شنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۸۸


چندچهرگان!
...
بگذار تا دوباره در آئینه بنگریم
[...]‌‌
بگذار تا به خویش بپیوندیم
شاید که از حضور حریفان ناشناس
در انزوای خود نهراسیم

تلا‌ش‌های سازمان مرگ‌پرور و خشونت‌گستر ناتو برای ایجاد «تجمع میلیونی» در روز کذا شکست خورد!

اعضای سازمان ناتو اگر واقعاً از حکومت اسلامی و به ویژه از شخص احمدی‌نژاد دلخوراند می‌توانند یک هفته، و فقط یک هفته حمایت پنهان خود را از این نظام توحش متوقف کنند تا ببینیم در برابر ملت ایران،‌ نظام کذا و اوپوزیسیون دروغین‌اش چند ساعت می‌توانند دوام بیاورند! آنگاه خواهیم دید حامی واقعی دولت احمدی‌نژاد سازمان ناتو است که با مرگ‌پراکنی و دین‌‌پروری منطقه را به مسلخ ملت‌ها تبدیل کرده. این سازمان جنایتکار سی‌سال پیش با سوءاستفاده از نارضایتی مردم ایران و ایجاد اجماع پیرامون «مرگ»،‌ کودتای ننگین 22 بهمن را سازمان داد تا با توسل به صورتک امام سیزدهم و دولت موقت خیابانی، «جهاد با کفار» کمونیست را از ایران رهبری کند. پس از مضحکة انتخابات خردادماه دست خون‌آلود همین سازمان جهنمی یک بار دیگر برای شایعه پراکنی،‌ ترور،‌ عقیده‌سازی و سربازگیری در راه ایجاد «اجماع پیرامون مرگ» از آستین رهبران طاعون سبز به در آمده.

ایجاد «اجماع» پیرامون «مرگ»، از اهداف کلیدی سازمان فاشیست‌پرور ناتو است. اینچنین است که این سازمان با تشویق سرکوب و گسترش ترور در کشورمان، دولت روسیه را حامی دولت دست‌نشاندة خود معرفی می‌کند! جایگزین کردن شعار «مرگ بر شاه» با «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر روسیه» شاهکار پروپاگاندیست‌های مفلوک سازمان ناتو است که ملت ایران را صغیر و ابله پنداشته، با «عقیده‌سازی» و شایعه پراکنی قصد بازگشت به گذشتة طلائی «جهاد» با کمونیسم اتحاد شوروی را دارند. اینان با القاء این دروغ بزرگ که روسیه از دولت دست‌نشاندة سازمان سیا در جمکران حمایت می‌کند، همزمان با تشویق دولت جمکران به گسترش سرکوب، قصد آن دارند که مخالفان واقعی حکومت‌اسلامی جمکران را بر محور «نفرت از روسیه» متمرکز کنند. به این ترتیب زمانیکه همة شرایط مطلوب برای کودتای مخملین فراهم آمد، دولت آیندة ایران ـ این دولت همچون دولت خیابانی شیخ مهدی بازرگان از حمایت تل بی‌هویتی به نام «مردم» برخوردار خواهد بود ـ یک‌بار دیگر با تکیه بر پشتوانة «مردمی» در برابر دولت روسیه قرار خواهد گرفت و ملت ایران نیز همچون دوران جنگ سرد به سپر بلای آنگلوساکسون‌ها در برابر مسکو تبدیل خواهد شد.

«پوکویاماهای» مفلوک سازمان ناتو گویا فراموش کرده‌اند که ما نیک می‌دانیم‌ شرایط اسفبار ملت‌های عراق و افغانستان، جنگ داخلی در پاکستان، سرکوب کردها در ترکیه و کودتای ناکام «انتخابات» در جمکران نتیجة سیاست‌های سازمان طالبان‌پرور ناتو است، نه پیامد حمایت دولت روسیه. مسلماً اگر وقاحت و بیشرمی باعث مرگ می‌شد، شیپورهای سازمان ناتو امروز همگی خاموش شده بودند و دیگر گوش‌ ملت‌ها را با «انتقاد دروغین» از احمدی نژاد نمی‌آزردند. سران کدام کشورها در «نشست گوادالوپ» خواهان سرنگونی حاکمیت ایران شدند؟ آیا این جیمی‌کارتر نبود که در حضور نمایندگان انگلستان، فرانسه و آلمان گفت «شاه باید برود؟» انگلستان، فرانسه و آلمان با براندازی حکومت ایران مخالفت کردند؟ به هیچ عنوان! کاملاً بر عکس، اینان همة امکانات را فراهم آوردند تا یک دیوانة آدمخوار را به عنوان «رهبر کبیر انقلاب» بر ملت ایران تحمیل کنند.

در کمال تعجب، امروز سران همین کشورها از سخنان احمدی نژاد در مورد هولوکوست ابراز انزجار می‌کنند. حال آنکه سخنرانی احمدی نژاد، همچون خطبه‌های حماقت‌پرور و خشونت‌گستر نمازهای جماعت در واقع بازتاب مطالبات همین «چندچهرگان» مزور است. هم‌اینان که برای حفظ «پرستیز» رئیس‌شان در ینگه‌دنیا می‌کوشند به هر ترتیب از مذاکرات مستقیم بین ایالات متحد و نوکران‌اش در جمکران ممانعت به عمل آورند، تا روابط پنهان با حکومت جمکران، «تحریم اقتصادی» بر علیه ملت ایران و حمایت از دولت احمدی‌نژاد همچنان تداوم یابد. چرا؟ چون «فروش» کالاهای تحریم شده در بازارسیاه پرسودتر است. برای تداوم این روابط پر برکت چه باید کرد؟ می‌باید ضمن تشویق دولت چاه جمکران به گسترش سرکوب، روسیه را حامی نوکران خود در ایران معرفی کنیم!

به این ترتیب با یک تیر چندین و چند نشان خواهیم زد. نخست اینکه ایرانیان «باور» خواهند کرد که «غرب» مدافع دمکراسی و آزادی در ایران است، و روسیه از دولت سرکوبگر جمکران و به طور کلی از استبداد حمایت می‌کند. دیگر اینکه ملت ایران، هر کس را که شعار «مرگ بر روسیه» سر بدهد به عنوان «مدافع دمکراسی» شناسائی خواهد کرد. وقتی این دروغ بزرگ در اذهان «مردم» جایگیر شد می‌توان با سازمان دادن به یک براندازی مخملین به دوران جادوئی در سال 1979 یا همان «خط امام» بازگشت.

پیش از ادامة مطلب توضیح دهیم که در وبلاگ «ملامتیان» به صورت شتابزده شعر «نامه‌ای به نصرت رحمانی» را بررسی کردیم. یادآور شویم در این بررسی مختصر که فقط بخشی از شعر را شامل می‌شد، بسیاری از زوایا از جمله «فروپاشاندن»، «واژگون کردن» مفاهیم، پدیدة «تلسکوپاژ» و به ویژه زوایای «ارجاعی» آن را منظور نکردیم، چرا که در یک وبلاگ چنین امکانی وجود ندارد. مسلماً در وبلاگ‌های آینده تلاش خواهیم کرد تا این سرودة نادرپور را از زوایای دیگری نیز بررسی کنیم. حال بپردازیم به دنبالة وبلاگ امروز و تلاش‌ رسانه‌های غرب در راه تبدیل فالانژهای شیعی‌مسلک به اوپوزیسیون حکومت اسلامی!

از رادیوفردا آغاز کنیم که می‌پندارد اگر عکس الله‌کرم‌ها و ماشاالله‌قصاب‌ها را با کت و شلوار و کراوات و تصویر آخوند جماعت را بدون دستار به ما نشان دهد، بلافاصله «نور دمکراسی» را در چهرة پلیدشان رویت خواهیم کرد. به این منظور «رادیوفتوی» عکسی از «قاسم شعله‌سعدی»،‌ از چماقداران حکومت جمکران را با «کراوات» منتشر کرده، یک مصاحبة کشکی و مضحک هم با این «اوباش‌الله» برجسته و تپل‌مپل صورت داده که متن آنرا مطالعه نکردیم، چرا که از چرندگوئی حضرات اطمینان داریم. باری قاسم‌آقا با کراوات‌شان خیلی آزادی و دمکراسی شده بودند! ایشان از بنیانگزاران شرکت صنعتی «قاسم. اند. کراوات‌» به شمار می‌روند که وظیفة‌ آن بزک لاشة پوسیدة ‌جغد خون‌آشام و فروش آن به عنوان طوطی سخن‌گو به ملت ایران است. نیازی به توضیح نیست که سهامداران شرکت کذا گاوچران‌های نازنازی آنسوی آتلانتیک‌اند که در انتظار استقرار یک دولت خیابانی نوین و «مردمی» در ایران خواب و خوراک از دست داده‌اند. رادیوفتوی همچنین یک عکس بی‌حجاب هم از آخوند اکبرین، یکی از نانخورهای حاج اکبر بهرمانی منتشر کرده که به مراتب از آن تنبان‌های موهن زجرآورتر است و به طور کلی ارکان نظام را متزلزل کرده. «مستر» اکبرین هم به شیوة آخوند جماعت مقداری مهملات تحویل رادیو کذا داده که نداستن‌اش به مراتب از دانستن آن بهتر است. پس برویم به سراغ ابراز انزجار مزورانة «چندچهرگان» مغرب‌زمین از سخنرانی ابله‌فریب احمدی نژاد در آغاز «سال نو» یهودیان.

به مصداق دزدی که فریاد آی دزد سر داده بود تا رد گم کند، نخستین دولتی که این سخنرانی را محکوم کرد، آمریکا و سپس آلمان بود که بالاترین سهم صادرات کالا از بازار سیاه به ایران را دارند. بعد هم نوبت به انگلستان رسید که در امارات به پولشوئی و نظارت بر صادرات کالای قاچاق به ایران مشغول است و سفیرش،‌ برای سروسامان دادن به «طاعون سبز» و بازسازی «خط امام»، 5 ماه تمام، شبانه روز زحمت کشید و آنقدر عرق ریخت که در استانبول سیل جاری شد. طفلک «هیزاکسلنسی» حتی فرصت نکرده بود اعتبارنامه‌اش را به پرزیدنت مهرورزی تقدیم کند. پرزیدنت جمکران هم به فکرشان نرسید که جناب سفیر حق ندارند بدون تقدیم استوارنامه در ایران «لنگر» دیپلماتیک بیندازند. البته پرزیدنت مهرورزی هم فرصت نداشتند چون با «هیز اکسلنسی» در حال تنظیم متن سخنرانی حکیمانة «روزقدس» خودشان بودند.

باری،‌ به گزارش سایت نووستی، ‌ مورخ 28 شهریورماه 1388، خبرگزاری رویترز به نقل از اعلامیة رابرت گیبس اعلام کرده:

«چنین اظهاراتی ایران را بیش از پیش از سایر جهان دور می‌سازد.»

البته سیاست گاوچران‌ها از سال 1979 همچنانکه گفتیم جنگ زرگری و ایجاد روابط پنهان و فراقانونی با حکومت جمکران، جهت سلب مسئولیت از خود در برابر اتحاد شوروی بوده. امروز هم برنامة‌ «عدم پاسخگوئی» در برابر روسیه نسبت به توحش حکومت «مستقل» جمکران همچنان در دستورکار گاوچران‌ها قرار دارد. چرا که همزمان با تحمیل انزوای کاذب سیاسی به حکومت روضه خوان‌ها، ایالات متحد با اعمال تحریم اقتصادی امکان خواهد داشت که دامنة چپاول ثروت‌های ما را گسترش دهد. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که این دکان پر درآمد تعطیل شود. سخنرانی اخیر احمدی‌نژاد دقیقاً در راه فراهم آوردن زمینة تداوم و رونق همین دکان تنظیم شده بود. و اما نگاهی داشته باشیم به اظهارات میلیبند، وزیر امورخارجة بریتانیا، کشوری که از تحریم اقتصادی ایران سود فراوان برده و یک میلیارد و 600 میلیون دلار ذخائر ارزی ما را هم در کشاکش جنجال طاعون سبز ملاخور کرده. میلیبند می‌گوید:

«بسیار مهم است که همة جهان مخالفت با چنین اهانت‌هائی را اعلام کند. چنین اظهاراتی شایستة رئیس جمهور ایران نیستند.»


ما معتقدیم مردم دنیا باید دولت‌هائی را محکوم کنند که با حمایت پنهانی از کارگزاران خود همچون مقامات حکومت اسلامی در عمل مشوق چنین اظهاراتی شده‌اند. اگر کار به سرزنش آمران برسد مسلماً دولت انگلستان و متحدان‌اش در غرب به مراتب بیش از احمدی‌نژاد شایستة سرزنش‌اند، چرا که احمدی‌نژادها برخلاف اینان ادعای دفاع از حقوق بشر ندارند.






...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت