یکشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۸


میرکودتای موسوی!
...
علیرغم دمیدن شیپورهای استعمار در بوق «مشارکت 85 درصدی»، محفل کودتای 22 بهمن نفس‌های آخر را می‌کشد. اگر خواهان فروپاشی حکومت طالبان شیعی مسلک‌اید، به خیابان‌ها نیائید! به خیابان‌ها نیائید! چرا که پیوستن شما به صفوف آشوب‌طلبان فقط «طرفداری» از شرکای جنایتکار حکومت اسلامی، یعنی میرحسین موسوی و کروبی «تعبیر» خواهد شد.

جنبش لائیک ایران تحرکات آشوب‌طلبانة ‌میرحسین ‌موسوی و مهدی کروبی را شدیداً محکوم می‌کند. ما نیک می‌دانیم که این تحرکات مزورانه از سوی اربابان این حکومت در غرب حمایت می‌شود. ارتش جنایتکار ناتو برای تداوم حکومت منفور اسلامی و حفظ «ولایت فقیه» در پی سازمان دادن کودتا به رهبری میرحسین موسوی است. کودتائی که بر اساس دروغ شاخداری به نام «شرکت 85 درصد مردم» در این نمایشات مهوع و رأی دادن اکثریت‌شان به میرحسین موسوی پایه‌ریزی شده!

جوزف بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا امروز رسماً به نفع میرحسین موسوی و آشوب طلبان حکومت اسلامی وارد صحنه شد. همچنین شرکای ایالات ‌متحد در سازمان جنایتکار ناتو از حکومت قدرقدرت اسلامی خواستند با آشوب‌طلبان مهربان باشد! در این هیاهو ما هم می‌خواهیم بدانیم بر اساس کدام اسناد وشواهد حدود 40 میلیون نفر در نمایشات مهوع جمکران شرکت کرده‌اند، که امروز میرحسین ‌موسوی با جنجال و هیاهو خود را برگزیدة اکثریت آنان می‌داند؟ اوباش‌الله ساواک که با آتش زدن اتوبوس‌ها به نفع موسوی شعار می‌دهند تعدادشان انگشت‌شمار است و سردار رادان هم دست‌شان را باز گذاشته تا مانند میرحسین‌موسوی و شرکاء التزام‌ خویش را به ولایت فقیه و قانون اساسی توحش به اثبات برسانند. باشد که ارتش ناتو بتواند یک «براندازی مردمی» صورت داده، به غائلة‌ 22 بهمن 1357با کودتای 22 خرداد 88 جانی دوباره بخشد.

شیپورهای استعمار، از روزها پیش از 22 خردادماه به پروپاگاند برای زوج «موسوی ـ کروبی» مشغول شده بودند. اعلام این دروغ بزرگ که «85 درصد» از واجدین شرایط در انتخابات حکومت اسلامی شرکت کرده‌اند، رکن اساسی کودتای استعماری را تشکیل می‌دهد. تمام جنجال و هیاهوئی که دارودستة موسوی همگام با حزب انگلیسی توده به پا کردند، با تکیه بر همین دروغ بزرگ به راه افتاده. بی‌دلیل نبود که اکبر بهرمانی، حزب توده، نهضت‌ عاظادی، گروه بهزاد نبوی و خلاصه بگوئیم محفل کودتای 22 بهمن همه را به شرکت در «انتخابات» دعوت می‌کردند. می‌خواستند اربابان‌شان در غرب بتوانند بر طبل «مشارکت 85 درصدی» بکوبند، تا اینان با هی‌کردن اوباش به خیابان‌ها 85 درصد کذا را به نام حکومت اسلامی و گروه خود به ثبت برسانند!

به همین دلیل است که بوق‌های استعمار از جمله «بی‌بی‌سی»، ‌ «شرکت 85 درصد» از واجدین شرایط در این معرکة استعماری را به زیر سئوال نمی‌برند. در واقع همة‌ شیپورهای استعمار پیرامون شرکت 85 درصدی به «اجماع» رسیده، ‌ به معلق زدن برای ارباب مشغول‌اند. هدف اینان القاء این دروغ بزرگ است که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران از حکومت اسلامی و میرحسین موسوی جلاد طرفداری می‌کنند!

سایت رادیو فردا، مورخ 24 خردادماه سالجاری بخشی از سخنان میرحسین موسوی را منتشر کرده تا به ما بگوید موسوی قانون‌مدار نیز هست! حال آنکه صدور بیانیه‌های موسوی پس از اعلام نتایج «انتخابات» عملاً خلاف همین امر را ثابت ‌کرده. مسلماً اگر درکشور ایران «حاکمیت قانون» می‌توانست متصور باشد، میرحسین‌موسوی و مهدی کروبی پس از صدور بیانیه‌های ابلهانه‌‌شان به جرم دعوت به اغتشاش بازداشت شده بودند. می‌بینیم که چنین نیست. موسوی و کروبی بجای توسل به قانون و شکایت به ستاد نظارت بر انتخابات، همچنان به آشوب‌طلبی مشغول‌اند و هیچکس نیز مزاحمتی برای‌شان فراهم نمی‌آورد. دادستان حکومت اسلامی کور و کر و لال شده. بله وقتی سفارت‌خانة کذا از شما حمایت کند، مقام معظم رهبری هم که با یک جفت نعلین استکبار جهانی را به زانو درآورده‌اند، خفقان اختیار می‌کنند، ‌چرا که ایشان هم مانند میرحسین موسوی و سه جنایتکار دیگر سر درآخور استعمار دارند.

امروز میرحسین موسوی ضمن حمایت از قانون، و ابراز ارادت به «ولایت فقیه» خود را در جایگاه «رهبر جنبش مدنی» نیز قرار داده! نمی‌دانستیم اکثریت مردم ایران پس از سه دهه تحمل توحش حکومت ولایت فقیه، همچنان شیفته و فریفتة «خط امام» باقی مانده‌اند! حداقل اربابان میرحسین‌موسوی چنین می‌خواهند. چرا که «ولایت فقیه» و حکومت اسلامی اگر برای ما نکبت و فقر و دردبی‌درمان به ارمغان آورده، بهترین مدافع منافع تفنگ‌فروشان غرب بوده:

«اینجانب [...] به کرات از خطرات قانون گریزی سخن گفتم و تأکید کردم چنین شیوه‌ای ممکن است به استبداد و دیکتاتوری بیانجامد [...] هیچیک ازکسانی که به انقلاب اسلامی علاقه دارند چنین روندی را نخواهند پذیرفت [...] خون صدها هزار شهید ما را به مسئولیت پذیری در قبال آن فرا می‌خواند [...]‌ ما [...] به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن‌ پایبندیم اصل ولایت فقیه را یکی از ارکان این نظام می‌دانیم و حرکت سیاسی را در چارچوب‌های قانونی دنبال می‌کنیم[...]»


این بخشی است از سخنان میرحسین موسوی که در سایت «رادیوفردا» انتشار یافته و در واقع مطالبات اربابان موسوی در ایران را منعکس می‌کند: هیاهو بر سر «نتیجة انتخابات»، ایجاد آشوب‌های خیابانی، گسترش سرکوب و «تأکید» بر تداوم حکومت تحجر اسلامی جهت خاموش کردن فریاد مطالبات دمکراتیک مردم ایران. این جنجال با تکیه بر آمار دروغ «مشارکت 85 درصد مردم» به راه افتاده. حال می‌پردازیم به بررسی «منطقی» کودتای 22 خردادماه.

بحرانی که امروز در جامعة ایران به راه افتاده از چند لایة متفاوت تشکیل شده. پیش از آغاز مطلب باید چند نکته را توضیح دهیم. نخست اینکه گروه‌های شناخته شده‌ای از قبیل نهضت‌آزادی، حزب توده، مشارکت‌چی‌ها، اصلاح‌طلبان حکومتی و مجاهدین انقلاب از مردم کشور دعوت می‌کنند که در یک به اصطلاح «انتخابات» شرکت فعال داشته باشند و در این نمایشات به افرادی همچون میرحسین موسوی و یا کروبی رأی بدهند. پروپاگاند استعماری بر این اصل استوار شده بود که گویا این افراد «صالح»، «آزادیخواه» و «مدافع منافع ملی» هستند!

این نخستین گام در فراهم آوردن شرایط بحرانی امروز بود. در مرحلة بعد همین گروه‌ها با تکیه بر آمار رسمی وزارت کشور حکومت اسلامی مدعی می‌شوند که بیش از 85 درصد از واجدین شرایط در این نمایشات ضدمردمی شرکت کرده‌اند! در حالیکه حتی در دورة خیمه‌شب‌بازی‌های «دوم خرداد» هم استعمار به خود اجازه نداده بود تا این حد به شعور و ادراک ملت ایران اهانت روا دارد.

هدف استعمار از چنین تبلیغاتی این است که دو دروغ بزرگ را به عنوان «واقعیت» به مردم‌ ایران تحمیل کند. نخست اینکه «اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران مدافع حکومت اسلامی هستند» و بیش از60 درصد اکثریت کذا هم طرفدار میرحسین موسوی! روشن تر بگوئیم، اربابان حکومت اسلامی در دو سوی آتلانتیک قصد دارند محفل کودتای 22 بهمن را بجای «اوپوزیسیون» حکومت و در جایگاه رهبری جنبش مدنی ایران قرار دهند. به عبارت دیگر، گاوچران‌ها می‌خواهند نوکران‌شان در نهضت‌عاظادی، گروه اکبر بهرمانی، محفل محمد خاتمی، فالانژهای گروه بهزاد نبوی و تشکل‌های سرکوبگر تحکیم وحدت، انجمن‌های اسلامی و دیگر تشکل‌های ایران‌ستیز حکومت اسلامی را تحت زعامت میرحسین موسوی و با صورتک «مدافع حقوق و آزادی‌های مردم» همچنان در صحنه نگاه دارند. به همین دلیل بود که همة تشکل‌های کودتای 22 بهمن بر طبل «شرکت در انتخابات» می‌کوبیدند. اینان با تکیه بر آمار دروغ وزارت کشور و جنجال پیرامون «تقلب» در واقع خواهان مصادرة «جایگاه مخالفان» حکومت اسلامی‌ شده‌اند.

«تحریم انتخابات» برای کفتارهای سازمان سیا چنین فرصتی فراهم نمی‌آورد. اینان خواهان تداوم حکومت اسلامی با امثال کروبی و موسوی‌اند. چرا که استقرار برادران آب‌منگل در حکومت، بخش دیگری از «فاشیست ـ ‌مسلمان‌های» جمکران را در کنار نهضت عاظادی در جایگاه اوپوزیسیون تثبیت خواهد کرد. اوپوزیسیونی که برای سرکوب ما ملت همواره با «حکومت آب‌منگل‌» همگام بوده.

اگر ایالات متحد و شرکای‌اش در سازمان ناتو می‌پندارند با هی کردن اوباش به خیابان‌ها و ایجاد آشوب در ایران خواهند توانست فاشیست جنایتکاری به نام میرحسین موسوی را به عنوان «رهبر جنبش مدنی» به ما ملت حقنه کنند و «22 بهمن» دیگری بیافرینند سخت کورخوانده‌اند. برنامة «اوپوزیسیون‌سازی» دیگر کارآئی نخواهد داشت. رادیوفردا و دیگر بوق‌های سازمان ناتو با دمیدن در نعلین کروبی و فوت کردن در آستین پارة میرحسین موسوی نخواهند توانست 22 خرداد 1388 را به 22 بهمن 1357 تبدیل کنند. 22 بهمن گاه «وحدت کلمه» و «اجماع» بود، از فردای نمایشات 22 خرداد، پریشانی و آشفتگی حکومت ایران‌ستیز را شاهدیم. نگرانی «جوزف بایدن» و اتحادیة اروپا برای آشوب‌طلبان دلیل دارد!



...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت