سه‌شنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۷



«پنج‌تن» در واشنگتن!

...
به نظر می‌رسد پس از شکست طرح ناخداکلمب برای ارسال میلیبند به تهران که قرار بود جهت اعمال سیاست استعماری «جدائی دین از دولت» وارد عمل شود، عموسام مستقیماً خود وارد معرکه شده تا طرح پس از آغاز سلطنت «میرپنج» را به اجرا بگذارد. طرح پس از «میرپنج»، تحمیل «مدرنیزاسیون» یا همان کشف حجاب اجباری و سرکوب و چپاول ما ملت بود، و اینهمه برای تحمیل هر چه بیشتر دین‌باوری بر جامعة ایران. برخلاف آنچه فعلة فاشیسم و اسناد محرمانة «صدمن یک‌قاز» سفارتخانة کذا شایع کرده، کودتای کلنل آیرون‌ساید در راستای فعالیت‌های جمال‌الدین اسدآبادی برای ایجاد «جهان اسلام» در برابر «جهان کفر»، یا همان ایجاد «اتحاد جماهیر نوکری» در برابر اتحادجماهیر شوروی صورت پذیرفت. و امروز آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک به «پنج‌تن» متوسل شده‌اند تا مگر برایشان معجزه کند. «پنج‌تن» آنگلوساکسون‌ها عبارتند از هنری کیسینجر، جیمز بیکر، وارن کریستوفر، مادلن البرایت و کالین پاول، که به کریستین امانپور گفته‌اند، واشنگتن پیش از انتخابات ریاست جمهوری باید با جمکران گفتگو و «تعامل» کند. بله، همانطور که پیشتر گفتیم، گاوچران‌ها باید رئیس جمهورشان را با هالة نور «حقوق بشر» و یا پیروزی در جنگ راهی کاخ سفید کنند، و از آنجا که در «قفقاز» تیرشان به سنگ خورده، به «خزر» متوسل شده‌اند.

اما پیش از ادامة مطلب به «حقوق‌دانان» ریزه خوار حکومت جمکران در داخل و خارج یادآور شویم، عراق کشوری است که توسط ارتش ناتو اشغال شده، و طبق قوانین بین‌المللی تأمین امنیت ساکنین عراق بر عهدة‌ نیروهای اشغالگر است. در این چارچوب ارتش اشغالگر ناتو موظف است امنیت «پناهند‌گان سیاسی» در عراق را تأمین کند. جناب آقای رضا اسدی! اینکه مجاهدین در عراق چه می‌کنند، و پیشتر در ایران چه‌ها کرده‌اند اصلاً مطرح نیست! آنچه ملاک قرار می‌گیرد این است که گروه رجوی در عراق از منظر قوانین بین‌المللی «پناهندة سیاسی» است و اینکه هیچ ابلهی جز مقامات جمکران خواهان اخراج یا استرداد این گروه نشده!

ما علیرغم مخالفت با گرایش‌های سیاسی مجاهدین خلق و عملکردشان در ایران خواهان رعایت قوانین حمایت از حقوق پناهندگان شدیم. قوانین نیز با احساسات و عواطف هیچ ارتباطی ندارد. تا وقتی اشغال نظامی عراق پایان نیافته، دولت عراق نمی‌تواند برای پناهندگان تصمیم‌گیری کند. و بر خلاف قوانین جنگل و احکام مبهم «آسمانی»، قوانین و مقررات بین‌المللی انسانی است و به همین دلیل«صراحت» هم دارد. و همین قوانین تأمین امنیت ساکنین عراق از جمله پناهندگان سیاسی را بر عهدة ارتش اشغالگر گذارده. سرکار بجای محاکمة مجاهدین‌خلق که با ملایان حکومت همکاری گسترده هم داشتند، نگاهی به سوابق جنایات ملایان در ایران بیفکنید و بفرمائید در چارچوب کدام قانون، جز قانون جنگل برای هم‌صدائی با حاکمیت جنایتکار اسلامی و همپالکی‌های شیعی مسلک‌‌اش در عراق «قیام» کرده‌اید؟ حال بپردازیم به وبلاگ امروز.

برای گرم کردن بازار اصلاح طلبان و قهرمان‌سازی جهت کشاندن مردم به پای صندوق‌های مارگیری، بهترین شیوه همان شیوة «شهادت» است! در این راستا قرار است جان شیرین عبادی و محمد خاتمی در خطر قرار گیرد! البته دچار توهم نشویم، استعمار برای تداوم این حکومت نکبت و ادبار برنامة قتل پادوهای‌اش را نیز ممکن است به اجرا بگذارد. چون آنچه مهم است واکنش مردم به قتل محمد خاتمی و شیرین عبادی است. اگر روزی از این روزها شیرین عبادی یا محمد خاتمی و یا هر دو به قتل برسند، به زعم پوکویاما کفة افکارعمومی به نفع اصلاح طلبان سنگین می‌شود و مردم از لج آخوندها، به ویژه از لج چند سر نعلینی که مانند مکارم، بهرمانی، خزعلی و علم‌الهدی این روزها به بلبل‌زبانی پیرامون برکت وجود «علما» پرداخته‌اند، به سوی صندوق‌های مارگیری خواهند شتافت، و برای نوکران ضدامپریالیست آمریکا بار دیگر تأمین مشروعیت خواهند کرد. همانطورکه گفتیم پروپاگاند استعماری همواره از طریق تحریک افکار عمومی به اهداف خود دست می‌یابد. و اهمیت این اهداف در منطقه مسلما از جان امثال عبادی و خاتمی و حتی از جان همة مردم ایران بیشتر است.

البته ما خواهان مرگ عبادی و خاتمی یا دیگر فعلة فاشیسم نیستیم. به هیچ عنوان! آنچه ما می‌خواهیم، ماندن و رسوا شدن اینان در صحنة سیاست جاری جمکران است. کافی است یک گلوله برای محمد خاتمی حرام کنند، تا در چارچوب آئین مرده پرستی و سوگواری و ضجه و روضه خوانی، خاتمی جنایتکار پس از سال‌ها همکاری با ساواک و سازمان سیا تبدیل شود به «شهید مظلوم» و «قهرمان ملی»! در نتیجه امیدواریم حال که ناخداکلمب نتوانست میلیبند را به جمکران ارسال کند، از روی ناامیدی دست به چنین حماقت‌ها نزند.

فعلاً رسانه‌های گورکن‌ها به ویژه «فارس‌نیوز»، دست به دامن پنج عدد وزیر امور خارجة سابق آمریکا شده‌اند تا «باب مذاکرات» گشوده شود. «فارس‌نیوز»، مورخ 26 شهریورماه سالجاری به نقل از رسانة چپ‌گرای «هاآرتز» گزارش می‌دهد، پنج وزیر امور خارجة پیشین آمریکا طی نشستی در دانشگاه «جرج واشنگتن» از گفتگوی گاوچران‌ها با نوکران‌شان در جمکران حمایت کرده‌اند. در این نشست، کریستین امانپور از «پنج‌تن» دانشگاه جرج واشنگتن پرسیده، اگر ایران پیش از انتخابات ریاست جمهوری حاضر به همکاری با آمریکا باشد پاسخ واشنگتن چه خواهد بود؟ و «پنج‌تن» واشنگتن یک صدا پاسخ داده‌اند، ما برای «تعامل» گوش به فرمان رهبریم! همانطور که می‌بینیم، کریستین امانپور پرسش خود را به گونه‌ای مطرح می‌کند، که همة احمق‌ها باورشان شود حکومت اسلامی جمکران و پاسداران مزدور در افغانستان و عراق هیچ نوع همکاری با آمریکا نکرده‌اند!

بله این «پنج‌تن» خواهان همکاری با ایران شده‌اند، به ویژه مادلن البرایت که تأکید کرده، اگر مشکلی هست باید از طریق همدلی و همکاری حل شود! و کالین پاول هم که هنوز همان شیشة کوچک محتوی پودر سفید رنگ را در دست داشته، به علامت تأئید چندین بار سرش را بالا و پائین برده. بعد هم بند را آب داده! کالین پاول به کریستین امانپور می‌گوید، من یکبار با وزیر امورخارجة ایران دیدار کردم و پرسیدم مشکل بزرگ شما چیست، او پاسخ داد جوانان! کالین پاول از آنجا که عضو گروه «پنج‌تن» مقدس است به هر کس که می‌رسد آناً از مشکلات‌اش جویا می‌شود، و راه حل ارائه می‌دهد. به وزیر امور خارجة عراق هم گفته مشکل شما چیست؟ او هم پاسخ داده: مردم، نفت و آثار تاریخی عراق! کالین پاول هم به او اطمینان داده که آمریکا آمادة «تعامل» است تا مشکلات‌شان حل شود! و اینگونه بود که روز بیستم مارس سال 2003، تهاجم وحشیانه به عراق آغاز شد و مادلن البرایت هم مانند کیسینجر، وارن کریستوفر و جیمز بیکر خفقان گرفته بود. چون همة «پنج‌تن» در تهاجم نظامی به عراق، افغانستان، سودان، سومالی و یوگسلاوی نقش فعال داشتند. و امروز همین «پنج‌تن» جنایتکار به ویژه کالین پاول که رکورددار دم‌جنبانی و نوکری برای تفنگ فروش‌های ینگه‌دنیاست، برای حل مشکلات دولت مستقل و مقتدر جمکران پیشنهاد کمک اقتصادی کرده! با نفتی که هر بشکه حدود صد دلار به فروش می‌رسد، گورکن‌ها باید از آمریکا کمک اقتصادی هم دریافت دارند:

«[پاول] تصریح کرد آمریکا می‌تواند از کمک اقتصادی [...] برای ذوب کردن یخ روابط با ایران استفاده کند. [وی] افزود من با [...] وزیر امور خارجة ایران دیدار داشته‌ام و به وی گفتم مشکل بزرگی که ایران اکنون با آن مواجه است چیست؟ [او] پاسخ داد ما جمعیت جوانی داریم و باید شغل ایجاد کنیم. پاول گفت [ایران] مشکلات اقتصادی بزرگی [دارد] این [همان] چیزی است که ما می‌توانیم به واسطة آن با آنها تعامل کنیم [...] ما باید با آنها گفتگو کنیم [...] از چه می‌ترسیم؟»

البته ما تعجب می‌کنیم که وزیر امور خارجة گورکن‌ها مشکلات ایران را بشناسد. چون همانطور که بارها گفته‌اند و می‌دانیم، در حکومت امام سیزدهم هیچ مشکلی وجود ندارد، جز ملت ایران! و پیشرفت‌هائی که در این سه دهه حاصل شده کشور ایران را به صدر اسلام در صحرای عربستان رسانده. از این گذشته، چرا برای حل مشکلات به توضیح‌المسائل و آیات و احکام قرآن مراجعه نکنیم که به گفتة آخوند خزعلی مثل اکسیژن است؟ ولی ما بیشتر از سخنان کالین پاول تعجب کردیم. واقعاً گاوچران‌ها از چه می‌ترسند؟ از ملت ایران که هراسی ندارند، چون در مرداب فقر دست و پا می‌زند. از حکومت اسلامی هم که هراسی ندارند، چون دست نشاندة خودشان است، پس از چه می‌ترسند؟

به نظر ما گاوچران‌ها از چند عامل به هراس افتاده‌اند، یکی از «گفتگوی توهم‌ها» است که روی سایت رادیو زمانه خودنمائی می‌کند و در آن مهاجرانی و پاسداراکبر به عنوان مرشد و بچه مرشد معرکه گرفته‌اند؛ مرشد هم ظاهراً «منظور خدواند» را کشف کرده‌. می‌دانیم که اهمیت چنین «اکتشافاتی» از شکافتن اتم اگر بیشتر نباشد، اصلاً کمتر نیست.

عامل دومی که می‌تواند باعث وحشت آمریکا شود، سپردن حفاظت خلیج فارس به پاسداران است! امروز رحیم‌صفوی اعلام کرد، امنیت خلیج فارس را پاسداران بر عهده گرفته‌اند، و می‌بینیم که آمریکا واقعاً حق دارد بترسد، ما هم از پاسداران می‌ترسیم. ولی مهم‌ترین عاملی که باعث وحشت آمریکا شده آخوند محمود شاهرودی است که
مدافع «حقوق بشر» از کار در آمده! کی فکر می‌کرد رئیس قوة قضائیه جمکران طرفدار رعایت حقوق بشر باشد؟ دیروز که «آفتاب نیوز»، مورخ 25 شهریور سالجاری این خبر بهجت اثر را منتشر کرد، گفتم مسلماً فردا خواهر ملیحة محمدی به تبلیغات انتخاباتی برای شاهرودی خواهد پرداخت، ولی سخت در اشتباه بودم. اصولاً این روزها به دلیل خستگی شدید از این اشتباه به آن اشتباه و از گریه به خنده، و از گریه به قهقهه و از قهقهه به وبلاگ نویسی در نوسان‌ام. ولی برای مرگ بنیانگزار پینک فلوید گریه نکردم، چون در حال خواندن سخنان شاهرودی بودم و می‌خندیدم. حاج محمود فرموده‌اند:

«جنایات استکبار جهانی نقض کامل حقوق بشر است.»

البته ایشان به شرایط عراق، افغانستان و فلسطین اشاره داشته‌اند، نه به ایران! چون در ایران از برکت وجود امثال شاهرودی ما ملت از نعمت «حقوق بشر اسلامی» برخورداریم. حقوق بشر اسلامی همان «حقوق بشر نسبی» است که ایالات متحد برای اعمال آن شبانه روز تلاش فراوان به خرج می‌دهد، تا مبادا میزان توحش در کشورهای مسلمان نشین کمی کاهش یابد. در نتیجه، دست نوکران‌اش را برای نقض حقوق بشر در ایران و دیگر کشورهای منطقه کاملاً باز گذاشته تا بتوانند ضمن جنایت و سرکوب و چپاول ملت‌ها از جنایات «استکبار جهانی» هم به شدت «انتقاد» کنند! مسلم است که آمریکا و متحدان‌اش در عراق و افغانستان جنایت می‌کنند، ولی شاهرودی زبان نفهم در جایگاه انتقاد از اربابان‌اش نیست، آنهم به زبان الکن آخوندی. مگر نقض «کم‌یابیش» حقوق بشر هم داریم؟ مگر می‌توان گفت، حقوق بشر «تقریباً» یا «نسبتاً» نقض شده؟ فردی را گفتند، فلانی! پدرت مرد. پرسید، بکلی؟ حال باید از حاج محمود زبان نفهم بپرسیم آنچه در جمکران می‌گذرد از دستگیری و بازداشت و قتل مردم بی‌دفاع ایران «نقض تقریبی» حقوق بشر است؟ یا نقض تقریبی «حقوق بشر اسلامی»؟

می‌دانیم که هر دو در ترادف با یکدیگر قرار دارند، ‌ حقوق بشر نسبی در واقع نقض حقوق بشر است. ولی از سخنان شاهرودی زبان نفهم مضحک‌تر، بیانیه‌های «ملی ـ مذهبی‌های» خودمان است. اینان که در زمرة ریزه خواران سنتی گاوچران‌ها به شمار می‌روند، به بهانة انتقاد از دولت «مستقل» مهرورزی یک بیانیه صادرکرده‌اند تا از تهاجم نظامی روسیه به گرجستان هم انتقاد کرده‌ باشند! این بیانیه که پس از محکومیت گرجستان توسط اتحادیة اروپا صادر شده، بخوبی نشان می‌دهد که این حضرات تا چه حد از مسائل جهانی پرت‌اند! پس جای تعجب نیست که نام معین‌فر و شرکاء در بین «صادرکنندگان» این بیانیة فکاهی به چشم بخورد.

به گزارش «فارس‌نیوز»، همین امروز رهبر فرزانه ضمن رد پیشنهاد «پنج‌تن»، راه حل مشکلات اقتصادی برای ما ملت ارائه دادند. ایشان فرمودند، جوانان شعرهای حماسی، دینی و اخلاقی بسرایند. رهبر فرزانه در ادامة سخنان شیوای خود تأکید فرمودند:

«انقلاب اسلامی با ارائة حرف نو در دنیا، قدرت‌های بزرگ را به چالش گرفته و در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستاده است.»

وقتی به قول ایشان فقط «با ارائة حرف» می‌توان قدرت‌های بزرگ را به چالش کشید، دیگر لزومی دارد که پاسداران در خلیج فارس به نبرد با آمریکا بپردازند؟ یک ذره «حرف نو» تحویل یانکی‌ها بدهند کافی است. اتفاقاً ژنرال نجار، وزیر دفاع جمکران برای همین «حرف نو» گویا عازم قطر شده‌اند. به گزارش فارس‌نیوز، تیمسار نجار، که نمی‌دانیم چرا مانند بقیه گورکن‌ها «دکتر» نشده‌اند، با ولیعهد قطر دیدار و گفتگو کردند! شیخ «تمیم بن‌احمد آل ثانی»، ولیعهد قطر خواستار گسترش همکاری‌های دفاعی و امنیتی با ایران شدند. قرار است مقام رهبری مقداری «حرف نو» به قطر صادر کنند و دلارهای حاصل از صادرات «حرف نو» را هم بین جوانان «شاعرمسلک» تقسیم کنند تا مشکل ایجاد شغل هم برای جوانان حل شود.

ولی آنچه در واقع باعث ترس گاوچران‌ها شده بحرانی است فراگیر که ایالات متحد به دلیل فرسایش حکومت اسلامی، شکست در جبهة عراق، افغانستان و به ویژه شکست در جنگ 33 روزه و جنگ قفقاز در آن گرفتار آمده، و همچون دورة شکست در جنگ ویتنام، قصد بازگشت به سیاست‌های دوران جرالد فورد را دارد، تا نفسی تازه کرده، بتواند «لات بازی‌های» معمول خود را در منطقه از سر گیرد!

پس از جنگ قفقاز، بحران اقتصادی غرب شدت گرفت و مؤسسات مالی و بانک‌های خصوصی تراز اول در ایالات متحد اعلام ورشکستگی می‌کنند، برخی نیز در آستانة ورشکستگی‌اند. دیروز «بانک‌آوآمریکا» برای نجات «مریل لینچ» این بانک را به مبلغ 50 میلیارد دلار خریداری کرد، و همزمان خبر اعلام ورشکستگی «لیمن برادرز» را شنیدیم. این در حالی است که دولت ایالات متحد چند روز پیش برای نجات دو موسسة خصوصی «فانی مه» و «فردی مک» 200 میلیارد دلار پرداخت کرده بود! به گزارش رویترز از نیویورک، امروز «گلدمن ساکس»،‌ نخستین بانک تجاری آمریکا نیز به بحران مالی پای گذاشت. در چنین شرایطی است که موجود مفلوکی به نام کالین پاول می‌خواهد شرایط اقتصادی را در ایران بهبود بخشد! باید به «پنج‌تن» جرج واشنگتن بگوئیم، «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!» شما اگر حلال مشکلات‌اید، مسائل خودتان را اول حل کنید، مسائل نوکران‌تان در جمکران بعداً حل خواهد شد.


نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت