پنجشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۷



نعلین و «بینش»!

...
در وبلاگ دیروز به تحمیل «زبان انسداد» بر جامعه اشاره کردیم. و گفتیم که «زبان دین» و «زبان دین‌ستیز» هر دو زبان انسداد‌اند. در این راستا مقالات بی‌سروته پاسدار اکبر که در سایت‌های فارسی زبان منتشر می‌شود تدوام تحمیل سیاست انسداد حکومت اسلامی در خارج از مرزهاست. در واقع پاسدار اکبر که خود را به عنوان مخالف حکومت جا زده، به ترویج «دین» و زبان تقدس مشغول است. همانطور که گفتیم زبان دین زبان اسطوره‌های مقدس است که با عقل سلیم و منطق متعارف، ‌ و در نتیجه با انسان‌محوری در تضاد قرار می‌گیرد، و به همین دلیل است که استعمار تلاش دارد «زبان دین» را بر فضای جامعه تحمیل کند،‌ تا بتواند از این راه انسان ستیزی را توجیه کند.

به عنوان نمونه شرایط امروز جامعة ایران را در نظر می‌آوریم، و نگاهی گذرا خواهیم داشت بر نشانه‌های بارز فقر، یا بی‌خانمانی و رواج پدیدة کارتن‌خوابی. در چنین شرایطی اگر زبان منطق‌ستیز دینی بر جامعه حاکم نباشد، دولت می‌باید جهت اسکان آوارگان اقداماتی صورت دهد، و اگر در کوتاه مدت قادر به تهیة مسکن برای مردم بی‌خانمان نیست، از مساجد به عنوان سرپناه موقت استفاده کند. می‌بینیم که نه تنها حکومت عدل علی وجود فقر و فقرا را نادیده می‌گیرد، نه تنها این معضل اجتماعی در وق‌وقیه‌های جمعه هیچگاه مطرح نمی‌شود، و رهبر فرزانه و دیگر نعلین‌های حکومت اسلامی در مورد آن خفقان گرفته‌اند، که امروز یک جفت نعلین به نام سیدرضا تقوی در کمال بیشرمی خواهان زمین برای ساختن «مصلی» می‌شود تا مردم برای نماز خواندن «جا» داشته باشند! تقوی همان موجود روانپریشی است که ادعا کرده بود «در غرب زن‌ها را برهنه به خیابان می‌آورند»! در وبلاگ «فارش نیوز» به مهملات وی اشاراتی داشتیم.

فارس نیوز،‌ مورخ 7 شهریورماه سال‌جاری، از نگرانی شدید آخوند تقوی برای شهرهای فاقد «مصلی» خبر می‌دهد! آخوند تقوی که ظاهراً کور تشریف دارند، و نمی‌بینند مردم در خیابان می‌خوابند، وقتی پای زمین‌خواری در میان می‌آید، بلافاصله دو چشم بینا پیدا می‌کنند، و «می‌بینند» که در 400 شهر ایران می‌توان زمین غصب کرد، «مصلی» ساخت و بساط روضه خوانی و مهمل‌گوئی و سینه زنی به راه انداخت. و اگر هم روزی، روزگاری حکومت اسلامی سرنگون شود و بساط نوحه خوانی برافتد، این زمین‌ها در هر حال متعلق به دستگاه آخوندی است و می‌توان از آن‌ها برای بورس‌بازی و پر کردن جیب دستاربندان و ارذال و اوباش استفاده کرد. آخوند تقوی امروز به ملت ایران خبرهای خوشی دادند. ایشان می‌فرمایند:

«20 هزار نفر در ستادهای اقامة نماز فعالیت دارند [...] عملیات اجرائی ساخت 100 مصلای نماز جمعه در کشور آغاز شده [از طرف دولت] 30 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مصلاهای نماز جمعه [اختصاص یافته].»


بله دولت عدالت و مهرورزی بجای پرداخت حقوق کارگران و تأمین رفاه کارمندان، به ویژه معلمان، ارز حاصل از چپاول نفت را در شبکة روضه‌خوانی تزریق می‌کند تا به گسترش تحمیق کمک کرده باشد. ولی آخوند تقوی می‌گوید، بر پا کردن نماز جمعه به ترویج «فرهنگ تقوا» کمک می‌کند! و ما هم در سه دهة اخیر شاهدیم که آنچه در ایران رواج یافته بجز ابتذال، دروغ، فسادمالی و سرکوب مردم توسط اراذل و اوباش مسلح هیچ نبوده. این مهم نیز به برکت تحمیل دین بر عرصة سیاست امکانپذیر شده.

آخوند تقوی در ادامة مفتگوئی‌های مرسوم ادعا کرده که برگزاری نماز جمعه برای وحدت و پیروزی در عرصه‌های مختلف مفید است! و اینکه «ملت ما» نیازمند این وحدت است. نمی‌دانستیم آخوند مزدور کارخانه‌رجاله پروری با مفهوم «ملت» هم آشنائی دارد! ولی شیفتگی تقوی به نماز جمعه در واقع به دلیل تجمع لباس‌شخصی‌ها و اراذل و اوباش حکومت در این مراسم است. تقوی همچنین ادعا کرده سطح بالای بینش سیاسی مردم ایران تا حدی مدیون خطبه‌های نماز جمعه است. در واقع مهملاتی که ساواک جمکران هر هفته به خورد مردم می‌دهد و شامل مطالبات استعمار از ما ملت است، همزمان بینش سیاسی ما را هم افزایش ‌داده:

«تقوی ترویج فرهنگ تقوا و در صحنه بودن مردم را از برکات اقامة نماز جمعه در جامعه برشمرد و افزود[...] نماز جمعه در تحکیم وحدت [...] نقش اساسی دارد و ملت ما برای پیروزی در عرصه‌های مختلف نیازمند این وحدت است [...] ملت ایران از لحاظ بینش سیاسی در سطح بالائی هستند که بخشی از آن مدیون خطبه‌های نماز جمعه است.»


البته آخوند تقوی شکسته نفسی می‌کند. اختیار دارید جناب تقوی! این حرف‌ها توهین به خطبه‌های نماز جمعه و «پوکویاما» خواهد بود! درست است که پیامبر اسلام فروتنی پیشه کرده در کمال تواضع «کفار» را گردن می‌زدند، و در کمال فروتنی با یک دختر بچة هفت ساله ازدواج کردند و با خشوع و خضوع کامل اموال و زمین‌های یهودیان و ثروتمندان مکه را غصب می‌کردند، ولی اینهمه دلیل نمی‌شود که امروز شما نقش خطبه‌های نماز جمعه یا عربده‌جوئی‌های استعمار را حقیر شمارید. اصلاً خطبه‌های نماز جمعه در پیشرفت علوم و فنون در سراسر جهان نقش به سزائی‌داشته. همین موشک قاره پیما با کلاهک هسته‌ای که امروز روس‌ها آزمایش کردند و ده هزار کیلومتر برد دارد، همین عقب نشینی رزمناو آبراهام لینکلن از خلیج فارس و بالاخره همین پس‌گردنی که ارتش ناتو در گرجستان دریافت کرد، از برکات خطبه‌های نماز جمعه بوده. حال اگر نمی‌خواهید خودنمائی کنید و به لاف و گزاف بپردازید، مسئلة دیگری است! ولی ما نیک آگاه‌ایم که اگر سازمان جنایتکار ناتو با همکاری سران مزدور ارتش در ایران کودتا نکرده بود، هرگز روسیه به چنین پیشرفت‌هائی نائل نمی‌آمد.

خودتان را دستکم نگیرید! مگر نشنیدید که رهبر فرزانه و ابودلقک بهرمانی «خود باوری» را برای پیشرفت و پیروزی در همة زمینه‌ها لازم‌ می‌دانند؟ همین «دیمیتری روگزین»، نمایندة دائم روسیه در سازمان ناتو، سطح بینش سیاسی و اطلاعات خود را مدیون خطبه‌های نماز جمعه است! خودش به من گفت، ولی قرار شد به کسی نگویم! اما در چنین شرایط حساسی که پای آبروی اسلام و امت اسلام در میان افتاده، سکوت جایز نیست، ما هم بالاخره می‌باید افشاگری کنیم.

به گزارش نووستی مورخ 28 اوت 2008، دیمیتری روگزین، سفیر روسیه در سازمان ناتو اعلام داشت:

«روسیه از ماه آوریل 2008 از نقشة تهاجم نظامی گرجستان به آبخازی اطلاع داشت و در اینمورد به ایالات متحد هشدار داده بود [...] روگزین افزود ایالات متحد ساکاشویلی را از این کار برحذر داشته به وی گوشزد کرد که چنین طرحی برخلاف منافع اوست.»


بله آقای تقوی! اگر خطبه‌های نماز جمعه نبود، نمایندة‌ روسیه در سازمان ناتو هرگز نمی‌توانست از طرح مشترک بعضی کشورهای اروپائی با اسرائیل و گرجستان آگاه شود. مسلماً دیمیتری روگزین این سطح بالای بینش «سیاسی ـ نظامی» خود را تماماً مدیون خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه‌ها است. و با اتکاء به همین خطبه‌ها بود که محور «تفلیس ـ تهران ـ تل‌آویو» شکست. اگر ساکاشویلی می‌دانست! و اگر سفیر گرجستان در تهران می‌دانست،‌ هرگز با «مهر نیوز» چنین مصاحبة ابلهانه‌ای نمی‌کرد! ولی دانائی دیمیتری روگزین و نادانی مهرنیوز در برابر مصاحبة ولادیمیر پوتین با شبکة ‌‌«سی‌.ان.ان» هیچ است!

به گزارش نووستی، مورخ 28 اوت 2008، نخست وزیر روسیه ضمن مصاحبه با شبکة ‌‌«سی‌.ان.ان» تأکید کرد:‌

«بعضی نیروها برای تأمین منافع یکی از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحد گرجستان را به این تهاجم تشویق کرده‌اند.»

البته ولادیمیر پوتین به این «نامزد» خوشبخت اشاره نکرده، ولی اینجا دیگر نیازی به خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه نیست، حزب دمکرات آمریکا و متحدانش در اروپا و اسرائیل از تهاجم نظامی گرجستان به اوستیای جنوبی حمایت کرده‌اند. سیاست شاخة گروه برژینسکی امروز دیگر کاملاً شناخته شده ‌است. چون «سیاست انسداد» از سال 1977 با ورود جیمی کارتر به کاخ سفید آغاز شد، و دارودستة برژینسکی در کمال حماقت می‌پندارند هنوز اعمال چنین سیاستی امکانپذیر است. دلیل این «باور» نیز روشن است، جیمی‌کارتر که اخیراً دستی هم به سروگوش پاسدار اکبر کشیده، و اصولاً کارش تبلیغ برای فعلة فاشیسم است، پس از کودتای 22 بهمن و به راه انداختن بساط روضه خوانی و سینه زنی در کشورمان خودش از مشتریان پروپاقرص نماز دشمن شکن شده. حاج «آبراهام» یزدی خطبه‌ها را برای‌اش ترجمه می‌کند، و یک نسخه هم می‌دهند دست برژینسکی و مادلن البرایت که سطح بینش سیاسی‌شان «بالا» برود، و نتیجه در برابر ما است: افتضاح، حماقت و جنایت در گرجستان!

بله آقای تقوی! افتضاحی که برای حزب دمکرات در ایالات متحد به راه خواهد افتاد، در تهران به صورت پس‌گردنی نصیب نوکران سنتی گروه برژینسکی خواهد شد، تا دست از زمین‌خواری بردارند. همین دیروز پاسدار شریعتمداری ناچار شد معرکة جبهة متحد فاشیسم را برچیند. پروژة مک‌فال، آخوندها، گروه کارتر، محفل یوشکا فیشر، ‌نهضت آزادی و اصلاح‌طلبان حکومتی فقط یک راه در برابر خود دارند: زباله‌دان تاریخ!



نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة‌ پی‌دی‌اف ـ اسپیس

...


پیوند این مطلب در گوگل


0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت