شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۸


مبل و «مردم»!
...
به گزارش فرانس‌پرس در فیگارو، مورخ 5 سپتامبر 2009، به دلیل بروز درگیری و مشکلات سیاسی در گابن،‌ شرکت توتال ناچار شد کارمندان خود را از این کشور خارج کند. گویا برای جبران این خسارات است که این شرکت چشم امید به جیره‌خواران وفادار خود در جمکران دوخته. به همین جهت میرحسین موسوی و فائزه هاشمی دوباره «فعال» شدند،‌ و امروز آخوند مکارم شیرازی هم با سخن‌پراکنی در باب «انقلاب قلم» به جمع ریزه‌خواران شرکت توتال پیوست. خلاصه بگوئیم قرار است آشوب در ایران با «نماز عیدفطر» از سر گرفته شده، در دانشگاه‌ها تداوم یابد. اسم ‌رمز آشوب عبارت است از «مردم»، ‌ که شرکت توتال علاوه بر «آیات عظام» و بوق‌های سازمان ناتو، میرحسین موسوی و قبیلة اکبربهرمانی را به عنوان «وکلای تسخیری» برای‌شا‌ن برگزیده. اینان قصد دارند «میل و رأی مردم» و «خواست مردم» را بجای «قانون» بنشانند:

«اگر گفته می‌شود که در انتخابات تخلف شده است یعنی قانون نقض شده.»

این سخنان ابلهانه،‌ آخوندی و گوساله‌فریب که «ادعای تخلف» را در ترادف با «اثبات تخلف» قرار می‌دهد، متعلق به دختر حاج اکبر بهرمانی است که در سایت‌گویا، ‌ مورخ 14 شهریورماه 1388 و به نقل از سایت یولداش منتشر شده. دارودستة اکبر بهرمانی می‌پندارند «شایعه‌پراکنی» و «عقیده‌سازی» پیرامون «تقلب» در بین مردم برای اثبات مستدل تقلب کفایت می‌کند. به عبارت دیگر چپاولگران جنایتکار و ریزه‌خواران شرکت «توتال» قصد دارند «شایعه» و «توهم» را جانشین «قانون» کنند. همچنین روسپی‌های سیاسی نهضت منفور عاظادی، به ویژه روسپی‌های خدافروش برای حفظ منافع اربابان‌شان در غرب می‌خواهند «میل مردم» را بجای «قانون» قرار دهند.

امروز می‌پردازیم به بررسی عوام‌گرائی و مردم‌پرستی یا شارلاتانیسم سیاسی در پروپاگاند رسانه‌های فارسی‌زبان داخل و خارج کشور. پروپاگاندی که هدف‌اش «قانون‌شکنی» است و «گسترش خشونت». اما پیش از بررسی تبلیغات «مردم‌پرستی» لازم است به گام بعدی سپاه پاسداران ‌توحش پس از کودتای ناکام 22 خردادماه اشاره‌ای داشته باشیم. اینان قصد دارند مراسم «نماز عید فطر» را به درگیری و خشونت بکشانند.

به دلیل شکست کودتای 22 خردادماه، اربابان حکومت اسلامی در سازمان ناتو کودتای «نماز عید فطر» را تدارک دیده‌اند. به همین دلیل بود که برگزاری نماز کذا در «مصلای تهران» منتفی شد. به گزارش حنازرچوبه، ‌مورخ 14 شهریورماه 1388، این تصمیم به دلیل «تعمیرات لازم» گرفته شده و نماز مذکور در دانشگاه سابق تهران برگزار خواهد شد. ما هم می‌گوئیم دلیل واقعی این تصمیم ایجاد تجمع و درگیری در مرکز شهر تهران است. و محافل نزدیک به بعضی سفارت‌خانه‌ها که هیچ ارتباطی با اسلام و اسلام‌گرائی ندارند، از هم اکنون تبلیغ برای تشویق شوت‌وپرت‌ها به شرکت در این مراسم را آغاز کرده‌اند. ما از ‌هم اکنون نسبت به اهداف شوم این مراسم هشدار می‌دهیم و به مخالفان واقعی حکومت اسلامی می‌گوئیم، ‌ هدف از این تبلیغات ایجاد «تجمع»،‌ درگیری، ‌ «گسترش خشونت» و به ویژه «شهیدسازی» جهت فرسایش جنبش‌مدنی با هدف تحکیم پایه‌های یک استبداد نوین است. برای فرسایش جنبش مدنی، کل حکومت اسلامی، و نه بخشی از آن، در کنار آنگلوساکسون‌ها قرار گرفته.

به همین دلیل است که همزمان با درافشانی‌های آخوند مکارم شیرازی در تأئید «نقش قلم» و پیش‌بینی‌های ایشان در مورد «انقلاب قلم»، بلبل‌زبانی‌های ابلهانة‌ فائزه‌رفسنجانی و صدور بیانیه‌های مضحک میرحسین موسوی از سر گرفته شد. چرا؟ چون موقعیت شرکت «توتال» در گابن متزلزل شده و لازم است شرکت کذا یکبار دیگر شانس خود را در ایران بیازماید. به همین دلیل است که نهضت عاظادی، میرحسین موسوی و قوم و قبیلة اکبربهرمانی برای دفاع از «مردم» بسیج شده‌اند.

فائزه،‌ صبیة حاج اکبر بهرمانی می‌پندارد از آنجا که «مردم» می‌گویند «تقلب» شده، مسلماً قانون نقض شده، حال‌ آنکه از «منظر حقوقی» اگر به راستی تقلب هم شده باشد ولی کسی نتواند آنرا از طریق قانونی به اثبات برساند، ‌ هیچ مرجع قانونی نمی‌تواند وقوع تقلب را تأئید کند، حتی در حکومت اسلامی جمکران، که مرکز قانون‌شکنی و بی‌قانونی در منطقه است. ولی آبمنگل‌ها را با قانون کاری نیست؛ به ویژه که اینان با توسل به قانون شکنی سی‌سال است به تاراج ثروت‌های ملی و سرکوب ملت ایران مشغول‌اند. زمانیکه مشتی جنایتکار همچون قبیلة رفسنجانی مدافع «حق مردم»‌ می‌شوند باید بدانیم دست‌های مقدس استعمار در پس پردة شعار مبهم «مردم حق قانونی خود را می‌طلب‌اند» فعال شده:

«مردم چیز زیادی نمی‌خواستند مردم رأی و حق خود را می‌خواهند. این حق قانونی مردم است که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده.»

همان منبع.

البته صبیة حاج اکبر که ‌سی سال از طریق پایمال کردن حق مردم پروار شده‌اند، ‌ نمی‌دانند که مردم در هر کشوری حق خود را می‌باید از «طریق قانونی» مطالبه کنند نه با تظاهرات غیرمجاز و درگیری با نیروهای انتظامی. افتضاحی که محفل کودتای 22 بهمن در ایران به راه انداخته فقط با افتضاحات گابن قابل قیاس است. در این کشور، «عمر بونگو»،‌ جیره‌خوار شرکت توتال به مدت 42 سال ناقابل به عنوان رئیس‌جمهور «انتخاب» شد و قصد داشت اینبار با برگزاری «انتخابات» شاه‌پسرش را هم به جای خود بنشاند! می‌بینیم که در ایران هم ریاست قوة مجریه ارث پدری نانخورهای توتال شده. ظاهراً هر جا شرکت توتال «فعال» باشد اگر «انتخابات»‌ نتیجة مطلوب به بار نیاورد، به ابزار شورش و «افتضاحات» تبدیل می‌شود. باری مهملات بنت‌اکبر را همینجا درز می‌گیریم و باز می‌گردیم به سخنان گهربار صدرحاج‌سیدجوادی مزدور در رادیو فردا!

اما پیش از بررسی مهملات این حقوقدان برجستة دیار قزوین بهتر است نگاهی به سایت رادیو فردا بیفکنیم. شب گذشته از روی بدجنسی سری به سایت رادیوفردا زدیم! و چشم‌تان روز بد نبیند، احساس کردیم بدون رعایت «حجاب» وارد شهر شهید پرور قم شده‌ایم. تا چشم کار می‌کرد آخوند و آیات‌عظام به صورت نشسته، ایستاده، نیم‌خیز، دست به سینه، خندان، خشمگین و گویان ـ یعنی در حال سخن‌پرانی ـ در برابرمان ظاهر شدند. فقط چند جعبه سوهان قم کم بود! از همان سوهان‌‌های چرب و لیز و بدبو و بدمزه که با استخوان مرده درست می‌کنند و در قوطی حلبی‌های استوانه‌ای یا چارگوش، با برچسب سبز بدرنگ به عنوان «سوغات قم» به «مردم» می‌فروشند. قوطی‌هائی که همیشه یک فوج مگس در اطراف‌شان پرواز می‌کند تا دیگران «حق مردم» را نخورند. بگذریم!
در سایت رادیو فردا، ابتدا عکس آخوند حسینعلی منتظری را دیدیم که در کنار آخوند صانعی روی صندلی نشسته بود، و هر دو در لباس خاکستری و سفید نگران بازداشت‌شدگان بودند. البته هیچ اثری از نگرانی در چهرة این عزیزان جنایتکار به چشم نمی‌خورد؛ رادیو فتوی چنین تیتر زده بود. رادیو کذا می‌گفت که اینان حتی روی «آن مبل» هم نگران مردم‌اند، اگر روی زمین نشسته بودند حتما از غصة‌ «مردم» دق می‌کردند. اصلاً به همین دلیل آیات عظام دیگر کپل مقدس‌شان را روی زمین نمی‌گذارند تا بتوانند از حق مردم دفاع کنند. چون حق مردم «روی زمین» است و همان بهتر که شر روسپی‌های خدافروش از زمین کنده شود. بگذریم.

در بخش دیگر، خبر جانگداز ممنوعیت برگزاری مراسم روزه و زوزه و روضه در آرامگاه «امام» منتشر شده بود و آنجا هم محمد خاتمی در کنار نوة خمینی ابعاد گستردة مردم‌سالاری دینی را به ما معرفی می‌کردند. و رادیو فردا هم از تعطیلی مراسم روضه و زوزه در «حرم امام» خیلی دل‌شکسته و پریشان به نظر می‌رسید. اخیراً خمینی هم در رادیو فردا به جمع دوازده امام پیوسته و از او به عنوان «امام» یاد می‌شود. حتماً چند سال دیگر می‌شود «امام شهید»، که هنگام عبادت به دست یزید زمان، سرطان ابن‌پروستات به شهادت رسید. بله خلاصه دیشب رادیوفردا یکپارچه در معنویت قم فرو رفته بود و همان جعبه‌های سوهان با یک فوج مگس را کم داشت. شاید برای جبران کمبود مگس اهالی رادیوفردا راهی قزوین شدند، چون قم و قزوین در حرف «قاف» مشترک‌اند و ممکن است مگس‌های قم برای چشیدن شیرمال‌های قزوین سری به آنجا بزنند. در هر حال دم دروازة قزوین احمدصدرحاج سید جوادی، بیانیه به دست برای احقاق حقوق «مردم» از روی آن مبل بلند شده بر زمین نشسته بودند و اهالی رادیوفردا هم فرصت را غنیمت شمرده یک مصاحبة سرگذر با ایشان ترتیب داده و در سایت معتبر خود گذاشتند. در این مصاحبه حاج سیدجوادی فرهیخته و اسلام‌پرست که در دوران پهلوی «وکیل مدافع» آخوندهای جنایتکار بود و پس از «انقلاب» وکالت اربابان‌شان را برعهده گرفته، همچون محمد خاتمی خواهان برگزاری مجدد انتخابات شده، می‌گوید، نتیجه هر چه باشد می‌پذیریم حتی اگر احمدی نژاد انتخاب شود!

اینجاست که متوجه می‌شویم مایکل‌لدین چرا از زبان محمد خاتمی خواهان برگزاری مجدد انتخابات شده بود! نتیجة انتخابات برای آمریکا مهم نیست. حاکمیت آمریکا می‌خواهد زمان بگیرد، تا هم از مذاکره پیرامون بحران دست‌ساز هسته‌ای با گورکن‌ها شانه خالی کند، هم مذاکرات صلح در منطقه را به حال تعلیق درآورد، و از همه مهمتر برنامة نصب «سپردفاعی» در چک و لهستان را به مورد اجرا گذارد. همة این برنامه‌ها در گرو تداوم تنش با توسل به بحران دست ساز هسته‌ای در جمکران است. چرا؟ چون این بحران به گاوچران‌ها و پادوهای‌شان در سازمان ناتو امکان می‌دهد تحریم اقتصادی را بر ما ملت تحمیل کنند و اسقاطی‌های‌شان را از طریق دلالان دین‌پناه و خداجوی اروپائی در بازارسیاه به چندین برابر قیمت به گورکن‌ها تحویل دهند تا اینان نیز بتوانند هر از گاه فریاد خودکفائی سردهند.

امروز یکی از خوانندگان گرامی در پیام خود در «ورد‌پرس»، پیرامون خودداری دولت چک از فروش تجهیزات نظامی به حکومت قدرقدرت نوشته بودند، هنوز فروش سلاح به حکومت اسلامی ادامه دارد! مسلم است که ادامه دارد. تحریم‌ها برای همین اعمال می‌شود که داد و ستد قانونی تبدیل شود به خرید‌وفروش در بازارسیاه. به این ترتیب درآمد سازمان ناتو از فروش تجهیزات نظامی چندین برابر می‌شود. بی‌دلیل نبود که خمینی جنگ را «نعمت الهی» می‌خواند و خامنه‌ای تحریم‌ها را نشان «پیشرفت در همة زمینه‌ها» می‌داند. در واقع اربابان حکومت اسلامی از جنگ 8 ساله و تحریم‌ها سود فراوان برده و می‌برند. از مطلب دور افتادیم! بازگردیم به مصاحبة رادیو فردا با صدر حاج‌سیدجوادی.

ایشان فتوی صدوریده‌اند که ما و فرهیختگان به این نتیجه رسیدیم که مردم باید در مورد مسائل موجود به اجماع برسند! البته نه هر اجماعی! آن اجماعی که آمریکا می‌خواهد. یعنی «برگزاری دوبارة انتخابات» جهت فراهم آوردن فرصت برای گاوچران‌ها در راه تأمین منافع سازمان ناتو در برابر روسیه. به عبارت دیگر منافع ملی ملت ایران چنین اقتضا می‌کند که همچون دوران جنگ سرد به سپر بلای آنگلوساکسون‌ها در برابر مسکو تبدیل شود. این است تقاضای اربابان حکومت که در پوشش عوامفریب برگزاری «انتخابات بی‌طرفانه» و «انتخابات صحیح» مطرح می‌شود! چه کسی باید نتیجة این انتخابات بی‌طرفانه و صحیح را تأئید کند؟ همان شورای نگهبان که نتایج انتخابات قبل را تأئید کرده، و بالاترین مرجع قانونی در حکومت اسلامی است و هیچکس قانوناً حق ندارد تصمیمات آن را به زیر سئوال ببرد. ولی نهضت منفور عاظادی که بر طبل قانون هم می‌کوبد با تکیه بر یک «شایعه» مشروعیت شورای نگهبان را نفی می‌کند.

یادآور شویم که از نظر ما برگزاری انتخابات در یک «تئوکراسی» اصولاً عمل مضحکی است. این مطلب را به کرات در وبلاگ‌های پیشین توضیح داده‌ایم که در یک حاکمیت خدامحور «انسان» تصمیم‌گیرنده نیست. در ضمن مقالة سایت نووستی، مورخ 9 شهریورماه 1388 در بخش «نامه‌های شما» متعلق به نویسندة این وبلاگ و پیرامون همین مطلب است. ولی بررسی اظهارات حاج‌سیدجوادی را ما در چارچوب قوانین حکومت اسلامی مطرح کردیم. قوانینی که این حضرت گویا قبول‌اش دارد! و در همین چارچوب می‌گوئیم هیچ تفاوتی نمی‌کند چه کسی در رأس قوة مجریة این حکومت قرار گیرد، در این حکومت حرف آخر را سازمان ناتو از زبان رهبر و اکبر و عنتر می‌زند، و نهضت عاظادی، گروه بهرمانی و خاتمی و آیات عظام را نیز در جایگاه اوپوزیسیون قرار داده تا از طریق برپائی نمایشات مهوع «اعتراف‌گیری» مشتی جنایتکار و سرکوبگر همچون بهزادنبوی و حجاریان و همکاران‌شان را به عنوان «آزادیخواه» به ملت ایران معرفی کند.

بگذریم و بازگردیم به سخنان گهربار و «قانون‌گرایانة» حاج سیدجوادی که می‌گوید، کروبی و موسوی و خاتمی گفته‌اند مردم این انتخابات را قبول ندارند، پس ما هم پیشنهاد می‌کنیم یک انتخابات صحیح برگزار شود، ‌نتیجه‌اش هم مهم نیست! به عبارت دیگر اگر اینبار مردم انتخابات را قبول نداشته باشند هیچ اهمیتی نخواهد داشت. بله اینجاست مرز عوامفریبی و پدرسوختگی! موسوی و کروبی می‌گویند «مردم» این انتخابات را قبول ندارند، اگر یک انتخابات دیگر به راه افتاد بی‌خیال مردم! چرا که هدف اصلی برگزاری دوبارة انتخابات است آنهم تحت نظارت «افراد مطمئن» که حتما از سازمان «مطمئن» ملل باید بیایند!

البته ما به حاج سید جوادی می‌گوئیم، سرکار و اربابان‌تان اشتباه می‌کنید، آرزوی حضور ناظر سازمان ملل در کشور ایران را مادلن البرایت و جیمی کارتر و کارفرمایان‌شان در پنتاگون با خود به گور خواهند برد. ایران جای ناظر سازمان ملل نیست. ملت ایران کل این حکومت را که شامل موسوی و کروبی هم می‌‌شود قبول ندارد، پس بهتر است مردم را به ابزار سیاست گاوچران‌ها تبدیل نکنید:

«تقاضای نهضت آزادی این است که یک انتخابات بی‌طرفانه و انتخابات صحیحی انجام شود. ملاحظه می‌کنید که هم آقای کروبی، هم آقای موسوی و هم آقای خاتمی صریحاً بیان کرده‌اند که این انتخابات مورد قبول مردم نیست [...] نهضت آزادی نظرش همین است که [...] انتخابات مجددی تحت نظر افراد مطمئنی[صورت گیرد]، ما تسلیم هستیم. هر کس که انتخاب شد. حتی اگر آقای احمدی‌نژاد باشد، من اشکالی نمی‌بینم.»

بله! عبارات «انتخابات مجددی تحت نظر افراد مطمئنی، [...] ما تسلیم هستیم» چه پیامی دارد؟ ناظران سازمان ملل هر چه بگویند «ما» می‌پذیریم.

برای به خشونت کشاندن و فرسایش جنبش ملت ایران، استعمارگران می‌کوشند «مردم» را بجای «قانون» بنشانند. فواید جایگزینی «قانون» با مردم چیست؟ جایگزینی قانون با مردم به اربابان حکومت اسلامی در لندن و واشنگتن امکان می‌دهد قانون اساسی حکومت اسلامی را که آشکارا ناقض اعلامیة جهانی حقوق‌بشر است دست نخورده نگاه دارند. به همین دلیل حاج‌سیدجوادی مزدور که با «حدیث مسلم»،‌ «روایت معصوم» و «نهج‌البلاغه» ارواح شکمش «قانون اساسی» سرهم کرده، در رادیو فتوی می‌فرمایند:

«آقای طالقانی در آن مجلس اولیه خبرگان از آن مبل بلند شد و روی زمین نشست. چه آقای بازرگان بعد از ایشان و دکتر سحابی و دیگران همین رویه را داشتند که [...] بایستی مطابق میل و رأی مردم با صداقت رفتار کرد.»


این سخنان مزورانه تجلی شارلاتانیسم روسپی‌های سیاسی نهضت منفور عاظادی است که برای حفظ منافع اربابان‌شان در غرب «میل مردم» را بجای «قانون» قرار داده‌اند. این است «دمکراسی»، ویراست آبدارخانة سازمان سیا برای ملت ایران که از زبان احمد صدرحاج سیدجوادی منفور در «رادیو فتوی»، ‌مورخ 13 شهریورماه 1388 تحت عنوان گوساله پسند «باید مطابق رأی مردم با صداقت رفتار کرد» منعکس شده. «رأی مردم» چه بود؟ برخاستن اعضای مجلس فرمایشی خبرگان از «آن مبل» و تمرگیدن‌شان روی زمین! شیخ مهدی بازرگان و دیگر خانه شاگردهای رمزی کلارک هم دقیقاً مطابق رأی مردم با صداقت از آن مبل برخاستند و تمرگیدند روی زمین تا قانون توحش «ولایت فقیه» را با تقلب بر ملت ایران تحمیل کنند. این قانون چنان متحجر و مفتضح بود که حتی از سوی گروه اسلام‌گرای مجاهدین خلق نیز تحریم شد. اما همین قانون متناقض و مبهم را حکومت اسلامی به «رفراندوم» گذاشت و در کمال بیشرمی ادعا کرد «بیش از 75 درصد»‌ مردم آنرا تأئید کرده‌اند.

آنروزها شیخ مهدی کروبی و میرحسین موسوی خناق گرفته بودند و تقلب و تجاوز کشف نمی‌کردند. همچنین آخوند منتظری و دیگر آیات عظام نیز کور و کر و لال بودند و نگران «آراء مردم» نمی‌شدند. دلیل این بود که رئیس مجلس رسوای «خبرگان» شارلاتانی بسیار خبره بود به نام حسینعلی منتظری؛ جیره‌خوار «محبوب» و ‌مزدور سفارت انگلستان که اخیراً در «رادیوفتوی» نیز بروبیائی پیدا کرده، چرا که ذکر «مردم» گرفته! ولی به نظر نمی‌رسد که امروز به پیروی از طالقانی ایشان حاضر شوند ماتحت مبارک‌شان را از روی «آن مبل» برداشته روی زمین بگذارند! اینبار ماتحت‌شان را هر کجا بگذارند دیگر فرقی نمی‌کند، ملت ایران نتیجة «انتخابات» در یک «تئوکراسی» عصرحجر را در هرحال قبول ندارد!



...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت