پنجشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۸۸


بمب و رأی!

...

به گزارش فرانس پرس، امروز وزارت امور خارجة آمریکا با صدور بیانیه‌ای دولت ایران را فعال‌ترین حکومت تروریست خواند. بله! دولت آمریکا سخت نیازمند شرکت مردم ایران در انتخابات جمکران است! و به همین دلیل برای دو قطبی کردن کاذب فضای سیاسی ایران، جهت تأمین مشروعیت برای حکومت جمکران و تضمین «حضور مردم» در برابر حوزه‌های مارگیری، از طریق زدن نعل وارونه رسماً به نفع پادوهای افراط‌گرای خود در حکومت اسلامی پای به میدان پروپاگاند انتخاباتی گذارده. به این ترتیب یک گروه، از ترس جنگ برای رأی دادن به اصلاح‌طلبان تجمع می‌کنند، و گروه دیگر برای ابراز مخالفت خود با «شیطان بزرگ» در برابر حوزه‌های مارگیری ازدحام خواهند کرد! در نتیجه باز هم برای این«حکومت انسان ستیز» مشروعیت مردمی تأمین خواهد شد. محور دیگر همین سیاست مزورانه را حاکمیت فرانسه در گروه اصلاح‌طلبان اعمال می‌کند. به این ترتیب که با تبلیغات ابله فریب فاشیست‌ها را به دو گروه «لیبرال» و «چپ» تقسیم می‌کند که البته هر دو آمادة مذاکره با ارباب‌اند.

صدور بیانیة‌‌ اخیر وزارت امورخارجة‌ آمریکا در مورد حکومت اسلامی ایران نشان می‌دهد که دولت گاوچران‌ها ترجیح می‌دهد با تداوم سیاست «تبدیل نوکر به دشمن» و به پیروی از «الگوی سگ» همچنان نوکران‌اش را در جمکران به مسیر پر برکت افراط‌گرائی و «نبرد با آمریکا و اسرائیل» هدایت کند. روشن‌تر بگوئیم آمریکا نمی‌خواهد روابط پنهان خود را با حکومت اسلامی آشکار کند، ‌ چون بعضی‌ها به غلط پنداشته‌اند که به این ترتیب می‌تو‌ان نه تنها موافقان که مخالفان آمریکا را نیز در برابر حوزه‌های مارگیری جمکران بسیج کرد.

«پادشاهان مستبد قاجار و پهلوی، ‌ کشور را ملک خود و ملت را رعیت خود می‌دانستند و در غیاب حضور مردم هر آنچه دستگاه قدرت اراده می‌کرد از صندوق‌های رأی درمی‌آمد اما انقلاب اسلامی، ورق را به کلی برگرداند و مردم را روی کار آورد[...]»


بله «انقلاب» ورق را برگرداند و «مردم» را روی کار آورد و حکومت را در کوچه‌ها و خیابان تشکیل داد! این بخشی است از سخنرانی خامنه‌ای که مشروح آن در کیهان، مورخ 10 اردیبهشت‌ماه 1388 منتشر شده. این چند سطر به ما می‌گوید، جنبش مشروطه را فراموش کنیم، کودتای کلنل آیرون‌ساید را در «پرانتز» تاریخ بگذاریم و بپذیریم که بین سلطنت سنتی قاجار و سلطنت پهلوی هیچ تفاوتی وجود نداشته. به این ترتیب از یاد می‌بریم که ایجاد حوزة ‌«علمیة» قم هم از الزامات همان کودتای استعماری میرپنج بوده!

به یک ناتراشیده در مجلسی
برنجد دل هوشمندان بسی
اگر برکه‌ای پر کنند از گلاب
سگی در وی افتد شود منجلاب

تاریخ هم به منزلة همان «برکة پرگلاب» است اما گورکن‌ها هر قدر در آن جست خیز کنند، ‌ نمی‌توانند در حد همان سگ کذا هم کارآئی داشت باشند! گورکن جماعت دشمن «تاریخ» است! چرا که رخدادهای تاریخی به ارادة «الهی» صورت نمی‌پذیرد، این رخدادها دلیل دارد، و دلیل آن نیز ارادة انسان‌هاست. البته حلقة فرانکفورت که برای توجیه شبه‌فلسفی فاشیسم به راه افتاده بود، تلاش کرده به جای خواست و ارادة انسان‌ها «نگرانی» و تشویش» را بنشاند. تا با این ترفند توحش سرمایه سالاری را به نحوی توجیه کرده باشد. به همین دلیل است که در گزارش‌های امنیتی ایالات متحد و به طور کلی در بیانیه‌های اعضای ناتو مرتباً از بعضی مسائل ابراز «نگرانی» می‌شود. به عنوان نمونه آمریکا از رشد طالبان سخت نگران است!

فواید نگرانی همچنانکه پیشتر هم توضیح دادیم این است که هر واکنش غیرمنطقی را «توجیه» خواهد کرد. مثلاً تهاجم وحشیانه آنگلوساکسون‌ها به عراق به دلیل «نگرانی» پنتاگون رخداد! بعد هم ادعا کردند هر چه گشتیم سلاح کشتار جمعی پیدا نکردیم! در عوض خاک عراق را به توبره کشیدیم و از روزی که سفیر جدیدمان راهی عراق شده روزانه حداقل پنجاه نفر را در بازارها و مراکز پرجمعیت شیعه یا سنی منفجر می‌کنیم. شیعه‌ها فکر می‌کنند سنی‌ها عامل انفجاراند؛ سنی‌ها هم به شیعه‌ها مشکوک می‌شوند، سرکوب کردها را هم بر عهدة ارتش مستقل ترکیه گذاشته‌ایم که هفته‌ای یکبار بمباران‌شان کند تا هم زمینة تجزیة عراق فراهم آید، هم دست‌مان برای چپاول نفت بازتر باشد و ایرانیان را به وحشت بیاندازیم. می‌بینیم که «نگرانی» پنتاگون ریشه در نفت داشته و همین «نگرانی نفتی» بود که یک رخداد تاریخی را رقم زد.

ترک دنیا به مردم آموزند
خویشتن سیم و غله اندوزند

بله، رخدادهای تاریخی از جمله کودتای آیرون ساید و تأسیس حوزة جاهل‌پرور قم «دلیل» دارد، دلیل این فعل و انفعالات تأمین منافع استعمار بریتانیا از طریق سرکوب ملت ایران بوده. به همین دلیل گورکن‌ها تلاش می‌کنند به هر ترتیب که شده کودتای سوم اسفند سال 1299 را نادیده گرفته، فقط به کودتای 28 مرداد اشاره کنند. چون کودتای سوم اسفند «پدر» همة کودتاهای بعدی است و از آنجا که در چارچوب توهمات و توحش دینی، «پدر» تقدس دارد، روضه خوان‌ها با احترام فراوان به پدر کذا می‌نگرند، چون موجودیت‌شان مرهون همین کودتاست!

ای درونت برهنه از تقوی کز برون جامة ریا داری
پردة هفت رنگ در مگذار تو که در خانه بوریا داری

باری علی خامنه‌ای در ادامة سخنان حکیمانة خود راهکارهای اقتصادی نیز ارائه داده می‌گوید، استفاده از تولیدات داخلی «باید» یک ارزش شمرده شود و باید کیفیت تولیدات داخلی را بالا ببریم. ولی می‌دانیم که این ترهات بافی رهبر فرزانه برای حفظ ظاهر است. مأموریت دولت خدمتگزار مانند اسلاف‌اش در درجة نخست نابودی تولیدات استراتژیک در کشور و تبدیل ایران به بازار مصرف کالاهای بنجل وارداتی است که با سرمایة یانکی‌ها و بیگاری چینی‌ها تولید می‌شود. در هر حال مقام معظم چنین فرموده‌اند که برای محصولات خارجی تبلیغات بیش از حد نشود، دولت و دلال‌ها و واسطه‌ها همدلی کنند که پیاز از پاکستان وارد کنیم یا «پرتقال» را از جاهای دیگر! و خلاصة‌ مطلب همه با هم و با «شعارهای» غلط‌انداز ملت ایران را غارت کنیم:

«استفاده از تولیدات داخلی باید در فرهنگ جامعه ارزش تلقی شود [...] تحقق این مسئله، نیازمند افزایش کیفیت تولیدات داخلی [...] تبلیغ نکردن بی‌رویه محصولات خارجی [...] همکاری و همدلی دولت و همه عناصر دخیل در تولید و واردات است[...]»

همان کیهان!

بله «پرتقال» هم به همین دلیل از خارج وارد شد! وارد شد چرا که تولیدات داخلی کیفیت مناسبی نداشت و پرتقال‌های بم و شهسوار و بندرعباس و ... به گردپای پرتقال‌های «جافا» نمی‌رسید. پرتقال‌های جافا را دست‌کم نگیریم، هم شبیه پرتقال است هم طعم «شربت‌سینه» دارد! به عبارت دیگر پرتقال جافا همزمان «دوکار» می‌کند! در نتیجه، وقتی این پرتقال‌ها را بخوریم و افتخار کنیم، ‌ دوکارشان با دوکار ما می‌شود 4 کار و به حکمت قانون «حداقل هر 4 شب یکبار» در افغانستان پی می‌بریم! و متوجه می‌شویم وبلاگ «استراتژی پرتقال» در مسابقات مارگیری جمکران نقش به سزائی دارد!

چرا که بالاخره ژنرال محسن رضائی با مطالعة همین وبلاگ از خوش‌تیپی خود اطمینان حاصل کرده و اعتماد به نفس یافتند، پس نامزدی خود را برای شرکت در رقابت‌های «انتصاباتی» رسماً اعلام داشتند. به نظر نمی‌رسد که مجمع تشخیص مصلحت باز هم با صدور بیانیه ژنرال رضائی را سنگ روی یخ کند، چون منابع موثق خبر می‌دهند که اکبر بهرمانی استخاره کرد و «خوب» آمد. بعد هم مجلس خبرگان استخاره کرد و آنهم «خیلی خوب» آمد. می‌گویند امروز در محفل تشخیص مصلحت به محض اینکه دکتر رضائی وارد شد، همه یکصدا گفتند:

ـ به به! گل گلاب! میوة کمیاب! نیت خیر مگردان که مبارک فالی است، حال عاشق تو چه دانی که چه مشکل حالی است! یا مقلب‌القلوب و الابصار! یا مدبر ال‌لیل و النهار، حول حالنا الی‌احسن الحال! که حال ماست ال‌خراب، و بازارمان ال‌کساد!

البته محسن رضائی را آورده‌اند تا ببینند می‌توان با شعارهای کشکی باز هم مثل روزهای کودتای شیرین 22 بهمن، و همانطور که رهبرشان گفت: «مردم را روی کار» بیاورند یا خیر! اگر شد که چه بهتر! کاندیدای «خوش‌تیپ» مجمع تشخیص مصلحت جای خود را به یک کاندیدای سوم و کمی ناشناس، مانند احمدی نژاد خواهد داد که در آخرین لحظه از زباله‌دان استعمار بیرون کشیده شده، به ملت ایران تقدیم خواهد شد تا لفت‌ولیس گاوچران‌ها را برای حداقل 4 سال دیگر تضمین کند.

و می‌دانیم که از این ستون به آن ستون برای این جماعت همیشه فرج است! اما اگر نتوانستند، برنامة مذکور را اجرا کنند گرفتار خواهند شد! چرا که کودتا هم نمی‌توان سازمان داد و گورکن‌ها مانند دولت اسلام‌پناه ترکیه عین خر در گل گیر می‌کنند. ولی تا آمریکا هست، خدا هم هست! و خدا همانطور که «می‌دانند» بزرگ است! البته ما نمی‌خواهیم در مسائل سیاسی حکومت مستقل و قدرقدرتی چون حکومت جمکران دخالت کنیم! ولی امروز «رادیوزمانه» از قول عبدالکریم سروش، فیلسوف و نظریه‌پرداز چاه امام زمان در نشست پاریس می‌نویسد:

«انقلاب اسلامی، انقلابی بی‌تئوری بود.»

پس از گذشت سه دهه، چنین اکتشافاتی نبوغ سرشار حاج عبدالکریم سروش را به اثبات می‌رساند. البته سروش در کمال حماقت و مزدوری کودتای 22 بهمن را همچنان «انقلاب» می‌خواند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه به این فیلسوف سرگذر پاسخی دندان‌شکن داده باشید بهتر است نظریه‌پرداز «انقلاب اسلامی» را نامزد همین انتخابات کنید. بله، همان ماشالله قصاب را می‌گویم که در دوران نخست وزیری شیخ مهدی بازرگان، «مردم را روی کار آورد» و پایه‌های «نظام مقدس» را هم شخصاً استحکام بخشید!

به همین دلیل است که امروز وزارت امورخارجة آمریکا با صدور بیانیه حمایت رسمی خود را از حکومت اسلامی، به ویژه ا زمقام رهبری اعلام داشت. به گزارش فیگارو، مورخ 30 آوریل 2009، وزارت امور خارجة گاوچران‌ها برای زنده نگاهداشتن الگوی سگ و تقویت حس «دشمن یابی» گورکن‌ها اعلام داشت:

«ایران که به طرح و تأمین مالی عملیات خرابکارانه در خاور نزدیک، اروپا و آسیا ادامه می‌دهد، همچنان یک حکومت تروریست باقی مانده.»

بله این بیانیه که در واقع مسیر انتخابات جمکران را تعیین می‌کند، صدور مجوز رسمی است برای عربده جوئی و نفس‌کش‌طلبی مقام معظم و پاسدار شریعتمداری در نبرد موهوم‌شان با آمریکا و اسرائیل، آنهم برای ارعاب مردم! مسلم است که با مشاهدة شرایط عراق و افغانستان ایرانیان به هراس افتند و برای ابراز مخالفت خود با جنگ در این انتخابات مضحک شرکت کنند تا آراء خود را به نفع نامزدهای اصلاح‌طلب و موافق با آمریکا به صندوق‌های فریب بریزند. هدف از صدور بیانیة کذا تحریک افکار عمومی برای شرکت مردم در مراسم مضحک انتخابات جمکران است. گویا وزارت امورخارجة یانکی‌ها نمی‌داند که دوران ماشالله قصاب پروری و حماسه آفرینی به سر آمده! پایان جنگ سرد ورق را به کلی برگرداند، دیگر نمی‌توان «مردم را روی کار» آورد!


...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت