌اند
[...]
قلب تیر خورده
شمع واژگون

امروز روز خجسته‌ای است! چرا که ایالات متحد با ترکیه یک قرارداد 15 ساله برای همکا‌ری‌ در زمینه هسته‌ای غیرنظامی امضاء کرده، و به همین دلیل برنامة پرزیدنت مهرورزی که جهت خوش رقصی برای اربابان خواهان ایجاد مرکز غنی‌سازی اورانیوم در ترکیه شده بود، بهم خورد! گورکن‌ها اصرار عجیبی داشتند که در ترکیه چنین مرکزی به راه افتد، چون ترکیه هم عضو سازمان ناتو است و هم همرز روسیه! به یاد داریم که پادشاه عربستان هنگام ورود به لندن پیشنهاد کرد چنین مرکزی در سوئیس ایجاد شود، و خلاصة مطلب نوکران آمریکا می‌کوشند مرکز غنی‌سازی اورانیوم در کشوری که عضو شورای امنیت نیست ایجاد شود. چون اگر اورانیوم غنی شده به دست سازمان‌های تروریستی بیفتد کشور مذکور هیچ مسئولیتی نخواهد داشت!

به نظر می‌رسد دوران پارس کردن دروغین گورکن‌ها برای اربابان‌شان در لندن و واشنگتن به پایان رسیده به همین دلیل، ‌ «علی‌کوچیکه» باید به رهنمودهای تایم عمل کرده، جهت کسب وجهه، در اعتراض به سیاست‌های مهرورزی از پست ریاست مجلس استعفا دهد، تا در انتخابات آیندة‌ جمکران برنده شود! بله این رهنمودهای «تایم» به پاسدار لاریجانی است که ترجمة آن در آفتاب نیوز مورخ 13 خردادماه سالجاری منتشر شده. البته این «پیشنهاد‌ها» زمانی صورت گرفت که هنوز آمریکا با ترکیه قرارداد فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای امضاء نکرده بود، و فرماندة‌ ایساف هم در افغانستان بر کنار نشده بود! هنوز حاکمیت انگلستان رویای دوام و بقای طالبان در سر می‌پروراند و هنوز پاسدار شریعتمداری و اکبربهرمانی به توافقنامة امنیتی عراق «اعتراض» داشتند. و مهم‌تر از همه هنوز هلیکوپتر شیخ «زائد» امارات به آب نیافتاده بود. به صراحت بگوئیم، «کاروان» اکبر بهرمانی بی‌جهت راهی عربستان شده، در وبلاگ پیشین گفته بودیم که شکست سیاست انگلستان در ترکیه و عراق پشت مرزهای ایران متوقف نخواهد شد.

پس چرا ستاره آرزو کنم؟
[...]
این ترانة من است

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت