چهارشنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۸۸


رادیو همبونه!
...

«جدائی دین از سیاست» برای استقرار حاکمیت لائیک الزامی است. شعارهای «جدائی دین از دولت» و «جدائی دین از حکومت» تحریف مطالبات دمکراتیک ماست. شعارهای ما را تحریف نکنید!

چه نشسته‌اید که میرکودتای موسوی اعلام «عزای عمومی» کرد! چرا که هر مراسم سوگواری به تولید شهدای نوین می‌انجامد و هر چه دور جهنمی «شهید ـ سوگواری» گسترده‌تر ‌شود پایه‌های حکومت اسلامی مستحکم‌تر خواهد شد. فعلاً دارودستة موسوی با چند شهید که به برکت تظاهرات غیرقانونی روز دوشنبه به دست آورده خود را برای تأمین شهدای بیشتر آماده می‌کند.

زر نهادن در کف طرارها
گم شدن در پهنة‌ بازارها

اگر از استقرار یک نظام دمکراتیک در کشور ایران حمایت می‌کنید، اگر پایان حکومت سنگسار و قصاص را می‌طلبید، صفوف خود را از فالانژهای طرفدار میرحسین موسوی جدا سازید. به خیابان‌ها نیائید! برای مخالفت با یک جنایتکار دست آشتی به سوی جنایتکار دیگر دراز نکنید. مهم نیست در رأس قوة مجریة این حکومت دست نشانده چه کسی قرار گیرد. این حکومت ایران‌ستیز یک مجموعة مزدور بیگانه است که برای تجدید قوا نیازمند خشونت، جنجال و تحریک افکار عمومی است.

سازمان ناتو برای سرکوب ملت ایران «مرد قدرتمند» و «مردمی» استخدام می‌کند، چون چنین استنباط شده که گویا ملت ایران در انتظار یک «ناجی» است! حداقل پروفسور «یان ریشار» فرانسوی چنین می‌پندارند. «یان ریشار» در لوموند، مورخ 18 ژوئن 2009 می‌گوید، در تظاهرات طرفداران موسوی «همه» به حمایت از «خمینی» و «جمهوری» شعار می‌دادند. بله! می‌بینیم که غرب آرزوی بازگشت ایران به دوران وحشت خمینی را در سر می‌پروراند. و به همین دلیل فعلة فاشیسم که سی‌سال است شریک تقلب در شبه انتخابات جمکران بوده‌اند امروز پیرامون ابطال انتخابات به اجماع رسیده برای ارباب معلق می‌زنند. چرا که به دلیل «اثبات» دروغ بیشرمانة «مشارکت 85 درصدی»، با ابطال انتخابات حکومت جمکران می‌توان یک روح الله خمینی نوین با آراء بیش از 85 درصد در جایگاه رئیس‌جمهور چاه جمکران نشاند. این همان معجونی است که جان تازه در پیکر بی‌جان حکومت استعماری جمکران خواهد ‌دمید.

و مطمئن باشیم که پس از برگزاری «شبه‌انتخابات» نوین، رئیس‌جمهور «منتخب» و «مردمی» با تکیه بر «امواج مردم همیشه در صحنه» سرکوب را افزایش می‌دهد تا منافع اعضای سازمان ناتو در منطقه بخوبی تأمین‌ شود. موسوی پیشتر وفاداری خود را به سازمان ناتو ثابت کرده و امروز به دلیل تبدیل دانشگاه‌ها به طویلة «تحکیم وحدت» هیچ مقاومتی در برابرش وجود نخواهد داشت. حداقل چنین می‌پندارد محفل فاشیسم بین‌الملل!

دنیائی که هروخت خداش
تو کوچه‌هاش پا می‌ذاره
یه دسه خاله خانباجی از عقب‌سرش
یه دسه قداره‌کش از جلوش میاد

رکن اساسی کودتای استعماری همچنانکه پیشتر گفتیم اختراع حیرت‌انگیز «مشارکت 85 درصدی مردم ایران» در شبه‌انتخابات جمکران است. اگر پروپاگاند استعماری را یک مرحلة منطقی به پیش رانیم خواهیم دید چرا هیچیک از رسانه‌های غرب «مشارکت 85 درصدی» مذکور را به زیر سئوال نمی‌برند. در جنجال و هیاهوئی که بر پا شده آنچه اهمیت دارد همین عدد جادوئی است. چرا که در صورت ابطال شبه‌انتخابات، این «مشارکت 85 درصدی» رئیس دولت آیندة ‌جمکران را به «مرد قدرتمند» و بسیار «مردمی» تبدیل خواهد کرد تا تضعیف جایگاه رهبری و حکومت اسلامی از این طریق جبران شود.

همچنانکه گفتیم گروه میرحسین موسوی برای تداوم نظام توحش به گسترش آشوب،‌ مرگ و خشونت نیاز دارد و برای تحقق چنین شرایطی از حمایت کامل لباس‌شخصی‌ها و نیروهای به اصطلاح انتظامی حکومت اسلامی برخوردار است. نیروهائی که فرمانبردار بیگانگان‌اند. برنامة‌ گروه موسوی همان برنامة خمینی است: ایجاد آشوب‌های خیابانی برای «تأمین شهید»، برپائی مراسم سینه‌زنی و برگزاری مراسم سوگواری جهت به دست آوردن شهدای نوین، تا ابطال انتخابات! پس از ابطال انتخابات آنچه بر جا خواهد ماند، مشروعیت حکومت اسلامی است که به ادعای «بی‌بی‌سی» و دیگر بوق‌های استعمار اینک به تأئید بیش از 40 میلیون ایرانی عاقل و بالغ نیز رسیده. سپس وزارت کشور یک «انتخابات» دیگر به راه می‌اندازد و اینبار میرحسین‌ موسوی را از صندوق مارگیری بیرون خواهد کشید. و اینگونه است که دولت‌های استعماری غرب به آرزوی خود می‌رسند: حضور یک «مرد قدرتمند» در رأس قوة مجریة حکومت پوشالی اسلامی. حکومتی که بر اساس پروپاگاند استعمار از مشروعیت «مردمی» گسترده هم برخوردار است و می‌تواند با تکیه بر چنین مشروعیتی، روزهای شیرین دوران خمینی را برای اربابان‌اش در غرب از نو زنده کرده، ضمن قلع و قمع آزادی‌خواهان ایران، منافع سازمان ناتو را از هر جهت تأمین نماید.

وزارت اطلاعات و سازمان‌ امنیت حکومت جمکران برای ایجاد آشوب و گسترش سرکوب با دارودستة میرحسین موسوی در هم‌سوئی کامل قرار دارند. موسوی برخلاف قانون تظاهرات به راه می‌اندازد هیچ‌کس مزاحم او نمی‌شود، ‌ به عکس برای تشویق قانون‌شکنی و تحریک افکار عمومی نیروهای امنیتی جمکران چند نفر را به قتل می‌رسانند تا گروه موسوی بتواند به پیروی از «خط امام»‌ دجال‌اش نمایش مهوع «شهیدپروری» و «سوگواری» و روضه و زوزه و سینه‌زنی در مساجد به راه بیاندازد. چرا؟ چون در اینصورت مطالبات واقعی و ملموس مردم را می‌توان با جاروجنجال و هیاهوی عزاداران حسینی خاموش کرد. این است دلیل واقعی جنگ زرگری دو جناح طایفة ‌آب‌منگل:‌ اشغال فضای اجتماعی با روضه و زوزه و عربدة عزادران حسینی. به این ترتیب مسائل واقعی جامعه از جمله مطالبات صنفی به پشت صحنه رانده خواهد شد و گریه و زاری بر جامعة ایران حاکم می‌شود،‌ و اینبار با تأئید «85 درصد از مردم!»

دنیای آش‌رشته و وراجی و شلختگی
درد قولنج و درد پرخوردن و درد اختگی
دنیای بشکن زدن و لوس‌بازی
عروس دوماد بازی و ناموس‌بازی
دنیای هی خیابونا رو الکی گز کردن
از عربی خوندن یه لچک به سر حظ کردن
[...]

آنقدر شور بود که مرده‌شور هم گریست! حمایت اربابان حکومت اسلامی از آراء فرضی میرحسین موسوی آنچنان افتضاحی به پا کرده که زهره رهنورد هم ناچار شد از «دشمنان» تبری جوید! می‌دانیم که فعلة فاشیسم یا دشمن دارد یا هم‌گله‌ای. امروز همسر «روشنفکر» موسوی اظهار داشت «ما به حمایت دشمنان نیازی نداریم!» البته ایشان زیرلب شکر «بی‌بی‌سی» بجای آورده، تلویحاً فرمودند، فعلاً با همین 8 جسد و اعلام عزای عمومی توسط «آقا» کارمان را راه می‌اندازیم.

پیش از ادامة مطلب توضیحی در بارة استدلالات فلسفی شیخ مسعود بهنود ارائه کنیم. در وبلاگ «سکته و سیاست» گفتیم که شیخ مسعود ادعا کردند، «محدودیت اینترنت به ضرر اصلاح طلبان خواهد بود، چون این گروه در شبکة مجازی فعال‌تر است!» بله چنین گفت شیخ‌مسعود، ولی بی‌ربط گفت، چرا؟ چون «فاشیست ـ ‌مسلمان‌ها»، که «بی‌بی‌سی» به آنان لقب اصلاح‌طلب داده، از حمایت رسانه‌های غرب برخوردارند. اینان تمام شایعات‌ گروه خاتمی را به عنوان «خبر موثق» به خورد ما ملت می‌دهند. و فقط جهت تقویت همین شایعات است که حکومت جمکران فعالیت خبرنگاران خارجی را ممنوع اعلام کرده. چون خبرنگاران حرفه‌ای که برای شبکه‌های معتبری چون رویتزر، آسوشیتدپرس و ... کار می‌کنند در مورد خبرهائی که مخابره می‌کنند «مسئولیت» دارند. اینان نمی‌توانند یک درگیری را شبیه‌سازی کرده و فیلم آنرا به عنوان «فیلم مستند» انتشار دهند. ولی فعلة فاشیسم امثال ابطحی و شرکاء به مصداق «لاف در غربت و گ... در بازار مسگرها» هر چه بگویند، گفته‌اند! «بی‌بی‌سی» و دیگر بوق‌ها هم برای «نقل قول» ترهات اینان مسئولیتی ندارند و پاسخگوی شایعه‌پراکنی دارودستة موسوی نیستند. می‌بینیم که سیاست جناح‌های مختلف در حکومت اسلامی طبق معمول در هم‌سوئی کامل با سیاست استعمار قرار گرفته؛ انسداد راه ارسال خبرهای موثق، جهت تشویق شایعه پراکنی.

دنیائی که هر جا میری
صدای رادیوش میاد

پس بازگردیم به «دشمنان» زهره رهنورد در غرب و ببینیم پروفسور «یان ریشار» در لوموند چه می‌‌فرمایند. «یان ریشار» با اشاره به افشاگری‌های احمدی نژاد در مورد اکبر‌بهرمانی ادعا می‌کند، خامنه‌ای بر سر دو راهی قرارگرفته، چون اگر از هاشمی رفسنجانی حمایت کند، در تقابل با سپاه پاسداران و احمدی نژاد قرار می‌گیرد، اگر چنین نکند، مشروعیت خود و ساختار حکومت را به زیر سئوال می‌برد! به عبارت دیگر یان ریشار چنین القا می‌کند که سپاه پاسداران و احمدی‌نژاد در سنگر واحدی قرارگرفته‌اند و با اکبر بهرمانی نیز در تقابل‌اند! البته ما می‌دانیم سپاه پاسداران در همان سنگری قرار دارد که مجموعة حکومت اسلامی، ولی فرض می‌کنیم «یان ریشار» قصد ایجاد دو قطب کاذب نداشته باشد. که حتماً هم ندارد! یا بهتر بگوئیم حتماً دارد. یان ریشار، طرفداران میرحسین موسوی را به عنوان پیروان خمینی، «مخالف نظام» معرفی کرده، می‌گوید:

«آنها در تجمع روز دوشنبه به ستایش از جمهوری خود پرداخته، خود را طرفدار خمینی خواندند. هیچکس [آن‌ها را] برای سکوت‌شان در مورد سرکوب‌های سیاسی و ایدئولوژیک دوران جنگ سرزنش نکرد [...] امروز فضای تهی سیاسی موسوی را به مدافع آزادی‌ها تبدیل کرده. تضمینی نیست که حمایت مستقیم یا غیرمستقیم خارجی برای او کارت برنده باشد.»


البته ما نمی‌خواهیم بیانات «یان ریشار» را قطع کنیم، ولی هنوز به این درجه از بلاهت نرسیده‌ایم که بپذیریم اعضای ناتو در مهم‌ترین کشور منطقه، آنهم در همسایگی روسیه هیچ دخالتی نمی‌کنند! تردیدی نداریم که ایالات متحد، به عنوان فرماندة ارتش ناتو، خواهان پیاده کردن طرح فاشیستی رابرت مک‌فال، «گذار به دمکراسی در ایران» است و جهت اجرای این پروژه ایجاد یک «شکاف عمیق» در حاکمیت ایران الزامی است. این شرایطی است که حکومت اسلامی به دستور اربابان فراهم آورده تا «خودبراندازی» کند. پروفسور ریشار از شکاف کذا سخن گفته ولی از فواید آن هیچ نمی‌گوید:

«پیروزی مختصر و مفید احمدی‌نژاد می‌توانست به برقراری روابط بین ایران و آمریکا کمک کند، ولی امروز در حکومت اسلامی شکاف ایجاد شده. و خلاصه سی‌سال تجربه نشان داد که اسلام سیاسی قادر به پاسخگوئی به مدرنیتة سیاسی نیست. ایرانیان [...] در انتظار یک ناجی‌اند[...] زمان تغییرات وسیع فرا رسیده.»


بله بازهم رسیدیم به اصل مطلب. اصل مطلب این است که ما ملت باید همواره در انتظار ظهور یک «ناجی» باشیم! و این ناجی مسلماً همان جلادی خواهد بود که در «انتخابات» آینده از صندوق‌های مارگیری «استخراج» می‌شود. حال با دلائل واقعی جنجال «بی‌بی‌سی» پیرامون مشارکت 85 درصدی، اعلام نتایج شگفت‌آور انتخابات‌ کذا، کوفتن بر طبل «تقلب» و به ویژه با اصل و اساس اعتراض زود هنگام میرحسین موسوی به «تقلب» در انتخابات، آنهم پیش از اعلام نتایج آشنا می‌شویم. حال می‌بینیم که زهره رهنورد نیز به چه دلیل از حمایت «دشمنان» بی‌نیاز است. در بنگاه خبرپراکنی «بی‌بی‌سی» دوستان واقعی میرحسین موسوی و شرکاء نشسته‌اند. دوستانی که سی‌سال پیش هم «از توی این همبونة‌ کرم و کثافت و مرض» با مهارت تمام یک «ناجی» برای ملت ایران بیرون کشیدند.

[...]
صدای رادیوش میاد



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت