چهارشنبه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۸۸


لولونژاد!
...

حکومت اسلامی از حضور در محور طالبان‌پرور «پاریس ـ اسلام آباد ـ کابل» محروم شد، و همزمان از محور موازی «رم ـ اسلام آباد ـ کابل» نیز بی‌نصیب ماند. چهار نامزد حکومت اسلامی که آن‌ها را «چارپایة شکسته» خواهیم خواند، قادر نخواهند بود زمینة استقبال پرشکوه از «انتخابات» را فراهم آورند. حکومت اسلامی به پایان خط رسیده. در چنین مقاطعی است که استعمار با توسل به نارضایتی مردم با هی کردن لباس‌شخصی‌ها به خیابان، «آشوب‌» را سازمان خواهد داد.

هر چه ایالات متحد و اسرائیل تضعیف می‌شوند، زبان تهدیدهای دروغین حکومت جمکران برضد اربابان‌اش تقویت می‌شود! این ترفندها برای حفظ توازن قوا یا بهتر بگوئیم برای «حفظ وضع موجود» است! در پی مذاکرات باراک اوباما با نتانیاهو، نخست وزیر پادرهوای اسرائیل، قرار شد گورکن‌ها بر«سیاست انسداد» پافشاری کنند تا نتانیاهو را باد نبرد. و به همین دلیل بود که روز گذشته جبرئیل بر علی خامنه‌ای نازل شده مأموریت الهی وی را برای «نبرد با امپریاس» به او یادآوری کرد. در نتیجه رهبر فرزانه دریافت که «خداوند» مایل است شعار «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» در ایران به آسمان هفتم برسد. این بود که در کردستان به پارس کردن پرداخت و «دشمن» را در مرزهای «غرب» کشور رویت کرد. می‌دانیم که «دوستان» خامنه‌ای در مرزهای شرق کشور به قاچاق مواد مخدر، برده فروشی و قاچاق اسلحه اشتغال دارند، در صورتیکه در کردستان عراق چنین نیست. به ویژه از هنگامی که به دولت اسلامگرای ترکیه و حکومت جمکران تفهیم شد که بساط بمباران کردستان عراق باید تعطیل شود.

بله زمان به نفع طالبان پیش نمی‌رود! امروز اینان حتی امکان فریفتن ساده‌دلان را نیز از دست دادند، چرا که شورای نگهبان صبح امروز اسامی شرکت‌کنندگان خوشبخت در مسابقات مارگیری را اعلام کرد، و چند ساعت پس از آن سفر «فرانکو فراتینی»، وزیر امورخارجة ایتالیا به ایران لغو شد! فرانس پرس برای گذاشتن مرهمی بر زخم‌های خود ادعا کرد، «فراتینی نپذیرفت برای ملاقات با احمدی نژاد به سمنان برود.» حال آنکه «فراتینی» منطقاً می‌بایست با همتای خود، منوچهر متکی ملاقات کند نه با مهرورزی! بله، به این ترتیب پوست چندین خربزة مشهدی اعلا را زیر پای گورکن‌ها گذاشتند! اینچنین بود که احمدی‌نژاد در سمنان ناچار شد باز هم در میدان «جنگ ممسنی» شرکت کرده، نبرد با «امپریاس» و «اسرائیل» را در کازرون هم ادامه دهد.

همچنانکه گفتیم منافع آمریکا در صورت مذاکرة مستقیم با مزدوران‌اش در حکومت اسلامی به خطر خواهد افتاد و ایالات متحد ترجیح می‌دهد حکومت جمکران ضمن نوکری برای آمریکا به ایفای نقش ضداسرائیل و ضدامپریالیست خود نیز ادامه دهد. در نتیجه امروز مهرورزی در سمنان سخنرانی مبتذل و آتشینی به سبک سخنرانی‌های ماشالله قصاب ایراد کرد که با توجه به شیوائی متن آن می‌توان گفت «حاج فرج دباغ» و حمیدمولانا در تنظیم آن از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌ بودند.

به گزارش سایت رادیو زمانه، مورخ 30 اردیبهشت‌ماه سالجاری، احمدی نژاد در سمنان می‌گوید:

«یک مشت آدمکش‌های بین‌المللی، قدرت‌های فاسد، زورگو، اشغالگر، ضدانسان و حقوق بشر دائماً ملت ما را تهدید می‌کنند.»


عجب! مهرورزی هم سخن از زبان ما می‌گوید! نظر ما در مورد حکومت جمکران دقیقاً با سخنان مهرورزی هم‌سوئی دارد. ولی اشکال این است که مهرورزی از درون همین حکومت داد سخن می‌دهد! البته تعجب ما بلافاصله برطرف شد، چرا که دریافتیم هدف احمدی نژاد از این سخنان فوت کردن در آستین پارة دولت اسرائیل از طریق تکرار شعارهای «عصرطلائی» است. همان دوره‌ای که برای‌مان سمفونی «از نیل تا فرات» پخش می‌کردند تا امام سیزدهم هم بتوانند جنگ با عراق را ادامه داده، و گاری شکستة سازمان سیا را از کربلا به اورشلیم برسانند. امروز که اسرائیل ناچار است سرزمین‌های اشغالی را تخلیه کند و به مرزهای بین‌‌المللی خود بازگردد احمدی نژاد به «قدرت اسرائیل» پی برده و بجای اینکه از طرف خود و اوباش قدرقدرت حکومت اسلامی جمکران سخن بگوید، باز هم ما ملت را به سپر بلای این حکومت پوشالی تبدیل کرده و می‌گوید:

«ملت ایران اجازه نخواهند داد [اسرائیلی‌ها] با شعار از نیل تا فرات خودشان را به مرزهای ما برسانند.»

تا آنجا که ما می‌دانیم بساط دولت اسرائیل چنان درهم و آشفته است که از گروه 4 خواسته شده برای جمع‌وجور کردن اوضاع یک نشست اضطراری تشکیل دهند! نمی‌دانیم چه کسی به مهرورزی اطلاعات غلط می‌دهد، به احتمال زیاد کار، کار پروفسور مولانا باید باشد که متخصص امور بین‌الملل، به ویژه تأمین منافع گاوچران‌ها در ایران است. در هر حال جنگ‌افروزی در منطقه، به فرمان آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک صورت می‌پذیرد، نه با اجازة‌ ملت ایران. جنگ 8 ساله را که فراموش نکرده‌ایم! قرار است میرحسین موسوی، ‌ژنرال محسن رضائی و آخوند کروبی از زبان خمینی برایمان توضیح دهند چرا جنگ با عراق آغاز شد، و چرا این جنگ استعماری 8 سال ادامه یافت!

باری پس از ادعای احمدی نژاد مبنی بر مقاصد تجاوزکارانة اسرائیل، معلوم می‌شود این مهرورزی است که قصد ایجاد ارتباط سیاسی و فرهنگی با اسرائیل را دارد:

«با هجوم سیاسی، فرهنگی باید [اسرائیلی‌ها]‌ را در خانة خودشان درگیر کنیم.»

بله همین مانده که حکومت ابتذال جمکران که همین دو روز پیش «فیلسوف» برجسته‌اش به زبان داش‌مشتی‌ها و به شیوة استاد مطهری برای تخریب و تهدید یک نویسنده قلمفرسائی کرده، از «فرهنگ» هم سخن بگوید! به این منظور کافی است «استاد» حاج فرج دباغ ، از ینگه دنیا، «استاد» عطاالله مهاجرانی از بریتانیا و «استاد» ماشاالله قصاب را به رهبری محمد خاتمی، داش‌صفار و پاسدار‌شریعتمداری به اسرائیل اعزام کنیم تا مردم اسرائیل با عمق «فرهنگ» شیعی‌مسلکان چاه جمکران بهتر آشنا شوند و بدانند «امتی» که چنین جهالت‌ها دارد، جز شکست هیچ نخواهد داشت.

همچنانکه مقامات جمکران با شنیدن خبر سفر «فرانکو فراتینی» آب از دهان‌شان به راه افتاد و پنداشتند، «یار با ماست، چه حاجت که زیادت طلبیم؟» بله، با خود گفتند که دیگر به «حضورمردم» هم نیازی نیست! پس صلاحیت همین «چهارتن» را تأئید می‌کنیم! خواستند رأی بدهند، نخواستند رأی ندهند! ما که برای حکومت به رأی اینان احتیاج نداریم. غربی‌ها به «رأی مردم» ایران احتیاج داشتند که خوشبختانه آن‌ها هم دیگر به این بساط نیازی ندارند. نمونه‌اش همین آقای فراتینی که امروز کرم نموده و قدم بر چشم ما خواهد گذارد!

آری اینچنین بود که شورای مفلوک نگهبان پس از استخاره و «شیریاخط» فراوان و تفأل به غلام سفارت توسل کرده، بجای تأئید صلاحیت پنج‌تن آل‌چماق، صلاحیت «چارپایة چلاق» را تصویب کرد: احمدی‌نژاد، رضائی، کروبی و موسوی! و به فاصلة چند ساعت هم برنامة مسافرت فراتینی به تهران لغو شد! و شورای نگهبان ماند با چارپایة چلاق‌اش! پاسدار شریعتمداری هم در کیهان به همین تله افتاد و برای برپائی جشن پیروزی «انقلاب» و اسلام و ... و دیگر مزخرفات ساخته و پرداختة سازمان سیا یک «خبر ویژه» منتشر کرد تا ارواح‌ شکمش با یک تیر چندین و چند نشان بزند. هم ما ملت را از انتخاب دوبارة احمدی نژاد بترساند و تنور «حضورمردم» را برای اربابان‌اش گرم و داغ نگاهدارد، هم در یک مراسم مرده‌خوری و مرده‌شوئی محبوب گورکن‌ها «پایان اصلاحات» را اعلام کند، هم به ما بگوید اگر محفل کودتای 18 تیر شکست خورده به دلیل «عشق مردم» به اسلام و انقلاب است! به عبارت دیگر باید از محفل کودتای ناکام 18تیر به محفل کودتای 22 بهمن بازگردیم، و روز از نو روزی از نو!

بله محفل کودتای ننگین 22 بهمن 57 که مرگ خود را نزدیک می‌بیند، همچنان به لجن‌پراکنی و تهدید ادامه می‌دهد. برای تداوم طرح کودتائی «اصلاحات»، پاسدار شریعتمداری، به نیابت از اربابان‌اش در ینگه‌دنیا، از شوت و پرت‌ها عاجزانه تقاضای شرکت در مراسم مارگیری را دارد.

روزنامة کیهان، مورخ 30 اردیبهشت‌ماه سالجاری، برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات به ارعاب متوسل شده‌ تلویحاً می‌گوید، شکست سال 84 تکرار خواهد شد! عنوان خبر ویژة کیهان چنین است، «اگر شکست 84 تکرار شد[...]»! ولی ترجمة این پروپاگاند مضحک چنین خواهد بود: مردم ایران! برای جلوگیری از پیروزی احمدی‌نژاد، بشتابید به پای صندوق‌های رأی، تا روز 23 خردادماه احمدی‌نژاد یا هر کس دیگری را با حداقل هفتاد درصد آراء به عنوان منتخب شما ملت مصیبت زده به جهانیان معرفی کنیم و بساط سرکوب و کشتار اسلامی را تداوم بخشیم.

البته پاسدار شریعتمداری در این تلاش مزبوحانه تنها نیست! ابداً! فیگارو، شیپور صنایع اسلحه‌سازی «سرژ داسو» حامی و پشتیبان ایشان است و به ما می‌گوید، اگر رأی ندهید، «لولونژاد» در انتخابات پیروز شده و شما را خواهد خورد! عنوان مقالة فیگارو، مورخ 20 ماه مه 2009 چنین است: «احمدی نژاد، متهم به خرید رأی مردم!» به عبارت دیگر فیگارو نیز هم‌صدا با محفل کودتا به ما می‌گوید، در حکومت اسلامی ایران هم مانند دموکراسی‌های غرب انتخابات وجود دارد و نتیجة این انتخابات را آراء مردم تعیین می‌کند، در نتیجه احمدی نژاد هم مانند بعضی سیاست‌مداران «بد» غرب، برای پیروزی در انتخابات اقدام به «خریدرأی» کرده. خلاصه بگوئیم، «ایران شده فرانسه!» و تبلیغ به از این برای حکومت‌انسان‌ستیز «یافت می‌نشود!»

پاسدار شریعتمداری در خبر ویژه، ضمن اعلام پایان «اصلاح‌طلبی» از زبان حجاریان و بهزاد نبوی، پادوهای سرشناس و فرهیختة استعمار در ایران چنین نتیجه می‌گیرد که شکست دارودستة خاتمی نشان می‌دهد که مردم همچنان به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه عشق می‌ورزند! و اما مطالب فیگارو و کیهان زمانی منتشر شد که همه مانند شیوخ مفلوک شورای نگهبان از مسافرت «فرانکو فراتینی» به تهران اطمینان کامل داشتند! خبری که همچون خاتم فیروزة بواسحاقی، «خوش درخشید، ولی دولت مستعجل بود!»



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت