یکشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۷



شتر و پروفسور!


...
از زمانی که حضرت پاپ مقدم مبارکشان به فرودگاه رسید و رئیس جمهور فرانسه انگشتر یک کیلوئی‌ آنحضرت را نبوسیدند، متوجه وخامت اوضاع شدیم و شادان و پایکوبان مراسم تشریف‌فرمائی پدر «بسیار» مقدس را دنبال می‌کردیم و می‌پنداشتیم شادی همچنان ادامه خواهد یافت. بسی در اشتباه بودیم! امروز ضمن مطالعة مطلبی تحت عنوان «آی ریکا، آی ریکا ...» همة خنده‌ها به اشک تبدیل شد! چون مطلب مذکور مرا به یاد همة ‌همبازی‌هائی انداخت که در توفان سال‌های سیاه براندازی و جنگ ناپدید شدند. آن‌ها که رفتند‌ و شادی‌های کودکی و گرمای آفتاب را هم با خود بردند، آن‌ها که حتی مزاری هم ندارند، هر چند خاطره‌اشان همیشه با ما خواهد بود.

پس از خوشنودی و قهقهة فراوان از فروپاشی دژ کهن‌سال فاشیسم، دیروز با مشاهدة افلاس حضرت پاپ که هشدار مودبانة شهردار پاریس را هم «دریافت» فرمودند، احساس رضایت عمیقی به نویسندة این وبلاگ دست داد. می‌دانیم که شهردار پاریس، «برتران دولانوئه» همجنس‌گراست و آخوندهای کاتولیک که حق ازدواج ندارند و در بهترین حالت ممکن چند فرزند در گوشه کنار محل مأموریت‌شان به راه انداخته‌اند، اگر «کودک باره» نباشند، در زمرة همجنس‌گرایانی قرار دارند که برای پنهان داشتن تمایلات خود همواره بر صدور بیانیه بر ضد‌ همجنس‌گرایان پافشاری می‌کنند!

البته این صحبت ها شامل آخوندهای «معنوی» که «جنسیت» ندارند، چون در واقع وجود ندارند نمی‌شود! این مسائل به آدمیزاد مربوط است، که الزاماً جنسیت و موجودیت مادی دارد، و جنسیت‌اش را نمی‌تواند طبق فرامین مرضیه مرتاضی‌ها نفی کند. بگذریم! و باز گردیم به پیامدهای جنگ قفقاز که مواضع استعماری «نه شرقی، نه غربی» و در واقع آمریکائی حکومت جمکران را از هم فروپاشاند. البته هستند کسانی که هنوز بر طبل حماقت و مزدوری می‌کوبند، ولی جنجال اینان نیز دوامی نخواهد داشت، چون جنجال اصلی که از سوی اربابان حکومت جمکران رهبری می‌شود شکست خورده.

روزنامة فیگارو مورخ 12 سپتامبر سالجاری مصاحبه‌ای با ولادیمیر پوتین، نخست‌وزیر روسیه ترتیب داده. در این مصاحبه پوتین ضمن اشاره به سکوت رسانه‌ها طی دو روز هفتم و هشتم اوت می‌گوید، وقتی گرجستان به اوستیا حمله کرد، رسانه‌های غرب سکوت کردند. ولی وقتی ارتش روسیه به تهاجم گرجستان پاسخ داد و نتیجة جنگ مشخص شد، رسانه‌های غرب بدون اینکه گرجستان را به عنوان مهاجم معرفی کنند، به انتقاد از روسیه پرداختند. پوتین در این مصاحبه به مسائل فراوان از جمله سانسور رسانه‌ای در ایالات متحد اشاره کرده. در پی این مصاحبه، فیگارو، به یک گزارش مفصل و مستند از «فابریس نوده ـ لانگلوا» پیرامون سانسور کذا لینک دائم داده.

بر اساس این گزارش، 13 ماه اوت سالجاری، شش روز پس از تهاجم گرجستان به اوستیای جنوبی، گفتگوی خبرنگار «فاکس نیوز» با «اماندا کوکه‌وا»، یک کودک دوازده ساله و عمه‌اش، ‌ساکن سانفرانسیسکو به طور مستقیم پخش می‌شود. اماندای دوازده ساله برای گذراندن تعطیلات و دیدار با خانواده در تاریخ هشتم اوت در اوستیا به سر می‌برده. پس از آغاز جنگ، اماندا به روسیه فرار می‌کند و از آنجا به سانفرانسیسکو باز می‌گردد. اماندا به «فاکس نیوز» می‌گوید، بمب‌های ارتش گرجستان باعث فرار او شد، و سربازان روسی به او کمک کردند که از اوستیا فرار کند. سپس عمة اماندا رشتة کلام را به دست گرفته می‌گوید، من می‌خواهم که شما بدانید چه کسی مسئول این درگیری است، آقای ساکاشویلی این جنگ را آغاز کرد. در این لحظه گزارشگر سخنان وی را قطع کرده می‌گوید، برای پخش آگهی باید برنامه را قطع کنیم، عمة اماندا هم معترضانه می‌گوید، می‌دانم، شما نمی‌خواهید این‌ها را بشنوید. پس‌ از پخش آگهی، مجری برنامه 30 ثانیه به عمة اماندا وقت صحبت می‌دهد، و او هم تأکید می‌کند، تقصیر دولت گرجستان است نه مردم گرجستان، رئیس جمهوری گرجستان باید استعفا دهد. سپس مجری برنامه می‌افزاید، مسلماً این خواست روس‌ها است.

این برنامه همانروز از طریق «یوتوب» بر روی شبکة جهانی اینترنت قرار می‌گیرد. و کاربران روسی و طرفداران روسیه اطمینان می‌یابند که «فاکس نیوز»، شبکة‌ نزدیک به گروه بوش قصد آن داشته که مانع از سخن گفتن شاهدان عینی شود. در مرحلة بعد یک «ناشناس» ضمن مونتاژ این برنامه، صدای سرفه به آن اضافه می‌کند، به نحوی که بیننده متقاعد شود مجری سعی دارد صدای شاهدان را با صدای سرفة خود بپوشاند؛ در انتهای برنامه یک «صدای خارج» به زبان انگلیسی فریاد می‌زند، شمارش معکوس: 10 ثانیه ...! درست مثل اینکه باز هم قصد پوشاندن صدای شاهدان در کار بوده. و بالاخره در ترجمة روسی، در مورد استعفای ساکاشویلی، مجری برنامه نمی‌گوید «این همان است‌که روس‌ها می‌خواهند»، ‌ بلکه می‌گوید، «این همان است که روس‌ها می‌خواهند بشنوند.» تلویحاً: خانم عزیز! شما به پروپاگاند بیشرمانه برای روس‌ها مشغول‌اید. و این ویراست تحریف شده پس از پخش از شبکة دولتی «روسیا» و شبکة دائم خبری «وستی 24»، باز هم روی اینترنت تکثیر می‌شود. ولی داستان به اینجا ختم نشده.

در تاریخ 28 اوت، ولادیمیر پوتین ضمن مصاحبه با شبکة «سی.ان.‌ان» ابعاد این افتضاح رسانه‌ای را گسترش می‌دهد. نخست وزیر روسیه می‌گوید، «عقاید دیگران به دخل و تصرف سیاست‌بازان منوط شده. به عنوان نمونه، طی مصاحبه با آن دختربچه و عمه‌اش [...] مجری فاکس نیوز، پیوسته فیلم را قطع کرد [...] به محض اینکه اظهارات [وی] را مطابق میل خود نیافت برای قطع آن سرفه کرد، سوت زد، جیغ زد. فقط مانده بود برای قطع صحبت‌شان، آشکارا توی شلوارش ب... تنها کاری که نکرد! ولی به صورت مجازی همین وضعیت پیش آمده.»

این مختصر را گفتیم تا مشخص شود سازمان سیا برای سانسور و پروپاگاند چگونه از مرز بلاهت عبور کرده. در مورد ایران نیز شبکة پروپاگاند به همین ترتیب «اداره» می‌شود، منتهی رسانه‌های جمکران به دلیل وابستگی حکومت امام سیزدهم به استعمار غرب، هرگز به بررسی پروپاگاند رسانه‌های غرب نمی‌پردازند. کار قلم به مزدهای چاه جمکران در کیهان، اطلاعات و دیگر رسانه‌های «مستقل» این است که با لعن و نفرین و «تکذیب» احمقانه در واقع افکار عمومی را برای پذیرش پروپاگاند استعمار بیش از پیش آماده نگاه دارند. براندازی 22 بهمن را مدیون همین قماش پروپاگاند هستیم که در دوران زرین و شیرین «جنگ سرد» بسیار کاربرد داشت و نتیجة مطلوب نیز از آن حاصل می‌شد.

امروز علیرغم سرسپردگی حکومت آخوندها به کارخانة رجاله‌پروری، چنین تبلیغاتی ابتر خواهد ماند. هنگامی که شیخ مسعود بهنود انتخابات آزاد عراق را به ما ملت ایران تبریک می‌گفت، و سایت روزآن‌لاین تصاویر ناوگان جنگی ایالات متحد را به خوانندگان شوت‌وپرت تقدیم می‌کرد تا ابودلقک بهرمانی بتواند «شرایط ویژه» اعلام کند، گفتیم که تهاجم نظامی آمریکا به خاک ایران بدون موافقت روسیه امکان‌پذیر نخواهد بود. البته حکومت «نه شرقی، نه غربی» تمام تلاش خود را به کار بست تا راه را برای ورود اربابان به خاک ایران باز کند.

در این راستا، چند ملوان ناخداکلمب هم چند روزی میهمان جمکران بودند تا شاید آمریکا حمله کند و امام زمان ظهور فرمایند. ولی ظاهراً هر چه آنحضرت از ته چاه جمکران مانند «زورو» سوت ‌زدند، اسب‌شان نیامد که نیامد! و یانکی‌ها هم که از صبر و انتظار به ستوه آمده بودند، رزمناو سکسی آبراهام لینکلن را از خلیج فارس خارج کردند و این چنین بود که پاسداران سلطنت‌طلب به سوگ نشستند. پس از خروج ناو کذا و به ویژه پس از شکست محور «تفلیس ـ تل‌آویو» خبر رسید که اسرائیل می‌خواسته به ایران حمله کند ولی آمریکا از دادن بمب به این کشور خودداری کرده! بله، اسرائیل وقتی قرار است به کشوری حمله کند، یکنفر را می‌فرستد از بقالی پنتاگون «بمب» بگیرد. درود فراوان بر «شاتوبریان» که ایالات متحد را «جمهوری سبزی فروش‌ها» لقب داده! بگذریم! اسرائیل اینبار هم یکنفر را فرستاد ولی رامسفلد که پس از استعفا از وزارت دفاع در بقالی پنتاگون کار می‌کند می‌گوید، «بدون دفترچة بسیج بمب نمی‌دهیم!» در نتیجه اولمرت دو روز دیگر استعفا خواهد داد.

و اما بشنویم از نخبگان جمکران که همچنان به «پژوهش» پیرامون عدم ظهور امام زمان مشغول‌اند. اینان پس از مراجعه به آیت‌الله بهجت، ریاست چاه جمکران و آخوند مکارم شیرازی، نایب رئیس چاه می‌گویند صدای سوت آنحضرت را از اعماق چاه جمکران شنیده‌اند و حتی به علاقمندان بلیط فروخته بودند که اگر خود آنحضرت را نمی‌بینند،‌ حداقل چهرة نورانی اسب‌ مبارک‌شان را زیارت کنند تا بخشی از مشکلات‌زندگی‌شان حل شود، و اگر نفت در سفره‌شان نیست، اسب در سفره داشته باشند. ولی بجای اسب آنحضرت، کردان به سراغ آخوند مکارم رفت و گوشی را به دست‌شان داد. جنجال رسانه‌ای پیرامون مدرک تحصیلی کردان برای همین به راه افتاده بود! آخوند مکارم و اربابان از اینکه پورمحمدی از وزارت کشور برکنار شده هیچ خوش‌شان نیامد. چون پورمحمدی از خودشان بود و مراتب وفاداری و خرابکاری خود را به اربابان ثابت کرده بود. حتی در حسینیة شیراز هم یک بمب خوب گذاشت که فقط مردم را لت‌وپار کند. البته دانشگاه آکسفورد هم تلاش فراوان کرد، ولی «ارادة الهی» بر این قرار گرفته بود که بساط سه دهه نوکری، چپاول و کشتار نعلین‌ها با شعار «معنویت» برچیده شود.

در نتیجه بنگاه خبرپراکنی ناخداکلمب، شرم حضور را کنار گذاشته با وزیر امورخارجة طالبان مصاحبه‌ای ترتیب داده و از زبان وی خواستار حضور طالبان در دولت افغانستان شده! ایشان فرموده‌اند «از بین بردن طالبان ممکن نیست»، ولی ما می‌دانیم که کسی نمی‌خواهد طالبان را از بین ببرد! کافی است انگلستان و آمریکا از تحویل سلاح به اینان خودداری کنند! و اما انگلستان دل در گرو طالبان دارد. به یاد داریم که سپتامبر گذشته، دز براون، وزیر دفاع انگلستان مطالبات مشابهی داشتند! و چقدر عجیب است که از نظر زمانی، مصاحبه با وزیر امورخارجة‌ طالبان با انفجار پنج بمب در مراکز تجاری دهلی‌نو فاصله‌ای نداشت! همانطور که گفتیم پس از جنگ قفقاز ناخداکلمب سخت به افلاس افتاده و دست‌شان کاملاً رو شده. کار بجائی رسیده که «دیلی‌تلگراف» علیرغم صدور بیانیة آژانس بین‌المللی انرژی پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای جمکران، به دروغ پردازی سنتی ادامه داد و سخنگوی آژانس، «ملیسا فلمینگ» مجبور به دخالت و تکذیب مطالب «دیلی» کذا شد. ولی اینهمه نمی‌تواند پژوهش‌های نخبگان جمکران را متوقف کند. اینان همچنان به تحقیق در مورد عدم حضور اسب آنحضرت بر سر چاه ادامه دادند. طی تحقیقات اینان معلوم شده که پس از اخراج سفیر دمکراسی‌پرور آمریکا از بولیوی اوضاع رو به آرامش دارد، و استخوان آروارة یک شتر متعلق به یک‌ میلیون سال پیش نیز در سوریه کشف شده!

به گزارش حنازرچوبه، مورخ 14 سپتامبر 2008، به نقل از آسوشیتدپرس، دانشمندان استخوان آروارة یک شتر را در منطقة «پالمیر» سوریه یافته‌اند. محققان در مورد این اکتشاف نوین می‌گویند:

«این یافتة جدید به همراه [کشفیات سال گذشته] می‌توانند سرنخ‌های مهمی را درباره تکامل شتر ارائه دهند.»

البته محققان در صورتی می‌توانند چنین جسارتی بکنند که جناب پروفسور نصر و همراهان، نظریة تکامل داروین را با چماق نگرش اسلامی زیر و زبر نکرده باشند! ولی اگر نظر ما را بخواهید می‌گوئیم این استخوان باید استخوان آروارة اسب امام زمان باشد که توسط «کفار» و «ملحدان» به شهادت رسیده‌اند! و به دلیل شهادت اسب ایشان دکان چاه جمکران نیز بزودی مانند بانک‌های مسکن در آمریکا اعلام ورشکستگی خواهد کرد.





نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس


پیوند این مطلب در گوگل
...


0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت