جمعه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۷



نعلین و ذلت!


...
تا زمانی که ارتش آمریکا و متحدان‌اش در عراق حضور دارند، طبق قوانین بین‌المللی تأمین امنیت عراق و حفاظت از پناهندگان سیاسی در این کشور بر عهدة آن‌هاست. در این چارچوب ارتش ایالات متحد از نظر قانونی حق ندارد با سلب مسئولیت از خود سرنوشت مجاهدین خلق را به دست کسانی بسپارد که پیوندشان با حکومت جنایتکار اسلامی در ایران کاملاً آشکار است. به همین دلیل فراخوان مجاهدین خلق را امضا کردیم. و متأسف‌ایم که می‌بینیم در میان به اصطلاح پناهندگان ایرانی ساکن غرب تا این لحظه کمتر از 400 نفر این اصل اساسی را دریافته‌اند که دفاع از حقوق قانونی دیگران در چارچوب قانون یک «وظیفه» است! نویسندة این وبلاگ با مواضع سیاسی مجاهدین خلق موافق نیست ولی به همة ایرانیانی که در اروپا زندگی می‌کنند، با حکومت توحش ملایان مخالف‌اند و با مقالات مهمل خود پیرامون دمکراسی و حقوق بشر سایت‌های فارسی زبان را پر از هیچ و پوچ کرده‌اند، توصیه می‌کنیم، یا دست از تقیه بردارند و مشخص کنند با حکومت توحش اسلامی هیچ مشکلی ندارند، و یا اگر واقعاً پشتیبان دمکراسی و حکومت قانون‌اند، خارج از گرایش‌های سیاسی از فراخوان مجاهدین خلق حمایت کنند. اگر امروز آمریکا با نقض آشکار قوانین بین‌المللی مجاهدین خلق را به تیغ جلادان شیعی مسلک در عراق می‌سپارد، چه تضمینی دارید که فردا از متحدان خود در اروپا خواهان بازگرداندن پناهندگان ایرانی به کشورشان نشود؟

آن‌ها که فکر می‌کنند زمین زیرپای‌شان خیلی محکم است، چرا که کارت تابعیت یک کشور اروپائی را در جیب گذاشته‌اند، هیچ نمی‌دانند که در همین کشور فرانسه زمانیکه پای منافع کلان راهبردی در میان باشد، تابعیت امثال اینان در عرض یک دقیقه لغو خواهد شد! هم‌میهنان گرامی! سی ‌سال بده بستان دمکراسی‌ها با آدمکش‌های جمکران را فراموش کرده‌اید، یا این سی سال را در کوری و کری گذرانده‌اید؟ مگر نمی‌بینید، اعضای سازمان ناتو به رهبری ایالات متحد قصد دارند از طریق پروپاگاند، فاشیسم و نخبه‌گرائی در آرمان‌شهر را با نقاب دمکراسی به ما ملت حقنه کنند؟ مگر نمی‌بینید سایت حکومتی هفتان برای ترهات «مک‌فال» که از سوی انتشارات «ام.آی.تی» به اسم پاسداراکبر منتشر شده تبلیغات به راه انداخته؟ باید یک‌بار دیگر گروه منفور نهضت آزادی با محمد خاتمی، پاسدار اکبر و شیرین عبادی همراه با پادوهای ساواک در حوزة جهلیه و دانشجونمایان انجمن‌های اسلامی حکومت توحش دیگری به نام جمهوری دمکراتیک «اسلام راستین» بر ملت چپاول شدة ایران تحمیل کنند؟ می‌باید باز هم ما ملت زیر دست و پای این جانوران تکه تکه شویم، چون امروز پوزة پنتاگون در گرجستان خرد شده و دیک‌چنی و اربابان‌اش می‌باید آرزوی احداث خط لولة «نابوکو» را به گور ببرند؟ تاوان نوکری ساکاشویلی در گرجستان را هم ما ایرانیان در تبعید باید بپردازیم؟ آمریکا باید پناهندگان ایرانی را در عراق به دست جلاد بسپارد، چون چپاول نفت از منطقه مشکل شده؟

اگر ایرانیان در تبعید از حقوق پناهندگان ایرانی دفاع نکنند، چه کسی از این حقوق دفاع خواهد کرد؟ سناتور مک‌کین که در دوران جوانی افتخار بمباران مردم ویتنام را داشته تا به قول خودش از «ارزش‌های آمریکا» دفاع کند، یا آن «جمیله یکه سوار» که معاونت‌اش را عهده‌دار شده و از برکت شرکت در مسابقات «ملکة زیبائی» قصبة «واسیلا» به جهان سیاست پای گذاشته، و یک‌شبه ره صدساله رفته، ‌ و سر پیری هم «عابد و زاهد» شده؟ یا حتماً بهتر است که دفاع از حقوق انسانی را به آخوند جنتی واگذاریم؟ چون ایشان مانند دیگر اوباش ریزه خوار استعمار متخصص عزت و افتخار و به ویژه استقلال و آزادی در مهمل‌گوئی هستند!

آخوند احمد جنتی در وق‌وقیة این‌هفته می‌گوید، مشکلات کشور به دست امام زمان باید حل شود. بله! این یکی از فواید اصلی حکومت معنویت و الهیت اوباش است. چپاول و سرکوب ملت ایران جهت تأمین منافع استعمار بر عهدة گورکن‌هاست، ولی حل مشکلاتی که به دلیل اعمال همین سیاست استعماری برای مردم ایران پیش آمده، در دو مرحلة الهی آنهم فقط به طور «مشروط» به دست امام زمان می‌باید حل شود! شرط اول اینکه، «اگر» خداوند اجازه فرمایند، و شرط دوم اینکه، امام زمان نعلین‌ها با انگشتان ظریف خود «گره‌گشائی» بفرمایند! البته اینجا «اگر» را فراموش نکنید، که اصل کار همان «اگر» است. ولی یک «اگر» دیگر هم وجود دارد که اگری است واقع‌گرایانه! اگر اصلاً خداوندی وجود داشته باشد، و اگر در صورت وجود همین خداوند، امام ‌زمانی داشته باشیم! امام زمان، همان موجود موهومی است که تحت نظارت آخوند مکارم شیرازی ته چاه جمکران نشسته‌اند و برای حل مشکلات مردم «پول نقد» دریافت می‌کنند؛ «رسید» هم می‌دهند! بالاخره وقتی پاسدار اکبر در یک جامعة موهوم با نخبگان‌اش دمکراسی تشکیل ‌داده، سازمان تبلیغات اسلامی هم از زبان جنتی دست در دست موجودات موهوم مسائل و مشکلات جامعه را می‌باید حل و فصل ‌کند. ترهات آخوند جنتی در سایت‌های حکومت مفلوک جمکران از جمله «فارس‌نیوز» منتشر شده.

جهت حفظ منافع آمریکا، وق‌وقیة این هفته نیز با امضاء قرارداد امنیتی عراق و ایالات متحد مخالفت کرده! پیشتر هم گفتیم که این «قرارداد»، آمریکا و انگلستان را موظف به حفظ امنیت در عراق می‌کند، و همانطور که می‌توان حدس زد، اصولاً قرار نیست در عراق امنیت برقرار شود. حال که قراردادهای نفتی با شرکت‌های آمریکائی، انگلیسی، فرانسوی و چینی منعقد شده، منافع اشغالگران ایجاب می‌کند بدون هیچ تعهدی در پادگان‌های خود پناه گیرند و از راه دور بر چپاول نفت نظارت داشته باشند. همان ‌شرایطی که پیش از براندازی 22 بهمن در ایران حاکم بود و پیامد فجیع آن کودتای ژنرال هویزر، و نکبت و ادباری به ‌نام حکومت اسلامی، جنگ، سازندگی، اصلاحات و مهرورزی شد. برای تأمین منافع آمریکا همین شرایط می‌باید امروز در عراق «بازتولید» شود. و بی‌جهت نیست که سگ‌های دست‌آموز کارخانة رجاله پروری، باز هم ذکر مخالفت با «کاپیتولاسیون» گرفته‌اند، تا دمی هم برای عموسام جنبانده باشند.

سخنرانی خمینی دجال در مخالفت با کاپیتولاسیون را که فراموش نکرده‌ایم! امروز همان نعل‌وارونه را سازمان تبلیغات اسلامی از زبان احمد جنتی مزدور تکرار می‌کند. بله، اگر نظامیان آمریکا در عراق از مصونیت قضائی برخوردار ‌شوند برای عراقی‌ها «ذلت» است! ولی اگر نظامیان آمریکا فقط بر چپاول نفت نظارت کنند و مقتدی‌صدر، سگ دست‌آموز ناخدا کلمب با اوباش سپاه المهدی مردم عراق را «سرکوب» کنند، دیگر «ذلتی» در کار نیست! «عزت» است، درست عین عزت و اقتداری که حکومت مفلوک جمکران برای ملت ایران به ارمغان آورد! در کشورهای ایران و عراق می‌باید امنیت را مشتی تیغ‌کش «مستقل» تأمین کنند تا مسئولیت جنایات‌شان بر دوش حاکمیت دمکراسی پرور آمریکا و انگلستان نباشد. یک «مرد قدرتمند» و «مستقل» از قماش «امام» خمینی لازم است تا هر چه منافع استعمار ایجاب می‌کند از دهان او بیرون بکشند و به دست او انجام دهند. «مردی» که در تبلیغات جهانی یک تنه در برابر دنیا می‌ایستد، و می‌تواند با این صحنه‌سازی‌ها مردم کشور را وجه‌المصالحه قرار ‌دهد تا منافع اربابان‌اش خدشه دار نشود. و مقتدی‌صدر از این نظر واجد کلیة شرایط است: هم «مستقل» است، البته از عقل و شعور، و هم با شعار مبارزه با آمریکا، در راه منافع ارباب از هیچ جنایتی ابا نخواهد داشت. ارتش اشغالگر آنگلوساکسون‌ها به چنین مرد مبارزی نیاز دارد و سازمان تبلیغات اسلامی هم سخنگوی همین ارتش شده، پس باید به بهانة حفظ عزت و استقلال ملت عراق، با توافقنامة امنیتی اشغالگران در عراق مخالفت شود:

«این موافقت‌نامه برای مردم عراق ذلت به بار می‌آورد.»

باید دید ذلتی فراتر از موجودیت حکومت اسلامی جمکران در منطقه وجود دارد، که گورکن‌ها خواهان جلوگیری از ذلت مردم عراق شده‌اند؟ نه در عراق و نه در افغانستان ذلتی که بر مردم ایران حاکم شده به چشم نمی‌خورد! در هیچیک از این دو کشور که هر دو به دست ارتش خارجی اشغال شده‌اند مشتی اوباش و لات از قماش بهرمانی‌ها و محسن رضائی‌ها در رأس هرم قدرت قرار نگرفته‌اند! این «لات‌پروری» استعمار در ایران مسلماً بی‌دلیل نیست! اهالی پنتاگون اگر امروز در موضع ضعف قرار گرفته‌اند، مسلماً بزودی از خاک بر خواهند خواست. ‌آمریکا نه تنها مرکز سرمایه سالاری جهانی است که مرکز آزادی بیان نیز به شمار می‌رود، حتی امروز که در عراق و افغانستان شکست خورده و به ناچار ریاست جمهور آینده را با توافق روسیه «انتخاب» می‌کند، این امکانات پا برجاست. امروز هم صلح‌طلبان بر ضد جنگ تظاهرات می‌کنند. هر چند که چندصد تن از آنان توسط پلیس دستگیر شده‌اند، هر چند که پلیس ایالات متحد «کاسورها» را به میدان آورد تا تظاهرات صلح طلبان را بشکند. و در فردائی که آمریکا برخیزد، در ایران باز هم نیازمند یک مرد قدرتمند و مستقل خواهد بود، تا منافع خود را در برابر روسیه تأمین کند! به این دلیل است که باید سیاست «لات‌پروری» و اوباش نوازی در ایران همچنان تداوم یابد! چرا که اگر لات و اوباش در کشورمان حکومت نکنند، آخوند جنتی پس از سی سال چپاول و جنایت یک حکومت فاشیستی در ایران نمی‌تواند خواهان «همه پرسی» در عراق شود! تا به قول ایشان، مردم بتوانند مراتب «غیرت» و در واقع حماقت خود را بیان کنند:

«نظر ما این است که در خصوص این موافقت‌نامه از مردم نظرخواهی شده و اینکار تحت نظر مرجعیت شیعه باشد [...] تا آنگاه مشخص شود که کدام عراقی با غیرتی است که به این موافقت‌نامة ذلت بار رأی می‌دهد.»


بله ابراز مراتب «غیرت» و اصولاً ابراز حماقت فقط باید تحت نظر مرجعیت شیعه صورت پذیرد، چرا که مرجعیت شیعه بیش از یک سده در مکتب ناخداکلمب آموزش‌های لازم را دیده و می‌داند از طریق شعارهای پوچ و با تحریک احساسات مردم چگونه می‌تواند منافع ارباب را به بهترین وجه تأمین کند. برای اینکار «خیر» مرجعیت شیعه تاکنون از حسین به عنوان الگوی ترویج حماقت استفاده کرده و می‌پندارد هنوز می‌تواند با «حسین» سر مردم را شیره بمالد. به گزارش لوموند مورخ 5 سپتامبر 2008، نخستین معرکة مخالفت نمایشی با آمریکا در نماز جماعت شهرک صدر آغاز شد. پس حکومت گورکن‌ها بهتر است عراق را رها کرده در خصوص توافق‌نامة مهدی بازرگان با ژنرال هویزر هم یک نظر خواهی از مردم صورت دهد، و اینکار تحت نظر مرجعیت شیعه انجام گیرد تا مشخص شود کدام ایرانی خیانتکاری جرأت می‌کند از توافق ننگین سران نهضت آزادی با ارتش ناتو حمایت کند.

بله این است فواید اوباش پروری: بیشرمی و وقاحت حکومت دست پروردة سازمان سیا که امروز کوس رسوائی‌اش را بر سر بام‌ها می‌زنند و در عراق و افغانستان افتخار نوکری برای ارتش آمریکا درکارنامه‌ا‌ش به ثبت رسیده، و هنوز هم ادعای «استقلال» دارد و به بهانة دفاع از استقلال عراق به دم جنبانی برای ارتش آمریکا مشغول است. جنتی در پایان وق‌وقیة «عزت‌طلبی» این هفته می‌گوید:

« نباید فراموش کنیم که گره‌گشائی اصلی [از مسائل مملکت] به اذن خدا توسط ولی‌عصر انجام خواهد گرفت.»

البته بر اساس این ترهات، اگر خدا به ولی‌عصرکذا «اذن» ندهد، حتماً گره‌گشائی انجام نخواهد شد، و باز هم جنتی و دیگر نعلین‌ها به حکومت ادامه می‌دهند. ولی برای آخوند جنتی و دیگر اراذل حکومت «عزت» خبرهای بدی آورده‌ایم! سیاست‌های اروپای غربی از آمریکا فاصله خواهد گرفت. و به همین دلیل رئیس مهم‌ترین لژ فراماسونری فرانسه، «گرانداوریان» دیشب تغییر کرد! مسلماً نخستین پس‌لرزه‌های این تغییر و تحولات را در منطقه شاهد خواهیم بود. تغییراتی که نه به «اذن» خداوند ابراهیم نیاز دارد، و نه به دخالت آن مستأجر بیچارة چاه جمکران که هنوز «صغیر» مانده، و بدون «اذن» خدا حتی یک گرة ناقابل را هم نمی‌تواند باز کند.






نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة‌ پی‌دی‌اف ـ اسپیس



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت