یکشنبه، دی ۲۹، ۱۳۸۷



عصای شکسته!


...
پروپاگاند فاشیست‌ها برای دوقطبی کردن فضای جامعة‌ جهانی حول محور اسرائیل‌ستیزی و اسرائیل‌پرستی شکست خورد. و اعلام آتش بس یکجانبه در جنگ بدون برندة غزه، همة امیدهای ناخداکلمب را برای گسترش جنگ و ایجاد یک «ارتش اسلامی» برباد داد! البته تظاهرات حکومتی بر ضد اسرائیل در کشورهای «مستقل» جمکران، ترکیه، مصر و ... و پاکستان ادامه دارد. چرا که نوکران آمریکا می‌پندارند با بهره برداری از این بحران می‌توانند همچنان به سرکوب مردم ادامه دهند.

به محض آغاز درگیری در نوار غزه، حکومت جمکران، پیشقراول نوکران ناخداکلمب در منطقه، همة سگ‌های هار خود را برای زوزه و روضه و جهاد و همة گوسفندان‌اش را نیز برای همدردی و صلح و دفاع از کودکان غزه و غیره راهی خیابان‌ها کرد، تا با اینکار جبهة کاذب اسرائیل‌ستیزی را تقویت کند. اکبر بهرمانی، نخستین پادوی استعمار بود که در وقوقیة 13 دیماه، خواهان کمک تسلیحاتی به غزه شد تا جنگ ادامه یابد و منافع اربابانش تأمین شود. سپس سیرک بوزینه‌های کفن‌پوش به راه افتاد، و اکبر هاشمی دست به دامن زنان شد تا در صحنة حضور یابند. بلافاصله گروه مرضیه مرتاضی در خیابان به شیون و زاری پرداخت. و رهبرفرزانه بوزینگان را فرمودند، افسوس که دست ما در این عرصه بسته است و خلاصه این مسجد جای گو...دن نیست! البته آبراهام یزدی از «نهضت عاظادی» نیز به شدت طرفدار مردم غزه شده بود و دست در دست حاج سیدجوادی «مبارزات» می‌کرد. داس‌الله هم در این میانه جایگاه ویژه‌ای از آن خود دارد!

«داس‌الله» امکاناتی دارد که داش‌الله و لات‌الله از آن بی‌بهره‌اند! چرا که داس‌الله از نظر سیاسی در زمرة نرم‌تنان به شمار می‌رود و می‌تواند از مواضع به ظاهر چپ خود آرام، آرام به سوی راست افراطی ‌خزیده و همانطور که بارها دیده‌ایم در ریش و نعلین سوسیالیسم رؤیت کند! یا اینکه می‌تواند همزمان در دو جبهة کذا خیمه و خرگاه داشته باشد. به این ترتیب که مواضع واقعی خود را از طریق مقالات ابلهانة «احترام به ادیان» اعلام دارد، و مواضع به اصطلاح چپ‌ را نیز همزمان در قالب مطالب «مبتذل» و مقالات تحریف شدة «صدر مارکسیسم» به خورد مخاطبین بینوا بدهد. بله اشتباه نکنیم، داس‌الله هم «صدر اسلام» ویژة خود را دارد، و مانند فاشیست‌های اسلام‌گرا زمان و مکان را اصلاً به رسمیت نمی‌شناسد. در هر حال دو شاخة «احترام به ادیان» و «ابتذال»، ویژة داس‌الله در سایت رادیوزمانه و بی‌بی‌سی فعال است. بشتابید که اگر دیر بجنبید، به گرد کاروان استحمار فرهنگی نخواهید رسید. از مطلب دور افتادیم، بازگردیم به شکست سیاست ناخداکلمب برای ایجاد ارتش اسلامی و جهادگران ضداسرائیلی!

روز شنبه، دو انفجار مهیب در کابل رخداد. این انفجارها در محل استقرار سفارتخانه‌ها به وقوع پیوست و هیچ خبرگزاری «بی‌طرفی»، حتی «بی‌بی‌سی» هم به جزئیات و تلفات آن‌ها اشاره نکرد. همچنین ژنرال «سیار»، یکی از چهار فرماندة ارشد ارتش افغانستان و مسئول ناحیة نظامی غرب کشور در سقوط هلیکوپتر کشته شد. همزمان با این تحولات، دولت هند نیز محترمانه به حاکمیت انگلستان تفهیم کرد که در امور داخلی این کشور دخالت نکند. چرا که دیوید میلیبند، وزیر امورخارجة انگلستان از دولت هند خواسته بود ارتش خود را از کشمیر در مرز پاکستان دور کند، تا دولت مستقل و بینوای اسلامی بتواند به «مبارزات» بی‌امان خود با طالبان و لشکر طیبه ادامه دهد!

در پی اظهارات فوق، «ویشنا پراکاش»، سخنگوی وزارت امورخارجة هند اعلام داشت، کشورش چنین تقاضائی را برآورده نخواهد کرد. منبع: حنازرچوبه، مورخ 27 دیماه سالجاری. در واقع اگر هند نیروهای خود را از مرز پاکستان دور کند، «آی.‌ اس.‌آی» با خیال آسوده به خرابکاری و تولید طالبان در منطقه خواهد پرداخت. هر چند دیوید میلی‌بند علیرغم ارائة شواهد از سوی دولت هند، اخیراً کشف کرده که پاکستان هیچ دخالتی در تهاجم تروریستی به بمبئی نداشته! می‌دانیم که ارتش و نیروهای امنیتی پاکستان تحت نظارت ناخداکلمب و سیا قرار گرفته‌اند، و حاکمیت انگلستان سخت هوای‌شان را دارد. متخصصین طالبان پروری، یا تبدیل انسان به کفتار، در برنامه‌های استعماری قرار بود حوزة فعالیت خود را «از نیل تا خزر» گسترش دهند.

پس از توافق اسرائیل با ایالات متحد برای پایان دادن به قاچاق اسلحه از تونل‌های «رفح»، دولت اسرائیل اعلام آتش‌بس‌کرد. و در این گیرودار گویا برای مشکل صدور گاز روسیه به اروپا نیز یک راه حل مناسب پیدا شده! یک وقت فکر بد نکنید! انگلستان هیچ نقشی در تهاجم نظامی اسرائیل به غزه نداشته! فقط پس از شکست طرح ناخداکلمب در گسترش جنگ، گاردین، بلندگوی حزب کارگر، و «ایندیپندنت»، شیپور فاشیست‌های روشنفکر و ... به شدت از جنایات اسرائیل در غزه انتقاد کرده‌اند! و حنازرچوبه مورخ 29 دی‌ماه سال‌جاری،‌ به روال معمول «رعیت خر ارباب»، بلافاصله و بدون هیچگونه تأخیر مراتب انسان‌دوستی گاردین و ایندیپندنت را به اطلاع «شهروندان» جمکران رساند.

گاردین تأکید کرده که این جنگ وحشیانه محبوبیت جنبش حماس را در میان مردم فلسطین به شدت افزایش داده! بله، حضرات هنوز در پروپاگاند ابلهانة دوران ریاست جمهوری جیمی کارتر یا همان استخر فاشیسم دست‌وپا می‌زنند و می‌پندارند سیاست شیرین تبدیل «نوکر به رهبر» هنوز قابل اجراست، و همین روزهاست که نه تنها مردم فلسطین، که ساکنین اتحاد جماهیر نوکری هم تصویر اسماعیل‌هنیه را در ماه رؤیت کنند، و موساد هم ایشان را به عنوان «ولی فقیه» و «نایب امام زمان» بر تخت بنشاند! منتهی اینبار از آنجا که اتحاد جماهیر شوروی وجود ندارد تا سازمان سیا مسلمین را برای جهاد با آن بسیج کند، ناخداکلمب و عموسام پس از مطالعة کتب مقدس ادیان ابراهیمی به یاد معجزات عصای موسی افتاده تصمیم گرفتند با یک تکه چوب خشک، «معجزات» فراوان کرده و منطقه را به صحنة «جهاد با اسرائیل» تبدیل کنند.

در این راستا نخستین مرحلة معجزات موسی در مصر می‌بایست دولت حسنی مبارک را با حکومت اخوان‌المسلمین جایگزین می‌کرد تا زمینة «جهاد با اسرائیل» در مصر نیز فراهم آید. پیشتر گفتیم که مصر، نقطة شروع «سیاست انسداد» در سال 1977 بود، هر چند که قتل انورسادات توسط سازمان سیا فقط پس از استقرار حکومت اسلامی در ایران میسر شد. بله پارس کردن شیخ نصرالله در لبنان و پرتاب راکت از خاک این کشور به سوی اسرائیل نیز دلیل داشت. البته حزب‌الله مانند مقام معظم بلافاصله دریافت که غزه جای ر...ن نیست و شرکت خود را در چنین «اعمال شنیعی» تکذیب کرد! بعد هم چند تن از اعضای اخوان‌المسلمین در مصر دستگیر شدند و مقام رهبری، بجای عربده‌جوئی‌های متداول و مرسوم ساکت شده روضه‌خوانی به زبان آذری را آغاز کردند!

بر خلاف خمینی، که به قول امت حزب‌الله «با استقبال از سروده‌های شیللر» در جریان مسائل روز بوده، نمایندگان مسجد شورای جمکران اصلاً در جریان مسائل روز نیستند. به گزارش پیک‌ایران مورخ 29 دیماه سالجاری،‌ اینان همچنان طرح ایجاد «ارتش کشورهای اسلامی» یا «ا.ک.ا» را بررسی می‌کنند، و نمی‌دانند که با خروج سعد بن‌لادن از ایران برنامة جهاد نوکران سازمان سیا با اسرائیل دیگر منتفی شده. در هر حال اهمیتی ندارد چرا که نمایندگان کذا نیز مانند تلویزیون جدیدالتأسیس بی‌بی‌سی «بی‌طرف‌اند!» بهتر بگوئیم، همگی از زنجیر اسارت مخ «آزاد» و رهایند.

فکر نکنید که فقط «بی‌بی‌سی» یا همان شیپور حاکمیت انگلستان به گفتة «برادر» سیدصادق صبا «بی‌طرف» است! ابداً! همة رسانه‌های بلاد ناخداکلمب بی‌طرف‌اند. اصولاً انتشار «خبر»، به ویژه تحلیل‌های شکمی و مصاحبه‌های صدمن‌یک‌قاز رسانه‌های ناخداکلمب، عملی است «نیکوکارانه» که بدون کوچکترین چشمداشت سیاسی و مالی انجام می‌گیرد. بله، رسانه‌های ناخدا کلمب اخیراً انسان‌دوست شده، به سرزنش جنایات اسرائیل می‌پردازند. چون همانطور که گفتیم سعد بن‌لادن، فرزند دلبند اسامه بن‌لادن ایران را ترک کرد، آنهم یک روز پیش از اعلام آتش بس یکجانبه، یا «تحمیل» آتش بس از سوی دولت اسرائیل!

علیرغم تجمع بوزینه‌گان کفن پوش و سوزاندن تصاویر باراک اوباما در جمکران، و با وجود تظاهرات حکومتی در آنکارا بر ضد اسرائیل، امکان بازگشت به گذشتة رویائی «نبرد با آمریکا» دیگر در منطقه وجود ندارد. از طرف دیگر امروز همه می‌دانند که دولت رجب اردوغان با اسرائیل همکاری نظامی گسترده داشته و دارد! خلاصه بگوئیم، امسال برای آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک سال نیکوئی نخواهد بود. همة برنامه‌های اسلام پروری‌شان به شکست انجامید. بزودی پیامدهای جنگ غزه را در پاکستان، مرکز تولید و پرورش طالبان و سپس در ایران و ترکیه مشاهده خواهیم کرد.





نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس

نسخة پی‌دی‌اف ـ داک‌ستاک

...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت