سه‌شنبه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۷



کوپن و فرعون!

...

دارودستة برژینسکی که از سال 1977 تاکنون با اعمال «سیاست انسداد» بر منطقه به کشتار و غارت مشغول‌اند، در کمال حماقت رؤیای تداوم چنین سیاستی را هم در سر می‌پرورانند، و به همین دلیل «تحکیم وحدت نوکران» خود را در تمام جبهه‌ها آغاز کرده‌اند. در بعضی جبهه‌ها از قبیل ایران، ترکیه و پاکستان این «تحکیم وحدت» از طریق «مستقیم» صورت می‌گیرد. این سیاستی است که در ایران از طریق وزارت امورخارجه، شورای‌عالی امنیت ملی و وزارت کشور حکومت اسلامی اعمال می‌شود. همانطور که شاهدیم متکی و جلیلی راهی ترکیه می‌شوند، و سرپرست وزارت‌کشور گورکن‌ها به بهانة گفتگو پیرامون گروگان‌های نیروی انتظامی، در کشور پاکستان خیمه می‌زند.

ولی سیاست غیرمستقیم نیز وجود دارد، و از طریق «واژگون‌نمائی» اعمال می‌شود. جنگ زرگری با مصر، اسرائیل و آمریکا در راستای همین سیاست فعال شده. به این صورت که سیمای کریه جمکران از ترور «انورسادات» فیلمی تهیه می‌کند و در کمال حماقت و در راستای تبلیغات سازمان سیا ادعا دارد، انورسادات را «خالد اسلامبولی» بینوا ترور کرده! و همین کافی است که مقامات مصری هم به عنوان اعتراض مانع از اجرای یک مسابقة دوستانه شده و دفتر شبکة العالم در قاهره را تعطیل کنند. و چه بهتر از این برای بسیج اوباش در خیابان‌های تهران! ساواک اسلام و مسلمین از این رخداد فرخنده استفاده کرده، امروز در قفس اوباش را باز کرد و عده‌ای را جهت شعار دادن بر ضد آمریکا و اسرائیل در خیابان گرد آورد!

در این گیرودار، رادیو فردا برای دفاع از «آزادی بیان» قیام فرموده، و از قرار معلوم برای وبلاگ شیخ مسعود بهنود، پراکسی مخصوص در اختیار شوت و پرت‌ها قرار می‌دهد. نمی‌دانستیم وبلاگ مسعود بهنود فیلتر شده! و نمی‌دانستیم مطالب وبلاگ شیخ مسعود در تقابل با سوگواری و روضه‌خوانی مرسوم در حکومت اسلامی قرار گرفته! ولی می‌دانیم که جنگ زرگری پاسدار شریعتمداری با «روز آنلاین» و «گویانیوز» نیز در همین راستا به راه افتاده. و می‌بینیم که اهالی رادیوفردا از پراکسی همان استفاده‌ای را می‌کنند که کاسبکارهای حکومت اسلامی در سال‌های جنگ «تفریحی» از «کوپن» و «کارت مسجد» می‌کردند.

چندین سال پیش یکی از سوپرمارکت‌های معروف شمال شهر تهران برای آب کردن کالای بنجلی که روی دستش باد کرده بود متوسل به همین «واژگون نمائی» شد. صاحب سوپر مارکت مذکور روی شیشة در ورودی یک اعلان بزرگ نصب کرد که تأکید داشت: به هر خانوار فقط یک بسته چای با ارائه کوپن و کارت مسجد فروخته می‌شود. می‌‌گویند مردم برای خرید چای ازدحام کرده بودند و بعضی‌ها می‌پرسیدند: دو بسته نمی‌فروشین؟ و فروشنده هم با بیرحمی پاسخ می‌داد: خیر! مال مسجده، فقط یک بسته! و به این ترتیب کلیة چای گندیده که روی دست صاحب سوپرمارکت باد کرده بود در عرض یک روز به فروش رفت. البته اگر مردم روز پیش از توزیع چای به سوپرمارکت کذا سری زده بودند می‌توانستند مشاهده کنند که همان «چای مسجد» برای فروش آزاد به وفور یافت می‌شود!

بله از برکت «سیاست انسداد»، اشغال فضای شهری توسط لات و اوباش طی سه دهة اخیر سکة رایج بوده، اراذل و اوباش هم مانند دستاربندان برای «مقدسات» اهمیت فراوانی قائل‌اند! چرا که بدون مقدسات کذا حفظ منافع استعمار در کشورمان امکانپذیر نیست. طی سه دهة اخیر «مقدسات» مذکور شعار «نبرد» با آمریکا و اسرائیل بوده، و لازم است همین نبرد دروغین تداوم یابد. در این راستا کیهان، شیپور تبلیغاتی هریتیج کلاب نیز با گشایش دفتر نمایندگی ایالات متحد در تهران «مخالفت»‌ می‌کند، و دانشجونمایان در برابر دفتر حافظ منافع مصر در تهران به شعاردادن بر ضد آمریکا و اسرائیل می‌پردازند!

امروز دانشجونمایان بجای پرداختن به مسائل صنفی خود به سیاست خارجی دولت ابراز علاقه کرده، به عربده‌جوئی در خیابان مشغول بودند. و به گزارش «مهرنیوز»، مورخ اول مردادماه سالجاری، حدود ساعت 18، ده‌ها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در برابر دفتر حافظ منافع مصر در ایران «تجمع» کردند. می‌دانیم که این قماش دانشجو نیازی به مجوز وزارت کشور هم ندارد، هر گاه منافع اربابان حکومت اسلامی ایجاب کند، تظاهرات اینان «مجاز» خواهد بود! به گفتة «مهرنیوز»، تظاهرکنندگان که مانند دیگر فعلة فاشیسم در «کشف منظور» تخصص دارند، متوجه شده بودند که مقامات مصری «قصد اهانت» و هتاکی به مقدسات اسلامی را دارند! و به همین دلیل تظاهرات می‌کردند:

«این تجمع[...] در اعتراض به [...] قصد اهانت به حضرت امام خمینی و هتاکی به مقدسات اسلامی ایران برگزار شده است.»

اراذل لباس شخصی همان شعارهای پوسیدة دوران نخست وزیری مهدی بازرگان را تکرار می‌کردند و خبرنگاران خارجی و داخلی هم برای تماشای تظاهرات «گوسفندان سازمان سیا» تجمع کرده بودند. مسلماً امشب رسانه‌های غربی از آرشیوها فیلمی استخراج کرده ادعا می‌کنند، «هزاران نفر» در این تظاهرات «ضدآمریکائی» شرکت داشتند! هر چند گروه داش‌اکبر سازندگی در واقع فقط توانسته بود 10 تا 20 نفر را بسیج کند، و از آن جمله است محمد محمدی، یکی از سازندگان مستند «اعدام فرعون»!

به گزارش «فارس‌نیوز»، مورخ اول مردادماه سال‌جاری، محمدی، مستندساز سیمای کریه جمکران در این تظاهرات تأکید کرده:

«امام خمینی مردی از تبار رسول خداست»

بله، مسلماً شجره‌نامة خمینی هم در اختیار محمدی است و بزودی با استناد بر آن «بی‌بی‌گوزکی» تحت عنوان «مردی از تبار رسول خدا» خواهد ساخت، تا به جهانیان ثابت کند روح‌الله خمینی که پدرش هم هنوز ناشناس است، هم با محمد نسبت دارد و هم نژادش آریائی است! بالاخره این محمدی هم مثل «آرتور کوستلر» خودمان یک «قبیلة سیزدهم» خلق می‌کند تا پای اسلاف محمد را به ایران باز کند. چرا که حضور اسلاف علی در کشورمان کافی نیست! باید میخ محکم‌تری کوبید که پیوند ما را با اسلام مستحکم‌تر کند.

محمدی به خبرنگار «فارس نیوز» می‌گوید، نباید با دولت مصر ارتباط برقرار کنیم! گویا این مستند در همین راستا ساخته و پرداخته شده باشد، چرا که مستندساز جمکران ضمن انتقاد از«سازشکاران» ادامه می‌دهد، این مستند را ساختیم تا مانع اقدامات دشمن شود. و عجیب است که سیمای جمکران همین چند هفته پیش، زمانیکه پاسدارلاریجانی به مصر رفته بود، «احساس تکلیف» برای مبارزه با «سازشکار» نمی‌کرد! شاید اگر محور «تهران، قاهره، پاریس» از طریق غلامبچة سفارت کلمبستان فعال می‌شد، اشکالی پیش نمی‌آمد! ولی مصلحت نیست که همین محور از طریق غیرغلامبچه‌گان فعال شود. بالاخره هر سفارتخانه‌ای محفل ویژة خود را دارد و محمدی جزو محفلی است که دست نوازش بر سر علی‌کوچیکه می‌کشد، و تمایل دارد جنگ زرگری میان آمریکا و نوکران‌اش تداوم یابد:

«فیلم اعدام فرعون اقدامات سازشکارانة [دشمن] را به تعویق انداخت [...] اگر برخی به دنبال مبارک بروند او آن‌ها را به قعر جهنم می‌برد[...]»

بله می‌بینیم که اگر «برخی» به دنبال مبارک بروند خوب نیست، می‌باید «برخی دیگر» به دنبال مبارک بروند! آن‌ها که مورد تأئید محمدی و شرکاء هستند. در غیر اینصورت محمدی عصبانی شده، برای تجلیل از «شهید» خالد اسلامبولی فیلم مستند می‌سازد. حکومت اسلامی خوشبختانه اصلاً وزارت امور خارجه ندارد، تصمیم برای سیاست خارجی را «هنرمندان» حکومتی و «دانشجویان‌نمایان» می‌گیرند، و در صدر اسلام هم حتماً همین طور بوده! بی‌دلیل نیست که محمدی، مدعی نسبت خمینی با محمد شده! آنحضرت هم امور را به عهدة دانشجویان و مستندسازانی چون «محمدی» گذارده بودند تا در بیانیة امروز خود شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه را به حساب خمینی و اسلام بگذارند، و به حساب خود افتضاحات خمینی در جنگ و سیاست را کمی رفع و رجوع کنند. ولی در اینکار چنان شتاب کردند که کار به مضحکه کشید و معلوم شد شکست اسرائیل یک «ثمره» از یک میوه بوده! بله در جهان اسلام میوه‌هائی وجود دارد که خود میوه می‌دهند و کودتای ژنرال هویزر در ایران هم از جمله همین میوه‌ها باید باشد که از درخت عرعر به ما رسیده:

«پیروزی مقاومت اسلامی لبنان تنها یک ثمره از میوة درخت انقلاب اسلامی است[...]»

دانشجویان کذا علاوه بر کشف چنین میوة ویژه‌ای، نوع خاصی از زمین هم یافته‌اند که «هویت» دارد، و «عربی» است:

«حزب‌الله تمام اسرای لبنانی را آزاد کرد و زمین عربی را از اسرائیل پس گرفت [...]»


و خلاصه با توجه به اینکه حزب‌الله «زمین عربی» را پس گرفته، دانشجونمایان در پایان چرندیات خود انورسادات مفلوک را با فرعون مصر در ترادف قرار داده می‌گویند:

«انور سادات [...] دست درآغوش سربازان صهیون کرد و مانند فرعون [...] ملت خود را تحت فشار موج شدید غرب‌گرائی قرار داد.»

اگر عملة ساواک امروز بیانیه صادر نمی‌کردند، ما ملت هرگز نمی‌توانستیم به این «واقعیات» پی ببریم که انورسادات دست «در آغوش» ‌کرده! و اینکه فرعون هم بالاخره غرب‌گرا از کار در آمد!




نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت