شنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۷


کلمبستان!

...

به گزارش فیگارو، مورخ 19 ژوئن سالجاری، بستة پیشنهادی غرب شامل تعلیق غنی‌سازی اورانیوم نمی‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که آمریکا و انگلستان برخلاف مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواهان تعلیق غنی‌سازی اورانیوم شده‌اند، تا جهت تجهیز حکومت اسلامی به سلاح اتمی، دولت دست نشاندة جمکران را به خروج از «ان.پی.تی» وادار کنند. به یاد داریم که در این راستا، گوردون براون نخست وزیر «کلمبستان» حتی از تحمیل تحریم‌های جدید توسط اتحادیة اروپا بر ایران سخن به میان آورد، و سولانا هم سخنان ایشان را تکذیب کرد! ولی مسئله به ایران محدود نمی‌شود، جنجال آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک شانه‌خالی کردن از انعقاد طرح امنیتی با عراق را نیز شامل می‌شود. به همین دلیل یک شیخ ابودلقک از قماش خمینی در مناطق شیعه نشین یافته‌اند تا با «قرارداد ننگین کاپیتولاسیون» مخالفت کند. اما پیش از ادامة مطلب لازم است توضیح مختصری در مورد وبلاگ دیروز داده شود.

در توضیح وبلاگ «کوزه و کلمب» یادآور شویم که استعمار غرب جهت فراهم آوردن زمینة براندازی در ایران سیاست انسداد را اعمال می‌‌کند، چرا که «واکنش طبیعی» مردم به چنین سیاستی «شورش» است. در نتیجه از «افکار عمومی» خواهشمندیم جهت ابراز ناخشنودی خود، از پیوستن به صفوف تظاهرات «مردمی» خودداری کنند. اگر سازمان سیا قصد دارد نوکران خود را در جمکران تغییر دهد نباید اجازه دهیم که مانند سال 1357 در پس پردة تظاهرات مردمی از طریق کودتا یک پوپولیسم فرسوده را با پوپولیسم تازه نفس جایگزین کند. چون مسائلی که در ایران پیش می‌آید سرنوشت کل منطقه را هم تعیین خواهد کرد.

شرایطی که امروز در برابر ملت ایران قرار گرفته به شرایط سال 1357 شباهت فراوان دارد. آنروزها هم چند نفر از یاران وفادار حاکمیت و خبرگان در امر مقدس حیف و میل راهی زندان شدند و امروز شاهدیم که از قضای روزگار همان‌ها در رأس اوپوزیسیون قرار گرفته‌اند. این است فواید براندازی! بی‌جهت نیست که ساواک جمکران تمام تلاش خود را برای سازمان دادن به شورش و براندازی به کار می‌گیرد. و حکومتی که به گفتة علی‌خامنه‌ای به دلیل تحریم‌ها اینهمه «پیشرفت» کرده، نه تنها از توزیع گازطبیعی در داخل عاجز مانده، و بنزین را با اجازة ایالات متحد از خارج وارد می‌کند، که درست در آغاز گرمای تابستان همزمان با مبارزات سردار رادان در امر مقدس کتک زدن جوانان، حکومتی که سی‌ سال است جز سرکوب، کشتار و چپاول هیچ برنامة روشن و صریحی نداشته، برای قطع برق «برنامة خاموشی» ارائه می‌کند!

قطع برق، یکی از شیوه‌هائی که است که در راستای اعمال سیاست انسداد بر مردم تحمیل می‌شود. سیاستی که گذشته از «افشاگری» و «دستگیری افشاگر»، تمجید مقامات رسمی از افراد افشا شده را نیز در دستور کار خود قرار داده، تا بر شدت تحریک افکار عمومی افزوده شود. به عنوان نمونه، آخوند احمد خاتمی در «وق‌وقیة» 31 خردادماه سالجاری، زبان به تمجید از درستکاری یکی از گورکن‌های افشا شده گشود، که رئیس قوة قضائیه بوده! می‌دانیم که قوة قضائیه یکی از اهرم‌های اصلی سرکوب در حاکمیت ملایان است، چون این قوه در واقع مدافع قانون‌شکنی، قاچاق و فساد مالی است،‌ و سخنان شیخ احمد خاتمی در دفاع از ریاست قوة قضائیه، بجز تحریک افکار عمومی هیچ هدف دیگری ندارد. البته خاتمی سخنان شیوا و آکادمیک دیگری هم بر زبان رانده تا در راستای سیاست ناخدا کلمب، مجاهدین خلق و بنی‌صدر را مخالف خمینی دجال جلوه دهد، و برای‌ آنان کسب وجهه کند.

به گزارش «واشنگتن پست»، مورخ 20 ژوئن 2008، چند ملیتی‌های غرب که از آغاز کودتای صدام حسین، به دلیل ملی شدن نفت عراق، در این کشور حضور مستقیم نداشتند، تا پایان ماه ژوئن سالجاری فرصت دارند که قراردادهای خود را نهائی کنند! دلیل جنجال گورکن‌ها پیرامون طرح امنیتی و مخالفت‌شان با کاپیتولاسیون این است که اربابان‌شان که عراق را اشغال کرده‌اند، هیچ مسئولیتی از نظر امنیتی در عراق نداشته باشند، و شرایط عراق به شرایط امروزی در نیجریه تبدیل شود. همانطور که می‌دانیم، در نیجریه هر از گاه گروهی به تأسیسات نفتی حمله می‌کند، و شرکتی که از این تأسیسات برای استخراج نفت استفاده می‌کند هیچ مسئولیتی در حفاظت و بازسازی این تاسیسات ندارد! در نتیجه، دولت نیجریه موظف است خسارت‌های وارده بر شرکت‌های کذا را هم از اموال عمومی «جبران» کند! ظاهراً سازمان ناتو خواهان بهره‌مندی از شرایط مشابه در عراق نیز شده، و به همین دلیل گورکن‌های جمکران در راستای مطالبات ناتو، زوزة مخالفت با کاپیتولاسیون سر داده‌اند. کاپیتولاسیون یکی از واژه‌های جادوئی استعمار است که در ایران هم بخوبی مورد استفاده قرار گرفته. سخنرانی مضحک خمینی در مخالفت با کاپیتولاسیون را فراموش نکرده‌ایم. همان سخنرانی که ساواک منفور برای این دلقک کارخانة رجاله پروری تنظیم کرده بود. به دلیل افشاگری‌های اخیر در زنجان، بی‌مناسبت نیست چند سطری از این سخنرانی مبتذل را که با کد 66038 در «آفتاب نیوز» انتشار یافته، نقل کنیم تا همه ببینیم کاپیتولاسیون در واقع بهانه بود، و ناراحتی امام سیزدهم از کاپیتولاسیون در واقع عدم رضایت ایشان از فراهم آمدن زمینة فعالیت‌های اجتماعی برای زنان بوده:

«اگر نفوذ روحانیین [روحانیون] باشد نمی‌گذارد که دختر و پسر با هم در آغوش هم کشتی بگیرند [...] اگر نفوذ روحانیون باشد نمی‌گذارد که دخترهای معصوم مردم زیر دست جوان‌ها در مدارس باشند. اگر نفوذ روحانیون باشد نمی‌گذارد که زن‌ها را در مدرسة مردها ببرند، مردها را در مدرسه زن‌ها ببرند و فساد راه بیندازند. اگر نفوذ روحانیون باشد توی دهن این دولت می‌زنند! توی دهن این مجلس می‌زنند[...]»


بله «اگر نفوذ روحانیون باشد» شرایط همین است که امروز در برابر ما ملت قرار گرفته: فساد مالی، فساد اجتماعی، هرج و مرج و قاچاق، و البته همة این‌ها در پس پردة حجاب اسلامی و قطع برق جهت اعمال فشار بر مردم، چون آمریکا می‌خواهد نوکرانش را در جمکران تغییر دهد. اینبار آمریکا اگر می‌خواهد دولت عوض کند، باید بدون پرده پوشی دولت دست نشاندة خود را تغییر ‌دهد. این تنها راهی است که توطئة استعمار غرب را در افکارعمومی ما ایرانیان ابتر خواهد کرد. سازمان سیا باید بداند که ما ملت دیگر فریب پروپاگاند غرب را نخواهیم خورد. ما هیچ نیازی نداریم رادیو فردا یا بنگاه خبرپراکنی ناخداکلمب برای‌مان اشک تمساح بریزند، و همزمان پیرامون مسئلة هسته‌ای هم‌صدا با نوکران‌شان در جمکران به ارعاب ما بپردازند.

درحالیکه روزنامة فیگارو به نقل از سولانا تأکید می‌کند، تعلیق غنی سازی اورانیوم در بستة پیشنهادی غرب مطرح نشده، در حالیکه همین مطلب از سوی سعید جلیلی نیز تأئید می‌شود، و خبرهای 16، مورخ 20 ژوئن به نقل از خبرگزاری رسمی حکومت اسلامی نیز این خبر را تأئید می‌کند، بنگاه خبرپراکنی ناخداکلمب، هم‌صدا با گورکن‌های دستاربند و بی‌دستار، ازجمله مهرورزی و الهام، عربدة «به غنی سازی ادامه خواهیم داد» سر داده‌اند! و همزمان با عربده‌های احمدی نژاد و شرکاء رادیو فردا نیز با «دیوید البرایت»، عضوی از همان قبیلة البرایت، مصاحبة مضحک و ابلهانه‌ای ترتیب داده که در آن البرایت، نابغة مسائل امنیتی، ادعاهای عجیب و غریبی را مطرح کرده و با عبارت «فکر می‌کنم»، همة آن‌ها را به «اثبات» هم رسانده! بله، بعضی‌ها مانند دیوید البرایت، برای اثبات ادعای خود هیچ نیازی به اسناد و شواهد معتبر ندارند، مستندات‌شان «فکری» است. و هر چه منافع‌ اربابان‌ امثال البرایت ‌ایجاب کند، همان را «فکر می‌کنند». و در راستای منافع سازمان سیا، دیوید البرایت هم «فکرهائی» کرده که در رادیو فردا منتشر شده!

چون رادیو فردا هم «فکر و خیال» انتشار می‌دهد، و به همین دلیل علاقة زیادی به توله آخوندها دارد؛ اینان هم نان «فکر و خیال» می‌خورند. یکی از متفکران و خیال‌بافان صاحب‌نام که از حوزة جهلیة قم به رادیو فردا و سپس به موسسة مطالعات استراتژیک واشنگتن «پرش» کرده، در سایت رادیو زمانه فرموده‌اند، «ایران، ‌ یعنی زبان فارسی». علامت تعجب هم نمی‌گذاریم، چون این فقیه عالیقدر و البته بدون دستار، که شاگرد آخوند منتظری هم بوده، مقداری از سخنان یکی از مشاهیر آلمان را که گفته بود،‌ «هر جا من هستم، آلمان همانجاست» را نیز به عاریت گرفته و تحویل مخاطبین شوت و پرت داده. بله همانطورکه گفتیم استعمار سفله پرور است و رادیوزمانه، بی‌بی‌سی و دیگر سایت‌های استعماری از آخوندهای مؤنث و مذکر با دستار و بی‌دستار فراتر نخواهند رفت.

خوشبختانه هر جا کار ناخداکلمب لنگ می‌شود، یک «امام جماعت» از زباله‌دان بیرون می‌کشد تا مطالبات‌اش را در لابلای مرثیه برای سربریدة این حضرت و فرق شکافتة آنحضرت و فداکاری های مادر و خواهرشان مطرح کند. دیروز هم عاقبت یک آخوند مافنگی در حومة کربلا یا کوفه پیدا کردند که از نزدیکان مقتدی صدر است. این آیت‌الله و فقیه عالیقدر گمنام، در خطبه‌های نماز حومة کربلا با طرح امنیتی آمریکا و عراق شدیداً مخالفت کرده! چون در این طرح «کاپیتولاسیون» بر ملت شریف عراق تحمیل خواهد شد! البته فقیه عالیقدر حومة کربلا نمی‌گوید که قرارداد به اصطلاح ننگین کاپیتولاسیون در انگلستان و در تمام کشورهای عضو ناتو لازم الاجراست،‌ چون اگر چنین مسائلی مطرح شود، مردم متوجه خواهند شد که مخالفت با کاپیتولاسیون مانند «ملی کردن نفت» در واقع منافع استعمار غرب را تأمین می‌کند. به این ترتیب که دست چندملیتی‌ها را برای تاراج نفت باز می‌گذارد،‌ بدون اینکه کمترین تضمین امنیتی برای ملت تاراج شده وجود داشته باشد.

به گزارش واشنگتن پست، قرارداد با دولت عراق در درجة اول شامل «اکسون‌موبیل، شورون، رویال‌داچ شل، بریتیش‌پترولیوم و توتال» خواهد شد. همانطورکه می‌بینیم بجز توتال که فقط 20 درصد از آن به ایالات متحد تعلق دارد، اولویت قرارداد‌های نفتی با آنگلوساکسون‌ها است. و به همین دلیل، دوباره کاپیتولاسیون قرارداد خفت‌باری به شمار می‌رود که در «کلمبستان» اجرا می‌شود، ولی در عراق نباید به مورد اجرا گذاشته شود! آنچه باید در عراق اجرا شود طرحی است که به آنگلوساکسون‌ها اجازه می‌دهد در پادگان‌های خود اطراق کنند، تا چندملیتی‌ها نفت را به تاراج ببرند، و در کشور عراق هم گروه ویژة صدر با خیال آسوده هر هفته یک بمب در اماکن عمومی منفجر کند، تا جنگ «شیعه ـ سنی» نیز به تجزیة عراق منجر شود. در اینصورت گام بعدی تجزیه شامل ایران هم خواهد شد، و همزمان با تظاهرات «طلاب» بر ضد قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، سگان اطلس پوش می‌توانند ضمن آب‌تنی مفصل در دریای خزر، چند قطره نفت هم استخراج کنند.




...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت