سه‌شنبه، مهر ۳۰، ۱۳۸۷




هزاردستار!


...
بالاخره ناخدا کلمب هم «انا شریک» گویان امارات متحده را در دیگ کنسرسیوم گاز ایران و روسیه انداخت! و غلامبچة سفارت هم راهی بحرین شد. پس از سفر ولادیمیر پوتین به تهران، رسانه‌ها از تشکیل سازمانی مشابه «اوپک» بین ایران و روسیه سخن به میان آوردند، سازمانی که قرار بود «بزودی» تشکیل شود! ولی «بزودی» آنقدر طولانی شد، تا ناخداکلمب هم از لندن خودش را رساند. خلاصة مطلب، ناخداکلمب و دولت روسیه برای چپاول گاز در سطح جهانی به توافق رسیدند، و به همین دلیل «البحرانی»، سرپرست شبکة الجزیره، شاخک عرب زبان «بی‌بی‌سی» در تهران، به اهالی فارس نیوز گفتند، «ایران در نبرد خود با آمریکا به هر چه می‌خواست رسید.» ترجمان ناگفته‌های البحرانی چنین است: جنگ زرگری بین ایالات متحد و نوکران‌اش در جمکران ما را به نتایج مطلوب رساند. و دبیرکل شریف سازمان ملل امروز از خواب برخاستند و پس از مطالعة مقالة «علمی» پاسداراکبر در سایت شیخ مهدی جامی، و دریافت این ادعای ابلهانه که قرآن «تاریخی» است، ناگهان به یاد آوردند که «حقوق بشر» در ایران اصلاً رعایت نمی‌شود!

انتخابات آمریکا نزدیک شده و زمان افتتاح دکة «حقوق بشر» هم فرا رسیده، آنهم چه حقوق بشری! حقوقی که در «نامة امام علی به مالک اشتر» مطرح شده و به گفتة آخوند نوری همدانی منعکس در حنازرچوبة امروز، «به عنوان یک منشور مترقی در سازمان ملل مطرح است!» بله، اینبار «منشور مترقی امام علی» ملاک حقوق بشر در ایران خواهد بود، چون «بشر» در حکومت اسلامی همان ترهاتی است که خلیفة چهارم در «مانیفست» خود برای مالک اشتر «تعریف» فرموده‌اند. و حاجیه گلی عامری هم آنرا به زبان «چینی ـ ژاپنی» و به ویژه زبان شیرین یزدی، برای دبیر کل سازمان ملل «ترجمه» کرده‌اند تا دکة «حقوق بشرنسبی» را با آن بیارایند. چه در صورت انتصاب «شهید اوباما» به مقام ریاست جمهوری ینگه دنیا، این دکة جادوئی به ایالات متحد امکان خواهد داد که در ایران «آشوب» به راه اندازد، و زمینة سرکوب گسترده‌تر را فراهم کند. برای اعمال همین سرکوب است که شهربانی کلنل آیرون‌ساید «داش» اسمال تیغ زن را برای ادامة «فعالیت‌های فرهنگی» از زندان آزاد کرد.

خاصه که به هر طرف نشسته ست
صد باربد از هزاردستان

از وقتی داش‌اسمال آزاد شده، اول زبان داش‌صفار هرندی باز شد، و همین دو روز پیش نفس‌کش می‌طلبید و تهدید می‌کرد، «هر کی قانونو رعایت نکنه، مث مورچه زیرپا لهش می‌کنیم»! بعد هم زبان بعضی آیات عظام خنزرپنزری از جمله نوری همدانی حسابی باز شد. ایشان رسماً بلبل زبانی می‌کنند و مانند بلبل از عشق و شیفتگی سخن‌ها دارند. هر چند نمی‌توان چنین بلبل نعلین پوشی را «هزاردستان» خواند، ولی به صراحت می‌توان حضرت آیت‌الله را «هزاردستار» نامید. چون به تنهائی به اندازة هزار نعلین پوش مهمل می‌بافند.

گامی دو سه تاختی چو مستان
نالنده‌تر از هزاردستان

«هزاردستار»، امروز در دیدار با گروهی از سرداران سپاه پاسداران استعمار به چند اصل اساسی اشاره فرموده‌اند که از نگاه تیزبین مورخان، جامعه شناسان و به ویژه از نگاه ما ملت پنهان مانده بود، و اگر «هزاردستار» نبود نادان از این جهان می‌رفتیم:

«مردم دنیا [...] شیفته و دلباختة نهضت اسلامی‌ شده[اند] نهضت اسلامی یکی از کامل‌ترین نهضت‌ها در ابعاد مختلف [...] است.»
منبع: حنازرچوبه، کد خبر 197707

همدانی که اخیراً مانند دیگر فعلة فاشیسم طوطی‌وار ذکر «تاریخ» گرفته، در چند جملة کوتاه و سرشار از بلاهت «تاریخ جهان» و «رشد» و «پیشرفت» در جامعه را هم برای سرداران «توضیح» داده، می‌گوید، تا وقتی «غاصبان» بر جهان حکومت کردند، رشد و پیشرفت وجود نداشت:

«تاریخ بشریت سرشار از حکومت غاصبان بر جوامع مختلف است و تا زمانی که این حکومت‌ها تداوم داشته اثری از رشد و پیشرفت در جامعه نبوده. مردم دنیا پس از پیروزی انقلاب ...»

بله رشد و پیشرفت در جامعه زمانی به وجود آمد که سازمان ناتو خمینی را در فرودگاه مهرآباد تخلیه کرد. همانطور که دیدیم، بلافاصله رشد و پیشرفت اوباش در جامعه آغاز شد و صدر حاج‌سیدجوادی یک قانون اساسی در باب توحش با تکیه بر «حدیث مسلم»، «فرمایش معصوم» و «نهج‌البلاغه» از آستین بیرون کشید، تا با اتحادجماهیر شوروی «جهاد» کنیم و «جامعه» خوب پیشرفت کند، البته مقصود جامعة ایران نبوده! چرا که طی سه دهه حکومت توحش اسلامی آنچه نصیب جامعة ایران شده فقر همه‌جانبه است: فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی. ولی اگر ما به فقر دچار شدیم، نعلین‌ها در چنین فقری مانند قارچ رشد کردند، و همین «هزاردستار» قطره‌ای است از دریای فقر فرهنگی که بر جامعة ایران حاکم شده. آخوند همدانی امروز از «لباس‌های مقدس» در اسلام سخن به میان آورده که مقدس‌ترین‌شان همانطورکه می‌توان حدس زد، لباس جهاد و شهادت است، چون ارتباط مستقیم با مرگ و نابودی دارد. و هر چه با مرگ پیوند داشته باشد در ذهن فعلة فاشیسم «تقدس» خواهد یافت، چرا که اساس فاشیسم، همان مرگ‌پرستی است:

«روحیة جهاد [...] در ملت شکوفا شد [...] لباس مجاهدان از مقدس‌ترین لباس‌ها در دین اسلام است [...] استکبار در مقابل جهاد اسلامی چاره‌ای جز تسلیم ندارد [...] و رزمندگان اسلام این حقیقت را [...] ثابت کردند [...] ما در هشت سال جنگ [...] با همة دنیای استکبار در جنگ بودیم [...]»
منبع: حنا زرچوبه، مورخ 30 مهرماه سالجاری.

بله حنازرچوبه این ترهات را از زبان «هزاردستار» خودمان منتشر می‌کند، بعد هم فاشیسم را زیربنای سیاسی بهائیت می‌خواند! آفتاب آمد دلیل آفتاب! فقر فرهنگی را به از این نمی‌توان به اثبات رساند. مؤسسة بررسی و پژوهش‌های خبری گورکن‌ها کشف کرده که تشکیلات جهانی بهائیت با تفکر انتقادی، نوآوری و آزادی بیان مخالف است. این اکتشافات توسط گورکن‌ها از اثر «علمی» یک سوئیسی به نام «فرانچسکو فی‌چی‌کیا» به عمل آمده و به قلم شیوای لطف‌الله لطفی در حنازرچوبة امروز انتشار یافته.

حال بازگردیم به هزاردستار خودمان! همانطور که می‌بینیم نوری همدانی 8 سال با استکبار در «جهاد» بود، و پس از 8 سال، استکبار در برابر هزاردستار به علامت تسلیم دست‌ها را بالا برد و یک هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار داد، چند صد ایرانی دیگر هم به قتل رسیدند تا خمینی جام زهرمار را سر بکشد، و آخوند همدانی پیروز شود. البته کسی که در این جنگ پیروز شد خارج از صاحبان صنایع نظامی در غرب، امثال نوری همدانی‌ها، بازاری‌ها و اوباش بودند. ملت‌های منطقه بازندة جنگ شدند و این «باخت» همچنان ادامه دارد.

ولی از آنجا که اختلافات بین روسیه و ناخداکلمب در مورد چپاول گاز منطقه حل شده، فارس نیوز مورخ 30 مهرماه هم یک مصاحبه با البحرانی، مدیر الجزیره در تهران ترتیب داده تا ایشان، ضمن تأئید مشی نوکری حکومت جمکران در گذشته، خطوط نوکری حکومت مستقل را در آینده نیز ترسیم کنند و تلویحاً بگویند که، احمدی نژاد برای مذاکره با آمریکا مناسب نیست:

«فکر نمی‌کنم مشکلات [...] در دورة احمدی نژاد [...] مرتفع شود [...] آمریکا به [...] انتخابات آینده [...] در ایران چشم دوخته است.»

همانطورکه بارها در این وبلاگ تأکید کرده‌ایم، ناخداکلمب و سازمان سیا خواهان خروج نام محمدخاتمی از صندوق‌های مارگیری جمکران‌اند. و شیون و زاری خواهر ملیحه محمدی برای «حضور مردم» در انتخابات «دلیل موجه» دارد. اگر کسی در معرکة گورکن‌ها شرکت نکند، آنگلوساکسون‌ها به میزان محبوبیت نوکران خود در جمکران پی خواهند برد و نخواهند توانست برقراری روابط آشکار با چنین حکومت سفاکی را در برابر افکار عمومی خود «توجیه» کنند. پس علیرغم مهملات البحرانی که صدای دوم «بی‌بی‌سی» به شمار می‌رود، آنچه می‌باید به یاد داشته باشیم این است که برخلاف ادعای شارلاتان‌های «حزب‌شریف» و اصلاح طلبان حکومتی ساکن غرب، حکومت اسلامی فرزند توطئة غرب، خیانت ملی‌گرایان و چپ‌نمایان و به ویژه سکوت اردوگاه «شرق» است.

کسانی که بر طبل شرکت در «انتخابات» می‌کوبند، هم‌صدا با استعمارگران تداوم چنین توطئه‌ای را خواهان‌اند. خطبه‌های نماز جمعة این هفتة ‌تهران شاهدی است بر این مدعا که مطالبات استعمار غرب از ملت ایران «حضور گسترده» در افتضاحات حکومتی است که با آن قانون اساسی مضحک و متکی بر حدیث و نهج‌البلاغه و سنت معصوم، انتخابات هم بر پا می‌‌کند.

ای پریشان‌گوی‌مسکین! پرده دیگر کن.

آخوند احمد خاتمی، در وق‌وقیة این هفته ضمن تکرار سخنان ابلهانة مقام معظم درمورد شکست لیبرال دمکراسی، بر اهمیت انتخابات نیز تأکید کرده صریحاً خواستار حضور گستردة مردم در انتخابات شدند. ایشان می‌فرمایند، آن‌ها که در انتخابات شرکت می‌کنند «نانخور» همین حکومت‌اند:

«انتخاباتی در خور [نظام] است که با حضور پر شکوه مردم برگزار شود [...] همة آن‌ها که در انتخابات شرکت می‌کنند سر سفرة ‌نظام اسلامی نشسته‌اند [...] که میوه شیرین انقلاب اسلامی است [این] انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند[...]»

منبع: ایسنا، مورخ 26 مهرماه سالجاری

احمد خاتمی حق دارد! این انتخابات در واقع سرنوشت کشو را رقم خواهد زد. چرا که شرکت در آن تداوم حکومت «هزاردستاران» را تضمین می‌کند و تحریم آن نیز حکومت توحش را به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد.

هان، کجاست،
پایتخت قرن؟
ما برای فتح می‌آئیم
تا که هیچستان‌ش بگشائیم

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس


پیوند این مطلب در گوگل
...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت