چهارشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۷



موسی در قفقاز!


...
«گفتگوی نوکرها»، آخرین پروپاگاند گاوچران‌ها برای ایجاد بحران است. این نوع گفتگو از طریق «تهدید» صورت می‌پذیرد. پیام تهدیدآمیز ایمن الظواهری، جیره‌خوار سازمان سیا به همپالکی‌اش، علی خامنه‌ای، و پیشنهاد وزیر اسرائیلی برای دزدیدن احمدی نژاد، گوهر شب چراغ چاه جمکران، در چارچوب همین پروپاگاند صورت می‌پذیرد. این تهدیدها برای آن است که شاید چند صباحی بر عمر نکبت‌بار حکومت اسلامی و سازمان القاعده بیفزایند. به یاد داریم که چندی پیش پروفسور حمید مولانا خواهان «تمدن‌گفتگوها» شده بودند. و زمانی که مشتی آدمکش جیره‌خوار آمریکا نظیر الظواهری «تمدن‌شان» را برملا می‌کنند، نتیجه جز تهدید هیچ نخواهد بود. اما پیش از ادامة مطلب لازم است به حاج اکبر و دارودسته‌اش در«روز آن‌لاین» بگوئیم کور خوانده‌اید! اگر می‌پندارید با حمایت از حقوق مجاهدین خلق می‌توانید در کنار مخالفان حکومت انسان‌ستیز اسلامی جائی برای خود باز کنید، شرایط سیاسی جامعة ایران را درست درک نکرده‌اید.

در پی فراخوان برای حمایت از حقوق پناهندگان ایرانی در عراق، «روز آنلاین» هم ناگهان طرفدار حقوق مجاهدین خلق شد و مطلبی به قلم احمد باطبی در دفاع از حقوق پناهندگان منتشر کرد! سپس نوبت به پاسدار شریعتمداری رسید تا با توسل به شیوة واژگون‌نمائی، به انتقاد از احمد باطبی و موضع‌گیری وی به نفع مجاهدین خلق بپردازد و در واقع برای «روزآن‌لاین» در داخل کشور کسب محبوبیت نماید. ولی به پاسدار شریعتمداری، حاج‌اکبر و به ویژه «مراجع» منفور حکومتی اطمینان می‌دهیم که در آیندة ایران جائی برای مزدوران استعمار که سه دهه است با شعار «استقلال، آزادی» به نوکری برای آمریکا مشغول‌اند وجود نخواهد داشت. طرح «گفتگوی نوکرها» که از «گفتگوی تمدن‌ها» اثر روژه گارودی اقتباس شده بجز رسوائی بیشتر برای عمال حکومت جمکران پیامدی نخواهد داشت.

به یاد داریم که در عهد دقیانوس، «روژه گارودی» سناتور ابدمدت و نظریه‌پرداز سابق حزب کمونیست فرانسه، در آستانة جهاد ایالات متحد با اتحاد شوروی، ناگهان در مجلس سنای فرانسه نور الهی به قلب‌شان تابید و مسلمان شدند. سپس پروپاگاند اسرائیل‌ستیزی را با انتشار «تاریخ یک ارتداد» آغاز فرمودند. می‌دانیم که این کتاب در فرانسه ممنوع‌ است، ولی به زبان انگلیسی در ایالات متحد برای فروش در اختیار مشتاقان قرار دارد! «برادر» روژه گارودی پس از تشرف به اسلام، «گفتگوی تمدن‌ها» را به رشتة تحریر در آوردند و چند سال بعد «محمد خاتمی» که مانند همة دستاربندان وجود‌اش را با نیرنگ و فریب و ریا، به ویژه با «غصب» سرشته‌اند، طرح گفتگوی تمدن‌ها را به نام خود به ثبت رساند و «برادر» گارودی هم سکوت کردند! چرا که ایشان به اسلام عشق عجیبی دارند، هر چند به مصداق، مرگ خوب است ولی برای همسایه، حکومت اسلامی را هم برای کشورهای مسلمان‌نشین می‌پسندند؛ خودشان در حکومت غیراسلامی سوئیس رحل اقامت افکنده‌‌اند. چندین سال پیش هفته نامة «گلوب» از چند تن از مشاهیر فرانسه خواسته بود در ستایش حکومت اسلامی جمکران مطالبی بنویسند، و روژه گارودی اعلام کرده بود که حاضر است بدون هیچگونه چشمداشت مالی مقالة کذا را بنویسد! این مختصر را گفتیم تا مشخص شود میزان ارادت روژه گارودی به سرکوب و توحش اسلامی در ایران تا چه حد ریشه‌دار است. البته هفته نامة «گلوب» که در واقع قصد رسوا کردن بعضی‌ها را داشت، نام کسانی را که در ازاء دریافت مبالغی مشخص جهت مجیزگوئی برای حکومت اسلامی اعلام آمادگی کرده‌ بودند به چاپ رساند، از جمله یک نویسنده و هنرمند فاشیست به نام «ژان ادرن هالیه»، طرفدار جبهة ملی فرانسه که در سال 1997 کرة زمین را از وجود پلید خود پاک کرد. بگذریم! پس از شکست برنامة آمریکا در گرجستان، «اتاق فکر» گاوچران‌ها که در مراکز «پژوهشی» چون «هوور»، «ودرو ویلسون»، «اینترپرایز» و ... فعال است، گویا «گفتگوی نوکران ضدامپریالیست آمریکا» را پیشنهاد داده.

در نتیجه، بلافاصله ایمن‌الظواهری برای شرکت در طرح اربابان در برابر دوربین قرار گرفت و «شیره را خورد و گفت شیرین است!» بله، فعلاً که بن‌لادن گرفتار مدرنیزاسیون شهر مکه شده فرصت بازی در سریال‌های پرهیجان سازمان سیا را ندارد؛ پادوی مصری این سازمان نقش «آرتیسته» را بر عهده گرفته. الظواهری که مانند اصحاب کهف هزارة سوم در غار سازمان سیا مشغول چرت زدن بود، پس از سی سال مطالعة اسناد و شواهدی که بر دیواره‌های غار حک شده بود، ناگهان مانند «ارشاد منجی» خودمان به حال «کشف و الهام» افتاد. ولی کشف و الهام الظواهری که در قالب فیلم ویدئو بر شبکة اینترنت ظاهر شد، «عبادی ـ سیاسی» است. «عبادی» است چرا که برای پرستش بت عیاری به نام «پنتاگون» که یکتا، عادل، بخشنده و مهربان است تهیه شده؛ و «سیاسی» است از آنرو که حافظ منافع سی سالة سازمان «سیا» خواهد بود.

بله، مباشر مصری بن‌لادن پس از سی‌سال مکاشفه و مطالعه و استدلال و استنتاج به این نتیجه رسیده که رهبری ایران، نوکر آمریکا است و پاسداران حکومت اسلامی در اشغال نظامی افغانستان و عراق از نوکری برای آمریکا فروگذار نکرده‌اند! «حاج» الظواهری به محض اینکه از این واقعیت آگاه شد، آنرا به اطلاع «بی‌بی‌سی» و دیگر شاخک‌های استعمار غرب نیز رساند. و ما هم با مطالعة آنچه برای دانستن‌اش نیازی به مشاهدة چهره کریه الظواهری و اکتشافات‌‌ جدیدش نداشتیم، متوجه شدیم که این حقایق الهی را بن‌لادن در حفاری‌های اخیر شهر مکه کشف کرده! هر چند الظواهری نمی‌داند که چرا تاکنون به دستور ارباب خفقان اختیار کرده بود، ما خوب می‌دانیم!

ما نیک می‌دانیم که نوکران آمریکا در منطقه به ویژه در ایران باید صفوف خود را فشرده‌تر کنند، چون عموسام که شکم‌اش را برای یک پیروزی سریع در اوستیا صابون زده بود تا سناتور مک‌کین با هالة نور وارد کاخ سفید شود، برخلاف انتظاراش در گرجستان شکست سختی خورد. بله، قرار نبود وقتی نیروهای گرجستان با رهنمودهای مستشاران نظامی آمریکا به اوستیای جنوبی «حمله» می‌کنند، نظامیان روس در کمین نشسته باشند! ولی از قضای روزگار روس‌ها در همان حوالی به ادعای خودشان مانور نظامی داشتند و به همین دلیل سریعاً در محل حضور یافته، آرزوی افتخار و پیروزی را به دل این سناتور مک‌کین مادر مرده گذاشتند! نتیجة انتخابات به احتمال زیاد ورود مک‌کین و «جمیلة یکه سوار» به کاخ سفید خواهد بود، البته با افتضاح و سرافکندگی!

به این دلیل است که همزمان اسرائیل گریبان احمدی نژاد را گرفته، و سازمان القاعده هم علی خامنه‌ای را تهدید می‌کند. پاسخ دولت مهرورزی به اسرائیل در چارچوب حقوق و قوانین بین‌المللی صورت می‌گیرد، در حالیکه پاسخ خامنه‌ای به تهدید الظواهری در چارچوب اسطوره‌های کتب مقدس ادیان ابراهیمی است! بله در این معرکة استعماری رهبر فرزانه باید نقش موسی را ایفا کنند.

می‌دانیم که اخیرا یک وزیر اسرائیلی، «‌رافی ایتان» برای محاکمة مهرورزی پیشنهاد ربودن وی را مطرح کرده! البته ما از پیشنهاد این وزیر اسرائیلی خیلی استقبال می‌کنیم و از دولت اسرائیل عاجزانه تقاضا داریم نه تنها احمدی نژاد که اعضای مسجد جمکران، اعضای مجلس «خفتگان» و به ویژه تمامی طلاب و اعضای انجمن اسلامی را در ایران بربایند! که از دوران کوروش کبیر گفته‌اند: «مال بد بیخ ریش صاحب‌اش!» 2500 سال پیش کوروش کبیر قوم یهود را از اسارت رهانید، شما را به سرزمین‌تان بازگرداند، شما هم ما ایرانیان پاک نهاد را از اسارت استعمار برهانید، و این گورکن‌ها را به موطن اصلی‌شان که همان آمریکا باشد، عودت دهید؛ به این ترتیب با هم بی‌حساب می‌شویم!

باری از آنجا که دولت مهرورزی با ما هم عقیده نیست، از اسرائیل به سازمان ملل شکایت برده! این روزها بعضی‌ها دست نیاز به سوی سازمان ملل دراز می‌کنند، ‌چون می‌پندارند که هنوز آمریکا در آنجا ارباب است و هوای نوکران را دارد. از جمله محمد خرازی، فرستادة گورکن‌ها در سازمان ملل،‌ که از قوم و قبیله خرازی‌های وزارت امور خارجه و سازمان ملل است و به نوکری برای آمریکا مشغول‌! به گزارش صدای آمریکا، محمد خرازی، که مسلماً مثل بقیة قوم و قبیلة خرازی‌ با دلارهای حاصل از چپاول نفت ما ملت یک مدرک دکتری هم از ینگه دنیا برای‌اش «ابتیاع» کرده‌اند، به دبیرکل سازمان ملل نامه «نگاشت»، و تهدید اسرائیل را «خطرناک توصیف کرد!»

البته «خطر» وجود دارد، ولی نه خطر اسرائیل! مگر اسرائیل تا به حال به شما گورکن‌ها بدی کرده؟ هر چه سلاح خواستید در اختیارتان گذاشت، ‌ آخرین شیوه‌های شکنجه را از همین اسرائیلی‌ها می‌آموزید، حالا اسرائیل برای‌تان خطرناک شده؟ واقعاً که این گورکن‌ها چقدر نمک نشناس‌اند! بله، «خطر» وجود دارد، خطری که به دلیل شکست طرح پنتاگون در گرجستان ایجاد شده! گاوچران‌ها طی سه دهة اخیر، از دوران جیمی کارتر عادت کرده بودند که هر بار یک دمکرات را به کاخ سفید می‌فرستند، به بهانة طرفداری از «حقوق بشر»، چند براندازی و جنگ و بحران به راه بیاندازند، و از این راه چند سال پشتوانة «مالی» هم برای‌اش‌ فراهم کنند، تا وقتی که نوبت به یک «جمهوریخواه» دیگر برسد و ایشان هم با لات بازی کامل در همان مناطق «حقوق بشر» یک پیروزی «زود، سریع، فوری» به دست آورند! البته در ابعاد منطقه‌ای این سیاست در چارچوب کلی «سیاست انسداد» قرار می‌گیرد و همانطور که در ایران نیز شاهد بودیم، پس از ریاست جمهوری کارتر، رژیم شاه را با همکاری ارتش، شهربانی و ساواک سرنگون کردند، تا نوکران ضدامپریالیست‌شان زمینه سازی برای گروگان‌گیری، تحریم و جنگ را فراهم آورند. و بعد نوبت به ریگان رسید و بحران گروگانگیری نیز یک‌شبه پایان یافت. روزی که رونالد ریگان سوگند ریاست جمهوری یاد کرد، تاج پیروزی بر سر گذاشته، تلفن‌چی‌ها و ماشین‌نویس‌های سفارت آمریکا در تهران را تحت عنوان «دیپلمات» تحویل گرفت، و با هالة نور وارد کاخ سفید شد تا نوکران‌اش در جمکران به جهاد در عراق و افغانستان مشغول شوند. هزینة دوران ریاست جمهوری پدر این جرج بوش را نیز نخستین تهاجم نظامی به عراق تأمین کرد. سپس بیل‌کلینتون، ضمن تداوم تحریم و بمباران روزانة غیرنظامیان در عراق، یوگسلاوی را با رعایت کامل «حقوق بشر» تجزیه کرده، مردمان‌اش را قتل‌عام نمود!

در رابطه با جنگ گرجستان، در تاریخ 29 اوت سالجاری، ولادیمیر پوتین طی مصاحبه با تلویزیون دولتی آلمان «آ.ار.د» که در آلمان سانسور هم شد، به جنایات آمریکا و اروپا در یوگسلاوی اشاره کرد و ضمن توضیح «نظارت» صلح‌بانان هلندی اروپا بر کشتار غیر نظامیان «سبرنیتسا»، از واکنش ارتش روسیه در برابر تهاجم نظامی گرجستان تقدیر کرد. در ماه ژوئیه سال 1995 صلح‌بانان هلندی راه بر ژنرال «لادیچ» باز می‌گذارند؛ لادیچ و سربازان‌اش هشت هزار مسلمان بالای 12 سال را به همراه می‌برند، و همه را به قتل می‌رسانند. ولی روسیه پس از قتل صلحبانان‌‌اش توسط ارتش گرجستان واکنش شدیدی نشان داد که اروپا و آمریکا را غافلگیر کرد.

بله گاوچران‌ها در ایالات متحد پس از اینکه بفهمی نفهمی تصمیم گرفتند سناتور مک‌کین را به کاخ سفید روانه کنند، چند سخنرانی آتشین و ضدروسی هم در دهان جناب سناتور گذاشتند. البته وزارت امور خارجة روسیه اعلام کرد این سخنان بیشتر مصرف داخلی دارد. سپس رأی گاوچران‌ها تغییر کرد و سناتور مک‌کین جهت «مذاکره» خواهان ملاقات با ولادیمیر پوتین شدند، ولی پاسخی دریافت نکردند، چون روسیه در هر حال از حضور دمکرات‌ها در کاخ سفید استقبال نمی‌کند. اینگونه بود که گاوچران‌ها «فکر» کردند یک پیروزی برای مک‌کین دست و پا کنند آنهم در مرز روسیه، که سناتور مک‌کین در تداوم نبرد قهرمانانة خود در بمباران غیرنظامیان ویتنام قرار گیرد و شیرین‌کام کارش را شروع کند. و چون گورکن‌ها نمی‌توانستند در ایران زمینة این پیروزی را فراهم آورند،‌ همای بخت بر شانة ساکاشویلی، نوکر دیگر آمریکا فرود آمد. و شبانگاه هفتم اوت 2008، ارتش گرجستان از راه زمین و هوا به اوستیای جنوبی حمله کرد. جزئیات این تهاجم وحشیانه و قتل عام غیرنظامیان در مصاحبة ولادیمیر پوتین در سایت «راه توده» موجود است. پس وارد جزئیات نمی‌شویم. جریان این بود که نیروهای نظامی روسیه انتظار چنین حمله‌ای را داشتند و در کمین نظامیان گرجستان نشسته بودند.

در واقع روز هشتم ماه اوت که جرج بوش، خندان و خوشحال با ولادیمیر پوتین در پکن دیده بوسی می‌کرد، نمی‌دانست پوزة مقدس پنتاگون اینگونه به خون کشیده خواهد شد! «مستر» پرزیدنت تردید نداشت که «خدا با مؤمنان است!» ولی نمی‌دانست که اصولاً خدائی در کار نیست! باری، پس از اینکه شکست گرجستان قطعی شد و نیکولا سرکوزی سراسیمه به مسکو رفت، تازه گاوچران‌ها، مانند نوکران شیعی‌مسلک‌شان، فریاد مظلوم‌نمائی‌شان را به آسمان بردند، و جنجال رسانه‌ای آغاز شد! بقیة ماجرا هم روشن است. نوکران آمریکا در جمکران، تهاجم نظامی به اوستیا را محکوم نکردند! پاسدار شریعتمداری پس از یک هفته سکوت به پارس کردن برای وزارت امورخارجة مفلوک جمکران پرداخت که «چرا موضع مبهم گرفته‌اید!» چون مواضع کیهان گویا هیچ ابهامی نداشته! ژنرال شریعتمداری سکوت کرده بودند، چون ذخیرة باروت‌شان ته کشیده بود! اتحادیة اروپا هم پس از جار و جنجال فراوان ناچار شد دست و پای‌اش را جمع کند. بالاخره کاندی رایس راهی لیبی شد و به گفتة لوموند نه تنها یکساعت در انتظار نشست که از افتخار دست دادن با نوکر قدیمی آمریکا، جناب سرهنگ قذافی هم محروم شد! بله، در گیرودار چنین افلاسی است که اسرائیل به شیوة ترکمن‌ها قصد ربودن احمدی‌نژاد را می‌کند.

نزد قبایل ترکمن رسم بر این بوده، که مرد ترکمن‌ همسر آیندة خود را برباید. شاید درآینده در مورد «مفاهیم» این سنت توضیح دهیم، فعلاً افلاس فعلة فاشیسم اولویت دارد. به دلیل همین افلاس است که الظواهری، سگ وفادار سازمان سیا، به پارس کردن برای همپالکی شیعی‌مسلک خود علی خامنه‌ای پرداخته. و اما بشنویم از واکنش خامنه‌ای که در کیهان مورخ 10 سپتامبر سالجاری تحت عنوان «ما آمده‌ایم فرعونیت را براندازیم» انتشار یافته.

سه دهة پیش حاج «آبراهام» یزدی آمده بودند 2500 سال استبداد را «پاک کنند»، امروز خامنه‌ای حدود دو هزار سال دیگر به عقب رفته تا در نقش موسی ظاهر شود و فرعون براندازد. بله، پیشرفت در قاموس گورکن‌ها همواره بازگشت به گذشتة اسطوره‌های مقدس است، ولی اینبار علی خامنه‌ای پای را به راستی بیش از گلیم‌اش دراز کرده. رهبر فرزانه که یک عصا هم به دست‌اش داده‌اند تا بتواند مثل آدمیزاد روی دو پا بایستد، به دلیل «تماس» مداوم با عصا و توضیح‌المسائل، پنداشته آنچه دست‌اش داده‌اند همان عصای موسی است و در دربار فرعون در برابر عصای جادوگران که به مار تبدیل می‌شد، «معجزه» خواهد کرد! البته عصای موسی همانطور که می‌دانیم معجزات دیگری هم داشت، از جمله اینکه آنحضرت با عصای‌شان دریا را ‌شکافتند تا قوم یهود از دریا رد شود، و زمانی که لشکریان فرعون به تعقیب یهودیان می‌آمد آب دریا، به ارادة الهی ارتش «ظلم» و «کفر» را به کام مرگ فرو برد! این قصه‌ها هم اصلاً ستون خیمة توهمات اقوام سامی نیست، به اثبات «علمی» رسیده! باور نمی‌کنید، از «پروفسور» نصر بپرسید.

رهبر فرزانه، خیلی مایل بودند وقتی ناوگان ارتش روسیه به بندر «پوتی» در دریای سیاه رسید و ناوچه‌های گرجستان را غرق کرد، عصای‌شان را به آب می‌‌زدند، تا هر چه مستشار نظامی اسرائیلی در محل بود از دریا گذشته وارد ترکیه شود! ولی مستشاران اسرائیلی با مشاهدة عصای دیگری، گرجستان را از راه هوا ترک کردند. و دولت اسرائیل،‌ همزمان با جیغ و فریاد پاسدار شریعتمداری در کیهان، اعلام داشت، «ما» اصلاً در این جنگ دخالت نداشتیم! «ما» یک هفته پیش از آغاز جنگ فروش سلاح به گرجستان را متوقف کرده بودیم! بله در هزارة سوم، عصای اسطوره‌ای موسی برای قوم بنی اسرائیل معجزه نمی‌کند. در عوض «عصای عیسی»، نان اسرائیل در گرجستان را نیز آجر می‌کند، چون «عصای علمی» است. و همین «عصا» بزودی بر فرق دیگر نوکران آمریکا در منطقه نیز فرود خواهد آمد. پس بهتر است زوج خوشبخت «الظواهری ـ خامنه‌ای» به «تمدن گفتگوها» و «تهدید» امید نبندند. ‌مرگ سازمان القاعده و شرکای‌ شیعی‌مسلک‌اش در جمکران اجتناب ناپذیر است. با پناه گرفتن در توهمات اسطوره‌های‌ مقدس نمی‌توان از این «جبر تاریخی» گریخت.




نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت