شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۸


کودتا و رستاخیز!
...
پیام موجود در سایت نووستی، بخش نامه‌های شما، ‌ مورخ 21 خردادماه سالجاری متعلق به نویسندة این وبلاگ است.

همچنانکه در وبلاگ «آب‌منگل‌ایسم» گفتیم، هر کشور «چنج» ویژة خود را خواهد داشت. در ایران «چنج» کذا باید وقاحت و بیشرمی «نظام مقدس» را به اوج برساند. شاهدیم که این مهم با همکاری همة نقش‌آفرینان نمایشات مهوع، به ویژه موسوی و کروبی تحقق یافته. اینان که با جنجال و هیاهو نتایج انتخابات کذا را به زیر سئوال می‌برند، ‌هرگز اصل مطلب یعنی مشارکت فرضی «85 درصد از مردم» در این نمایشات مهوع را به زیر سوال نخواهند برد. بی‌دلیل نیست که رهبر فرزانه «جشن واقعی» گرفته‌اند.

همان‌ها که ما را به «شرکت در انتخابات» حکومت جمکران دعوت می‌کردند، امروز به بهانة دفاع از آراء فرضی میرحسین موسوی خواهان «حضور مردم در خیابان‌ها» شده‌اند! ظاهراً جاهل‌های آنسوی آتلانتیک کارشان بدون جنجال و هیاهو پیش نمی‌رود! اینان سی‌سال پیش با جنجال و هیاهو کودتا کردند که در ظاهر با نوکران‌شان قطع رابطه کنند، تا امام سیزدهم به بهانة مبارزه با «امپریاس» به سرکوب و کشتار مردم بپردازند. ‌ امروز هم از بیم آنکه برقراری روابط آشکار با نوکران‌شان در جمکران قدرت سرکوب این حکومت انسان‌ستیز را کاهش دهد، شهر را شلوغ کرده‌اند، تا «سرداران» و «لباس‌شخصی‌ها» بتوانند حسابی تاخت و تاز بفرمایند و به مردم ایران تفهیم کنند که در ایران تنها «چنج» مطلوب همانا «تشدید سرکوب» خواهد بود.

ما پیشتر با تکیه بر اصل اساسی «جدائی دین از سیاست»، «‌انتخابات» حکومت اسلامی را تحریم کرده‌ بودیم، چرا که در حکومت مدعی تقدس الهی هرگز «انتخابات» نمی‌تواند وجود داشته باشد. بنابراین ما از هیچیک از نامزدهای جنایتکار مسابقات مارگیری جمکران حمایت نخواهیم کرد. از نظر ما میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محسن رضائی می‌باید نخست به جرم جنایات‌شان محاکمه شوند. اینان نمی‌توانند پس از سی سال جنایت امروز با جنجال و هیاهو جایگاه رهبری مخالفان حکومت اسلامی را هم اشغال کنند. حال بپردازیم به بررسی منطقی شرایط!

یک عده از اهالی سرزمین گل و بلبل در «انتخابات» حکومت جمکران شرکت فرموده‌اند. اینان به دلیل شرکت در رأی‌گیری منطقاً هم به این حکومت «اطمینان» دارند، و هم حکومت اسلامی را در کل و مجموع تأئید می‌کنند، بنابراین اجزاء این حاکمیت از جمله وزارت کشور نیز شامل تأئید کذا خواهد شد. چرا که مجری «انتخاباتی» که اینان ما را به شرکت در آن فرا می‌خواندند، همین وزارتخانه است. امروز خبرگزاری‌ها گزارش می‌دهند که گروهی از مردم در اعتراض به نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور به خیابان‌ها ریخته، با نیروهای انتظامی درگیر شده‌اند. حال باید از تظاهرکنندگان «محترم» بپرسیم، از حکومتی که به گواهی قانون اساسی‌اش، حقوق شهروندی را اصولاً به رسمیت نمی‌شناسد، می‌خواهید «آراء» شما را به رسمیت بشناسد؟

در ثانی دلیل صدور بیانیه‌های مضحک موسوی و کروبی چیست؟ به تقلب در شمارش آراء اعتراض دارید؟ چرا از طریق قانونی ادعای خود را مطرح نمی‌کنید تا به تقاضای شما رسیدگی شود؟ مگر به زعم شما این «نظام مقدس» قانون و مقررات را رعایت نمی‌کند؟ اگر قانون رعایت می‌شود، مگر شما فراتر از قوانین قرار گرفته‌اید؟ به وزارت کشور اعتماد ندارید؟ بی‌جا کردید «نامزد انتخابات» شدید! مگر نمی‌دانستید، انتخابات را همین وزارت کشور برگزار می‌کند؟ چطور وقتی این وزارت کشور «متقلب» اعلام می‌کند، 85 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند درست می‌گوید! ولی زمانیکه اعلام می‌‌دارد بیش از 60 درصد آراء متعلق به احمدی نژاد است دروغ گفته؟ اگر وزیر کشورتان موسوی یا شیخ کروبی را با 80 درصد آراء برندة این نمایشات معرفی می‌کرد، حتماً هیچ تقلبی روی نداده بود؟! کدام ابلهی ادعا می‌کند مخالفان احمدی‌نژاد «طرفدار» جنایتکارانی چون کروبی و میرحسین‌موسوی به شمار می‌روند؟

روزی که اکبر بهرمانی و شرکاء در وقوقیه‌های جمعه خواهان مشارکت 80 درصدی مردم در مسابقات مارگیری شدند می‌پنداشتند با جارو جنجال پیرامون «تقلب» وزارت کشور می‌توانند اوباش‌الله تحکیم وحدت را به خیابان‌ها هی کرده یک «براندازی بهداشتی» و به ویژه «حق‌طلبانه» صورت دهند! البته اینان و دوستان‌شان در گروه بهزاد‌ نبوی سخت کور خوانده بودند! جز همان اوباش همیشگی کسی برای دفاع از محفل کودتای 22 بهمن به خیابان نخواهد آمد.

یک روز پیش‌از برگزاری انتخابات‌ چاه جمکران، «برنار هورکاد» ‌متخصص مسائل ایران و رئیس مرکز تحقیقات ملی پژوهش‌های علمی کشور فرانسه، ‌ «ث. ان. ار. اس» ضمن مصاحبه با «فیگارو» اعلام کرد، ممکن است نتیجة انتخابات روز جمعه آن نباشد که همه می‌پندارند، چون احمدی‌نژاد، علیرغم کاهش بهای نفت توانسته پیوند خود را با گروه‌های مردمی حفظ کرده و فرودستان را به صورت چشمگیر از پیامد بحران جهانی اقتصادی در امان نگهدارد.

این مصاحبه روز 11 ژوئن 2009، در ساعت 23 و هفده دقیقه به وقت پاریس در سایت فیگارو انتشار یافت. مسلماً بسیاری از هم‌میهنان گرامی در خواب بودند، در غیراینصورت می‌توانستند با نقطه ‌نظرهای «برنار هورکاد» که با تبلیغات «روزآنلاین» و دیگر سایت‌های مدافع «فاشیست ـ ‌مسلمان‌ها» همخوانی ندارد، آشنا شوند. برنار هورکاد می‌گوید، احمدی‌نژاد پیشرفت‌های علمی ایران‌ در زمینة هسته‌ای، فضائی و دفاعی را به ارزش گذارده، و مخالفان‌اش همواره به یاد خواهند داشت که در ایران احمدی نژاد نخستین ماهواره را در مدار قرار داد.

برنارهورکاد، ضمن انتقاد از سیاست خارجی احمدی‌نژاد می‌گوید این سیاست ایران را به انزوا کشاند. ولی آنچه در سخنان «هورکاد» اهمیت دارد، این است که ایشان انتخابات جمکران را «انتخابات واقعی» می‌شمارند! انتخاباتی که در منطقه «نادر» است و می‌تواند نتایج «غافلگیر کننده» داشته باشد. «هورکاد» سپس می‌افزاید:

«ممکن است کروبی نفر دوم پس از احمدی نژاد باشد. موج سبز موسوی با تأخیر آغاز شد و به همة کشور نرسید[...] موسوی مرد درستکاری است و شبکة خوبی در اختیار دارد و...»


البته در«شرافت» و درستکاری موسوی تردید نداریم. کشتار زندانیان شاهدی است بر شرافت ایشان که در مقام نخست وزیر حتی «شهامت» ندارد مسئولیت قتل عام زندانیان را بپذیرد. مگر «ادارة اماکن» تحت نظارت نخست وزیری نیست؟ میرحسین موسوی در سال 1367 نخست‌وزیر بوده، پس بجای تعریف و تمجید از همسر «روشنفکر» و متقلب‌اش، می‌باید پاسخگوی این جنایات باشد. موسوی برای برنار هورکاد، مرد شریفی است که شبکة خوبی هم در اختیار دارد. و ما هم مایل‌ایم بدانیم آن‌ها که امروز در اعتراض به نتایج انتخابات‌ چاه جمکران به خیابان ریخته‌اند، از اعضای همین «شبکة خوب» به شمار می‌روند یا خیر؟ چرا که از نظر ما احمدی‌نژاد با کروبی، موسوی و رضائی هیچ تفاوتی ندارد. اینان تصمیم گیرنده نیستند، مجری سیاست استعماراند.

در حکومت اسلامی دو قوة مقننه و قضائیه در «سکوت کامل» تحت نظارت برادران لاریجانی،‌ غلام‌بچگان جنتلمن‌های نزولخور قرار گرفته. در عوض جاهل‌های آن‌سوی آتلانتیک با جنجال و هیاهو هم ریاست قوة ‌مجریه را «تعیین» کردند، هم با تأمین یک «مشروعیت 85 درصدی» برای کل حکومت فروپاشیدة اسلامی جمکران در واقع 22 بهمن دیگری آفریدند! شیپورهای استعمار غرب که اعتراض موسوی و شیخ کروبی را منعکس می‌کنند،‌ هیچ تردیدی در مورد «مشارکت 85 درصد» از رأی دهندگان در این شبه‌انتخابات ندارند! چرا که این عدد جادوئی به حکومت مردة جمکران جان دوباره بخشید.

اگر الاغ «لازار» همچون حکومت اسلامی مرده بود، از دست مسیح هم کاری برنمی‌آمد. اگر نظر ما را بخواهید، رابرت گیتس هم مرد بسیار شریفی است، شبکة‌ بسیار خوبی هم در اختیار دارد که در پس پردة برگزاری انتخابات کودتا به راه می‌اندازد.





...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت