شنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۸


موشک و خربزه!
...

بالاخره روسیه موفق شد آمریکا را رسماً به معرکة آب‌منگل‌ها جهت طرفداری از میرحسین موسوی وارد کند! این چرخش سیاسی دولت آمریکا به دلیل شکست برنامة‌ «خودبراندازی» حکومت اسلامی صورت گرفت. شکستی که با سخنرانی دیروز علی خامنه‌ای، بر «ولایت فقیه»‌ نقطة پایان خواهد گذارد.

«یک حس درونی به من می‌گوید ایران خواستار [...] دستیابی به سلاح هسته‌ای است[...] طرز برخورد با کشورهائی که دارای سلاح هسته‌ای هستند و کسانی که از این سلاح برخوردار نیستند کاملاً متفاوت است. [البرادعی] به عنوان مثال به کرة شمالی اشاره کرد که برای رفع مشکلات به میز مذاکره دعوت می‌شود و صدام حسین که در عراق اعدام شد [...] برای تهران سلاح هسته‌ای راهی برای جاه و مقام، قدرت و پرستیژ است[...]»
منبع: نووستی،‌ مورخ 27 خردادماه سالجاری

این بخشی است از سخنان احمقانة البرادعی که در مصاحبه با رسانه‌های غرب ایراد شده و در واقع تداومی است منطقی بر مقالة «نوول اوبسرواتور» که در وبلاگ «خط لولة مشارکت» به آن اشاره داشتیم. اعضای ناتو برای حفظ بحران، تهدید همزمان اسرائیل، اعراب و به ویژه روسیه خواهان تجهیز حکومت اسلامی به سلاح هسته‌ای‌اند. با اعلام مواضع نوین ایالات متحد به نظر می‌رسد این طرح رویائی «لولوسازی» با شکست روبرو شده باشد.

بله! خوشبختانه تزلزل حکومت اسلامی به اربابان‌اش در آمریکا هم سرایت کرد! در پی سخنرانی احمقانة خامنه‌ای، دولت ایالات متحد که پیشتر مدعی عدم دخالت در مسائل ایران بود امروز رسماً پرچم مبارزه با علی خامنه‌ای را برافراشته با شعار آزادی و حقوق‌بشر از «تظاهرات» حمایت کرد. این است نشانة تزلزل نزد ارباب اصلی حکومت اسلامی که طی سه‌ دهه نقش امام زمان «پشت‌صحنه» را ایفا می‌کرد، هم «غایب» بود هم مدافع پشت‌پردة گورکن‌ها.

اعلام حمایت رسمی دولت آمریکا از طرفداران موسوی در ایران دومین پوست خربزه‌ای است که پس از اعلام و تکذیب سفر «فراتینی» به ایران زیر پای «نظام مقدس» گذاشته شد! به یاد داریم که به محض اعلام خبر مسافرت «فراتینی»، وزیر امورخارجة ایتالیا به ایران شورای نگهبان گورکن‌ها با خیال آسوده از الطاف ارباب، صلاحیت 3 برادر آب‌منگل را برای احراز مقام ریاست «جمهوری» چاه جمکران تأئید کرد؛ سپس سفر فراتینی به ایران لغو شد! نتیجة حماقت شورای نگهبان در برابرمان است. افتضاحات جمکران: تقلب، افترا، تخریب،‌ تقابل کاذب میرحسین موسوی و احمدی‌نژاد و از همه مهم‌تر پایان کار علی خامنه‌ای، رهبر فرزانه و بسیار «ضدامپریاس» حکومت اسلامی که هیچکس برای‌اش دیگر تره خرد نخواهد کرد.

البته کسی به شکم‌اش صابون نزند، نه تنها «ولایت فقیه» دیگر در جامعة ایران محلی از اعراب نخواهد داشت که ترهات موسوی پیرامون «بازگذشت به گذشتة شیرین»‌ حکومت اسلامی نیز نمی‌تواند خریداری بیابد. روشن‌تر بگوئیم مطالبات مردم ایران را با مزخرفات موسوی نمی‌توان لگدمال کرد. امروز موسوی یک بیانیه صادر کرده تا برای‌مان از «آزادی‌های شیرین صدر انقلاب» بگوید و خواهان «بازگشت به گذشته» شود!

میرحسین موسوی در بیانیة خود به تقلب گسترده در «انتخابات» اشاره کرده می‌گوید، «ابطال انتخابات حق مسلم ماست.» ضمیر اول شخص جمع، در واقع به دارودستة موسوی ارجاع می‌کند، چرا که ما معتقدیم در «نظام مقدس» هرگز نمی‌توان «انتخابات» به مفهوم دمکراتیک برگزار کرد. در واقع اگر انتخابات باطل شود، مردم ایران که به دارودستة موسوی محدود نمی‌شوند، مطالبات خود را مطرح خواهند کرد. اینجاست که حکومت آب‌منگل‌ها به دلیل چرخش سیاسی اربابان در واشنگتن نخواهد توانست با عربدة «نه شرقی، نه غربی» و سرکوب و کشتار مردم به عصرطلائی خمینی بازگردد. این نکتة پیش‌پاافتاده را گویا دارودستة موسوی در نظر نمی‌گیرند! به عبارت دیگر دخالت آشکار دولت آمریکا در مسائل حکومت اسلامی، نه تنها تضعیف «فاشیست ـ ‌مسلمان‌ها» را در پی خواهد آورد که همزمان به تضعیف آمریکا در کل منطقه منجر خواهد شد. چرا که این دخالت مستقیم نشانة شکست طرح ایالات متحد برای تبدیل حکومت توحش جمکران به «رهبر منطقه» می‌باید تلقی شود.

دولت آمریکا در تمامیت خود، کاخ سفید، مجلس نمایندگان و ... به بهانة‌ حمایت از «آزادی» به میان معرکة آب‌منگل‌ها پرید. مجلس نمایندگان خواهان آزادی و رعایت حقوق بشر در ایران شد،‌ باراک اوباما از کسانی که به صورت مسالمت آمیز خواهان «عدالت» شده‌اند طرفداری کرد، و بالاخره سخنگوی کاخ سفید، در نشست مطبوعاتی خود اعلام داشت:

«دولت آمریکا تظاهرات اوپوزیسیون در ایران را نماد شجاعت می‌شمارد.»
منبع:‌ نووستی، مورخ 30 خردادماه سالجاری

این بخشی است از سخنان «رابرت گیبس»، سخنگوی کاخ سفید که تا پیش از سخنرانی مضحک خامنه‌ای ادعا می‌کرد، در «انتخابات» ایران دخالت نخواهد کرد! روز 28 خردادماه، ‌یعنی دو روز پیش، وزارت امورخارجة آمریکا رسماً اعلام کرده بود که «انتخابات ایران ربطی به آمریکا ندارد.» به عبارت دیگر حضرات تا 28 خردادماه از موفقیت کودتای 85 درصدی خود اطمینان کامل داشتند و می‌پنداشتند با موسوی و کروبی، دو جنایتکار فاسد می‌توانند مردم ناراضی را حول محور توحش و حماقت یعنی «خط امام» و «تحویل حکومت به امام زمان» بسیج کرده، یک براندازی نرم صورت دهند. اما پس از شش روز لات‌بازی گروه «موسوی ـ کروبی» و «الله اکبر» گفتن شبانة «فاشیست ـ ‌مسلمان‌ها» حضرات متوجه شدند، کاری از پیش نخواهند برد. در نتیجه مقام معظم را برای ایراد یک وقوقیة «ناب» راهی دانشگاه سابق تهران کردند تا ایشان برای تحریک افکار عمومی، ضمن تأکید بر «رعایت قانون» مخالفان حکومت توحش را «مزدور بیگانه» بخوانند. این سخنان گوساله‌پسند زمینة دخالت مستقیم آمریکا را برای حمایت از «فاشیست ـ ‌مسلمان‌ها» فراهم ‌آورد. پیشتر گفتیم که جنجال و بحران در ایران ریشه در تقابل منافع سازمان ناتو و روسیه دارد.

روز 26 خردادماه سالجاری، احمدی‌نژاد برای شرکت در نشست شانگهای وارد مسکو شد. و رسانه‌های تصویری غرب، لحظاتی طولانی دیمیتری مدودف، رئیس جمهور روسیه را نشان دادند که خندان و شادان در حال فشردن دست احمدی‌نژاد بود. هرگز پرزیدنت مدودف را چنین شاد و سرحال ندیده بودیم! بعد هم اعلام شد روسیه و چین کتباً پیروزی احمدی‌نژاد را تبریک گفته‌اند. همین کافی بود تا همة اراذل و اوباش صادراتی جمکران به فرنگ، که همه‌فن حریف و در همة امور صاحب‌نظر به شمار می‌روند، مهرورزی را برگزیدة روسیه بدانند و روسیه را هم مدافع دیکتاتوری. ولی دعوا همانطور که پیشتر هم گفتیم بر سر شبه‌انتخابات جمکران نیست، دعوا بین روسیه و اتحادیة اروپا و اعضای ناتو است که قصد تجهیز حکومت اسلامی به سلاح اتمی را دارد.

روز 27 خردادماه سالجاری، در اوج نفس‌کش‌طلبی‌های موسوی و کروبی، ‌ و یک روز پس از شرکت احمدی‌نژاد در «نشست شانگهای»، البرادعی «احساس کرد» ایران می‌خواهد سلاح هسته‌ای داشته باشد! پیشتر گفتیم که هدف ایالات متحد وجه‌المصالحه قرار دادن ملت ایران از طریق تجهیز حکومت‌اسلامی به سلاح اتمی است، جهت تهدید مستقیم روسیه. این است مهم‌ترین عامل جنگ زرگری بین دو جناح از طایفة «آب‌منگل» که با تکیه بر 85 درصد مشروعیت اهدائی بوق‌های ارباب، بهترین ابزار کسب قدرت را نارضایتی عمیق ایرانیان از حکومت توحش دانسته‌اند.

«آمریکا مدافع آزادی و حقوق بشر است»! چنین گفتند در مجلس نمایندگان ایالات متحد، پس از تصویب یک قطعنامه ‌در باب حمایت دولت یانکی‌ها از «مردم ایران.» بله گاوچران‌ها هم مانند روحانیت «در کنار مردم» قرار گرفتند. یادآور شویم که «مردم» مورد اشارة اینان، تل بی‌هویتی است که در تقابل با «ملت ایران» قرار گرفته. بهتر بگوئیم همان کسانی که برای حمایت از موسوی در خیابان‌های تهران سجاده پهن کرده بودند، و فیگارو آنان را «اوپوزیسیون» می‌نامد! اعلام مواضع «دولت» آمریکا از زبان مجلس نمایندگان و باراک اوباما به مزخرفات «فاشیست ـ ‌مسلمان‌های» جمکران و اراذل صادراتی‌شان به غرب شباهت فراوان دارد.

به گواهی تاریخ و به تأکید روشنفکران برجسته‌ای همچون هاوارد زین و نوآم چامسکی، حاکمیت آمریکا هرگز مدافع حقوق بشر نبوده. و از نظر ما اعلام مواضع نوین ایالات متحد در واقع از روی ناچاری صورت گرفته. یک روز پس از اینکه البرادعی «احساس» کرد حکومت اسلامی هوس سلاح هسته‌ای کرده، کرة شمالی تهدید کرد «هاوائی» را هدف حملات پیشگیرانة موشکی قرار خواهد داد. البته می‌دانیم که چنین تهدیداتی بدون حمایت ابرقدر‌ت‌ها صورت نمی‌پذیرد. باری در پاسخ به این تهدیدات، روز پنجشنبه، 18 ژوئن 2009، رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا‌ سراسیمه اعلام داشت تمهیدات لازم برای ممانعت از حملات موشکی اتخاذ شده، و پای هیلاری کلینتون روی پوست خربزه رفته آرنج محترم‌شان شکست و ... و اینچنین بود که علی‌خامنه‌ای را برای دفاع از «قانون» و حمایت صریح از افتضاحات به دانشگاه سابق تهران ارسال کردند. نتیجه هم در برابر ماست. امروز علیرغم ممنوعیت تظاهرات، گروهی در برابر دانشگاه تهران تجمع کردند و میرحسین موسوی ناچار شد وارد رویاروئی مستقیم با مقام رهبری شود. البته اینهمه با تکیه بر «مشارکت 85 درصدی» مردم، یا بهتر بگوئیم همان تکه استخوانی صورت می‌گیرد که پنتاگون برای حکومت اسلامی و اوباش صادراتی‌اش به غرب پرتاب کرده، تا هر دو بتوانند با تصاحب آن به پارس کردن مشغول شده خود را «در کنار مردم» ببینند.

28 سال پیش در چنین روزی نیروهای انتظامی جمکران و چاقوکش‌های گروه هادی غفاری، مدافع کنونی شیخ کروبی به تجمع مجاهدین خلق و طرفداران بنی‌صدر در تهران حمله بردند. حتی عابران نیز از وحشیگری پیروان خمینی کبیر در امان نماندند. نتیجة این رویاروئی به برکناری بنی‌صدر توسط خمینی انجامید. چنین گفت روح الله که «اگر همه بگویند آری، من می‌گویم نه و حق با من است.» روز 21 ژوئن سال 1981 میلادی مجلس «گوش به فرمان امام»‌ به «عدم کفایت» بنی‌صدر «رأی» داد!

پس زمانی که میرحسین موسوی در مورد آزادی‌های «صدرانقلاب» و بازگشت به گذشته بیانیه صادر می‌کند، نباید فراموش کرد کدام «آزادی‌ها» را مد نظر دارد!‌ و به یاد داشته باشیم که مطالبات ما ملت نمی‌تواند هیچ ارتباطی با ابطال شبه‌انتخابات جمکران داشته باشد. در این حکومت موسوی و احمدی نژاد، همچون کروبی و محسن رضائی جنایتکار و مزدور استعماراند. دست استعمار خود را در پس پردة «انقلاب اسلامی» پنهان کرده و تا زمانیکه این پردة‌ فریب فرو نیفتد، وابستگی این حکومت جنایتکار به سازمان ناتو آشکار نخواهد شد. اعلام مواضع‌ نوین آمریکا در حمایت از «تظاهرات»، در واقع نخستین مرحلة فروپاشی کاخ پوشالی حکومت فریب «نه شرقی،‌ نه غربی» است.

یک حس درونی به من می‌گوید آمریکا خواستار [...] دستیابی حکومت اسلامی به سلاح هسته‌ای است[...] برای تهران، سلاح هسته‌ای راهی برای جاه و مقام، قدرت و پرستیژ بود. افسوس که در راه رسیدن به جاه و مقام کذا پوست خربزه را ندیدند!




...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت