یکشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۸۸


پتروپارسیدن!
...
در راستای تداوم «سیاست انسداد» و تأمین شرایط مناسب جهت ممانعت از استقرار صلح در منطقه، و به ویژه در راه گسترش دامنة جنگ به ایران،‌ گورکن‌ها رویای بازگشت به دوران توحش خمینی و انزوای سیاسی ایران را در ذهن علیل خود می‌پرورانند. پیشتر این سیاست از طریق اشغال فرمایشی سفارت آمریکا در تهران اعمال شد؛ اینک قرار است سفارت انگلستان جایگزین سفارت آمریکا شود. در همین راستا، سردبیر «آفتاب یزد» ضمن فضولی به امور چین و روسیه، به سینه زنی برای «غرور» و«حیثیت»‌ ایرانی مشغول شده به وزیر امورخارجه دستور «برخورد با انگلستان» ‌صدوریده.

بله، از آنجا که ایالات متحد در ایران سفارتخانه ندارد، برای حفظ منافع اسرائیل و تداوم سرکوب فلسطینی‌ها،‌ ریزه‌خواران خود را در جمکران به اشغال «سفارت انگلستان»‌ تشویق می‌کند. می‌دانیم که طبق مقرارت بین‌المللی تهاجم به سفارت هر کشور، تهاجم به خاک آن‌کشور تلقی خواهد شد. همچنین می‌دانیم طبق مقررات سازمان ناتو، در صورت تهاجم به یک کشور عضو همة اعضاء موظف به دفاع از آن کشور هستند. و از همه مهم‌تر به یاد ‌داریم که هدف سازمان ناتو تجزیة ایران و حضور نظامی در سواحل خزر است. با در نظر گرفتن این مسائل می‌توان به پیام واقعی سرمقالة روزنامة «آفتاب یزد»، مورخ هفتم شهریورماه 1388 پی برد. این رسانه ضمن دخالت آشکار در امور داخلی چین و روسیه، «نبرد با انگلستان» را نیز توصیه می‌کند. روشن‌تر بگوئیم، آنگلوساکسون‌ها باز هم در شیپور شعار پر برکت «نه شرقی، نه غربی» می‌دمند.

البته از آنجا که این روزها اتحادجماهیر شوروی وجود ندارد، سردبیر آفتاب یزد وکیل مدافع مسلمانان در خاک روسیه شده. از سوی دیگر،‌ به دلیل 1500 میلیارد دلار بدهی دولت آمریکا به چین، دفاع از حقوق مسلمین در اینکشور نیز «وظیفة شرعی» سردبیر رسانة‌مذکور شده. و شاهدیم که وزارت ارشاد گوسفندان و به ویژه ساواک جمکران هیچ مزاحمتی برای این قماش «آزادی بیان» فراهم نمی‌آورند. در حکومت جمکران، «آزادی بیان» افراد وگروه‌های ریزه‌خوار استعمار هرگز تهدید نمی‌شود، چرا که «بیان» اینان در خدمت قانون‌شکنی و ایجاد هرج‌ومرج قرار دارد و هرج‌ومرج همواره منافع غرب را تأمین می‌کند.

انعکاس بلبل‌زبانی‌های آیات عظام در رادیوهمبونه‌ها، به ویژه در بی‌بی‌سی و رادیو فردا دلیل موجه دارد. پس جای تعجب نیست که سردبیر روزنامة آفتاب یزد نیز به خود اجازه دهد، جهت تأمین منافع استعمار به تحریک افکار عمومی پرداخته از نفرت مردم ایران نسبت به انگلستان به نفع انگلستان بهره‌برداری کند. همچنانکه شعارهای «مرگ بر آمریکا» و اشغال سفارت این کشور در واقع منافع آمریکا را تأمین می‌کرد، نه منافع ملت ایران را. دخالت در امور کشورهای دیگر آنهم در امور ابرقدرت‌ها مسلماً به نفع مردم ایران نخواهد بود. به ویژه زمانیکه این کشورها در همسایگی ما هم قرار گرفته باشند. ولی آنچه در این میان مضحک می‌نماید سخنان سردبیر روزنامة کذا و توصیة ایشان به دولت، جهت هارت‌وپورت برای انگلستان، چین و روسیه است! مثل اینکه طرف فراموش کرده امارات متحد هفته‌ای یکبار ادعای مالکیت بر سه جزیرة کذا را دارد:‌ ‌ ‌

«در سال‌های اخیر هیچگونه تحرکی از سوی متولیان سیاست خارجی ایران نسبت به زورگوئی‌ها و وحشی‌گری‌های روسیه و چین در برابر مسلمانان آن ‌کشورها مشاهده نشده است [...] البته شاید بتوان آن‌ سکوت را [...] توجیه کرد [...] اما آنگاه که پای حیثیت و غرور ایرانی به میان می‌آید سکوت وزارت خارجه و حتی تأکید بر حفظ سطح روابط دیپلماتیک با انگلیس چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟»


این ترهات از قلم کسی تراوش می‌کند که به دلیل کوری ناشی از مزدوری قادر نیست ببیند که در رأس دو قوة قضائیه و مقننة حکومت مفلوک اسلامی جیره‌خواران انگلستان نشسته‌اند. ایشان به دلیل حماقت، حتماً دیگران هم را ابله می‌پندارند. این توله آخوند فرهیخته که از پیروان خط شهادت در مکتب بنیامین نتانیاهو و روپرت مرداک است، گویا نمی‌داند ارز حاصل از چپاول نفت در کدام بانک‌ها ذخیره شده! یا شاید نمی‌داند که ما می‌دانیم لاف‌زدن در میدان شعارهای پوچ «غرور» و «حیثیت» و ... آنهم توسط روسپی‌های سیاسی ـ با دستار و بی‌دستار ـ فقط و فقط برای زدن جیب ملت ایران است.

در چارچوب همین سیاست است که پاسدار شریعتمداری با توسل به مقالات «روز آن‌لاین» سخت به تبلیغ برای میرحسین موسوی مشغول شده، و از زبان آخوند کدیور، او را طرفدار دمکراسی می‌خواند! یادآور شویم آخوند کدیور همان نابغه‌ای است که با «خلخال زن یهودی» و نهج‌البلاغه قصد استقرار دمکراسی در ایران را داشت. در این گیرودار رادیوفردا هم «اسلام خوب» را به ما می‌فروشد. «اسلام خوب» همان است که آخوند منتظری به ما معرفی کرده: ولایت فقیه به اضافة‌ واژه‌های پوچ قرآنی: عدالت، انصاف، و ... و در این پروپاگاند خشونت که مدافعان جنگ و بحران در منطقه به راه انداخته‌اند، همانطور که دیدیم نقش «آفتاب یزد» چشمگیر است.

این محصول دوران نکبت‌بار «اصلاحات» محمد خاتمی‌،‌ همزمان با تبلیغات بر علیه هند، به فضولی در امور داخلی چین و روسیه پرداخته می‌گوید، چرا دولت ایران از حقوق مسلمانان در چین و در چچنی حمایت نمی‌کند! ما هم می‌پرسیم مگر چین و روسیه برای امنیت داخلی خود باید از نوکران اسرائیل و آمریکا در جمکران اجازه بگیرند؟! اگر به فکر ملت ایران نیستید، حداقل به فکر خودتان باشید که با این گنده‌گوئی‌ها وضوی‌تان باطل می‌شود. سرکار گویا به توهم خود بزرگ‌بینی دچار شده‌اید که می‌نویسید، اگر وزیر امورخارجة جوان انگلستان واقعاً از برنامه‌ریزی برای تغییر حکومت در ایران سخن گفته باید موضوع به «مردم» گفته شود و با این کشور هم مانند سران جبهة مخالف برخورد شود! مگر وزیر امورخارجة انگلستان برای اظهار نظر پیرامون نوکران استعمار در منطقه از سرکار مجوز می‌گیرد؟ مثل اینکه فراموش کرده‌اید رهبرکبیرتان سر در کدام آخور داشت!

«موضوع به مردم گفته شود»، و «با این کشور برخورد شود»! در زمرة همان غلط‌های زیادتر از دهان امام روشن‌ضمیر است که به سرمقالة سردبیر آفتاب‌یزد بازگشته! می‌بینیم که آنچه در صحنة سیاست می‌گذرد، در واقع بازگشت به دوران «امام روشن‌ضمیر» است، با این تفاوت که اینبار مسجد دیگر واقعاً جای گوزیدن نیست. جنگ زرگری آب‌منگل‌ها در ایران ویراست نوین «اصلاح‌طلبی» اهدائی بیل‌کلینتون و تونی بلر است. با این تفاوت که حزب کارگر انگلستان و حزب دمکرات آمریکا به دلیل عدم موفقیت در عراق و افغانستان به شدت تضعیف شده‌اند و جیره خواران‌شان فقط خوابیده پارس می‌کنند.

اما پیش از ادامة مطلب در پاسخ یکی از خوانندگان توضیح دهیم، سایت «اخبار روز» مقالة داش‌صفار موطلائی را حذف کرده، چرا که تقیه یا بهتر بگوئیم پفیوزی شیوة «مبارزات» نعلین‌ها و داس‌الله است. در هر حال این مقاله در سایت آش‌فروش‌های جمکران موجود است و سرباز کوچک هم در وبلاگ خود به آن لینک داده. موطلائی جمکران به مسائل فراوانی پرداخته، ولی ما فقط به قطره‌ای از دریای علم و دانش و فهم و شعور ایشان اشاره کرده بودیم. پرتو نوری‌علا یک دریا مزخرف و چرند به هم بافته‌ تا نانی برای محمد خاتمی به تنور بچسباند و جیره مواجب‌شان را در «بنیاد باران» محفوظ نگاه دارد. از آنجمله ‌است:

«در زمان پهلوی‌ها [...] امکانات [...] برای زنان فراهم شد و حتی حق رأی نیز به آنان اعطاء گردید. (البته نمی‌دانم به چه منظور! زیرا به حکومت سلطنتی که کسی رأی نمی‌دهد. حتما برای انتخاب نماینده در مجلس بود [...]»


بله در برابر این درافشانی‌هاست که بنیاد باران به داش‌صفارهای مؤنث جایزه می‌دهد. یادآور شویم ایشان پیش از تصفیة خونین دانشگاه‌ها در حکومت جمکران تدریس می‌کرده‌اند. بگذریم!

باری! هم‌میهنان گرامی! بوق‌های روپرت مرداک، شما را به شرکت در مراسم نماز به امامت حاج‌اکبر بهرمانی دعوت می‌کنند. این فرصت طلائی را از دست ندهید! چرا که در قاموس فاشیست‌های محفل برلین، شاخة اسرائیل‌پرست حزب دمکرات آمریکا، دمکراسی در ایران یعنی برپائی نماز جماعت به امامت حاج اکبر، عربده جوئی در خیابان به حمایت از میرحسین موسوی، الله‌اکبریدن روی پشت‌بام، تجمع برای سوگواری و ... و به ویژه هارت‌وپورت برای حفظ «غرور» و «حیثیت» جهت حفظ منافع سازمان ناتو. سازمانی که برای حفظ «غرور» و «حیثیت» ما حتی در اتریش هم کاروان به راه می‌اندازد!

از کنسرسیوم «پتروپارس» برای به راه انداختن کاروان خردجال در اطریش با پرچم سه‌رنگ «نفت و گاز و تاراج» بی‌نهایت سپاسگزاریم! این کاروان در واقع برای حمایت از بهزاد نبوی،‌ دلال پتروپارس در ایران به راه افتاده بود. پتروپارس، کنسرسیوم شرکت «او. ام. وی» اطریش و «ئن. آی. او. سی» ایران است. در این کنسرسیوم ایران به هیچ عنوان حق تصمیم گیری ندارد، چرا که فقط 33 درصد سهام پتروپارس متعلق به ایران و 67 درصد آن متعلق به اطریش است. دلال و کارچاق‌کن «پتروپارس» در ایران، شخص بهزاد نبوی است که هم به زبان آذری مسلط است، هم بخش مهمی از قوم وقبیله‌اش را با ارز چپاول شدة نفت در اطریش و ینگه‌دنیا اسکان داده. قرار است ترکیه هم به این کنسرسیوم چپاول نفت و گاز بپیوندد. هر گاه یک کاروان خردجال در آنکارا به حمایت از مخالفان فرضی احمدی‌نژاد به راه افتاد، بدانید و آگاه باشید که اتریش به فرمان گاوچران‌ها یک تکه استخوان برای ترکیه پرتاب کرده.

بله همچنانکه گفتیم چارچوب «دعوای سیاسی» همواره «اقتصادی» است، چرا که خارج از امکانات واقعی و مادی نمی‌توان اعمال سیاست کرد. زلزلة سیاسی به دلیل انتخابات اخیر در ژاپن نیز ریشه در تغییرات گستردة اقتصادی‌ای دارد که محور «واشنگتن ـ توکیو» را به لرزه درآورده. تحولات سیاسی در ژاپن پس از نیم قرن محقق شده. این تغییر در واقع نشاندهندة تزلزل سلطة آمریکا بر ژاپن است. در چارچوب شرایط نوین ژاپن ناچار خواهد بود برای حفظ تعادل به چین و روسیه نزدیک شود. حال آنکه شاخة‌ نفتی حاکمیت در ایالات متحد می‌کوشد با تکیه بر مسائل تبت، از طریق ژاپن و تایوان دولت چین را تحت فشار بگذارد. سفر دالائی‌لاما به تایوان در راستای همین سیاست صورت پذیرفته. مسلماً حکومت اسلامی از پیامدهای چنین تغییرات گستردة «کلان استراتژیک» در آسیا و در اقیانوس آرام در امان نخواهد ماند. بهتر است بگوئیم توقیف کشتی استرالیائی حامل تجهیزات نظامی برای حکومت قدرقدرت جمکران، آنهم توسط ابرقدرت امارات در واقع پیش‌درآمد همین تحولات به شمار می‌رود.


...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت