شنبه، مهر ۰۴، ۱۳۸۸


مسیح غارت!
...
تو از رهائی باغ و بهار می‌گوئی؟
مسیح غارت و نفرت!
مسیح مصنوعی!

اینک که ایالات متحد به ناچار از نصب سپر دفاعی در خاک جمهوری چک منصرف شده، رهبر واتیکان را برای دلجوئی از پادوهای‌اش به پراگ ارسال کرده تا ایشان بر اهمیت نقش مسیحیت یا بهتر بگوئیم نقش کلیسای کاتولیک در اروپا تأکید کنند. می‌بینیم که «هدف» تغییر نکرده، ظاهر ابزار تحقق آن است که تغییر یافته و به صورت سنتی خودنمائی می‌کند. در گذشته همواره برای تخریب و تاراج، در ابتدای کار کشیش وارد می‌شد، سپس نظامیان چپاولگر«خدمات کلیسا» را تکمیل می‌کردند. به همین جهت است که سازمان ناتو «بازگشت به گذشته» را در دستورکار خود قرار داده و «آینده را در گذشته» می‌جوید. این همان مسیری است که در کشورمان قرار بود توسط اصلاح‌طلبان پیموده شود و اینک با هم‌سوئی خامنه‌ای و اصلاح‌طلبانی که ظاهراً با رهبری مخالف‌اند طی می‌شود. در راستای همین طرح مزورانه است که «اعترافات» زندانیان دروغین همچون حجاریان و عطریانفر مسیر سیاست سرکوب داخلی حکومت را تعیین می‌کند.

هزار پرسش بی‌پاسخ از شما دارم
گروه مژده رسانان این مسیح جدید
شفا دهندة بیمارهای مصنوعی
میان خیمة نور دروغ زندانی
کسی نگفت و نپرسید
از
شما یکبار
میان این همه کور و کویر و تشنه و خشک
کجاست شرم و شرف؟ ـ تا مسیح‌تان بیند

البته فکر بد نکنیم عالیجناب جرمن شپرد هیچ کاری با نقض آشکار حقوق بشر توسط دولت چک ندارند. چرا که به ایشان نگفته‌اند این دولت نژادپرست به پیروی از هیتلر محل سکونت کولی‌‌ها را با دیوار از «شهروندان» جمهوری چک جدا کرده و در پایمال کردن حقوق‌شان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند. همچنین ایشان در جریان نیستند که بسیاری از کولی‌های این کشور به کانادا پناهنده شده‌اند، و دولت مفلوک کانادا بجای اعتراض به دولت چک، یا شکایت به سازمان رسوای ملل، برای جلوگیری از ورود کولی‌ها، ورود به «یخ‌ستان» مدافع حقوق بشر را منوط به دریافت ویزا کرده! ولی اطمینان داریم که دولت «یخ‌ستان» از نقض حقوق‌بشر در ایران خیلی، خیلی نگران است. از مطلب دورافتادیم، پس بازگردیم به هم‌سوئی خامنه‌ای با دارودستة میرحسین موسوی که خواهان بازگشت به دوران توحش امام «روشن‌ضمیر» و احیای «ارزش‌های» انقلاب شکوهمند 22 بهمن بود. خوشبختانه مقام معظم در برآوردن تقاضاهای موسوی جلاد درنگ نمی‌کنند.

دیدی که بازهم
صد گونه گشت و بازی ایام
[...]
دروازه را به آتش و خون بست
سال کتاب سوزان
با مرده باد آتش
و زنده باد باد
(از هر طرف که آید)
مهلت به جمع روسپیان داد

پس از شکست کودتای انتخابات و عدم استقبال ایرانیان از دارو دستة «اصلاح‌طلبان»، حکومت اسلامی هر روز گامی نوین در راه تحقق بیانیه‌های ابلهانة میرحسین موسوی و بازگشت به «خط امام» برمی‌دارد. این حکومت دقیقاً همان مسیر کودتای 22 بهمن 1357 را می‌پیماید: سرکوب نظامی، برنامة اعترافات تلویزیونی، اشباع فضای اجتماعی با زبان ابتذال حوزه، هرج‌ومرج سیاسی و زمینه‌سازی برای «انقلاب فرهنگی» یا تصفیة دانشگاه‌ها.

شاهدیم که «اعترافات» حجاریان، زندانی «تزئینی ـ ساواکی» حکومت جمکران تبدیل شد به محور سخنرانی خامنه‌ای، رهبر حکومت توحش! اینک اعترافات همین زندانی دروغین می‌رود تا تحت نظارت «کمیتة فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» به ریاست علی‌اکبر ولایتی،‌ مشاور علی‌خامنه‌ای در امور سرکوب فرهنگی اجرائی شود. در واقع علیرغم شکست کودتای انتخابات، حکومت جمکران از تلاش جهت تحقق مطالبات گروه به ظاهر ناکام در این معرکة مارگیری فروگذار نمی‌کند. اگر امثال ابوالفضل فاتح مأموریت‌شان به پایان رسید و به شهر شهیدپرور منچستر بازگشتند، خوشبختانه هیز‌اکسلنسی برای هدایت کشتی شکستة حکومت امام زمان در صحنه باقی مانده‌اند تا «علی» تنها نماند.

وقتی تو روی چوبة دار‌ت
خموش و مات
بودی
ما
انبوه کرکسان تماشا
با شحنه‌های‌ مأمور
مأمورهای معذور
همسان و همسکوت ماندیم

در این چارچوب قرار است دانشگاه‌های ایران را به حوزه‌های علمیه تبدیل کنند و بجای تدریس علوم انسانی، مزخرفات شریعتی و مطهری یا فردید را به خورد دانشجویان محترم بدهند. البته دچار توهم نشویم، آنچه تاکنون به عنوان علوم انسانی در دانشگاه‌های جمکران تدریس می‌شد مزخرفاتی بود که جهت توجیه فاشیسم در دکان امثال هابرماس یا میشل‌فوکو و دیگر تبلیغاتچی‌های سازمان ناتو ساخته و پرداخته بودند و چماقدارانی نظیر حجاریان، جلائی‌پور یا زیباکلام را به عرصة فقر فرهنگی اهدا کرده. ولی گویا برای تحمیق و نابودی جوانان ایران، سرکوب فرهنگی و گسترش توحش در این حد نیز کفایت اربابان حکومت را نمی‌کند. لازم است دامنة انسان‌ستیزی در دانشگاه گسترش بیشتری یابد و علی‌اکبر ولایتی، مشاور خامنه‌ای در همة امور برای انجام همین مهم یک مصاحبة پای‌منقلی با «مهرنیوز» انجام داده:

«در علوم انسانی بین دیدگاه‌های جهان‌بینی یک ایرانی مسلمان از یک سو و یا یک غربی مسیحی و یا یک لائیک غربی تفاوت وجود دارد[...] در دیدگاه اسلامی خلقت انسان یک غایتی دارد اما در دیدگاه انسانی که اعتقادات الهی ندارد، خلقت انسان [...] در طول خلقت حیوانات است اما در دیدگاه اسلام، انسان اشرف مخلوقات است و انسان برای غایتی خلق شده است که این غایت اینجا نیست و جای دیگری است.»

البته ولایتی حق دارد، آنچه او «انسان اسلامی» می‌خواند جانوری است وحشی که افسارش به دست «انسان غربی» و در «جای دیگری» است. در حال حاضر سخنان ابلهانة ولایتی را بررسی نمی‌کنیم. این ادعای عجیب که دین اسلام یک دیدگاه «منسجم» فلسفی است و از «انسان» هم تعریفی ارائه کرده فقط توسط کسی می‌تواند مطرح ‌شود که هیچ شناختی از اسلام ندارد و حتی نمی‌داند فلاسفة مسلمان همچون فارابی، نظریة خود را با الهام از فلسفة یونان باستان تنظیم کرده‌اند. پس تعجب نکنیم که این مهملات از زبان علی‌اکبر ولایتی، مشاور علی‌خامنه در امور فقر فرهنگی شنیده شود، و در مهرنیوز مورخ 4 مهرماه سال 1388 خورشیدی انتشار یابد. بله این مهملات، ‌ قطره‌ای است از دریای فقر‌وابتذال فرهنگی حکومت جمکران که از لیفة تنبان حجاریان منفور به ذهن ولایتی نفوذ کرده و نویدی است بر دومین «انقلاب فرهنگی» حکومت سنگسار و قصاص. جای حاج فرج دباغ در این معرکة توحش واقعاً خالی است.

کسی به کاهن این معبد شگفت نگفت:
بخور آتش و قربانیان پی در پی
هنوز خشم خدا را فرو نیاورده‌ست؟

در رابطه با افشاگری‌های «برادر» مهدی ابریشمچی ، امروز سایت «بی‌بی‌سی» ترجمة مقالة نیویورک تایمز، مورخ 25 سپتامبر 2009 را منتشر کرده تا در راستای همان سیاست گوساله پسند، پیام ابله‌فریب کارفرمایان نیویورک‌تایمز را به ایرانیان برساند و این دروغ بزرگ را به ما بباوراند که آمریکا و شرکاء از فعالیت‌های هسته‌ای نوکران‌شان در جمکران بی‌خبراند و برای آگاهی از این امر به تصاویر ماهواره‌ای و سرویس‌های امنیتی «دیگران» نیازمنداند. در واقع مقالة نیویورک تایمز چنین القاء می‌کند که سازمان سیا و دیگر سازمان‌های اطلاعاتی غرب از تحرکات هسته‌ای چین و اروپا در حکومت اسلامی روح‌شان هم خبر نداشته، نقل و انتقال ارز حاصل از فروش سانتریفوژزها در بانک‌های غرب، یا پرداخت جیره و مواجب کارشناسان چینی و اروپائی حاضر در جمکران را هم ندیده‌اند، خلاصه بگوئیم کور و کراند و از فعالیت‌های خود هم بی‌خبر!

در هر کرانه‌ای
فواره‌های خون.
دیگر در این دیار
گویا
[...] پناهی نیست

پنهان داشتن نقش گاوچران‌ها و شرکای‌شان در سرکوب ملت ایران و تاراج ثروت‌های ملی محور اصلی پروپاگاند رسانه‌ای تفنگفروش‌هاست، و تلاش حکومت فلاکتیان، همچون فعالیت‌های به اصطلاح اوپوزیسیون مفلوک‌اش بر محور پنهان کردن دست خون‌آلود سازمان ناتو از چشم ما ملت متمرکز شده. حکومت اسلامی جمکران خود را «مستقل» می‌داند، مخالف نمایان‌اش در داخل و خارج نیز فقط شخص «رهبر» را مسئول جنایات این حکومت معرفی می‌کنند،‌ حال آنکه خامنه‌ای مفلوک همچون دیگر مقامات این حکومت فقط «کارگزار» استعمار است و بس.

بالای دار رفتی و این شحنه‌های پیر
از مرده‌ات هنوز پرهیز می‌کنند
نام تو را به رمز
رندان سینه چاک [...]
در لحظه‌های مستی
مستی و راستی
آهسته زیر لب
تکرار می‌کنند

اگر قرار است خامنه‌ای مفلوک به جرم «جنایت علیه بشریت» محاکمه شود، مسلماً نانخورهای اکبربهرمانی در ینگه دنیا نیز باید پاسخگوی جنایات خود باشند. به عبارت دیگر شرکای این حکومت با گرفتن انگشت اتهام به سوی خامنه‌ای نمی‌توانند سوابق درخشان خود و نقش ایالات متحد را به عنوان حامی اصلی حکومت اسلامی جمکران پنهان دارند. مبلغ این طرح مضحک نانخورهای پنتاگون در «تینک‌تنک‌های» مفلس ایالات‌متحداند که پیشتر در راستای شیوة‌ فاشیستی «تمرکز بر یک نقطه» و ایجاد «اجماع» پیرامون «نفرت از شاه» موفق به «عقیده سازی»، «سربازگیری» و «رهبرسازی» شده و با شعارهای «مرگ» و «توهم»، کودتای 22 بهمن را بر ملت ایران تحمیل کرده و می‌پندارند امروز هم می‌توانند با توسل به همین شیوة «شاه‌سازی» باز هم رهبرسازی کرده و براندازی دیگری را سازمان دهند.

مستان نیم‌شب، به ترنم
آوازهای سرخ ترا
باز
[...] زمزمه کردند
نامت هنوز ورد زبان‌هاست

البته ما حضورشان عرض کنیم که اشتباه می‌کنند. امروز در ایران همه می‌دانند اربابان حکومت امام زمان در لندن و واشنگتن نشسته‌اند. امروز با آنچه در عراق و افغانستان می‌گذرد، همه می‌دانند ایالات متحد و شرکای‌اش در سازمان ناتو نه تنها در ایران مدافع حقوق بشر نیستند که طی سه دهة گذشته از سرکوب ملت ایران توسط حکومت اسلامی پشتیبانی کرده‌اند. سازمان ناتو نمی‌تواند با توسل به شیوه‌های دوران جنگ سرد، با بسیج اوباش ایرانی‌نما در داخل و خارج ایران «عقیده‌سازی» کند. همچنین با تهدید و جنجال و هیاهو پیرامون بحران‌های دست‌ساز خود این سازمان جنایتکار نخواهد توانست ایران‌ستیزی و انسان‌ستیزی خود را از دیدگان ملت ایران پنهان دارد. «اتحاد جماهیر اسلامی» را باید بدون ایران و عراق و افغانستان تشکیل دهید! با بمب و موشک و پاسدار و آخوند نمی‌توان «انسان‌ستیزی»، فاشیسم و هویت‌سازی را بر ملت‌ ایران تحمیل کرد.

تو از رهائی باغ و بهار می‌گوئی؟
مسیح غارت و نفرت!
[...]
کجاست باران کز چهرة تو بزداید
نگاره‌های دروغین و
سایة تزویر؟
کجاست آینه،
ای طوطی نهان آموز!
که در نگاه تو بنماید اینهمه
تقریر
(شفیعی کدکنی)




...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت