پنجشنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۸


دین‌کاران!
...

اگر اربابان حکومت اسلامی در غرب نتوانند روز 22 خردادماه مردم را برای هیچ و پوچ به پای صندوق‌های مارگیری بکشانند، یا باید به مونتاژ و فیلم‌های ساختگی روی بیاورند و با اینکار «استقبال» وسیع مردم از شبه‌انتخابات کذا را به افکار عمومی خود حقنه کنند، یا باید تظاهرات «مخالفان» را سازمان دهند و یک کودتای مخملین به راه بیاندازند. در هر دو حالت، برای تداوم این حکومت دست نشانده یا برای جایگزین کردن آن با یک حکومت دست‌نشاندة دیگر، سازمان ناتو به «حضور مردم در خیابان‌ها» نیاز مبرم دارد، تا با تکیه بر نارضایتی مردم جنجال و هیاهو به راه اندازد و از «تغییرات قانونی» در حاکمیت کشور ممانعت به عمل آورد. ‌ همچنانکه در سال 1357 نیز چنین کرد.

«بازگشت به گذشته» به عنوان هدفی جهت دستیابی به «آینده‌ای بهتر» شیوة شناخته شدة تبلیغاتی فاشیست‌هاست. مهم نیست این گذشته «تاریخی» باشد یا اسطوره‌ای و موهوم. آنچه اهمیت دارد این است که بازگشت به گذشته مستلزم «نفی زمان» خواهد بود! همین برای تحقق منافع استعماری کفایت می‌کند. و میرحسین موسوی که ذکر «خط امام» گرفته نه تنها زمان که مکان و انسان را نیز نفی می‌کند، چرا که «امام» میرحسین موسوی خواهان بازگشت به صدر اسلام و صدور «انقلاب اسلامی» به جهان بود! اگر میرحسین موسوی و اربابان‌اش در «رادیوفردا» و «بی‌بی‌سی» فراموش کرده‌اند، ما فراموشکار نیستیم!

میرحسین موسوی، مانند دیگر هم‌پالکی‌های فاشیست‌اش «بازگشت به گذشته» را به عنوان حرکت به سوی آینده مطرح می‌کند، ولی در به اصطلاح برنامة موسوی «ایجاد رابطه با آمریکا» نیز منظور شده! حال آنکه از یک سو ایجاد رابطة دیپلماتیک با کشورهای دیگر از جمله با اسرائیل از الزامات است نه برنامة سیاسی! و از سوی دیگر رابطة حکومت اسلامی با آمریکا هرگز قطع نشده که میرحسین موسوی آنرا دوباره برقرار کند! و نهایت امر، اگر موسوی قصد بازگشت به «خط امام» را دارد، منطقاً باید پس از ایجاد روابط دیپلماتیک با ایالات متحد یکبار دیگر اوباش‌الله سفارت گاوچران‌ها را در تهران اشغال کنند و آمریکا باز هم تحریم اقتصادی و سپس جنگ با عراق را بر ما ملت تحمیل کند که اگر «لطف الهی بکند کار خویش»، مسلماً «مژدة رحمت برساند سروش» و اینبار تجزیة کشور ایران ممکن شود! این است دلیل پروپاگاند مهوع «بی‌بی‌سی» و «رادیوفردا» برای میرحسین موسوی و همسرش زهره رهنورد: تبلیغ برای شعار ابلهانة «بازگشت به خط امام!»

البته این افتضاح به این دلیل بپا خاسته که سازمان ناتو نه در کودتای 18 تیر کامیاب شد و نه توانست جنگ عراق را به ایران گسترش دهد. معمولاً وقتی حکومت‌های دست نشانده در ‌ایران به افلاس می‌افتادند مشکل به صورت «ضربتی» حل می‌شد: اشغال فضای اجتماعی توسط اوباش‌الله، ترور، کودتا، بمب‌گزاری، اشغال سفارت، جنگ و ... خلاصه تمامی صحنه‌سازی‌هائی که طی دوران پهلوی و خمینی شاهد آن‌ بوده‌ایم و امروز تکرار آنها امکانپذیر نیست، چون جنگ سرد به پایان رسیده و دیگر اتحاد جماهیر شوروی وجود ندارد.

امروز حکومت اسلامی در آستانة مرگ قرار گرفته و ناچار است در برابر مطالبات مردم عقب نشینی کند. در نتیجه سازمان ناتو می‌کوشد با پیش راندن گروه‌ها و مهره‌های خود در محفل کودتای 22 بهمن، از یک سو مطالبات مردم را به بیراهه بکشاند، و از سوی دیگر عقب نشینی حاکمیت در برابر مردم را به حداقل برساند. به همین دلیل است که برای کمپین آش‌پرستان و دارودستة عبادی در غرب اینچنین سرودست می‌شکنند. اینان با سرقت بخشی از مطالبات زنان، از جمله «برابری»، زمینه‌ساز سرکوب مردم ایران می‌شوند، چرا که چنین القاء می‌کنند که در حکومت خدامحور جمکران، مردان از حقوق انسانی برخوردار شده‌اند. حال آنکه طبق قانون اساسی ایران، قانون توحشی که امثال محمود دولت‌آبادی به رأی دادن به آن مفتخر هم شده‌اند، «حقوق انسانی» به هیچ عنوان به رسمیت شناخته نمی‌شود. کنار رفتن احمدی نژاد و آمدن موسوی و کروبی هیچ تغییری در این واقعیت ایجاد نخواهد کرد. آنچه باید تغییر کند قانون اساسی خدا‌محور ایران است و این همان تغییری است که با منافع استعمار غرب در تضاد قرار می‌گیرد.

همچنانکه در وبلاگ «کاردینال دولت‌آبادی» گفتیم، عقب نشینی حکومت اسلامی در برابر مردم و «تغییرات» در این حکومت پوشالی اجتناب ناپذیر شده و اربابان حکومت اسلامی از این واقعیت نیک آگاه‌اند، در نتیجه تلاش دارند این تغییرات اجباری را به بیراهه کشیده، و در هر حال آنرا به نام محفل خود به ثبت برسانند. شرکت عوامل شناخته شدة محفل کودتای 22 بهمن نظیر میرحسین موسوی، کروبی، رضائی و ... در این «مسابقات» و وعده و وعیدهای کشکی‌شان از همین سیاست استعماری سرچشمه می‌گیرد. همة اینان وعدة برقراری روابط با آمریکا می‌دهند حال آنکه رابطة این حکومت با اربابان‌اش در لندن و واشنگتن هرگز قطع نشده، بلکه در چارچوب منافع ایالات متحد و شرکای‌اش در سازمان ناتو به روابط پنهان تبدیل شده، تا اینان برای تبدیل کشورمان به پشت جبهة طالبان در افغانستان و اعمال دیگر سیاست‌های استعماری خود در منطقه در برابر اتحاد شوروی از خود سلب مسئولیت کنند.

سازمان ناتو برای اعمال چنین سیاست مزورانه‌ای از پشتیبانی کامل چین نیز برخوردار بود. خاک چین مانند ایران و پاکستان برای آموزش طالبان مورد استفادة ارتش ناتو قرار می‌گرفت و نتیجة سیاست اسلام پروری و آخوند نوازی پس از سی سال نه تنها افغانستان را به مخروبه تبدیل کرده و پاکستان را در آستانة تجزیه قرار داده، که خطر تجزیه و جنگ داخلی ایران را نیز تهدید می‌کند. تجزیة ایران همچنانکه پیشتر هم گفتیم در اولویت سازمان ناتو قرار دارد. کودتای 22 بهمن، اشغال سفارت آمریکا و جنگ با عراق همه و همه با هدف تجزیة ایران صورت پذیرفت. و فراموش نکنیم که نخست وزیر جنگ استعماری 8 ساله همین میرحسین موسوی بود که امروز هم خواهان تداوم همان «خط امام» شده. چرا که این خط استعماری اگر برای ملت ایران جز نکبت و فقر و مصیبت هیچ نداشته برای امثال میرحسین موسوی، خامنه‌ای، خاتمی، رفسنجانی و ... و دیگر «فرهیختگان» حکومت توحش استعماری فواید فراوان داشته. بی‌جهت نیست که حزب انگلیسی توده هم در کنار مشارکت‌چی‌ها قرار می‌گیرد و ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات از میرحسین موسوی طرفداری می‌کند!

در این گیرودار ساواک منفور جمکران یک بیانیه به نام «چپ دمکرات» صادر کرده و شرکت در انتخابات را به مردم توصیه می‌کند! این بیانیه در سایت «اخبارروز» انتشار یافته. این «چپ دمکرات» هم مثل همان «نهضت مقاومت» است که با تصاویر شاپور بختیار چرندیات «استاد» سروش را به خورد خوانندگان خود می‌دهد. در این گیرودار سایت «روزآن‌لاین» که گاه به کروبی و گاه به موسوی «گرایشکی» نشان می‌داد «گریپاژ» کرده! دلیل واقعی «پنچری» سایت کذا هر چه باشد مسلماً با انتشار عکس حجت‌الاسلام سید عباس نبوی، مدیر «موسسة توسعه و تمدن اسلام» در «فارس‌نیوز» بی‌ارتباط نیست. ما که علیرغم شباهت عجیب جناب سید عباس به سید ابراهیم نبوی، روشنفکر و نویسندة «نامی» جمکران، فکر نمی‌کنیم پاسداران در «فارس‌نیوز» خواسته باشند کسانی را در داخل و خارج تهدید کنند! همچنانکه هرگز فکر نخواهیم کرد جریان جاسوسی رکساناصابری از پایه مزخرف و بی‌ربط بوده. پس به آخوند اژه‌ای مفلوک می‌گوئیم آمریکا نیازی به جاسوسی در جمکران و در مورد جنگ ایران و عراق ندارد. تا آنجا که ما می‌دانیم مستشاران نظامی آمریکا در ایران حضور فعال داشتند. طرح مسائل ابلهانه نظیر جاسوسی آمریکا در ایران نشان از حماقت وزیر اطلاعات جمکران دارد که نمی‌داند وزارت اطلاعات ایران مانند دیگر کشورهای عضو پیمان سنتو تحت نظارت سازمان سیا و «ام.آی.6» اداره می‌شود.

در هر حال، امروز خبرهای خوبی رسید! از جمله بیدار شدن برادران چپ از خواب زمستانی! «رفقا» تازه متوجه شده‌اند که طرفداران میرحسین موسوی سرود «آفتابکاران» را از چپی‌ها سرقت کرده، از آن برای کلیپ رمانتیک «میرحسین و زهره» در برابر تل چادرسیاه‌های «برابری‌طلب» استفاده فرموده‌اند! اتفاقاً اعتراض «رفقا» هم در سایت «اخبارروز» منتشر شده. البته ما چند روز پیش که به این «کلیپ حسینی» برخورد کردیم، آناً فهمیدیم که این سرود با الهامی آبکی از «چپ» ساخته و پرداخته شده، چرا که بیشتر به روضة امام حسین شباهت دارد تا سرودهای چپ! نمی‌دانستیم چپ جمکران هم حسینی است، و به مصداق دین افیون توده‌هاست در عالم هپروت سیر می‌کند!

در سرودهای چپ معمولاً خواست و ارادة انسانی به صورت مستقیم و صریح مطرح می‌شود، مانند، ‌ «و این بند بندگی، و این بار فقر و جهل، به سرتاسر جهان نگون و گسسته باد و...» ولی در سرود آفتابکاران اصلاً چنین نیست! سوم شخص مفرد «دلش بیداره» و «تفنگ و گل گندم میاره»! یا اینکه سوم شخص جمع به «کاشتن آفتاب» مشغول است. خلاصه سرود کذا همچنانکه گفتیم شل و وارفته بود، موسیقی آنهم مانند موسیقی شهری چنگی به دل نمی‌زد. بهتر است رفقا کمی از «رخوت» عزاداری‌های حسینی بیرون بیایند، چون بالاخره دولت انگلستان ناچار شد، حداقل در فرانسه لگدی حوالة کاسه کوزة کاردینال راتزینگر رهبر فاشیست‌های جهان کند! عالیجناب راتزینگر همچنانکه در وبلاگ «کاردینال دولت‌آبادی» گفتیم از مخالفان سرسخت اینترنت و از طرفداران پروپاقرص «وحدت و یگانگی شناخت» تشریف دارند.

به گزارش نیویورک‌تایمز، دولت انگلستان به قانون «آدوپی» که این هفته توسط دو مجلس فرانسه به تصویب رسید اعتراض کرده! هدف این قانون ابلهانه همچنانکه در وبلاگ «کاردینال دولت‌آبادی» گفتیم تحمیل «سرکوب و سانسور» بر کاربران شبکة مجازی است. دولت فرانسه عملاً قصد دارد مانع از ارتباطات آزاد ‌شود. موضع‌گیری صریح دولت بریتانیا در برابر سانسور اینترنت در فرانسه باعث خواهد شد که نمایندگان سوسیالیست مجلس این کشور هم به «ناچار» ماه آینده برای ممانعت از اجرای این قانون به شورای نگهبان قانون اساسی متوسل شوند! مخالفت صریح دولت بریتانیا با طرح سانسور در فرانسه را به فال نیک می‌گیریم، به دو دلیل!

نخست اینکه به این ترتیب نیکولا سرکوزی، محفل «تونی بلر» یا پشتیبان اصلی خود را در انگلستان از دست داد، و به احتمال زیاد بیش از یک دوره در ریاست جمهوری باقی نخواهد ماند. دیگر اینکه با شناختی که از فرانسوی‌ها داریم، بزودی تعداد مخالفان قانون «آدوپی» در مجلس و در رسانه‌ها و در کل جامعه به طور سرسام‌آوری افزایش خواهد یافت. شاید طی چند روز آینده ژان ماری لوپن، رهبر ابدمدت «جبهة ملی»، جبهة فاشیست‌های فرانسه، تصویب این قانون را توطئة یهودیان، خارجی‌ها و کمونیست‌ها بخواند و خواهان بازگشت به «ارزش‌های اصیل» دوران لوئی شانزدهم یا به قول بعضی‌ها «خط پیشوا» شود!



...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت