چهارشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۸۷



حجت‌الاسلام «باند»!

...
«مدتی این مثنوی تأخیر شد»، در عوض امروز هیچکس، حتی پاسدار شریعتمداری هم نمی‌تواند ادعا داشته باشد که باراک حسین اوباما به قرآن سوگند یاد کرده!

پیرامون وبلاگ «نرم و گرم» تأکید می‌کنیم که «ایجاد شبکه» در کشور ایران بدون حمایت سفارتخانه‌های بیگانه امکانپذیر نیست. البته باید موقعیت آخوند اژه‌ای را هم «درک» کرد. این فرد در رأس وزارتخانه‌ای قرار گرفته که مانند حکومت اسلامی تابع اوامر سازمان سیا است. پس مسلم است که آخوند اژه‌ای هرگز در مورد نوکری حکومت اسلامی برای آنگلوساکسون‌ها سخنی نخواهد گفت، چون طبق پروپاگاند رسانه‌ای غرب حکومت جمکران، «نه شرقی، نه غربی» و «مستقل» است، البته «مستقل در مزدوری» برای آنگلوساکسون‌ها و شرکای‌شان در ناتو. دلیل مهمل‌گوئی اژه‌های همین مزدوری‌ها است. اژه‌ای، یا هر فرد دیگری که در رأس وزارت اطلاعات و دیگر سازمان‌های «نظامی ـ امنیتی» کشور ایران قرار گیرد، مانند کل حکومت اسلامی،‌ «سایة استعمار» خواهد بود. به همین دلیل سخنرانی‌های اژه‌ای به صورتی تنظیم می‌شود تا به مخاطب بباوراند، وزارت اطلاعات جمکران با سازمان‌ سیا وارد یک جنگ اطلاعاتی تمام عیار شده و وزیر اطلاعات حکومت امام‌زمان از اسرار پشت پرده خبر دارد ولی آن‌ها را بازگو نمی‌کند!

اشکال اینجاست که امر بر آخوند اژه‌ای نیز مشتبه شده. و این یک جفت نعلین مستعمل سعی دارد، با ایراد این قماش «چرندیات مبهم»، خود را سخت «مرموز» جلوه داده، مخاطب را حسابی تحت تأثیر قرار دهد. دروغ چرا؟ وقتی اژه‌ای می‌گوید «ما می‌دانیم بقیة 75 میلیون دلار بودجة سازمان سیا به چه مصارفی رسیده»، ما هم بسیار مرعوب شده، تحت تأثیر قرار خواهیم گرفت! و بجای یک ریش کثیف و یک جفت نعلین پوسیده ناگهان صحنه‌ای از فیلم جیمزباند در برابرمان ظاهرمی‌شود. آنهم نه هر صحنه‌ای! جیمزباند را می‌بینیم که آرتیسته را سخت در آغوش گرفته! آقای باند به روی خود نمی‌آورد ولی می‌داند که طرف جاسوسة کمونیست‌ها است و در کمین فرصتی است که مأمور شجاع و وفادار و بدترکیب ملکه را به شهادت برساند. و دلیل فداکاری و جانفشانی وی در ابراز و اثبات عشق به جیمزباند فقط برای «فریب» اوست!

ما هم همینطور که مطلب منتشره در سایت نووستی را می‌خواندیم، آهنگ فیلم جیمزباند به گوش‌مان می‌رسید، ولی نفهمیدیم این «کمونیستای» ذلیل‌مرده چه بلائی به سر سخنان اژه‌ای آورده بودند که با خواندن آن‌ موسیقی جیمزباند در گوش‌مان طنین‌افکن می‌شد! ولی این یکی را خوب فهمیدیم که دولت روسیه دیگر کمونیست و «کافر» نیست، هر چند از این ولادیمیر پوتین هر چه بگوئید برمی‌آید. اخیراً مثل کمونیست‌های خدانشناس نقاشی هم می‌کند. پریشب یک تابلوی ولادیمیر پوتین بیش از یک میلیون دلار به فروش رسید! معلوم است کسی که هم کلنل باشد و هم نقاش، می‌تواند چرندیات اژه‌ای را هم در سایت نووستی به فیلم جیمزباند تبدیل کند.

چرا که وقتی ما مهملات وزیر اطلاعات جمکران را در سایت ایسنا مطالعه کردیم، نه فیلم جیمزباند دیدیم و نه موزیک معروف «دی ریم، دی‌ ریم، دی ری ری ریم» به گوش‌مان خورد. روی سایت ایسنا فقط ریش بود و نعلین و کثافت، و به روال مرسوم سخنانی مبهم و بی‌سروته. درست مانند اظهارات اخیر «دی‌هوپ شفر» که روز یکشنبه در واشنگتن پست و روز دوشنبه در سایت نووستی، مورخ 30 دی‌ماه سال‌جاری انتشار یافته.

دی‌هوپ ‌شفر، دبیرکل سازمان ناتو، که هنوز از داغ جنگ قفقاز «دل‌خون و پریشون» به نظر می‌رسد، به شدت از دولت مرکزی افغانستان انتقاد کرده می‌گوید، مشکل ما طالبان نیست، رهبری ضعیف افغانستان است! می‌دانیم که حمید کرزای و دولت‌اش «آزاد» و «مستقل» هستند، و با امکانات خود به قدرت دست یافته‌اند، افغانستان هم در اشغال ارتش ناتو نیست! هوپ شفر، بیشرمانه به شیون و زاری برای شهدای ناتو در افغانستان مشغول شده، می‌گوید:

«مشکل اساسی افغانستان طالبان نیست بلکه کنترل مرکزی بسیار ضعیف در این کشور است [...] ما برای [...] ریشه کن کردن فساد [...] هزینه‌های جانی و مالی کافی پرداخت کرده‌ایم [...].»


اتفاقاً ما هم پیش از اینکه ارتش ناتو تهاجم وحشیانه به افغانستان را آغاز کند، یعنی از آغاز دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون، می‌دانستیم سازمان ناتو هیچ مشکلی با طالبان ندارد، چون طالبان دست پروردة همین سازمان جنایتکار است. مشکل اساسی سازمان ناتو با «ملت افغانستان» است که مانند همة ملت‌ها راه «پیشرفت‌» این سازمان دمکراسی پرور و عدالت گستر را سد می‌کند. بله! دی‌هوپ شفر هم مانند ملایان جمکران عشق وعلاقة عجیبی به «پیشرفت» پیدا کرده، پیشرفت در جنگ افروزی، پیشرفت در برده فروشی، پیشرفت در تجارت قاچاق، به ویژه قاچاق اسلحه و مواد مخدر و بالاخره پیشرفت در نابودی ملت‌ها.

بی‌دلیل نبود که خمینی دجال جنگ را «نعمت الهی» می‌خواند، و بی‌دلیل نیست که علی خامنه‌ای با وقاحت تمام جنگ و تحریم را عامل پیشرفت در همة زمینه‌ها معرفی می‌کند. برای سازمان ناتو و همة نوکران‌اش به ویژه نوکران شیعی‌مسلک‌اش در جمکران، «پیشرفت» فقط از طریق جنگ تأمین می‌شود. از اینرو در 60‌امین سالگرد تأسیس ناتو، رهبران این سازمان «نشستی» خواهند داشت که به گفتة شفر فرصتی است برای مذاکره درمورد «راه پیشرفت»:

«این نشست [برای رهبران اتحاد فرصتی است] برای مذاکره در خصوص راه پیشرفت [...]»

البته ما فکر می‌کنیم «هوپ شفر» در مورد کندی پیشرفت در افغانستان خیلی شکسته نفسی ‌کرده، اصلاً ایشان بیش‌ از حد فروتنی به خرج ‌داده‌اند، چرا که ارتش ناتو افغانستان را به پیشرفته‌ترین تولیدکنندة تریاک در جهان تبدیل کرده، آنهم فقط در عرض چند سال! اصولاً هر جا ارتش ناتو حضور داشته باشد این قبیل پیشرفت‌ها غیرقابل اجتناب است. در سایة سازمان ناتو، چه بخواهید چه نخواهید «پیشرفت» می‌کنید و همه‌ تریاکی می‌شوید! همین پیشرفت‌ها است که طی سه ‌دهة اخیر در جمکران نیز به اوج رسیده! اینهمه به دلیل حضور غیرمستقیم ناتو در ایران و پاکستان و حضور مستقیم همین سازمان در ترکیه، عراق و افغانستان است.

مسلماً اگر دی‌هوپ شفر قدم رنجه کنند و جمکران و پاکستان را به حضور مستقیم خود مفتخر فرمایند، به مراتب از امروز هم بیشتر پیشرفت خواهیم کرد. افسوس و صد افسوس که نبرد تمام عیار آخوند اژه‌ای با سازمان‌های اطلاعاتی ینگه دنیا مانع از تشریف فرمائی سگان اطلس پوش به جمکران ‌شده. روضه‌خوان‌ها ناچاراند با ارتش ناتو روابط عاشقانة مخفی داشته باشند و این روابط را در پس پردة شعار و جنجال و هیاهو و کشف توطئة براندازی «هارد» و «سافت» پنهان دارند.

البته گورکن‌ها گاهی به دلیل حماقت و بلاهت به همکاری با ارتش ناتو در افغانستان و عراق اشاره می‌کنند، ولی بلافاصله به یاد می‌آورند که باید در حال نبرد با آمریکا باشند، چون در پروپاگاند استعمار، گورکن‌ها به شدت «ضدامپریالیست» و «مستقل» معرفی شده‌اند. «داس‌الله» به همین دلیل در نعلین لات‌الله نور سوسیالیسم رویت می‌کند. چرا که قبلة داس‌الله و قبلة لات‌الله «مشترک» است. و «اشتراکی مسلک» از همین «اشتراکی قبله» مشتق شده، «انتگرال‌اش» را که بگیریم خواهیم داشت: «لات‌الله» + «داس‌الله»، مساوی یا کوچک‌تر از صفر!

سازمان ناتو هم گاه به دلیل خرفتی فراموش می‌کند که در افغانستان حضور نظامی دارد و دولت افغانستان در واقع موجودیت مستقل نداشته و در عمل سایه‌ای است از ارتش جنایتکار و دین‌پرور ناتو. انتقاد دی‌هوپ‌شفر از دولت مرکزی افغانستان به رفتار کسی می‌ماند که به سایة خود تهمت‌های ناروا می‌‌زند. چنین فردی را در بهترین حالت «روانپریش» می‌خوانند. مگر اینکه سخنان دی‌هوپ شفر را به حساب «لودگی»، «بلاهت» و یا «شیادی» وی بگذاریم. پیشتر با تکیه بر نظریة میکائیل باکتین گفتیم که ایفای این سه نقش، ویژة «صورتک» است.

«صورتک»،‌ بنابرتعریف موجودیت «واقعی» ندارد و در هیچ چارچوب مشخص اجتماعی قرار نمی‌گیرد. به عبارت دیگر «صورتک» آنچه می‌نماید نیست. در حالیکه «دی‌هوپ شفر»،‌ در چارچوب مشخص یک سازمان نظامی، و در جایگاه دبیرکلی آن قرار گرفته. آنزمان که گفتار دبیرکل سازمان ناتو، به گفتار «صورتک» و یا «روانپریش» شباهت یابد به جرأت می‌توان گفت که این سازمان جهنمی در واپسین دم زندگی به هذیان‌گوئی نیز دچار شده. 33 سال پس از ورود جیمی‌کارتر به کاخ سفید، دیروز باراک اوباما، به عنوان رئیس جمهور آمریکا «سوگند» یاد کرد! حاصل جمع سازمان ناتو و باراک اوباما بدون شک از صفر هم کمتر خواهد بود.



نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس

نسخة پی‌دی‌اف ـ داک‌ستاک

...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت