یکشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۸


عرعریه و رهبریه!
...
حکومت اسلامی از بدو استقرار تا به امروز از سه مرحلة «تبدیل روابط آشکار» به «روابط پنهان» و زیرزمینی عبور کرده. قطع رابطه با اسرائیل، قطع رابطه با آمریکا و اینک قطع دروغین رابطه با «فاشیست ـ مسلمان‌های» گروه خاتمی. برقراری روابط زیرزمینی با اسرائیل و آمریکا با توسل به زدن نعل‌وارونه محقق شد. و اما قطع دروغین رابطه‌ با گروه محمد خاتمی که به برکت جنجال انتخابات کار را به دستگیری شرکای جنایت‌کار حکومت‌اسلامی نیز رساند، سکان هدایت این حکومت را به دست زندانیان تزئینی سپرده. در واقع «اعترافات» دست‌ساز این خودفروختگان مسیر سیاست سرکوب حکومت اسلامی را مشخص می‌کند.

به دلیل شکست کودتای شبه‌انتخابات جمکران، اهداف و سیاست‌های کودتای ناکام توسط فعلة فاشیسم در دادگاه نمایشی «اعتراف» می‌شود، سپس ساواک جمکران بر پایة همین «اعترافات» دست به‌ تنظیم متن سخنرانی خامنه‌ای و دیگر مقامات حکومت «مستقل» می‌زند. به این ترتیب مزدورانی همچون حجاریان، ابطحی، ‌ نبوی و شرکاء از یکسو راه سرکوب را به حکومت نشان می‌دهند،‌ و از سوی دیگر در جایگاه مخالف قرار می‌گیرند! سازمان سیا می‌پندارد با کمک ریزه خواران‌اش طرح سرشار از نبوغی را پیاده کرده، حال آنکه سخت کور خوانده. همه می‌دانند زندانیان تزئینی جیره‌خواران سنتی گاوچران‌ها بوده و اعترافات‌شان، همچون وق‌وقیه‌های جمعه، بازتاب مطالبات استعمار از ملت ایران است. از اینرو اعترافات کذا را «عرعریه» می‌خوانیم. عرعریه عبارت است از مطلبی که پیشتر توسط ساواک تنظیم شده و زندانی تزئینی در دادگاه کذا در واقع آنرا «تکرار» یا «روخوانی» می‌کند. این مطلب سپس به سرفصل تبلیغات حکومت تبدیل خواهد شد:

«با اینکه مکرراً هشدار داده شد که علوم انسانی با علوم دقیقه تفاوت دارد و بسیاری از حربه‌های ایدئولوژیک [دشمن] در پوشش علوم انسانی عرضه می‌شوند،‌ متأسفانه شاهدیم به جای دقت در کیفیت این علوم هر ساله بر کمیت مراکز آموزش آن افزوده می‌شود [...] امروز در هر شهری دانشگاه دولتی و آزاد [...] به تربیت دانشجو در این رشته‌ها مشغول‌اند، بدون آنکه به محتوای نادرست عرضه شده در این رشته‌ها توجه کنند [...]‌ علوم انسانی [...] برای تولید و پرورش انسانی [حیوان صفت] ساخته شده‌اند [...] علوم انسانی و دانشگاه سکولار کارخانة حیوان‌سازی است. حال آنکه در تعریف الهی امام راحل از دانشگاه اسلامی، دانشگاه کارخانة آدم‌سازی است [...] شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مسئولان آموزش‌عالی‌کشور همه در این انحراف مقصراند.»


نه! اشتباه می‌کنید! این سخنان ابلهانه از دهان علی خامنه‌ای مفلوک بیرون نیامده. این مزخرفات بخشی است از عرعریة سعید حجاریان، جنایتکار ساواک و همکار محمدخاتمی که می‌پندارد برداشت همة دانشجویان از یک مطلب خاص یکسان خواهد بود. به عبارت دیگر در ذهن علیل حجاریان همة دانشجویان «ذهن واحد» دارند. اعترافات فرضی حجاریان در حنازرچوبه، مورخ 15 شهریورماه سالجاری با کد: 668767، تحت عنوان «اعترافاتی که عمداً شنیده نشد» منعکس شده.

سخنان حجاریان را بررسی نمی‌کنیم، چرا که اتلاف وقت خواهد بود. ولی حجاریان با این مهملات در واقع «خط» رهبر جمکران را در مورد دانشگاه مشخص کرده. همچنانکه گفتیم تحرکات موسوی و دادگاه نمایشی فقط برای سرکوب ملت ایران به راه افتاده. هدف از این تحرکات مزورانه کشاندن بحران به دانشگاه جهت سرکوب و تصفیة دانشجویان است. به فاصلة کمی پس از «اعترافات» فریبکارانة حجاریان بود که رهبر مفلوک جمکران نیز متوجة خطرات علوم انسانی شدند:

«حدود دو میلیون دانشجو [...] در رشته‌های علوم انسانی تحصیل می‌کنند و این مسئله نگران کننده است [...] آموزش این علوم موجب بی‌اعتقادی به تعالیم الهی و اسلامی می‌شود. [...] دولت، مجلس و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند.»


بله! در پی شکست کودتای 22 خردادماه و عدم حصول نتیجة مطلوب،‌ برای ماستمالی کردن مذاکرات پیرامون بحران دست‌ساز هسته‌ای، ‌آمریکا رودربایستی را کاملاً کنار گذاشته و از زبان «نیکولاس برنز» اعلام می‌دارد، «ایران حاضر به قطع فعالیت‌های هسته‌ای خود نخواهد بود!» این خبر خجسته ابتدا در صدای آلمان و سپس در حنازرچوبه، مورخ 15 شهریورماه ساجاری با کد: 669283 منتشر شد. به عبارت دیگر نیکلاس برنز تلویحاً می‌گوید، بی‌خیال مذاکره! ما نتیجة مذاکرات کذا را که قرار است حدود اواخر سپتامبر آغاز شود، ‌ از هم اکنون در اختیار داریم! البته مستر برنز کاملاً حق دارند چرا که تصمیم در مورد غنی‌سازی اورانیوم و تجهیز گورکن‌ها به سلاح هسته‌ای در واقع با پنتاگون است و حکومت «مستقل» گورکن‌ها در این میان فقط حرف ارباب را تکرار خواهد کرد. ما هم بارها در همین وبلاگ به این موضوع اشاره کرده‌ایم که اربابان حکومت‌اسلامی در لندن و واشنگتن نشسته‌اند.

همزمان با سخنان «نیکولاس برنز»، یک نهاد امنیتی گاوچران‌ها نیز اعلام داشت، آمریکا برای تخریب مراکز غنی‌سازی اورانیوم در نطنز بمب کافی در اختیار ندارد، ‌ این مراکز زیر‌زمینی‌ و خیلی مقاوم و مستحکم‌اند، ولی نیروگاه بوشهر در معرض دید قرار دارد! روشن‌تر بگوئیم گاوچران‌ها برای تجهیز حکومت اسلامی به سلاح هسته‌ای رسماً به تهدید روسیه پرداخته، طرح بمباران نیروگاه بوشهر را روی میز مذاکره می‌‌گذارند. البته این تهدیدها جنبة تلویحی دارد. ولی همین تهدیدهای ضمنی به عنوان فرامین ارباب با کد: 668458، تحت عنوان «نهادهای اطلاعاتی آمریکائی: توان گستردة تلافی ایران، ‌ امکان حملة نظامی آمریکا را از بین برده است» در حنازرچوبه، مورخ 15 شهریورماه سال 1388 انتشار یافته:

«برخی تأسیسات ایران همچون سالن‌های محل استقرار دستگاه‌های سانتریفوژ در نطنز، در زیرزمین قرار دارند و مستحکم هستند. اما رآکتور بوشهر در سطح زمین قرار دارد و در برابر بمباران‌های حتی متعارف نیز آسیب‌پذیر است.»

به عبارت دیگر گاوچران‌ها توقف روند تجهیز حکومت اسلامی به سلاح هسته‌ای را به تخریب نیروگاه بوشهر منوط کرده‌اند. این است چارچوب واقعی جنجال «انتخابات» در حکومت اسلامی. با در نظر گرفتن این مسائل است که می‌توان به دلائل واقعی «فلسطین‌نوازی» کارل‌بیلد، نخست وزیر سوئد و رئیس دوره‌ای اتحادیة اروپا، و ایجاد فضای باز سیاسی در سوئد برای تظاهرات و تحرکات به اصطلاح مخالفان حکومت اسلامی پی برد. اتحادیة اروپا از استقرار صلح در منطقه به شدت متضرر خواهد شد. در نتیجه دولت فروپاشیدة بنیامین نتانیاهو نیز مانند حکومت جمکران «مستقل» شده و سیاست سازمان ناتو را در قالب مخالفت با این سازمان اعمال می‌کند، تا از اینراه مانعی در مسیر مذاکرات صلح به وجود آورد. گاوچران‌ها و اتحادیة اروپا از اسرائیل تقاضای عاجزانه می‌کنند که شهرک‌سازی خارج از مرزهای قانونی خود را متوقف کند، و دولت بنیامین نتانیاهو که پول توجیبی خود را از غرب دریافت می‌دارد در کمال خشونت و بیرحمی پاسخ می‌دهد، شهرک‌سازی همچنان ادامه خواهد یافت!

روشن‌تر بگوئیم برای تأمین منافع سازمان ناتو، «شهرک‌سازی» دولت اسرائیل دقیقاً همان کاربرد «غنی‌سازی اورانیوم» دولت جمکران را پیدا کرده. این سازمان جنایتکار در نهان، هم از شهرک‌سازی غیر قانونی اسرائیل و هم از غنی‌سازی با اهداف نظامی در حکومت اسلامی حمایت می‌کند، و برای حفظ ظاهر نیز در باب مخالفت با «شهرک‌سازی» و «غنی‌سازی» جنجال و هیاهو به راه می‌اندازد. حال آنکه منافع سازمان ناتو در تداوم شهرک‌سازی اسرائیل و غنی‌سازی اورانیوم توسط گورکن‌هاست. همین سیاست مزورانه در ایران به صورت جنجال مخالفت با «تقلب» در انتخابات فرضی جمکران تجلی یافته.

همچنانکه گفتیم جنجال در مورد تقلب فرضی در انتخابات جمکران فقط برای به تعویق انداختن مذاکرات پیرامون برنامة هسته‌ای حکومت اسلامی و ممانعت از استقرار صلح در منطقه به راه افتاده. برای حفظ منافع ارباب در سازمان ناتو، کل حکومت اسلامی، و نه بخشی از آن در به راه انداختن این جنجال مستقیماً شرکت کرده. اما پیش از ادامة مطلب لازم است در مورد وبلاگ «مبل و مردم» توضیح بیشتری ارائه کنیم. برای تأمین منافع اربابان خود در غرب، حکومت اسلامی قصد ایجاد آشوب در نماز «روز قدس» را دارد.

تأکید می‌کنیم که محافل مرتبط با بعضی سفارتخانه‌ها جهت «عقیده سازی»، از هم اکنون به تشویق مردم برای شرکت در این مراسم مشغول‌اند. اینان می‌گویند، شرکت در «نماز روز قدس» نشان مخالفت با خامنه‌ای است! و خلاصه هر چه جمعیت بیشتر باشد حکومت بیشتر به هراس خواهد افتاد و ممکن است اروپا و آمریکا برای دفاع از مطالبات «برحق» شما روابط خود را با این دولت قطع کنند! حال آنکه هدف واقعی تبلیغات‌چی‌های سفارت از دعوت مردم به تجمع، از یکسو جنجال رسانه‌ای در غرب به نفع گروه خاتمی، و از سوی دیگر ایجاد درگیری با نیروهای انتظامی است.

هر چه تجمع وسیع‌تر باشد بهتر است، چرا که رسانه‌های غرب می‌توانند بر طبل «میلیون‌ها طرفدار موسوی» بکوبند، و از سوی دیگر ابعاد درگیری نیز گسترده‌تر خواهد بود. تردیدی نیست که گروهی مسلح برای شلیک به سوی نیروهای انتظامی در صف شرکت‌کنندگان حضور خواهند یافت تا توطئة میدان ژاله بار دیگر تکرار شود. برای تحقق چنین امر خیری شلیک یک گلوله کفایت خواهد کرد. در چنین شرایطی نیروهای انتظامی قانوناً موظف‌اند به سوی جمعیت آتش بگشایند. و خلاصه تعداد شهدای لازم برای یک «انقلاب» دیگر را به «مردم» همیشه در صحنه تقدیم کنند. توصیة ما این است که روز برگزاری نماز کذا به هیچ عنوان از خانه خارج نشوید. بهتر است طرفداران موسوی و کروبی و دیگر فدائیان شرکت توتال و پیروان راه سازمان حق و عدالت ناتو خودشان در این مراسم شرکت کنند تا رسانه‌های غرب از تعداد واقعی طرفداران موسوی و کروبی آگاه شوند و بی‌جهت برای ما بوق طاعون سبز نزنند.

خلاصه بگوئیم حضور در مراسم «روز قدس» پیامدی مشابه پیامد شوم شرکت در «انتخابات» جمکران را خواهد داشت: گسترش سرکوب ملت ایران و تأمین منافع سازمان ناتو. یک اصل اساسی را همواره می‌باید مد نظر قرار دهیم و آن اینکه با «واکنش غیرمنطقی» به «رفتار غیرمنطقی» حکومت هرگز «نتیجة منطقی» نخواهیم گرفت. «شرکت در انتخابات» و «شرکت در تجمع غیر مجاز» آنهم در پی «شایعة تقلب» شرایط اسف‌بار فعلی را فراهم آورده: تکیه بر اعترافات دست‌ساز زندانیان تزئینی برای تنظیم سخنرانی‌های ابلهانة علی‌خامنه‌ای و شرکاء، ارائة تصویر دلپذیر از جیره‌خواران استعمار با هدف ایجاد احساس همدردی و همگرائی با شرکای این حکومت سرکوبگر، و از همه مهم‌تر زمینه‌سازی برای ایجاد آشوب در دانشگاه‌ها.

امروز کل حکومت اسلامی و اربابان‌اش در غرب برای شانه خالی کردن از شفاف‌سازی فعالیت‌های هسته‌ای در جمکران چشم امیدشان به آشوب‌های دانشگاهی است. تا زمانیکه غرب مانع از مذاکرات هسته‌ای شود، این حکومت سفاک ابزار سرکوب را در دست خواهد داشت. تنها راه مبارزه با این حکومت و حامیان‌اش در غرب عدم شرکت در مراسم فرمایشی و راهپیمائی‌ها و نمازهای جمعه، و خصوصاً منزوی کردن گروه‌هائی است که در سطح شهر و یا در دانشگاه‌ها قصد ایجاد بحران و آشوب دارند.



...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت