چهارشنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۸۸

تهمت کهن!
...

بس که ما در ریگ روغن ریختیم
بس گهر کز حلق خوک آویختیم
بس که ما این خوان فرو آراستیم
بس کزین خوان گرسنه برخاستیم

محور اصلی «پروپاگاند تخریب» در کشورمان ایجاد «اجماع» پیرامون یک «تهمت کهن» است. تهمتی که استعمار بریتانیا با توسل به دستاربندان و اوباش با هدف تخریب آزادیخواهان از دوران جنبش مشروطه در ایران رواج داده. هدف این «تهمت کهن»، القاء همزمان دو دروغ بزرگ است. نخست‌ اینکه حاکمیت بریتانیا مدافع آزادی‌ در ایران است، دیگر آنکه آزادی‌خواهان ایران جیره‌خوار انگلستان‌اند! به این ترتیب هر که، همچون تقی‌زادة‌ مزدور سر در آخور کارخانة رجاله‌پروری داشته باشد «آزادیخواه» به شمار می‌رود! همچنانکه امروز حسینعلی منتظری و دیگر «آیات عظام» دست در دست بازیگران نمایش مهوع «اعتراف» مدافع «آزادی» برشمرده می‌شوند. این همان پیامی است‌ که رسانه‌های حکومت اسلامی، ‌ هم‌صدا با رسانه‌های غرب از زبان «زندانیان تزئینی» حکومت‌ و فرماندهان سپاه پاسداران‌ توحش به گوش مردم ایران می‌رسانند. اینان در کمال بیشرمی و حماقت قصد باوراندن این دروغ بزرگ را دارند که اصلاح‌طلبان و مشارکت‌چی‌های «پیرو خط امام» دستگیر و زندانی شده‌اند،‌ چرا که طرفدار دمکراسی بودند!

متخصصین محترم هدایت افکار عمومی در لندن و واشنگتن! اینبار هم مثل همیشه، نیک ورد آورده‌اید، لیک سوراخ دعا گم کرده‌اید! اینان می‌خواهند بوزینه را بجای سیمرغ به ما ملت بفروشند! همانطور که سی‌سال پیش «بی‌بی‌سی» و دیگر رادیوهمبونه‌ها جهت «رهبرسازی» و «سربازگیری»،‌ با معرفی آدمخواری به نام خمینی در مقام «آزادیخواه» موفق به «عقیده سازی» در کشور شدند. ولی ما به بوق‌های تفنگ‌فروشان غرب اطمینان می‌دهیم که اینبار در برنامة «رهبرسازی» موفق نخواهند شد.

اگر خیمه شب‌بازی «اعتراف‌گیری» هزار سال دیگر هم ادامه یابد، اگر فرماندهان مفلوک سپاه «پاسداران‌توحش» هزار سال دیگر سخنرانی‌های ابلهانة خود را ادامه دهند، دیگر نمی‌توانید با مزخرفات‌شان برای جنبش مدنی ایران «رهبرسازی» کنید و جنایتکاران «پیروخط امام»، همچون میرحسین موسوی،‌ ابراهیم یزدی یا شیخ کروبی را به عنوان مدافعان دمکراسی به ما ملت حقنه کنید. «اعترافات» امثال بهزاد نبوی، تاج‌زاده، ابطحی و شرکاء با مزخرفات خامنه‌ای و تبلیغات کیهان و فارس‌نیوز در هم‌سوئی کامل قرار گرفته. اگر شما قادر به تشخیص این امر نیستید به دلیل حماقت و بلاهت‌تان است.

با توجه به دامنة وسیع بلاهت‌تان بهتر است شتاب کنید که وقت تنگ است! بله، شتاب کنید! فقط تا اواخر ماه سپتامبر فرصت دارید که یک کودتای مخملین سازمان دهید، شاید آمریکا برای مذاکرات هسته‌ای بتواند با خانه‌شاگردهای فکل کراواتی «رمزی کلارک» سر یک میز بنشیند، تا چند قطره از پرستیژ رسانه‌ای آنگلوساکسون‌ها محفوظ بماند. از آنجا که دمکراسی مطلوب شما برای ایرانیان به برگزاری مراسم نماز، روضه و زوزه و سوگواری و به ویژه میتینگ سیاسی در «گورستان» محدود می‌شود، تمام تلاش خود را بر نماز «جشن شکم‌چرانی» مسلمین متمرکز کنید که قرار است به امامت حاج‌اکبر بهرمانی برگزار شود، و شیخ کروبی و دیگر گاوهای حاج میرزاآغاسی از جمله عملة تحکیم وحدت حتماً در آن حضور خواهند یافت.

پیشنهاد دیگر ما این است که برنامه‌های اعتراف‌گیری را به صورت «فشرده» از سیمای کریه جمکران پخش کنید، همانطور که در سال 1357 کودتای مخملین را به عنوان «انقلاب فشرده» به خورد افکار عمومی دادید. کافی است به میرزابنویس‌های ساواک بگوئید برای زندانیان تزئینی نظیر محمد ملکی، بهزاد نبوی، ابطحی، تاج‌زاده و دیگر فعلة فاشیسم «اعترافات فشرده» تنظیم کنند. به این ترتیب که تفاله‌های محبوب سازمان ناتو روزی سه نوبت در جعبة جادو ظاهر شده ضمن «اعترافات» کردن چنین وانمود کنند که طرفدار دمکراسی بوده‌اند و فقط به این دلیل دستگیر و زندانی شده‌اند. متن اعترافات‌شان را هم ما برای‌تان تنظیم کرده‌ایم.

زندانیان تزئینی باید به صف بایستند و یکصدا بگویند: ما می‌خواستیم احمدی‌نژاد و خامنه‌ای را کنار بزنیم، ما با خامنه‌ای مخالف‌ایم، ما با احمدی نژاد هم مخالف‌ایم، اصلاً ما با حکومت اسلامی مخالف‌ایم، ما می‌خواستیم «دمکراسی» داشته باشیم، چرا که ما از سفارت‌خانه‌های بیگانه دستور می‌گرفتیم ... اگر این اعترافات روزی سه نوبت از سیمای جذام‌زدة جمکران پخش شود، چندین دروغ بزرگ همزمان در افکار عمومی جایگیر خواهد شد. به عبارت دیگر، با این تبلیغات در افکار عمومی چند «اجماع» همزمان به وجود می‌آید.

نخست اینکه مشتی فاشیست جنایتکار و خودفروخته نظیر بهزاد نبوی، حجاریان، محمد ملکی، تاج‌زاده و شرکاء که آگاهی‌شان از سازوکار دمکراسی در حد الاغ ملانصرالدین هم نیست، و سی سال است نان مزدوری و سرکوب و کشتار زهرمار کرده‌اند در «باور مردم» تبدیل می‌شوند به مخالفان خامنه‌ای و «طرفداران دمکراسی». زمانیکه چنین اجماع «مقدسی» در جامعة ایران محقق شد، ‌ اجماع دیگری نیز در باورها جایگیر می‌شود، و آن اینکه هر کس مخالف خامنه‌ای مفلوک باشد، مخالف احمدی نژاد هم خواهد بود و هر کس با ایندو بوزینه مخالفت کند «مدافع دمکراسی» است! ولی دامنة گله‌پروری و توده‌فریبی و خلق‌فروشی یا بهتر بگوئیم «سربازگیری» به این مختصر محدود نمی‌‌ماند. تمایل به سرنگونی چارپایة شکستة «ولایت» علی خامنه‌ای مفلوک فقط آغاز تخریب است.

محور اصلی این تبلیغات مخرب ایجاد اجماع پیرامون همان تهمت دیرینه است که استعمار بریتانیا با هدف تخریب آزادیخواهان ایران در کشورمان رواج داده. استعمار بریتانیا قصد دارد خود را مدافع آزادی‌ و دمکراسی و حقوق بشر در ایران جلوه دهد. به این ترتیب هر کس دم از آزادی و دمکراسی بزند توسط سگ‌های هار استعمار وابسته به بیگانه خوانده می‌شود. حال آنکه آنچه در عراق و افغانستان می‌گذرد عکس این مطلب را ثابت می‌کند. در این ‌دو کشور اشغال شده به صراحت می‌بینیم که دست‌ مقدس اشغالگران آنگلوساکسون از حمیدکرزای، مقتدی‌صدر، و ... و به طور کلی از «حکومت اسلامی»‌ دفاع می‌کند. به عبارت دیگر با استقرار حکومت اسلامی در افغانستان و عراق امروز پشتیبانی استعمار غرب از حکومت‌های اسلامی بر همگان آشکار شده. امروز همه می‌دانند جیره‌خوار آنگلوساکسون‌ها کل حکومت اسلامی است که با برپائی نمایش «اعتراف‌گیری» می‌کوشد از یکسو، شرکای خود را مخالف حکومت و طرفدار دمکراسی جلوه دهد، و از سوی دیگر با انتساب اینان به سفارت انگلستان مدافعان دمکراسی را در ایران به لجن بیالاید.

البته اینبار در کار فاشیست‌نوازان آزادی فروش و مدافعان فرضی حقوق‌بشر به دلیل اظهارات نابهنگام نیکولا سرکوزی اشکال بزرگی پیش آمده! اظهارات رئیس جمهور فرانسه در حمایت از آیات عظام و ستودن «شهامت» عملة فاشیسم نه تنها تصویر دلپذیر فرانسه را به عنوان مدافع لائیسیته و حقوق‌بشر بکلی مخدوش کرد، که «تصویر جادوئی» انگلستان دمکراسی‌پرور را نیز از هم فروپاشاند. حال آنکه در سال 1979 کار به چنین افتضاحی نکشید.

در سال 1979 رهبرسازی و سربازگیری به صورت «فشرده» سازمان یافت و طی کمتر از سه ماه خمینی در نوفل‌لوشاتو تبدیل به «رهبر» تمام مردم ایران شد و خلاصه «والری ژیسکار»، ‌رئیس جمهور وقت فرانسه مجبور نشد از چرندیات خمینی رسماً تقدیر به عمل آورد. خمینی در نوفل‌لوشاتو «میهمان» فرانسه بود! «بی‌بی‌سی» هم برای‌اش بوق می‌زد تا «رهبر» شود. وقتی رهبری این موجود روان‌پریش به تأئید حوزه و بازار و داس‌الله رسید،‌ «رهبر» و لوطی و عنتر و زباله‌های منقلب و انقلابی را با یک فروند هواپیما در فرودگاه تهران تخلیه کردند تا ابراهیم یزدی و دیگر جاسوس‌های سازمان سیا، «محاکمات تلویزیونی» به راه بیاندازند، و سرکوب نظامی و سرکوب رسانه‌ها را با همکاری ماشاالله قصاب‌ها به مورد اجرا درآورند.

ولی اینروزها اوضاع سازمان ناتو سخت خراب است. در نتیجه بعضی‌ها ناچاراند، صورتک «تی‌تیش‌مامانی» دفاع از حقوق‌بشر و لائیسیته و دمکراسی و این مسائل را کنار گذاشته، بر خلاف تمامی پروتکل‌های دیپلماتیک رسماً بر علیه دولت ایران به دفاع از چند سر آخوند مزدور و قانون‌شکن مشغول شوند. البته دامنة افتضاح هنوز به واشنگتن نرسیده. بالاخره هر چه باشد پنتاگون فرماندة سازمان ناتو است! فرمانده را فرماندهی باید! پس باراک اوباما هم مانند راسموسن در مراسم افطار شرکت خواهد کرد و از نقش مهم اسلام و مسلمین در آمریکا، البته در «اقتصاد» آمریکا تقدیر به عمل می‌آورد. ولی بقیة‌ اعضای ناتو از این امتیازات برخوردار نیستند.

به گزارش فیگارو مورخ اول سپتامبر 2009 ، نیکولا سرکوزی، «شهامت آیات عظام» را ستود! پیشتر گفتیم که دستاربندان مخالف‌خوان حکومت از جمله حسینعلی منتظری، با صدور فتوی در واقع «قانون‌شکنی» می‌کنند، اینان هیچ ارتباطی با مطالبات جنبش مدنی ندارند و جز احکام توحش شریعت هیچ قانونی را به رسمیت نخواهند شناخت. و تقدیر جناب سرکوزی از روسپی‌های خدافروش در واقع تشویق «قانون‌شکنی» در ایران است. بی‌دلیل نیست که آخوند کروبی از آخوند منتظری قدردانی می‌کند و «رادیو فتوی» هم مزخرفات‌ا‌ش را منعکس می‌نماید.

حال بهتر می‌توان دریافت به چه دلیل فرماندة سپاه پاسداران و دیگر جیره‌خواران استعمار برای محمدخاتمی،‌ میرحسین موسوی، مهدی‌کروبی و شرکاء خط و نشان می‌کشند و آنان را «مخالف نظام» و طرفدار دمکراسی معرفی می‌کنند! اینان در واقع می‌کوشند برای مزدوران وفادار استعمار بازار گرمی کرده آن‌ها را در جایگاه رهبری جنبش مدنی ایران قرار دهند، تا افکار عمومی غرب «تئوکراسی» در ایران را به عنوان «دمکراسی» بپذیرد، و حکومت مطلوب واتیکان و کلیسای آنگلیکن همچنان پابرجا و جاودان بماند.

شرط لازم و کافی برای دوام و بقای حکومت اسلامی در ایران تجهیز این تشکیلات به سلاح اتمی است. این امر خیر را وال‌ستریت جورنال، شیپور روپرت‌ مردخای بر عهده گرفته. وال‌ستریت جورنال ادعا می‌کند، از آنجا که «اسرائیل» با تجهیز ایران به سلاح اتمی مخالف است، غرب را تحت فشار گذاشته! البته بوق روبرت مرداک فراموش کرده که دولت چین با تأئید ضمنی سازمان ناتو قصد تبدیل ایران به پاکستان دوم را داشت! گویا استقرار موشک‌های اسکندر روسیه در مرز با کرة شمالی دکان حضرات را برچید. پس ما هم به «رادیو فتوی» و همکارانش در «بی‌بی‌سی» توصیه می‌کنیم وقت خود را برای تبدیل «فاشیست ـ مسلمان‌ها» به «آزادیخواه» بیهوده تلف نکنند. بدون سلاح هسته‌ای این حکومت نکبت و ادبار و آن اوپوزیسیون مفلوک را نمی‌توانید سرپا نگاه دارید.

من زبان و نطق مرغان سر بسر
با توگفتم فهم کن ای بیخبر
پیش سیمرغ آن کسی اکسیر ساخت
کو زبان اینهمه مرغان شناخت





...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت