دوشنبه، دی ۳۰، ۱۳۸۷



نرم و گرم!


...
«آمریکا می‌خواهد با نفوذ در لایه‌های اجتماعی ایران از وجود افراد به نفع خود بهره‌برداری کند؛ چرا که در افغانستان و عراق هزینه‌های زیادی متحمل شده [...]»
سخنان آخوند اژه‌ای، منبع: سایت نووستی، مورخ 30 دیماه سالجاری.

امروز می‌پردازیم به سخنان آخوند اژه‌ای وزیر اطلاعات جمکران! به سخنان فردی که هنوز نفهمیده ما می‌دانیم وزارت اطلاعات گورکن‌ها مستقیماً تحت نظارت سازمان سیا فعالیت می‌کند.

اما پیش از ادامة مطلب لازم است در مورد وبلاگ «اصالت و گورکن» توضیح مختصری بدهیم و بگوئیم، قجرها به دلیل حرمسراداری نیمی از جمعیت ایران را به «شازده» تبدیل کرده بودند. البته اکثر شازده‌های مذکور فقط مادرشان در حرمسرای سلطان زندگی می‌کرد، پدرشان شاه نبود، و با خاندان سلطنت هم هیچ نسبتی نداشت! «توپ مرواری» هم به شرایط حرمسرای «شاه‌بابا» اشاراتی دارد! فکر می‌کنم «روایت» «اصالت خانوادگی» قجرها تا همینجا کافی ‌باشد. پس بازگردیم به اظهارات آخوند اژه‌ای.

بله! آخوند اژه‌ای باز هم یک گروه برانداز کشف کرده! به ادعای ایشان، گروه کذا با توسل به طرح «ریگا ـ دبی» قصد سرنگونی حکومت‌گورکن‌ها را داشته. اژه‌ای می‌گوید طرح «ریگا ـ دبی» در سال 1359 برای براندازی نرم در اتحادجماهیر شوروی پیشنهاد شده بود! به این «حرف‌ها» می‌گویند گنده‌گوئی! فواید اکتشافات اخیر ساواک جمکران این است که به وزیر اطلاعات گورکن‌ها امکان می‌دهد، همزمان با تاکید بر تبلیغات سازمان سیا،‌ حکومت گورکن‌ها را با ابر قدرت جهان در دوران «جنگ‌سرد»، یعنی اتحادجماهیر شوروی در ترادف قرار داده و با جنجال و هیاهو پیرامون طرح براندازی، در عمل واقعیت دست‌نشاندگی حکومت منفور جمکران را پنهان دارد. بله، اژه‌ای فراموش کرده که شیخ مهدی بازرگان، رهبر «نهضت عاظادی» افتخار پادوئی برای رمزی کلارک را داشت و جانشین‌اش، آبراهام یزدی تبعة ایالات متحد است و در آبدارخانة سازمان سیا چندین و چندبار به افتخار شهادت نائل آمده! اصولاً پادوهای استعمار به دلیل دروغگوئی خیلی کم حافظه می‌شوند.

یکی دو روز پیش سایت رادیوزمانه یک عکس از فیدل کاسترو با یک ریشوی عینکی منتشر کرده بود و اصرار داشت که ریشوی مذکور را بجای ابراهیم یزدی به ما حقنه کند، و بگوید حاج آبراهام از مبارزان ضدامپریالیست و همگامان کاسترو بوده! در صورتیکه اگر گردانندگان زمانه نگاهی به تصاویر دوران جوانی یزدی می‌انداختند متوجه می‌شدند که با انتشار چنین تصویری در واقع قیاس به نفس کرده‌اند. در هر حال به فردی همچون یزدی که داوطلبانه در جنگ ویتنام شرکت داشته، این اتیکت‌ها نمی‌چسبد! نهضت عاظادی رسواتر از آن است که «نرم‌تنان» زمانه می‌پندارند، مزدوری دارودستة‌ شیخ مهدی بازرگان برای سازمان سیا دیگر قابل انکار نیست. پس بازگردیم به خوش‌رقصی ساواک جمکران برای حاکمیت آمریکا، یا اکتشافات اخیر آخوند اژه‌ای. البته این اکتشافات با هوشیاری وزارت اطلاعات گورکن‌ها که تحت نظارت مستقیم سازمان سیا فعالیت می‌کند امکانپذیر شده! ماجرا از این قرار است که سه یا چهار نفر قصد ایجاد شبکة براندازی نرم در ایران داشته‌اند!

اینکه دو یا سه نفر بتوانند در ایران شبکة براندازی سازمان دهند کاملاً قابل قبول است، منتهی شبکه‌سازان کذا می‌باید با کمک سفارتخانه‌های کشورهای عضو ناتو در ایران با افراد «مورد اعتماد» در ارتباط قرار گیرند. شاید آخوند اژه‌ای چون دیگر نخبگان و فرهیختگان جمکران ابله و کودن تشریف دارند و می‌پندارند که دو یا سه نفر کذا بدون حمایت سفارتخانه‌های غربی قصد تشکیل شبکه داشته‌اند! البته آخوند اژه‌ای در سخنان خود به مرکز «ودرو ویلسون»، محل «خدمات» هاله اسفندیاری اشاراتی داشته ولی جرأت نکرده نقش سفارتخانه‌های غربی را در این براندازی مطرح کند. چرا که در واقع حکومت اسلامی خود عامل اصلی این نوع براندازی‌ها است، و افشاگری‌های آخوند اژه‌ای در همین راستا صورت پذیرفته.

وزیر اطلاعات جمکران بدون اشاره به نقش سفارتخانه‌های بیگانه می‌گوید، براندازان با نخبگان و متخصصان کشور تماس برقرار کرده‌اند. وی سپس توضیح می‌دهد که اینان بجز تخلفات امنیتی، مشکلات مالی و اخلاقی هم داشته‌اند! به ادعای اژه‌ای، اهداف براندازان، ایجاد بحران‌های اجتماعی، راه‌اندازی تظاهرات خیابانی، دخالت در مسائل قومی، و ... بوده! به عبارت دیگر شرکت در همة بحران‌هائی که در واقع به دلیل اعمال سیاست‌های استعماری توسط حکومت اسلامی ایجاد ‌شده! می‌باید از سخنان اژه‌ای چنین استنباط کنیم که مسئولان واقعی چنین بحران‌هائی همان 4 نفر کذائی‌اند، نه دولت مفلوک جمکران!

وزیر اطلاعات حکومت اسلامی می‌افزاید، شبکة کذا نخبگان علمی، پزشکان، ‌ اساتید دانشگاه، روحانیون، ورزشکاران، هنرمندان و چند گروه اجتماعی دیگر را از امارات حدود یکماه به آمریکا می‌بردند و برای‌شان نشست علمی تشکیل می‌دادند و تلاش می‌کردند به آن‌ها این امر را القاء کنند که آمریکا تنها منجی ایران است. و اینان در بازگشت سعی می‌کردند بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند. البته اگر کسی در ایران تا این حد کودن و ابله باشد،‌ که نداند حکومت اسلامی ساخته و پرداختة آمریکا است، مسلماً باید جزو «نخبگان» جمکران به شمار آید. چرا که فقط «پیروان خط امام و اسلام ناب» آمریکا را منجی ایران می‌دانند، و اینان مانند اژه‌ای هم شیاداند، هم مزدور و هم ابله.

آمریکا نیازی ندارد بین مردم و به اصطلاح مسئولان حکومت اسلامی شکاف ایجاد کند. امثال اژه‌ای و خاتمی و بهرمانی اگر به دست مردم بیفتند تکه، تکه خواهند شد. بین مردم ایران و اراذل و اوباشی که در22 بهمن با کودتای سازمان ناتو بر ملت ایران حاکم شدند، شکافی وجود دارد که در واقع شکاف بین ملت ایران و حاکمیت آمریکا است. پس اژه‌ای بهتر است سکوت اختیار کند و بجای این مهمل‌بافی‌ها توضیح دهد بوزینگان کفن‌پوش و گروه مرتاضی را چه کسانی راهی خیابان کردند؟ اکبر بهرمانی هفته‌هاست که از «مردم» برای «حضور در صحنه» دعوت می‌کند. به چه دلیل اکبر بهرمانی به جرم دعوت مردم به شورش و شرکت در تظاهرات خیابانی تاکنون دستگیر نشده؟

اگر به دقت اظهارات اژه‌ای را بررسی کنیم، خواهیم دید که هدف ساواک مفلوک جمکران ارعاب مردم ایران از طریق تهدید به تهاجم نظامی از سوی آمریکا است. اژه‌ای می‌گوید نخبگان کذا همة اطلاعات در مورد مراکز زیربنائی، میکربی، پدافند غیرعامل و غیره را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند، سپس به آمریکا هشدار می‌دهد، «اشتباه اطلاعاتی» در مورد عراق را در مورد ایران تکرار نکند! به عبارت دیگر آخوند اژ‌ه‌ای با گل آلود کردن آب در واقع به مزدوری برای آمریکا مشغول شده و در کمال حماقت می‌کوشد تهاجم وحشیانة آنگلوساکسون‌ها به کشور عراق را ناشی از یک «اشتباه اطلاعاتی» جلو‌ه دهد! روشن‌تر بگوئیم اژه‌ای با افشاگری‌های خود در حال آب و جارو کردن سرزمین ایران در برابر چکمه‌پوشان و اربابان آمریکائی‌اش است:

«همین گروه‌ها [...] در خصوص مسائلی از جمله موضوع میکروبی[...] و وضعیت مراکز زیربنائی [...] هر چه می‌دانستند ارائه دادند [...‌] دولت جدید آمریکا مراقب باشد که شکست اطلاعاتی خود در عراق را در مورد ایران نیز تکرار نکند.»


البته امروز همه می‌دانند که تهاجم نظامی آنگلوساکسون‌ها به عراق بر هیچ «اطلاعات» و شواهدی اتکاء نداشته و فقط با هدف تقویت حکومت‌های اسلامی و جهادیون و سلطه بر مسیر عبور انرژی از خلیج فارس صورت پذیرفته. هر چند اژه‌ای به دلیل نوکری برای سازمان سیا مجبور است مرتباً نعل وارونه بزند. حال ببینیم دلیل ارعاب مردم ایران از سوی ساواک جمکران چیست؟

به گزارش نووستی، مورخ 30 دیماه سالجاری، «موفق‌الربیعی»، مشاور امنیت ملی عراق امروز در تهران تأکید کرد که مجاهدین خلق نمی‌توانند در عراق بمانند و باید کشور دیگری را برای اقامت برگزینند. با خروج مجاهدین خلق از شهرک اشرف، حکومت جمکران آلترناتیو اسلامی خود را از دست خواهد داد! و به این ترتیب برنامة آنگلوساکسون‌ها برای تداوم حکومت‌های دینی در منطقه به نقطة آخر می‌رسد. این نخستین پیامد جنگ غزه در سیاست ایران است. ولی اینبار برخلاف کودتای 22 بهمن براندازی در کار نخواهد بود، حکومت اسلامی می‌باید با دست خود و در کمال آرامش گور خود را حفر کند.





نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس

نسخة پی‌دی‌اف ـ داک‌ستاک

...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت