چهارشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۷

پاسدار و فرشته!


...
امروز دولت «لیبرال» انگلستان بیش از 300 میلیارد یورو برای خرید بانک‌های رو به ورشکستگی خود اختصاص داد! بله این روزها در غرب «لیبرالیسم» بیداد می‌کند، و در اتحاد جماهیر نوکری هم اخلاقیات و معنویات! آنگلوساکسون‌ها که تا چندی پیش برای تحکیم شعار «اقتصاد آزاد» و «دست نامرئی بازار» جنگ و خونریزی به راه می‌انداختند، چپاول می‌کردند و بجای تولید صنعتی و ایجاد اشتغال، با انتقال صنایع به کشورهای فقیر بازار بورس را رونق می‌بخشیدند تا شیوة قسط و قرض و ابتذال بر ملت‌های ستمدیده در «دهکدة جهانی» حاکم بماند، امروز «دست‌مرئی» دولت را وارد صحنه کرده‌اند تا از طریق دولتی کردن بانک‌ها و مؤسسات مالی ورشکسته همان سیاست را به خیال خام خود تداوم بخشند.

جهت تداوم چنین سیاستی لازم است چپاول ثروت‌های ما ملت شتاب گیرد. و از آنجا که دیگر امکان جنگ افروزی وجود ندارد، از طریق بحران آفرینی می‌باید منافع «لندن»، قبلة اول مسلمانان جهان تأمین شود. این روزها بحران‌های «مطلوب» ریشه در سخنان رحیم مشائی پیرامون «فرشتگان» و یک مدرک تحصیلی تقلبی دارد، آنهم در حکومتی که متقلب بودن مقامات‌اش مثل روز روشن است. مقاماتی که جز جنایت و چپاول و مزدوری برای بیگانگان هیچ در توشه ندارند.

خلاصه بگوئیم، شاخ و شانه کشیدن پاسدار شریعتمداری، پاسدار علی لاریجانی و تولة آخوند مطهری بی‌دلیل نیست. در حکومتی که همة مقامات‌اش بدون استثناء جنایتکار، مزدور و چپاولگراند، سخنان رحیم مشائی در مورد «پرواز فرشتگان» و«دروغگوئی» فردی به نام کردان، معاون سابق پاسدار لاریجانی در مورد مدرک تحصیلی‌اش، «پرستیژ» حکومت «مستقل» را خدشه‌دار کرده! و دیگر کسی با مشکلات کارگران و معلمان و کارتن‌خواب‌ها و دیگر مسائل مهم اجتماعی کاری ندارد. پاسدار شریعتمداری از «اعتماد بیش از حد» مهرورزی به معاون‌اش آزرده خاطر شده، تولة آخوند مطهری، نمایندة «مردم» تهران نیز برای بهبود اوضاع کشور خواهان استعفای کردان است! و احمد توکلی، پسرخالة پاسدار لاریجانی هم تأکید فرموده‌اند که یکصد میلیون تومان اهدائی علی‌کوچیکه به نمایندگان مسجد روضه‌خوان‌ها را دریافت نکرده‌اند. می‌بینیم که مجلس جمکران را قوم و قبیلة «لاری‌جانی» بخوبی «اشغال» کرده‌اند‌! واقعاً که «به چنین مجلس و بر کر و فرش باید ری...»

در مورد وبلاگ «لاری‌جانیان» تأکید می‌کنیم که «انتخابات» مجلس حکومت اسلامی در واقع زمینه سازی برای به دست گرفتن قوای سه‌گانه توسط غلامبچه‌گان سفارت بود. انتخاب پاسدار علی لاریجانی به ریاست مجلس کذا، و دمیدن «بی‌بی‌سی» در شیپور فرمایشات ایشان دال بر خروج حکومت جمکران از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، در راستای همین سیاست بحران آفرینی می‌تواند بررسی شود. در واقع علی کوچیکه، «مرد قدرتمند» می‌باید خسارات انگلستان و اسرائیل در جنگ لبنان را از جیب ما ملت تأمین کنند، همانطور که محمد مصدق با ملی کردن نفت، بخشی از خسارت بریتانیا ناشی از نتایج استراتژیک جنگ دوم جهانی را جبران فرمودند. بی‌جهت نیست که ایشان به «قهرمان ملی» تبدیل شدند، و هنوز برای نامگذاری یک خیابان در تهران به نام نامی مصدق هیاهو بر سر هیچ به راه می‌افتد.

باید از هوچی‌های محترم بپرسیم خیابان آریامهر که سی سال است به نام وزیر امورخارجة محمد مصدق خوانده می‌شود، گره از کار فرو بستة ما ملت گشوده؟ خوشبختانه شورای کشکی شهر تهران با پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه به «نوآوری» پرداخته یک خیابان را هم به نام «عماد مغنیه» نامگذاری کرده تا همه بدانند هر کس در لبنان ضمن مبارزه با آمریکا به نوکری برای گروه برژینسکی اشتغال داشته باشد، و در سوریه با برژینسکی ملاقات کند و منفجر شود، به عنوان پاداش مزدوری، در جمکران یک خیابان به نام او خواهند کرد! پس مزدوران جهان متحد شوید! چون محورهای مزدوری یکی پس از دیگری می‌شکند.

حضور «اهود اولمرت» در مسکو در واقع شرکت در مراسم تدفین محور «تفلیس ـ تهران ـ تل آویو» بود که پس از جنگ 33 روزه و شکسته شدن محور «تهران ـ بیروت ـ تل‌آویو» رخ داد. اهود اولمرت نمایندة محفل جنگ‌طلبان اروپا و آمریکاست که پس از تهاجم نظامی افغانستان و عراق رؤیای جنگ همه جانبه در منطقه را در سر داشتند، و علیرغم همکاری صمیمانة گورکن‌ها نتوانستند به آرزوی خود برسند. به همین دلیل رسانه‌های ینگه دنیا از زبان مقامات امنیتی‌شان ذکر «عادی کردن روابط» گرفته‌اند، چرا که می‌پندارند از این طریق موفق به حضور نظامی در سواحل دریای خزر خواهند شد!

اتفاقاً چند روز پیش، پاسدار سازگارا، یکی از اعضای شبکة لمپن‌های صادراتی جمکران به ینگه‌دنیا، شدیداً برای «کاسپین» نگران شده بود و مراتب دلواپسی خود را از طریق «گویا نیوز» در یک مطلب بی‌سروته، ابلهانه و لبریز از مزدوری و جیره‌خواری ابراز ‌کرده بود. و امروز «رادیو فردا»، از زبان «هیلاری لورت» و همسرش «فلینت» همان می‌گوید که رابرت گیتس ادعا کرده بود! به یاد داریم که رابرت گیتس از قول برژینسکی در ماه نوامبر 1979 چه‌ پاسخی به بازرگان، یزدی و چمران داده بود! ما هم پیشتر در وبلاگ «رابرت قصه گو» تأکید کردیم که این سخنان در واقع مطالبات کنونی ایالات متحد است.

رادیو فردا، مورخ 8 اکتبر 2008 می‌گوید، هیلاری لورت و همسرش، کارمند سازمان سیا و عضو سابق شورای امنیت ملی آمریکا به رئیس جمهور آیندة آمریکا پیشنهاد عادی سازی روابط با حکومت اسلامی را داده‌اند. البته ایندو پیشنهاد کرده‌اند که آمریکا خواهان تغییر حکومت اسلامی نشود، ولی همة اختلافات خود را با ایران حل کند، تا ایران هم در فعالیت‌های هسته‌ای خود تجدید نظر کند. به عبارت دیگر، ما باید آنچنان ابله باشیم که بپذیریم آمریکا نمی‌خواهد مزدوران‌اش را در مرز روسیه به سلاح اتمی مجهز کند و چند برابر آنچه در گرجستان از دست داده، اینبار از طریق ایران به دست آورد!

البته رادیو فردا در گزارش خود از «نبرد» گورکن‌ها با آمریکا نیز پرده بر می‌دارد. به گفتة «جیمز. اف. دابینز»، مذاکره کنندة ارشد بوش در مورد افغانستان، حکومت اسلامی از سال 2001، زمان ریاست جمهوری «حماسة دوم خرداد» در براندازی طالبان با آمریکا صمیمانه همکاری کرده، و دیپلمات‌های‌اش نیز خواهان گسترش روابط با آمریکا شده‌اند، ولی دولت بوش نپذیرفت:

«جیمز. اف. دابینز[در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت] ایران در براندازی طالبان و روی کارآمدن دولت کرزای بسیار مفید بود [...] دیپلمات‌های ایرانی در همان زمان روشن کردند که خواهان رابطة گسترده‌تر با ایالات متحد هستند، اما دولت بوش علاقه‌ای به این امر نشان نداد.»


دلیل رد تقاضای نوکران کاخ‌سفید به احتمال زیاد این بوده که گاوچران‌ها شکم‌شان را برای جنگ همه جانبه در منطقه صابون مفصلی زده بودند، و طبق این برنامة «رویائی» ارتش عموسام قرار بود حکومت فرسودة آخوندها را با یک حکومت فاشیست و تازه نفس، متشکل از اوپوزیسیون و دیگر لمپن‌های صادراتی جمکران «بازتولید» کند، ولی این برنامه شکست خورد و حضرت اولمرت برای کوبیدن آخرین میخ تابوت «جنگ همه جانبه» راهی مسکو شدند.

امروز در شهر «اویان» فرانسه، ‌ خطوط نوین سیاست جهانی ترسیم خواهد شد و اتحاد جماهیر نوکری ناچار به پیروی از همین سیاست نوین خواهد بود. پس بهتر است فعلة فاشیسم،‌ به ویژه تشکل‌های سرکوب دانشجوئی از قبیل ادوار و تحکیم وحدت پیرامون انتخابات مضحک ریاست جمهوری جمکران هیاهوی بی‌دلیل به راه نیاندازند، و پاسدار شریعتمداری هم لحظه‌ای از دمیدن در بوق‌ تبلیغات اربابان‌اش باز ایستد، شاید ماجرای مانور نظامی روسیه را از زبان «مهرنیوز» بشنود.

همزمان با نفس‌کش‌طلبی‌های علی‌مطهری در مجلس روضه خوان‌ها، و ابراز ارادت مهرورزی به ایالات متحد، و به ویژه عربده‌جوئی‌های «دی هوپ شفر» در باب عدم امکان ممانعت از تجهیز حکومت ملایان به سلاح هسته‌ای، روسیه پس از 24 سال، مانور بمب‌افکن‌های استراتژیک خود را با تجهیزات رزمی کامل و مهمات واقعی از سر گرفت! به گزارش مهرنیوز، مورخ 16 مهرماه سالجاری، این مانور در 25 سال اخیر بی‌سابقه است و طی سال 2009 چندین بار تکرار خواهد شد. نیازی به توضیح نیست که هدف از چنین مانوری تهدید مستقیم اربابان حکومت «نه شرقی نه غربی» جمکران است.









نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس


پیوند این مطلب در گوگل
...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت