سه‌شنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۸۸


تنبک‌تباران!
...

هیچ صیادی در جوی حقیری که به گودالی می‌ریزد، مرواریدی صید نخواهد کرد.
فروغ فرخزاد

امروز «شورای فعالان ملی ـ مذهبی»، محفل برخاسته از کودتای 28 مرداد 1332 یا بهتر بگوئیم همان فکل کراواتی‌های فدائیان اسلام که در کودتای 22 بهمن 1357 نیز نقش سرنوشت‌سازی ایفا کردند، از مردم می‌خواهد با شعار «نه به وضع موجود، آری به تغییر» در «انتخابات» حکومت اسلامی شرکت کنند!

همچنانکه پیشتر هم گفتیم تغییرات گسترده در حکومت اسلامی اجتناب‌ناپذیر می‌نماید و به همین دلیل هر یک از محافل کودتای 22 بهمن تلاش می‌کند این تغییرات را به نام خود به ثبت برساند، تا از اینراه شتاب این تحولات را به حداقل رسانده، منافع اربابان را در دو سوی آتلانتیک محفوظ نگاه دارد. به همین دلیل شورای فعالان «ملی ـ مذهبی»، به رهبری سحابی منفور از مردم خواسته با شعار کذا در این نمایش «انتخاباتی» شرکت جویند. البته خدمت حضرات باید بگوئیم کورخوانده‌اند! حکومت اسلامی پس از نشست «کاباروسک» به پایان رسیده. مهم‌ترین پیامد نشست «کاباروسک» که نظام رسانه‌ای جهانی آنرا «بی‌نتیجه» خواند، آغاز تبلیغات رسمی سپاه پاسداران و علی‌خامنه‌ای به نفع اصلاح‌طلبان از یکسو، و از سوی دیگر حمایت اتحادیة اروپا از «حقوق مذهبی» بشر است!

بله این اتحادیه به هیچ عنوان مدافع ارزش‌های انسان‌محور دمکراتیک نظیر«حقوق بشر» و «آزادی بیان» نیست، منافع این اتحادیه در گرو «حکومت دین» و رعایت «حقوق دینی» در ایران است، چرا که نفت و گاز و دیگر ثروت‌های ملی ما را تاکنون با سر نیزة «دین» به تاراج برده‌اند. در نتیجه اعضای اتحادیة اروپا و شرکای خرده‌پای‌شان برای «تخریب» آزادی‌های اجتماعی در ایران هر روز پس از صرف صبحانه، نهار و شام آروغ متعفن‌شان را در قالب بیانیه‌های فاشیستی «دفاع از باورها و توهمات دینی» صادر می‌کنند، و می‌پندارند ما ملت صدور این بیانیه‌های آزادی‌ستیز را ناشی از آزادیخواهی اتحادیة کذا به شمار خواهیم آورد! چرا؟ چون اینان خود را هنوز در دوران شیرین «جنگ‌سرد» می‌بینند و نمی‌دانند که ملت ایران از سکون جنگ سرد خارج شده‌ و دیگر فریب اشک تمساح، شعارهای پوچ و شارلاتانیسم استعمار غرب را نخواهد خورد.

به گزارش رادیو فردا، مورخ 5 خردادماه سالجاری، اتحادیة اروپا به همراه ترکیه، نروژ، آلبانی، اوکراین، ایسلند، ‌کرواسی و لیختن‌شتاین، ‌ ضمن سرازیر کردن چند هزار لیتر اشک تمساح، یک «بیانیه» صادر کرده و از اینکه «حقوق مذهبی» بشر در ایران رعایت نمی‌شود سخت ابراز نگرانی فرموده! اتحادیة کذا همچنانکه گفتیم با «حقوق بشر» هیچ کاری ندارد، اینان نگران «دین و مذهب» بشر هستند:

«جمهوری چک به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیة اروپا با صدور بیانیه‌ای [...] نقض آزادی مذهبی در ایران را محکوم کرده[...] [می‌گوید] اینگونه شدت ‌عمل‌ها سرکوب آزادی‌انتخاب و ابراز باورهای مذهبی است[...]»‌


به «باور» خاج پرستان و خانه‌شاگردشان، دولت اسلامی ترکیه، «آزادی» در ایران فقط می‌باید در راه ابراز «باورهای مذهبی» مجاز باشد! آزادی، هیچ ارتباطی با مسائل واقعی از جمله «حقوق اجتماعی» نمی‌تواند داشته باشد. برای تخریب و تحریف «آزادی» باید آنرا به ابزار ترویج و تشویق «توهم مقدس» دینی تبدیل کرد، همچنانکه برای تخریب «جمهور» و «انتخابات» در ایران آن‌ را به توهم و باورهای مقدس آلودند.

در هر حال کسی که به ما نر..ده بود، ترکیة ک...دریده بود. دولتی که با لچک و روسری و ریش و تسبیح از درون مسجد فریاد «لائیسیته» برآورده و ضمن قتل‌عام کردها و نوکری برای آمریکا، با نقض آشکار «آزادی بیان»، ‌ همین هفته رمان نویس معروف، «ندیم گورسل» را به جرم «توهین به مقدسات» محکوم کرده، از «حقوق» انسان‌ها هم سخن به میان می‌آورد! یادآور شویم، جمهوری چک نیز به پیروی از تعالیم «برادر» آدولف هیتلر با کشیدن حصار محل سکونت کولی‌‌ها را از نژاد «برتر» جدا کرده! پس این جمهوری چک، خصوصاً در مقام رئیس اتحادیة کذا بهتر است سکوت اختیار کند. از لیختن‌شتاین و ایسلند، مراکز پولشوئی مافیا و همچنین از کرواسی، مهد فاشیسم در بالکان هم صرفنظر می‌کنیم، و به اتحادیة دین‌پرور اروپا یادآور می‌شویم،‌ از آنجا که فعالیت‌های قوة قضائیة حکومت اسلامی تحت نظارت عالیة کارخانة رجاله پروری قرار دارد بهتر است بیانیه‌های اعتراض‌آمیز و خررنگ‌کن خود را در مورد نقض حقوق «بشر مذهبی» در ایران به دولت انگلستان تقدیم کند!

هر چه دولت روسیه به اتحادیة اروپا فشار می‌آورد، عشق این اتحادیه به حقوق مذهبی بشر و اصولاً به دین و مذهب در کشورمان، ایران شدیدتر می‌شود! پس از نشست «بی‌نتیجة» کاباروسک، دولت روسیه عملاً تمام قراردادهای خود در زمینة «انرژی» و «امنیت» را با اتحادیة کذا به حال تعلیق درآورده. و امروز نیکولا سرکوزی، رئیس جمهور فرانسه تحت نظارت رزمناوهای روسیه که در سواحل بحرین و عمان لنگر انداخته‌اند، پایگاه نظامی فرانسه را در ابوظبی افتتاح کرد، تا در چنین شرایطی ارتش فرانسه مراقب تنگة هرمز هم باشد! و این شرایط نوین را «تغییر» استراتژیک خوانند! همین تغییرات گسترده است که آب در لانة مورچگان انداخته و باعث شده تا سپاه پاسداران و علی‌خامنه‌ای رسماً پای به میدان تبلیغات به نفع موسوی و کروبی، نامزدهای «اصلاح طلبان» بگذارند.

موهبتی است زیستن، آری
در زادگاه شیخ ابودلقک کمانچه‌کش فوری
و شیخ ای‌دل، ای‌دل تنبک‌تبار تنبوری
[...]

شیپورچی این تبلیغات، رسانة اکبر بهرمانی در هجرت یا همان سایت «روزآن‌لاین» است که با تأسی به نعلین‌ها، همواره نان را به «نرخ روز» می‌خورد. باری، روز چهارم خردادماه سالجاری، مطلبی از «آزاده میررضی» در سایت کذا منتشر شده که حکایت از دستخط نمایندة «مقام معظم» به پشتیبانی از احمدی نژاد دارد. نویسنده یک مطلب طولانی در مورد «نبرد» بین سپاه و زوج «کروبی ـ موسوی» از یکسو، و سانسور این ‌دو شهید مظلوم در صدا و سیمای کریه جمکران از سوی دیگر، و تکذیب نمایندة ولی فقیه در مورد دستخط مبارک، و بالاخره «تهاجم» رسانه‌های پاسداران به «اصلاح‌طلبان» دارد که داستانی است کسالت‌آور و ابله‌فریب. خلاصه می‌گوئیم این حکایت نخ‌نما ویراست نوینی است از جنجال رسانه‌ای پیرامون ملاقات لاریجانی با نیکولاس براون در روتاری کلاب و طرفداری فرضی خامنه‌ای از ناطق‌نوری که در واقع برای به راه انداختن «حماسة 2 خرداد» و انتصاب خاتمی به راه افتاده بود. بله، یک جنگ‌ کازرون تمام عیار برای «تحریک افکار عمومی» به راه افتاده تا از این طریق «حضور مردم» در برابر حوزه‌های مارگیری بخوبی تأمین شود.

می‌بینیم که حزب توده، نهضت‌ عاظادی، خواهران آش‌پرست، مهدوی کنی، محمد ملکی، پاسدار شریعتمداری، ملیحه ‌محمدی، محمود دولت آبادی و حاج‌فرج‌دباغ با رفسنجانی، کروبی، موسوی، علی‌خامنه‌ای، و سپاه منفور پاسداران همه و همه در یک جبهة واحد نشسته‌اند؛ هر چند به دو شیوة متفاوت عمل می‌کنند. اهرم‌های شناخته شدة‌ سرکوب نظیر سپاه پاسداران و جامعة ‌مدرسین حوزة علمیه مستقیماً از احمدی‌نژاد دفاع می‌کنند تا به این ترتیب هر چه بیشتر به نفرت مردم دامن بزنند. در حالیکه جیره‌خواران مخالف‌نمای حکومت اسلامی همچون حاج فرج دباغ و شاگردان‌اش در سازمان تحکیم وحدت، همچنین تشکل‌های نانخور حکومت اسلامی،‌ تحت عنوان مخالفت با احمدی نژاد از شیخ کروبی یا موسوی حمایت می‌کنند. ولی هدف اینان از این تبلیغات مضحک همچنانکه گفتیم فقط «تخریب انسان» و تحریف ارزش‌های انسان محور است.

به دلیل اوباش‌گری اینان، در اذهان عمومی ایرانیان روند انسان‌محور«انتخابات» به طور کلی به زیر سئوال رفته، ‌ چرا که در حکومت اسلامی، «انتخابات» به «انتصابات» تبدیل شده، و حکومت با وقاحت از مردم می‌خواهد که با «حضور» خود در چنین معرکه‌ای برای یک تشکیلات انسان‌ستیز و آزادی‌کش مشروعیت مردمی هم فراهم کنند. البته این مشروعیت به درد افکار عمومی مغرب زمین می‌خورد، چرا که افکار عمومی در ایران از نظر هیئت حاکمة جمکران پشیزی ارزش و اهمیت ندارد.

موهبتی است زیستن، آری
در زادگاه شیخ ابودلقک کمانچه‌کش فوری
[...]
جائی که
[...]
برگزیدگان فکری ملت
وقتی که در کلاس درس اکابر حضور می‌یابند
[...]
می‌دانند
که ناتوانی از خواص تهی‌کیسه بودن است، نه نادانی

کل این حکومت را از رهبر کبیر تا نخبگان و مقامات و فلاسفه و اوپوزیسیون‌‌اش برای سرکوب ملت ایران از فاضلاب سازمان سیا بیرون کشیده‌اند، پس طبیعی است که محصولات این فاضلاب برای تأمین منافع خداوندان خود در تخریب ایران کوشا باشند. به عنوان نمونه برای دریافت ابعاد تخریب باز می‌گردیم به همان بخش از سخنان کرباسچی در دانشگاه شیراز که پیشتر در وبلاگ «حماسة صدای مشکوک» به آن اشاره کرده بودیم: «30 سال از دمکراسی در کشور می‌گذرد [...] شرایط امروز می‌طلبد تا عاقلانه‌تر با مسائل برخورد و شرایط تغییر را ایجاد کنیم.»

در همین چند جمله، «دمکراسی» نه تنها در ترادف با توحش حکومت اسلامی قرار می‌گیرد که همین دمکراسی «عقل‌ستیز» نیز می‌شود. به همین دلیل است که کرباسچی خواهان «تغییر» در «دمکراسی» شده! چرا که آنچه «محفل کودتا» را تهدید می‌کند دمکراسی است، و تعجبی ندارد که امثال کرباسچی و دیگر فعلة فاشیسم با دمکراسی مخالف باشند. کرباسچی موجودیت و جایگاه خود را مدیون سرکوب و چپاول حکومت اسلامی است، اگر در کشور ایران یک حاکمیت دمکراتیک مستقر باشد، مشتی چاقوکش و لات و اوباش نمی‌توانند در جایگاه «سیاست‌مدار» و «فیلسوف» و «هنرمند» قرار ‌گیرند. بگذریم!

به گزارش ایسنا، روز یکشنبه سوم خردادماه سال‌جاری، آخوند کروبی و کرباسچی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد شیراز حضور یافته سخنرانی کرده‌اند. آخوند کروبی دجال که از دورة تصفیة «فرهنگی» و اعدام دانشجویان به مرض خناق دچار شده بود و صدای‌اش در نمی‌آمد، در این «نشست» از بازداشت دانشجویان ابراز نگرانی کرده، چرا که بازداشت‌شدگان به ادعای کروبی فرزندان شهدای جنگ‌اند. می‌بینیم که این شیخ دجال فقط به «تبلیغ تقدس» مشغول است. به زعم آخوند کروبی، فرزندان «شهدا» می‌باید از مصونیت قضائی نیز برخوردار شوند، چرا که نفس حضور در جبهة جنگ کذا مقدس بوده، و شهدای این جنگ نیز «تقدس» پیدا کرده‌اند. و از آنجا که این نوع «تقدس»، مانند مزدوری برای استعمار «موروثی» است، تقدس کذا آناً به فرزندان‌ شهدا نیز منتقل شده! در نتیجه اینان هر کار خلافی که انجام دهند «حق» دارند! البته همچنانکه بارها در این وبلاگ گفته‌ایم قوة قضائیه جمکران، نیروهای نظامی و امنیتی حکومت اسلامی از دولت ایران دستور نمی‌گیرند، و شیخ کروبی بهتر است برای آزادی دانشجویان دست به دامان غلام سفارت کذا شود.

حال کروبی را که برای آزادی فرزندان شهدای جنگ «تلاش» فراوان می‌کند به حال خود رها می‌کنیم. می‌دانیم که شیخ کروبی قانون نمی‌شناسد، و از اول هم گفته بود که اهل کدخدا‌منشی و «دفاع از همه» است. کروبی اهل دریافت وجه و پول‌نقد جهت اعمال نفوذ در قوة قضائیه است. پس بپردازیم به کرباسچی که می‌خواهد در این دمکراسی سی ساله با «عقل» و تدبیر خود «تغییراتی» هم بدهد. داماد آخوند مشکینی که دمکراسی را در سی‌سال جنایت و سرکوب و تاراج رویت کرده، ادعا می‌کند که به دنبال «آزادی‌های فرهنگی» و آزادی در تمام جوانب است!

ولی آزادیخواهی‌های کرباسچی و مخالفت وی با احمدی‌نژاد فقط به دلیل وحشت از «صلح» در منطقه است. حکومت اسلامی همچنانکه گفتیم در برابر «صلح» دوام نخواهد آورد، و امروز تنها روزنة امیدی که برای مزدوران استعمار غرب باقی‌ مانده تداوم تنش در منطقه از طریق گسترش تبلیغات ضداسرائیلی است. در نتیجه کرباسچی نیز به نوبة خود در این تنور می‌دمد، و از احمدی نژاد می‌خواهد تا در برابر اظهارات رحیم مشائی در مورد «دوستی مردم اسرائیل با مردم ایران» موضع گیری کند! رئیس ستاد انتخاباتی آخوند کروبی همچنین شرکت در انتخابات را نه یک حرکت ناشی از «ارادة انسان» که یک «عمل تعبدی» و گوسفندوار معرفی می‌کند:

«وقتی امام راحل می‌گوید همه باید در انتخابات شرکت کنند [...] ما نمی‌توانیم [...] با حضور مردم در انتخابات مخالفت کنیم[...]»


این سخنان که با کدخبر: 8803 ـ 01942 در سایت ایسنا منتشر شده، چنین القاء می‌کندکه اگر در انتخابات شرکت می‌کنیم، به عنوان فاشیست مسلمان تابع «فرمان امام» دست به اینکار زده‌ایم، نه در مقام یک شهروند آزاد و مستقل! این است قانون‌گرائی و احترام به آراء مردم در قاموس داش‌مشتی، آخوند، بازاری و فاشیست مسلمان. در راستای ترهات کرباسچی، آخوند کروبی نیز در کمال بیشرمی ادعا می‌کند که، روز انتخابات «یوم‌الله» است! به عبارت دیگر نه تنها فرزندان شهدا که این «انتخابات» کشکی نیز از نظر کروبی «تقدس الهی» یافته، و این چنین است که به تدریج «عامل انسانی» از این انتخابات حذف می‌شود و نهایت امر خواست خداوند خونخوار ابراهیم را هم بجای «آراء عمومی» قرار خواهند داد. بی‌دلیل نیست که تفاله‌های حقوق‌بگیر حکومت اسلامی جایگزینی انتخابات با «اجتهاد» را پیشنهاد می‌کنند. فراموش نکنیم کسانیکه چنین ترهاتی بر زبان می‌آورند، فرضاً مدافع «آزادی»‌ در کشور ایران هم هستند. یادآور شویم که خواهر ملیحه محمدی نیز در سایت سرداراکبر مقاله‌ای ابله‌فریب و بسیار شیوا در حمایت از داماد آخوند مشکینی قلمی کرده‌اند، تا بازار این جوجه‌ فاشیست چپاولگر کساد نشود.

ولی در کمال تأسف خواهر ملیحه محمدی و دیگر نعلین‌پرستان جمکران می‌باید برای تأمین مخارج چارة ‌دیگری بیندیشند، چرا که امضای قرارداد تحویل درازمدت سوخت هسته‌ای از طرف روسیه به ایالات ‌متحد نه تنها بساط دین‌پروری که دکان بحران دست‌ساز هسته‌ای را نیز برخواهد چید. اگر نشست کاباروسک پایان حکومت اسلامی بود، جواز دفن این حکومت با امضای قرارداد مذکور همین امروز صادر شد! در نتیجه وزیر امورخارجة ایتالیا، حضرت «فراتینی» می‌توانند به تهران سفر کنند!

و با پوزش از فروغ:

شما می‌توانید از فردا، با شعار نه به شرایط موجود، آری به تغییر
«رسماً به مجمع فضلای فکور و فضله‌های فاضل
روشنفکر
و پیروان مکتب داخ داخ تاراخ تاراخ» بپیوندید!
یس! یو کن.





...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت