یکشنبه، شهریور ۳۱، ۱۳۸۷



جنگ «عقلانی»!

...
امروز 28 سال از آغاز جنگ استعماری ایران و عراق می‌گذرد و حکومت دست نشاندة اسلامی در ایران همچنان تهدید جنگ را بر سر ما ملت حفظ کرده تا منافع اربابان‌اش محفوظ بماند. پاسدار قالیباف، شهردار تهران که مانند رهبر فرزانه، حاج محسن رضائی و دیگر پادوهای استعمار از «برندگان» این جنگ خانمانسوز به شمار می‌روند، امروز ضمن ستایش از جنگ و مرگ و نیستی به «مهرنیوز» فرموده‌اند:

«جبهه قطعه‌ای از بهشت بود[...] همه ماه‌های جبهه ضیافت الهی [...] بود [...] در لحظه لحظه جنگ عشق موج می‌زد اما همة اقدامات مبتنی بر برادری، عقلانیت، تدبیر و برنامه بود.»

برنامة پاسدار قالیباف به گفتة خودشان، همان برنامة خلیفة چهارم، علی است که مانند پیامبر گرامی سیاست و دیانت را در هم‌ آمیخته و روزگار را به خوشی سپری می‌کردند، تا سر مبارک‌ در این راه بگذارند. البته بساط پاسدار قالیباف کمی با برنامة «سیاسی ـ عبادی»‌ علی تفاوت دارد، چون در سدة اخیر سازمان سیا هم به فواید تشیع علوی بخوبی پی‌ برده و با تدبیر فراوان و عقلانیت، به صورتی بسیار برادرانه از آن حمایت می‌کند.

به همین دلیل است که حکومت اسلامی بیش از پیش به امارات متحد عربی، مرکز تأمین‌ مالی طالبان و مرکز پول‌شوئی و قاچاق کالا به کشورمان نزدیک می‌شود. خصوصاً که پاکستان، مرکز نظامی طالبان در حال فروپاشی است. برخلاف ادعای ابلهانة رسانه‌های غرب، انفجار هتل ماریوت در پاکستان هیچ ارتباطی به «شاس» ندارد. گروه بن‌لادن ساخته و پرداختة سازمان سیا است و منافع ایالات متحد را تهدید نمی‌کند. اگر انفجار هتل ماریوت به این گروه نسبت داده می‌شود، صرفا به منظور کسب وجهه برای جیره‌خواران سازمان سیا است. رسانه‌ها می‌گویند بیش از نیم تن مواد منفجره در این سوءقصد به کار رفته. تهیة این مقدار مواد منفجره در اسلام آباد فقط در ید قدرت ارتش پاکستان است، چون انتقال این مقدار مواد منفجره از خارج به داخل هم ممکن نیست. چرا که مدت‌هاست تدابیر شدید امنیتی در اسلام آباد اعمال می‌شود.

در پی جنگ قفقاز و پیامدهای آن در منطقه، از جمله خفقان دولت اسلام پناه ترکیه و فروپاشی اردوگاه نظامی طالبان در پاکستان،‌ در جمکران نیز تحولاتی به وقوع پیوسته که فهرست‌وار به ‌آن می‌پردازیم. نخست اینکه متکی، وزیر امور خارجة گورکن‌ها در مورد جنگ قفقاز به ناگهان تغییر موضع داده، و آنرا به گردن «سپردفاعی» می‌اندازد! ناطق نوری، حسن روحانی و محمد خاتمی در رسانه‌ها به عنوان هنرپیشه‌های فیلم تکراری و کسالت‌آور «مهرویان ساحل مردم‌سالاری دینی!» انتخاب می‌شوند. به ویژه ناطق نوری که در سایت «روزآن‌لاین» نقش محمد خاتمی را پیش از حماسة دوم خرداد بر عهده گرفته!

شیخ مسعود بهنود نیز که انتخابات آزاد عراق را هر روز پنج نوبت تبریک می‌گوید، همچنان به زدن نعل وارونه و مخالف نمایاندن کاخ سفید با احمدی نژاد مشغول است. البته فکر نکنید شیخ مسعود با احمدی نژاد مخالف است. ابداً! حاج مسعود از آنجا که بر «فناوری» قلم در خدمت ارباب تسلط دارد،‌ تلاش می‌کند احمدی نژاد را در مخالفت با حجج اسلام از شاه نیز برتر معرفی کند. به این ترتیب است که با یک جملة بسیار کوتاه مهر تائید بر چندین و چند سیاست استعماری می‌زند. شیخ مسعود از یک سو ادعا می‌کند که شاه با آخوند جماعت مخالف بوده ـ همان ترهاتی که خمینی و دیگر گورکن‌ها می‌گویند ـ و از سوی دیگر تأکید دارد که پرزیدنت مهرورزی در برابر آخوندهای سیاست‌پیشه و در واقع ریزه خوار ناخداکلمب حتی از شاه هم دل و جرأت بیشتری دارد! و به این ترتیب گوشه چشمی هم به شاه‌الله نشان ‌داده. که گفته‌اند، «هنر نزد ایرانیان است و بس!»

بله هر کسی نمی‌تواند از «هنر» هماهنگی همزمان با چند سیاست استعماری و هزار رنگ عوض کردن در «روز» برخوردار باشد. همواره «دود از کنده بلند می‌شه!» و این کندة کذا متخصص به راه انداختن دود و دم است، تا چشم از دیدن باز ماند. اینبار شیخ مسعود آنچنان دودی به راه انداخته که خودش هم دیگر نمی‌تواند ببیند چه می‌نویسد! ایشان می‌فرمایند حمیدمولانا و امیراحمدی با جامعة آمریکا آشنائی دارند و مهرورزی را در راه گشودن باب مذاکرات با آمریکا یاری خواهند کرد! ترجمة سخنان ایشان چنین است: بدانید و آگاه باشید که کاخ سفید هیچ رابطه‌ای با حاکمیت جمکران ندارد، مهرورزی را هم تحویل نمی‌گیرد، ولی مهرورزی برخلاف صورتک‌های قبلی خیلی مایل است با ارباب دوست شود!

و این معرکة روحوضی در سایت «روزآنلاین» در جریان است. آنجا که یکی از جوجه فاشیست‌ها، ویراست نوینی از جنگ قفقاز و پیامدهای آن نیز تقدیم مخاطب می‌کند‌ تا ضمن مقایسة مضحک بین اشغال آذربایجان با واکنش روسیه به تهاجم نظامی گرجستان، آبروی ولینعمت را به بهترین وجه تضمین فرماید. این در شرایطی است که اتحادیة اروپا و حتی وزیر امورخارجة پیشین گرجستان تهاجم نظامی این کشور به صلح‌بانان روس را محکوم کرده‌اند! و وزارت امورخارجه یانکی‌ها رسماً اعلام داشته «به دوستان گرجی توصیه کردیم از این برنامه منصرف شوند!» متأسفانه باید به دارودستة ابودلقک بهرمانی بگوئیم، روس پرستی و روس ستیزی، مانند آمریکاپرستی و آمریکا ستیزی مشکلات کشور ایران را حل نخواهد کرد. در ضمن نوکری حکومت اسلامی برای سازمان ناتو آشکار شده، و جنگ زرگری آمریکا با نوکران‌اش در جمکران دیگر نمی‌تواند برای اینان کسب وجهه کند. از همه مهم‌تر معرفی آخوند ناطق نوری به عنوان «قهرمان مردم‌سالاری دینی» فقط یک واقعیت را ثابت می‌کند: مقامات جمکران صورتکی بیش نیستند و برای استقرار یک صورتک در جایگاه سیاسی اصولاً نیازی به انتخابات نیست.

تا زمانیکه قانون اساسی کشور ایران تغییر نکند، ما در انتخابات نمایشی حکومت اسلامی شرکت نخواهیم کرد. مطالبات جنبش لائیک پیرامون تغییرات در قانون اساسی کاملاً روشن است: تدوین قانون اساسی «به نام مردم ایران»، قانونی که در هماهنگی با اعلامیة جهانی حقوق بشر، خارج از هرگونه تعلقات قومی و مذهبی، و به ویژه خارج از هرگونه گرایش جنسی، حقوق شهروندی ایرانیان را به رسمیت بشناسد. تأکید می‌کنیم که جهت استقرار یک حاکمیت لائیک،‌ تصریح بر «جدائی دین از سیاست» و نه جدائی دین از دولت در قانون اساسی الزامی است. و اگر چه تکرار مکررات است، ولی باز هم می‌گوئیم شرکت در انتخابات نمایشی حکومت اسلامی در واقع پشتیبانی از حکومت انسان‌ستیز اسلامی و فراهم آوردن پشتوانة مردمی برای این حکومت دست نشاندة سازمان سیا است. بنابراین «فاشیست‌ ـ مسلمان‌ها» از نعلین‌های اصلاح‌طلب و مشارکت‌چی‌ها گرفته تا گروه نهضت منفور آزادی و جبهة مصدق پرستان بهتر است به جنگ زرگری پیرامون مبارزات هیجان انگیز «خاتمی ـ احمدی‌نژاد» پایان دهند، چون همانطورکه شاهدیم پاکستان، اردوگاه نظامی محور طالبان‌پروری «امارات ـ عربستان» رو به فروپاشی گذارده و به همین دلیل حکومت گورکن‌ها برای تدوام «سیاست انسداد» و ممانعت از صلح در منطقه فعال شده است.

در این راستا، روابط دوستانه با امارات متحد رو به گسترش گذارده، تا منافع کارخانه رجاله پروری محفوظ بماند. چند روز پیش سردار نجار میهمان «شیخ تمیم» بودند، دیروز هم برادر آصفی با مقامات امارات خوش و بش می‌کردند. و البته یادمان نرود این همان امارات است که هنوز خواهان باز پس گرفتن سه جزیرة کذا و در واقع تحویل آن‌ها به ارتش انگلستان است! چون شیوخ امارات بدون حمایت انگلستان حتی قادر به حفظ لبادة خود هم نیستند، چه رسد به حفظ آن سه جزیرة‌ استراتژیک.

در تداوم همین سیاست استعماری است که علی‌کوچیکه، غلامبچة سفارت، سوریه را از صلح با اسرائیل بر حذر می‌دارد! علی‌لاریجانی، در پی انتخاب خانم لیونی به رهبری حزب کادیما، فعال‌تر شده، چرا که در صورت نخست وزیری خانم لیونی، سیاست اسلام پروری از طریق جنگ تعطیل خواهد شد و منافع جنتلمن‌های نزولخوار و گروه برژینسکی با تهدید جدی روبرو می‌شود. اما پس از انفجار در هتل ماریوت اسلام آباد، علی کوچیکه دامنة فعالیت‌های‌ خود را گسترش داده و امروز الجزایر را هم به «نبرد با اسرائیل» دعوت کرده!

این در حالی است که دکان نبرد با اسرائیل در جمکران کساد شده و فاشیست‌های اروپائی در اطریش، آلمان و ایتالیا سخت نگران شده‌اند. دیروز قرار بود برای گرم کردن تنور اسلام، نازی‌ها در شهر کلن تظاهرات ضداسلامی به راه بیاندازند ولی در پی تعطیلی دکان تظاهرات سارا پالین و هیلاری کلینتون بر ضد مهرورزی، آلمان هم ناچار شد تظاهرات بسیجیان خود را ممنوع کند. البته در اطریش «یورگ هایدر» همچنان به «نبرد خود» با اسلام ادامه می‌دهد، و این مهم از طریق مصاحبه با خبرنگاران ریشو انجام می‌پذیرد.

روز گذشته «یورگ هایدر» به شدت با مناره مخالفت می‌کرد! و می‌گفت محل عبادت برای مسلمانان نمی‌تواند مناره داشته باشد! ولی جالب‌تر از رهبرفاشیست‌های اطریش، سیلویو برلوسکنی خودمان است که هر چه پیرتر می‌شود، موهای‌اش پرپشت‌تر و چین و چروک صورتش هم کمتر می‌شود. برلوسکنی جهت گرم نگاهداشتن تنور اسلام پرستی به سراغ ترهات چند سال پیش احمدی نژاد رفته می‌گوید، به این حرف‌ها باید «توجه» کنیم، یک نفر با رفتار جنون‌آمیز می‌خواهد اسرائیل را از صحنة روزگار محو کند!

البته مهرورزی، چند ماه پس از پیروزی در «انتخابات» چاه جمکران، در عمل خواستار محو اسرائیل از روی نقشة جهان شده بود، چرا که اربابان‌اش برای سازمان دادن به جنگ و حملة نظامی به ایران، این صورتک نوین را از آستین بیرون کشیده بودند، و پرزیدنت در واقع با عقلانیت و تدبیر و از روی برنامه چنین مهملاتی به زبان می‌آورد. دمکراسی‌های جهان نیز بجای اینکه خود را سرزنش کنند، آدمک‌شان را مرتب سرزنش می‌کردند. حتی دبیرکل سازمان رسوای ملل هم زبان به انتقاد از سایة استعمار گشود.

چرا؟ چون دو سال از تهاجم نظامی به عراق می‌گذشت و گاوچران‌ها چشم به ساحل خزر دوخته بودند. مهرورزی هم از روی برنامه به «کار» خود ادامه می‌داد. از قضای روزگار، پس از جنگ 33 روزه، سازمان ناتو ناچار به عقب نشینی شد و هر چه ارتش جنایتکار ناتو تضعیف شد، اسرائیل‌ستیزی احمدی نژاد هم کاهش یافت، تا عاقبت کار به عشق و عاشقی میان دولت جمکران و ملت اسرائیل کشید. و علیرغم جنجال اوباش حوزه یا همان حجج اسلام، دخالت مستقیم «رهبر فرزانه» که در وق‌وقیة همین هفته صورت گرفت، تلویحاً به بعضی‌ها حالی کرد که مسجد جای گو... نیست، و خلاصه وضع خراب‌تر از این حرف‌ها است.

وضع آنچنان خراب است که سخنگوی وزارت امورخارجة گورکن‌ها در واکنش به سخنان برلوسکنی که تکرار سخنان سه سال پیش احمدی نژاد بود، می‌گوید این حرف‌های مهمل در شأن فرهنگ ایتالیا نیست! البته اگر احمدی نژاد این چرندیات را به زبان بیاورد هیچ اشکالی ندارد و در شأن ملت ایران است، ولی اگر برلوسکنی سه سال بعد همان‌ها را تکرار کند در شأن ملت ایتالیا نیست! شاگرد حجره‌ای که اخیراً سخنگوی وزارت امور خارجة‌ چاه جمکران شده، ادعا کرده تکرار سخنان گذشتة احمدی نژاد یا اظهارات اخیر برلوسکنی، آبروی ملت ایتالیا را می‌برد:

«اینگونه اظهارات [...] فاقد هرگونه منطق و ارزش‌های متعالی که مردم و فرهنگ ایتالیا آن را نمایندگی می‌کنند، می‌باشد.»
منبع: سایت فارسی ناخدا کلمب، مورخ 31 شهریورماه سال‌جاری

ظاهراً برلوسکنی که به نشخوار ترهات سه سال ماندة مهرورزی پرداخته تا سیاست اسرائیل ستیزی گورکن‌ها را زنده نگهدارد هنوز نفهمیده وضع تا چه حد خراب شده! نخست وزیر ایتالیا می‌پندارد، سیاست را هم مانند صورت می‌توان «لیفتینگ» کرد. ولی سیاست نبرد با اسرائیل دیگر مرده‌ای است که هرگز زنده نخواهد شد. حتی با دم مسیحائی نخست وزیر خطة فاشیست‌پرور ایتالیا.

با استعفای «اهود اولمرت»، مرگ سیاست انسداد که سه دهه است بر منطقه اعمال شده فرا ‌رسید. اگر الاغ لازار هم اینچنین مرده بود، مسیح حتی در اسطوره هم قادر به زنده کردن‌اش نمی‌شد. برای پاسدار قالیباف و شرکای‌شان در «فارس نیوز» خیلی متأسف‌ایم که دیگر بهشت جبهة چپاول اموال ما ملت را نخواهند دید. آنچه امروز در برابر مزدوران آمریکا در ایران قرار گرفته، همان جبهه‌ای است که در برابر ارتش جنایتکار ناتو در منطقه سر برافراشته: جبهة ملت‌ها.



نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت