چهارشنبه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۷


گوسالة پشمین!

...

علی‌بزرگه یا همان «رهبرفرزانه»، و علی‌کوچیکه، «مرد قدرتمند» جمکران، این روزها سخنان شیوا و آکادمیکی بر زبان می‌رانند که مسلماً از ذوق و قریحة «علوی‌شان» سرچشمه می‌گیرد. چرا که اگر نام خامنه‌ای و پاسدار «ال‌لاری‌جانی» علی نبود ساواک ناچار می‌شد متن سخنرانی‌شان را تغییر دهد. ولی جالب اینجاست که سخنان لاریجانی در تقابل کامل با ترهات مقام معظم قرار می‌گیرد! اولی شتابزده است و هشدار می‌دهد، «کار را زود فیصله دهید»، دومی خواهان تداوم وضع موجود است. بله، علی‌بزرگه در حضور نمایندگان «مسجدشوربای» جمکران گفته، هیچ تغییری در شرایط قابل قبول نیست، و خلاصه آن‌ها که تا امروز به چپاول مشغول بوده‌اند باید به «کار» خود ادامه دهند، تا «ایشان» در رأس هرم قدرت باقی بمانند. ترهات رهبر فرزانه در روزی‌نامة مسعودی‌ها، مورخ 22 خردادماه سالجاری به این شرح منتشر شده:

«در جمهوری اسلامی هیچکس و هیچ مسئولی نباید به شکل‌گیری یک طبقة جدید اشرافی کمک کند، به همین علت [جهت] همة ‌مسئولان از جمله نمایندگان مجلس باید پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند و در مقابل فتنه‌های پیچیده‌دل کاملاً مقاومت و مراقبت کنند.»


«فتنه‌های پیچیده‌دل» را رهبر فرزانه به گنجینة ادب فارسی افزوده‌اند! همانطورکه می‌بینیم، علی‌بزرگه می‌پندارد از طریق دزدی و چپاول «طبقة اشراف» ایجاد می‌شود، و از آنجا که خودش در زمرة همین «اشراف» قرار دارد، از «رقیب» هم بیزار است! می‌دانیم که رقابت در صدر اسلام نیز ممنوع بود تا هیچکس نتواند دکان پیامبر گرامی را کساد کند. امروز هم خامنه‌ای خود و همپالکی‌های‌اش را یکه تاز میدان می‌خواهد. و به همین دلیل از همه می‌خواهد «پاک» وارد میدان شوند و پاک بمانند تا دارودستة مقام معظم با دل آسوده به چپاول مشغول باشند. از اینرو علی‌بزرگه به همه نصیحت می‌کند، جهت «پاک» ماندن در مقابل «فتنه‌های پیچیده دل» مقاومت کنند! اینجاست که متوجه می‌شویم در قاموس علی‌بزرگه «پاک بودن» برخاسته از «فرهنگ» شکمی و زیرشکمی توضیح‌المسائل‌های حوزة «جهلیه» است و در تقابل با «نجس شدن» قرار می‌گیرد. و به همین دلیل است که جهت «پاک بودن» باید در برابر فتنه‌های «پیچیده دل» مقاومت کرد. در واقع رهبری گویا پاک بودن تنبان نمایندگان را مد نظر دارند، و صد البته حق هم دارند!

تصور کنید نمایندگانی که ساواک جمکران از زباله‌دان بیرون کشیده، به محض صدور فرمان کارخانة رجاله پروری جهت «انتخاب» پاسدار لاریجانی به ریاست مجلس گورکن‌ها، از شدت ترس «دل‌پیچه» بگیرند، و جهت «پاک ماندن» همگی به سوی توالت‌های بهارستان هجوم آورند. در چنین هیاهوئی آن‌ها که موفق به ورود به محل «تخلی» می‌شوند،‌ حتماً فرمان امام مبنی بر تقدم پای چپ برپای راست را هم فراموش خواهند کرد! ولی بر آن‌ها که موفق نشده‌اند، چه خواهد رفت؟ آن‌ها «پاک نمی‌‌مانند»، و با همان تنبان‌های کثیف راهی صحن مقدس مسجد شوربای اسلامی شده، نفس علی‌کوچیکه را بند می‌آورند. چرا که مقابله با «دل‌پیچه» کاری است بس صعب و دشوار، به ویژه وقتی پای «فتنه‌های» شیاطین هم در میان باشد.

بله، این بود رمز انتخاب علی‌کوچیکه به ریاست مجلس شورای اسلامی، آنهم به اتفاق آراء. در واقع، به دلیل فرامین «ناخدا کلمب» محل رأی‌گیری از صحن مقدس مجلس به صحن مقدس توالت‌های بهارستان منتقل شده بود، و نمایندگان «پاک»، رأی موافق خود را بجای گلدان در گلدسته ریختند! نمایندگان «ناپاک» هم در تنبان‌شان رأی مخفی دادند. و اینگونه بود که بنگاه خبرپراکنی «بی‌بی‌سی»، از زبان علی‌کوچیکه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «هشدار» داد:

«ما علاقه‌ای [...] به دیپلماسی هزار و یکشب نداریم و می‌خواهیم مسئله خیلی سریع حل شود»


بله این روزها که قرار است سولانا هم راهی تهران شود، رعایای الیزابت دوم حرف‌های زیادی در دهان نوکران ضدامپریالیست خود می‌گذارند، ‌چون از زبان مرده‌ حرف زدن کاری است بس آسان. دلیل هم همانطورکه گفتیم اوضاع عراق و افغانستان است که عرصه را چنان بر گاری شکستة آنگلوساکسون‌ها تنگ کرده که عموسام ناخداکلمب را گاز می‌گیرد. و همین افلاس ارباب باعث شده تا علی‌کوچیکه اختیار از کف داده زبان به شکوه و گلایه بگشاید.

پیشتر که علی‌کوچیکه هفته‌ای 7 روز با سولانا «مذاکره» می‌‌کرد، تا زمینة ارعاب ما ملت تداوم یابد، می‌پنداشتیم به دلیل علاقة فراوان پاسدار «ال‌لاریجانی» به سولانا اینهمه «مذاکرات» کش می‌آید. ولی امروز فهمیدیم که اگر مذاکرات سولانا با علی‌کوچیکه به مذاکرات «جاودان» تبدیل شده بود، در واقع جهت حفظ منافع شاخه‌ای از سیاست آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک بوده. و اکنون به دلیل تضعیف همین سیاست است که اظهارات جنگ‌طلبانة شائول موفاز، نه تنها در ایالات متحد که در هیئت حاکمة اسرائیل نیز مورد انتقاد قرار می‌گیرد. ولی اگر ایالات متحد سیاست خود را در این زمینه با حمایت چین، هند و روسیه تغییر داده، ناخدا کلمب نمی‌تواند از چنین الطافی برخوردار شود، در نتیجه همچنان بر طبل طالبان پروری و جنگ افروزی می‌کوبد و رسانه‌های‌اش به افشاگری در مورد جنایات و چپاول در عراق مشغول‌ شده‌اند! گویا کسی نمی‌داند که ارتش انگلستان هم در عراق حضور فعال دارد و کمتر از گاوچران‌ها چپاول نکرده! مخالفت فرضی آیات عظام با طرح امنیتی عراق و آمریکا هم ریشه در همین سیاست دارد. سیاستی که دوباره در شیپور زنگ زدة مخالفت با کاپیتولاسیون و حفظ عزت و استقلال ملت‌ها می‌دمد. افشاگری‌های پالیزدار در جمکران را می‌باید در راستای همین سیاست شکست خوردة ناخدا کلمب بررسی کنیم.

ظاهراً بعضی‌ها می‌پندارند هنوز دوران طلائی «جنگ سرد» است که ساواک منفور با پخش شب‌نامه از ارقام نجومی اختلاس دولت و درباری‌ها بتواند زمینة آشوب فراهم آورد، و آن‌ها هم در این گیرودار بجای «گوسالة زرین»، یک گوسالة پشمین را به عنوان «رهبرکبیر انقلاب» آینده به مردم حقنه ‌کنند. پاسخ این سیاست مزورانة ناخدا کلمب، امروز در مرز پاکستان و افغانستان داده‌ شد، تا دولت اسلام‌پناه و به ویژه سازمان «آی‌اس‌آی» پاکستان بدانند، عاقبت مذاکره با طالبان مرگ است.

به گزارش «بی‌بی‌سی»، امروز یک پاسگاه مرزی پاکستان در منطقة‌ « مهمند»، مرکز تجمع طالبان، هدف حملات موشکی قرار گرفت و سایت ناخدا کلمب از زبان دولت پاکستان به شدت از این حملات انتقاد کرد! می‌دانیم که پاکستان اخیراً پنهان‌کاری را کنار گذاشته، رسماً با طالبان مذاکره می‌کند و از این مذاکرات دفاع هم ‌کرده. ولی معلوم نیست سایت «بی‌بی‌سی» بر اساس کدام منطق ادعا می‌کند نیروهای پاکستانی خود را برای نبرد با شورشیان آمده می‌کرده‌اند که هدف حمله قرار گرفتند! باید از ناخدا کلمب بپرسیم اگر پاکستان رسماً با طالبان مذاکره می‌کند پس چگونه همزمان با آن‌ها می‌جنگد؟ نکند طالبان هم نیک و بد دارند، و طالبان نیک در منطقة مهمند زندگی می‌کنند! و یا شاید ناخدا کلمب دیگر از بیان واقعیات هم عاجز شده! در اینصورت به آنحضرت توصیه می‌کنیم با پیروی از دست‌پرورده و عزیزدردانة خود، روح‌الله خمینی و نوه‌اش زبان فارسی بیاموزد.

به گزارش «مهرنیوز»، مورخ 21 خردادماه سالجاری، سیدحسین خمینی در مورد تسلط امام سیزدهم به «فن بیان» چنین می‌فرمایند:

«تسلط ایشان در بیان روان و سلیس نکات دشوار فلسفی کم نظیر است.»


البته تسلط «امام» به فن بیان را ما ایرانیان به دفعات شاهد بوده‌ایم، آنهم چه «تسلطی»! افسوس که این استاد مسلم بیان اوباش‌الله زمین را از وجود پلیدشان «پاک» کردند. ولی طفلک سیدحسین هنوز می‌پندارد خمینی زنده «است»، و دل از فعل «است» برنمی‌دارد. می‌دانیم که فعلة فاشیسم مانند سبزها و گورکن‌ها «زمان» را به رسمیت نمی‌شناسند. به ناخدا کلمب اطمینان می‌دهیم در صورت پافشاری بر طالبان‌پروری پاسخ بعدی را در ترکیه دریافت خواهد کرد. چرا که ناخدا کلمب هم گرفتار همان فعل «است» شده، و می‌پندارد هنوز دوران جنگ سرد «است»، و «تسلط ایشان» در بیان روان و سلیس پروپاگاند جنگ کم‌نظیر «است»!





...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت