شنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۷



نفت و لیفتینگ!

...

پس از شکست سیاستی که تلاش می‌کرد از لاریجانی و اکبر بهرمانی چهره‌هائی نوین ارائه دهد، محافل فاشیسم بین‌الملل سعی دارند راه را برای فاشیست‌های فکل‌کراواتی گروه بازرگان و بنی‌صدر هموار کنند، تا سیاست ایران از چارچوب توحش اسلام خارج نشود. چون همانطور که پیشتر هم گفتیم فاشیسم خواهان ایستائی و سکون است و پویائی را برنمی‌تابد. سیاست استعمار نیز خواهان تحمیل سکون بر جامعة ایران است، تا همواره زمینة شورش و براندازی فراهم باشد. در این راستا از زبان حاج آبراهام یزدی، عسگراولادی و قوچانی می‌شنویم که خمینی مخالف ترور و مخالف دخالت نعلین در سیاست بوده، و برادرش از طرفداران محمد مصدق! بله این روزها، همه به «لیفتینگ» چهرة کریه اسلام و امام سیزدهم مشغول‌اند تا این کالای بنجل و توحش استعماری را یکبار دیگر به ما ملت بفروشند. به همین جهت متفکران و فلاسفة ایرانی‌نمای ساکن غرب که اصرار فراوان بر تعریف «مدرنیته» هم دارند، کوچکترین اشاره‌ای به «تقدس‌زدائی»، اساسی‌ترین ویژگی «مدرنیته» نمی‌کنند. چون بدون «مقدسات»، دکان ناخداکلمب کساد می‌شود، می‌دانیم که آخوند و آخوندپرست، پاسداران «مقدسات» به شمار می‌روند. از اینرو اگر به دلیل شرایط فعلی، نعلین و دستار باید از صحنة سیاست ایران کنار رود، ‌فاشیسم بین‌الملل تلاش همه جانبه‌ای را برای جایگزین کردن آخوند با فکل‌کراواتی‌های آخوندپرست آغاز کرده.

در وبلاگ «آیت‌الله کلمب» سخن از«ترس روانی» به میان آوردیم. ترس روانی یا «فوبیا»، مرکب از واژة یونانی «فوب»، به معنای ترس و هراس بیمارگونه از شرایط، اشیاء و عقاید اطلاق می‌شود. به زبان ساده‌تر، «فوبیا» ریشه در ضمیر ناخودآگاه دارد. پیشتر گفتیم که ضمیر ناخودآگاه با واقعیت‌های زمان و مکان بیگانه‌ است، و از طریق «تداعی معانی»، شرایط، اشیاء و یا عقاید را از زمینة واقعی خود خارج کرده، به زمینة «مأنوس» و شناخته شده مرتبط می‌کند. سپس در ارتباط با همین زمینة مأنوس است که ضمیر ناخودآگاه واکنش نشان می‌دهد. به عبارت دیگر ترس روانی هیچ ارتباطی با عقل سلیم و منطق نمی‌تواند داشته باشد. به عنوان نمونه ترس روانی از تغییر و تحول، عملاً مانع از تحرک فرد در مسیر سازنده می‌شود، یا بهتر بگوئیم فرد را به مسیر خودتخریبی سوق می‌دهد. و سیاست استعمار با الهام از همین روند تخریبی مانع پویائی جوامع شده، ملت‌ها را به سکون می‌کشاند. دلیل ارادت استعمار غرب به مقدسات و معنویات و دین‌فروشان این است که احکام دینی، فرد را دقیقاً در مسیر عملکرد ضمیر ناخودآگاه قرار داده از واقعیات دور می‌کند. چون احکام دین بر دو پایة مبتذل و منطق‌گریز «تمایلات غریزی» و «منهیات الهی» همین تمایلات استوار شده.

در وبلاگ «آیت‌الله کلمب» گفتیم که استعمار غرب، به ویژه حاکمیت انگلستان با توسل به دستاربندان، بیش از یک سده ‌است که همین روند سکون را از طریق ترور، ایجاد آشوب و براندازی‌های پیاپی بر ملت ایران تحمیل کرده، و همچنان بر این سیاست پافشاری می‌کند. همچنین گفتیم رسانه‌های غرب از طریق پروپاگاند نقش بازوی سیاسی استعمار را در ایجاد بحران و جنگ ایفا می‌کنند. پروپاگاند نفرت‌انگیز این رسانه‌ها که ماه‌های متوالی به دروغ بر وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق تأکید می‌کردند، تا سازمان جنایتکار ناتو بتواند تهاجم نظامی به این کشور را در افکار عمومی «توجیه» کند، هنوز از یادها زدوده نشده. با این وجود «دویچه وله» بیشرمانه همایش «نقش رسانه‌ها در پیشبرد صلح» برپا می‌کند، و جهت کسب وجهه برای چنین همایش مضحکی، از برندة خوشبخت نوبل توحش اسلامی نیز دعوت به عمل می‌آورد. و هنوز سخنرانی‌های شیرین و شکمی عبادی در مورد «نقش رسانه‌ها در پیشبرد صلح» بر تارک سایت‌های استعمار می‌درخشد، که در گیرودار سفر سولانا به تهران جهت ارائة بستة کذا، طبل زدن رسانه‌های غرب و شاخک‌های‌شان در جمکران برای جنگ افروزی آغاز می‌شود. فرانس پرس، رادیو فردا و بنگاه خبرپراکنی ناخداکلمب، از زبان جرج بوش، از «رد بستة پیشنهادی توسط ایران» ابراز تأسف می‌کنند! همانطور که سازمان تبلیغات اسلامی، شاخک «بی‌بی‌سی» در جمکران، همچنان از زبان آخوند سیستانی، ضمن اشاره به «کاپیتولاسیون»، به مخالفت خود با توافق‌نامة امنیتی بین عراق و آمریکا ادامه می‌دهد.

پیش از ادامة مطلب لازم است تکرار کنیم، طبق مقررات سازمان ناتو، پذیرش و اجرای «کاپیتولاسیون» در تمام کشورهای عضو از جمله کشور ناخدا کلمب الزامی است، و به یاد نداریم که بنگاه خبر پراکنی «بی‌بی‌سی» حتی یکبار به اعمال کاپیتولاسیون در کشور انگلستان اشاره کرده باشد. چون اگر مشخص شود که نظامیان آمریکا و افراد خانواده‌شان در کشور انگلستان نیز از مصونیت قضائی برخوردارند، زمینة عربده‌جوئی و «استقلال‌طلبی» شیخ ابودلقک‌های شیعی‌مسلک چون خمینی و شرکاء از دست می‌رود. و دیگر نمی‌توان در «وق‌وقیه‌های» علفزار از «قرارداد ننگین» کاپیتولاسیون سخن به میان آورد. به عبارت دیگر، دکان کارخانة رجاله پروری برای حفاظت از «استقلال» و «منافع ملی» در ایران تعطیل خواهد شد. امروز، فارس نیوز، سایت پاسداران سلطنت طلب، سخنان عسگر اولادی، یکی از تیغ‌کش‌های فرهیختة جمکران را منتشر کرده که در آن ترور حسنعلی منصور، نخست وزیر ایران «توجیه» شده. عسگر اولادی با تکیه بر ترهات خمینی پیرامون کاپیتولاسیون، ترور منصور را «مجازات شرعی» خوانده، می‌گوید منصور کاپیتولاسیون را به مجلس برد و «استقلال» ما را خدشه‌دار کرد. خوشبختانه خمینی چند سال بعد، در مقام «رهبرکبیر انقلاب» استقلال لات و چاقوکش‌هائی چون عسگراولادی، رفسنجانی، خلخالی و غفاری را تأمین کرده. و آن شوت وپرت‌هائی هم که به دلیل استقلال از عقل سلیم و منطق زیر علم خمینی دجال سینه می‌زدند و امروز به شغل شریف خبرچینی برای سفارت مشغول‌اند به میزان «استقلال طلبی» اوباش حوزه و بازار پی برده‌اند.

یکی از هم‌میهنان که درس ادب و تربیت به همه می‌دهند، خطاب به دیگران فرموده‌اند، ‌ چرا می‌نویسید لات و چاقوکشی به نام هادی غفاری! حتماً به «وجود مقدس» ایشان توهین شده! اتفاقاً عبارت لات و چاقوکش برای امثال هادی غفاری تعریف و تمجید است. مگر حضور فعال این طلبة ساواکی را در تهاجم به تظاهرات مردم باید فراموش کرد؟ حتماً یک لات و چاقوکش نعلین پوش را باید هادی غفاری بنامیم، تا هیچکس نداند شغل واقعی‌اش چیست؟ سرکار اگر به نعلین و دستار عشق می‌ورزید، و در گشت مجازی امر به معروف و نهی از منکر عضویت فعال دارید، این چماقدار جنایتکار را «حضرت آیت‌الله هادی غفاری» بنامید و عضویتش‌ در ساواک پهلوی و ساواک جمکران را نیز انکار کرده، از مبارزات بی‌امان وی با رژیم پهلوی کتاب‌ها بنویسید! کتاب‌هائی که مسلماً در میلیون‌ها نسخه منتشر خواهد شد، چرا که یک لات چاقوکش دیگر به نام صفارهرندی در رأس وزارت ارشاد گلة گمراه قرار دارد. موفق باشید! از مطلب دور افتادیم، بازگردیم به پروپاگاند ابراز تأسف جرج بوش از «رد بستة پیشنهادی غرب توسط حکومت اسلامی» در رسانه‌های صلح پرور استعمار غرب و نوکران‌اش در جمکران.

بله هنوز پای «سولانا» به این «مرز پرگهر» نرسیده بود که ابراز عقیدة لات‌الله کارشناس جمکران در حنازرچوبه، فارس نیوز و دیگر شیپورهای سازمان سیا آغاز شد. سایت حنازرچوبه از روز گذشته در عناوین زیر «یخ» زده:

«غرب با زبان تکلیف با ایران سخن نگوید [...] سولانا در تهران [...] زمان پاسخ به آسیب‌های دشمن به یک ثانیه هم نخواهد رسید [...] غرب باید رفتاری را بروز دهد که ...»


بله از دیروز «اوباش‌الله» در حنازرچوبه شکم‌شان را برای جنگ صابون مفصلی زده بودند، و امروز هم رسانه‌های صلح‌طلب غرب از همان صابون به شکم خود می‌مالیدند، که ناگهان اهود باراک تهدید کرد اگر اولمرت استعفا ندهد خواهان انتخابات پیش از موعد خواهد شد! سپس معلوم شد بستة پیشنهادی غرب هنوز باز نشده، و ملاقات‌های منوچهر متکی و سعید جلیلی با سولانا فقط «امیدوارکننده» بوده. همزمان با این تحولات نه چندان غیرمنتظره، الهام سخنگوی دولت احمدی نژاد ملاقات سولانا با لاریجانی، غلام‌بچة سفارت یا همان «مرد قدرتمند» را منتفی دانسته به ایسنا، مورخ 25 خردادماه سالجاری، اعلام داشت، ایشان [سولانا] فقط برای تحویل بستة پیشنهادی غرب آمده، و پس از تحویل بستة پیشنهادی تهران را ترک خواهند گفت!

با توجه به عقب‌نشینی محافلی که با هدف ایجاد بحران بر روی پاسدار لاریجانی سرمایه‌گذاری کرده بودند، باید به رئیس سازمان سیا که دست مسیحائی بر سرو گوش 201 «لات‌الله» در عربستان کشید، تا همانطورکه مسیح الاغ مردة «لازار» را زنده کرد، در پیکر بی‌جان حاج اکبر جان تازه‌ای بدمد، بگوئیم کور خوانده‌اید! نعلین و دستار دیگر جائی در سیاست ایران نخواهد داشت. و در کمال تأسف برای سازمان سیا باید بگوئیم برای نعلین‌پرستان نیز جائی در سیاست کشورمان نخواهد بود. آنگلوساکسون‌ها باید برای درمان ترس روانی خود از پویائی ملت‌های منطقه به روانکاو مراجعه کرده، و بر پیوند خود با دستاربندان شیعی مسلک و آخوندپرستان نقطة پایان گذارند و با پیروی از احکام اسلام، متعه یا «ازدواج موقت» را بر «ازدواج» مقدم شمارند، تا هم شرشان از سر ما ملت کم شود، و هم خداوند ابراهیم آن‌ها را پاداش‌باران کند!

«پیامبر[...] فرمود هر کس یکبار در زندگی خود متعه کند درجه‌اش به مانند حسن مجتبی خواهد بود [...] دو نفری که ازدواج موقت می‌‌نمایند[...] هنگامی که از هم جدا می‌شوند [...] خداوند گناهان آنان را می‌بخشد[...] و برای هر کسی که پیوند بین آن‌ها را ایجاد کرده باشد، همین ثواب‌ها خواهد بود.»
منبع: پیک ایران، مورخ ششم خردادماه سال‌جاری





...



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت