سه‌شنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۸


رابرت و مکارم!
...
سایت «بی‌بی‌سی»، مورخ 17 شهریورماه سالجاری از شما دعوت می‌کند با «آرامش خاطر» در مراسم بلاهت‌گستر «روز قدس» شرکت کنید تا هم دست آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک را از پوست گردو به در آورید، و هم یک رهبر «پیرو خط‌امام» به ملت مصیبت زدة ایران تقدیم کنید:‌

«آقای احمدی مقدم گفته است: به طور قطع با توجه به اعلامیه‌های صادر شده، در روز جهانی قدس حوادثی شبیه اواخر خردادماه در کشور تکرار نمی‌شود.»


«روز قدس» از خانه خارج نشوید! سپاه منفور پاسداران قصد تکمیل کودتای ناکام را دارد. پس از دریافت پیام ارباب از هوگوچاوز، حکومت اسلامی تلاش همه جانبه برای ایجاد آشوب در مراسم روز قدس را آغاز کرده، تا بتواند موسوی و کروبی منفور را در جایگاه رهبر مخالفان حکومت اسلامی بنشاند. تعطیل دفتر کروبی و دستگیری مشاور میرحسین موسوی در راستای همین طرح ابلهانه صورت گرفته.

همچنانکه شاهدیم «اعترافات» ساواکی‌های جمکران سرفصل تبلیغاتی حکومت اسلامی است و همزمان محور سخنرانی‌های ابلهانة خامنه‌ای را نیز مشخص می‌کند. سخنان رابرت گیتس،‌ وزیر دفاع آمریکا هم به «رهنمودهای معنوی» آخوند مکارم شیرازی جهت می‌دهد. برای پی بردن به ارتباط مستقیم روسپی‌های خدافروش با گاوچران‌ها کافی است تقارن سخنان رابرت گیتس و آخوند مکارم را در نظر بگیریم. به فاصلة 24 ساعت آخوند مکارم «هم‌سرائی» با رابرت گیتس در مورد دشمنی ایران با اعراب را آغاز کردند.

روز دوشنبه 16 شهریورماه سال 1388، رابرت گیتس طی مصاحبه با شبکة الجزیره می‌گوید، هر چه اعراب با ما همکاری کنند ایران متوجه می‌شود که ادامة مسیر فعلی امنیت‌اش را تضمین نخواهد کرد. البته این سخنان گیتس با هدف انعقاد قرارداد برای احداث نیروگاه‌های هسته‌ای در کشورهای عربی، ترساندن اعراب و فروش اسلحة بیشتر به آنان ایراد شده. به این ترتیب از یکسو ایران نمی‌تواند برق تولیدی نیروگاه بوشهر را صادر کند، و از سوی دیگر ایالات متحد می‌تواند ضمن تداوم نفتخواری فروش اسقاطی‌های خود به شیوخ کازینونشین را افزایش دهد. می‌دانیم که اقتصاد گاوچران‌ها بر جنگ استوار است. باری! رابرت گیتس در مصاحبة‌کذا تلویحاً به نوکران خود در جمکران تفهیم می‌کند که فعلاً نمی‌توانند بمب داشته باشند. سایت رادیو فردا، مورخ 17 شهریورماه به نقل از وزیر دفاع آمریکا می‌نویسد:

«هر چه دوستان و متحدان عرب ما بتوانند توانائی‌های هسته‌ای خود را تقويت کنند، همکاری‌های بين خود و نيز همکاری با ما را افزايش دهند، اين کار به مثابه فرستادن علامتی به مقام‌های ايرانی است که راهی که برگزيده‌اند نه به تقويت امنيت آنها، که به تضعيف‌شان خواهد انجاميد.»


البته گیتس از یک نظر کاملاً حق دارد، و آن اینکه سلاح هسته‌ای برای یک دولت دست نشانده ضامن امنیت نیست و نمونة پاکستان شاهدی است بر این مدعا. ولی سخنان رابرت گیتس در واقع از روی ناچاری ایراد شده، چرا که حضرات در عراق و افغانستان همچون الاغ در باتلاق افتاده‌اند و طرح‌های رویائی خروج‌شان از این منطقه بدون همیاری روسیه و هند در حد آرزوهای محال باقی خواهد ماند. همچنین دولت مائوئیست چین، پیشکار وفادار گاوچران‌ها در داخل مرزهای خود در سین‌کیانگ با مشکل اسلام و مسلمین دست به گریبان شده. بگذریم!

به محض انتشار سخنان وزیر دفاع ایالات متحد، آخوندمکارم شیرازی، متولی چاه‌جمکران و متخصص به راه انداختن تورهای «زیارتی» ناگهان لباس رزم پوشیده برای نبرد با دشمن «بعثی» و «وهابی» اعلام آمادگی می‌کند. به گزارش ایسنا، مورخ 17 شهریورماه سالجاری آخوند مکارم که در حرم حضرت معصومه در قم به «تفسیر سورة فیل» مشغول بود ناگهان متوجه شد که عربستان و بعثی‌ها خیلی دشمن شیعیان‌اند:‌

«امروز قهرمان نفاق عربستان سعودی است [...]‌ وهابی‌های سعودی با بعثی‌ها که نه خدا، نه پیغمبر و نه آخرت را قبول دارند یکی شده و یکروزه 600 نفر از شیعیان عراق را به شهادت رساندند[...]»


نمیدانیم چرا گاوچران‌ها برای ردیابی از سگ‌های تربیت شده استفاده می‌کنند، این آخوندمکارم بدون اینکه تربیت هم شده باشد به این خوبی ردیابی می‌کند. در هر حال مزخرفات ایشان با کد: 8806 ـ 00208 در ایسنا منتشر شده. البته مکارم به این سادگی دست از تجارت پرسود حج نخواهد شست. ایشان ضمن تفسیر سورة‌ «فیل» ناگهان فیل‌شان یاد هندستان کرده به کارشناسان مسلمان توصیه می‌فرمایند که پس از مراسم حج، برای پیشرفت اقتصادی کشورهای مسلمان نشین یک برنامة اقتصادی مشترک ارائه دهند:

«در روایات آمده است که یکی از فلسفه‌های حج کار اقتصادی است و چه خوب است که کارشناسان مسلمان[...]»


عجیب است که خمینی می‌گفت اقتصاد مال خر است، و مکارم حج را به اقتصاد مرتبط کرده. البته ما نمی‌گوئیم حج مال خر است ولی تأکید می‌کنیم، سفر به مکه و مدینه به معنای کمک به تفنگ‌فروش‌های مدافع سرکوب و نوکران‌شان در جمکران است. پس مکارم را با فیل و اقتصاد و روایت رها می‌کنیم و می‌پردازیم به روند «رهبرسازی» در حکومت اسلامی. روندی که قرار است موسوی و کروبی را به رهبری مخالفان در این حکومت تبدیل کند، چرا که اربابان گورکن‌ها به آشوب و خشونت نیاز مبرم پیدا کرده‌اند.

بازاریابی برای فروش کالاهای آمریکا در بازار سیاه بر عهدة هوگوچاوز قرار گرفته. به این ترتیب کلنل‌چاوز، ضدامپریالیست ساخته و پرداختة سازمان سیا بنزین را از آمریکا تحویل می‌گیرد و به چند برابر قیمت در اختیار گورکن‌ها قرار می‌دهد! ظاهراً هوگوچاوز، در جایگاه دلال و واسطة‌ فروش کالا در بازارسیاه خبرهای خوشی برای گورکن‌ها آورده. از جمله اینکه هیچ نگران تحریم‌های دروغین آمریکا نباشید! ما از آمریکا برای‌تان همه نوع تجهیزات ارسال می‌کنیم و شما هم با خیال آسوده برنامة غنی‌سازی را تحت نظارت کارشناسان سازمان ناتو ادامه دهید و بگوئید مذاکره، بی‌مذاکره!

پس از دریافت پیام ارباب از هوگوچاوز، حکومت اسلامی تلاش همه جانبه برای ایجاد آشوب در مراسم روزقدس را آغاز کرد. امروز حکومت گورکن‌ها برای خوش‌خدمتی به اربابان در لندن و واشنگتن یک گام بلند به پیش گذارد و ضمن مهروموم کردن دفتر آخوند کروبی، چندتن از اطرافیان وی را نیز دستگیر کرد تا هم شوت‌وپرت‌ها را به حضور گسترده در مراسم «روز قدس» تشویق کند هم دکان شهید سازی را رونق بخشد.

همزمان با این عملیات «قهرمانانه» که با حکم دادستانی صورت گرفت، سردار احمدی‌مقدم در سایت «بی‌بی‌سی» به همه اطمینان دادند که روز کذا هیچ اتفاقی نخواهد افتاد! ایشان فرمودند، شهر امن و امان است، ما هستیم! روشن‌تر بگوئیم، «بی‌بی‌سی» رسماً، البته از زبان سردار، برای شرکت شوت‌وپرت‌ها در مراسم فوق فراخوان صادر کرده. این سردار احمدی مقدم همان کسی است که در مصاحبة رسمی خود پیرامون خشونت‌های پس از افتضاحات 22 خردادماه اعلام داشت، «گروه‌های سازمان یافته و خودسر که به هیچ جا وابسته نبودند و از هیچکس هم دستور نمی‌گرفتند به مردم حمله کرده‌اند.» حال باید از سردار احمدی مقدس بپرسیم اگر گروه‌های کذا باز هم به مردم حمله کردند، چه پیش خواهد آمد؟ پاسخ روشن است! هیچ! سردار باز هم مصاحبه می‌کنند و می‌فرمایند، ما نبودیم، «گروه‌های سازمان یافته و خودسر» بودند! و این نمایشات مهوع همچنان ادامه خواهد یافت تا شاید گورکن‌ها بتوانند جهت تأمین منافع آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک، هم برنامة خردجال به راه اندازند هم مذاکره پیرامون برنامة هسته‌ای را به هر ترتیب ممکن به تعویق افکنند.

البته ما حضور سرداران عرض می‌کنیم، خیلی کور خوانده‌اید! اگر موسوی و کروبی را هم «با حکم دادستانی» دستگیر کنید، مردم به خیابان‌ها نخواهند آمد. نخست اینکه جنبش مدنی «رهبر» ندارد، دیگر اینکه، به هر تقدیر از درون این حکومت پوسیده و متعفن نمی‌توان «رهبر» بیرون کشید.





...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت