سه‌شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۹


سلیمان و سنا!
...

انتشار خبر هیجان‌انگیز بازداشت «جاسوس‌های روس» در ایالات متحد، آنهم همزمان با سفر وزیر امورخارجة‌ روسیه به اسرائیل، نشان می‌دهد کشورهای «گروه 8» برای چپاول دیگران حداقل در یک مورد به توافق رسیده‌اند و آن‌ هم «بازتولید» روابط جنگ سرد است. به این ترتیب حاکمیت روسیه باز هم در نقش «پرسوناژ پلید» ظاهر شده و راه را برای هوچی‌گری ایالات متحد می‌گشاید. در برابر از خودگذشتگی‌های حاکمیت روسیه ـ بلعیدن همبرگر به ضرب کوکالا توسط پرزیدنت مدودف در ردة‌ همین فداکاری‌ها می‌باید شمرده ‌شود ـ حاکمیت انگلستان نیز راه و رسم بورس‌بازی و نزولخوری و کلاهبرداری را به سرمایه‌داری روسیه می‌آموزد. پیامد این توافق‌های پنهان در اروپا مسجدسازی و مسجدبازی، و در مناطق نفت‌خیز تکثر «ژاندارم» و تنوع شیوه‌های سرکوب خواهد بود. خلاصه اگر از وحشیگری حکومت امام سیزدهم دلتنگ شدید می‌توانید سری به ترکیه یا عربستان و کویت بزنید که هم در حوزة دلار باشید و هم دل‌تان حسابی باز شود. یا اینکه به دیدار لولا و چاوز بشتابید که هم مستقل‌اند، هم شارلاتان و هم کاتولیک،‌ به این ترتیب از حوزة امن دلار خارج نخواهید شد.

بله در گیرودار زدوبند حضرات در کانادا برای گسترش خشونت و تقویت «فاشیست ‌ـ ‌مسلمان‌ها»، محفل واتیکان نیز خواهان اجرای احکام توحش در دمکراسی‌های غرب شد. البته بدون همیاری حاکمیت بلژیک چنین فرصت طلائی برای کلیسای کاتولیک فراهم نمی‌آمد. به همت نیروهای انتظامی بلژیک، کاردینال راتزینگر دوست‌داشتنی و نازنازی که به دلیل افشای جنایات کلیسا ماه‌ها در موضع تدافعی افتاده و مرتب تقاضای بخشش می‌فرمودند، ناگهان بر سکوی تهاجمی نشسته ضمن محکوم کردن توهین به مقامات و مقدسات کلیسا، در کمال وقاحت خواستار اجرای «قوانین شریعت» می‌شوند! به گزارش فیگارو، مورخ 28 ژوئن 2010، پاپ ضمن نکوهش شیوه‌‌های پلیس بلژیک، اعلام داشت قوانین مدنی به تنهائی صلاحیت رسیدگی به این پرونده‌ها [کودک باره‌گی کشیش‌ها]‌ را ندارد، این امر در حیطة اختیارات کلیسا نیز هست:

«این مسائل باید همزمان در چارچوب قوانین مدنی و احکام دین بررسی شود [...] با محترم شمردن خودمختاری و ویژگی‌های متقابل هر یک[...]»


آه! اگر بلژیکی‌ها نبودند، محفل واتیکان برای حمایت از جنایت و توحش چه می‌کرد؟! باری در این گیرودار که واتیکان به پیروی از آخوند ویلیامز انگلیسی، بر طبل اجرای قوانین شریعت می‌کوبد، آخوند «بوبکر»، متولی مسجد پاریس نیز فرصت را غنیمت شمرده به دولت فرانسه پیشنهاد دو برابر کردن مساجد اینکشور را داده! چرا که نه! در دکان مسجد جز هیچ و پوچ کالائی نخواهیم یافت، با این وجود مسجد دکان پررونقی است که هرگز کساد نخواهد شد. دین‌فروشی تجارتی است بیگانه با کسادی و ورشکستگی و دیگر «عوارض» سرمایه‌داری، و از قدیم گفته‌ا‌ند، «تا مسجد در جهان هست، آخوند در نمی‌ماند». به گزارش فیگارو، «بوبکر» گفته، در فرانسه فقط 2000 مسجد برای مسلمانان وجود دارد، در صورتیکه مسلمین فرانسه به 4000 مسجد نیاز دارند! البته ایشان نمی‌بینند که اکثریت قریب به اتفاق مسلمین در کشور فرانسه با مشکل مسکن و خوراک و پوشاک و مسائل متفاوتی از قبیل رشد جرم و جنایت و ... دست به گریبان‌اند. از قضای روزگار ساخت‌وساز مسجد نیز مسلماً به دلیل همین کمبودها و مشکلات است؛ مشکلاتی که فقط «خداوند» مساجد می‌باید برای‌اش راه حل بیابد! هر چه بودجه‌های رفاهی و فرهنگی و بهداشتی کاهش یابد، مشتری مسجد و دیگر سوپرمارکت‌های شارلاتانیسم افزایش خواهد یافت. و اگر اوضاع به همین منوال پیش رود، بزودی برخورداری از «مواهب» کشیش‌های واتیکان، یا ابراز بندگی و حقارت پای منبر در مساجد نیز به صورت «کوپنی» و تحت نظارت سازمان سیا صورت خواهد گرفت.

کدام اسلام را می‌خواهید؟ اسلام خمینی یا اسلام بنی‌صدر و موسوی و کروبی و بازرگان و دیگر پیشخدمت‌های خوب و وفادار سازمان سیا؟ نظرتان در مورد اسلام خواهر «جلوه جواهری» چیست؟ اسلام ایشان سنگسار ندارد ولی از بقیة مزایای دین مبین، از جمله تحمیل نماد بردگی به زن و امر به معروف و نهی از منکر برخوردار است. پس ترجمة‌ فارسی مصاحبة بسیار مهم و گوساله‌پسند ایشان را در سایت «گویا» از دست ندهید. در این مصاحبه از زبان «خواهر» جواهری، مطالبات آش‌فروش‌های زن‌ستیز جمکران «دمکراتیک» خوانده شده.

در گیرودار «دگردیسی» رسانه‌ای مطالبات زن‌ستیزان جمکران، رخدادهای مهم و سرنوشت‌سازی در جهان به قوع پیوسته. بازارگرمی پاسدار شریعتمداری برای موسوی جلاد از طریق درخواست محاکمة وی از آنجمله است. خارج از تلاش‌های مزبوحانة محفل کیهان برای تداوم هیاهوی سبز، می‌توان به مرگ حضرت سلیمان در ینگه‌دنیا، کشف وبلاگ‌های اهالی «بابیلون» پیرامون کوروش دینی و بومی، توطئة ژاپن و آمریکا بر علیه اسلام، ژست‌های آبدوغ‌خیاری اردوغان در برابر اسرائیل، و از همه مهم‌تر به گفتگوی «غیرمستقیم» روسیه و آمریکا اشاره داشت.

روز گذشته جهانیان در سوگ از دست دادن سناتور «بیرد» به راستی و به قول سیمین بهبهانی «تمسخروار» گریستند. بله، از آنجا که واژة اختراعی شاعرة دلخستة ما، یعنی همان «تمسخروار» کذا بی‌معناست، همه جا می‌توان آنرا به کار برد. به عنوان نمونه می‌توانیم بگوئیم، شرکت توتال صدور بنزین را به ایران متوقف کرد، اما تمسخروار به چپاول نفت ما ادامه می‌دهد. یا اینکه به موازات جنجال در «اورآل»، شرکت سهامی لوموند «تمسخروار» از سلطة فاشیست‌های اسرائیل‌پرست، ‌ اسلام نواز و نئوکان‌ها خارج شده و همچنان «تمسخروار» در آغوش کاتولیک‌های متعصب و اسرائیل‌نواز حامی حزب سوسیالیست پناه می‌گیرد. و بالاخره وبلاگ‌های اهالی «بابیلون» در مورد کورش هخامنشی دینی و بومی به صورتی «تمسخروار» کشف می‌شود. اما پیش از پرداختن به ارتحال جانگداز سناتور «بیرد» و کشفیات بابیلون، بپردازیم به یک خبر گرم و داغ و سوزان در باب توطئة ژاپن علیه دین مبین!

به گزارش فرانس‌پرس و همة خبرگزاری‌های معتبر، در کشور ژاپن سگ اجاره می‌دهند. شاید بعضی‌ها بگویند اجارة‌ سگ چه ربطی به اسلام دارد؟ اینجاست که متوجه می‌شویم اینان توضیح‌المسائل امام روشن‌ضمیر و دیگر آیات عظام را اصلاً «مطالعه» نکرده‌اند. مراجع عظیم‌الشان شیعه هرگز در باب عشق ورزی یا «جماع» با حیوانات اجاره‌ای فتوی نصدوریده‌اند، به عبارت دیگر مسلمین جهان«تکلیف الهی» خود را با سگ استیجاری نمی‌دانند، و این عدم شناخت ضربة بزرگی است به اسلام! و مسلم بدانیم که ژاپن در این اسلام‌ستیزی تنها نیست؛ آمریکا، و به ویژه شخص «پانه‌تا» مسلماً در این توطئه دست دارند.

به گزارش حنازرچوبه، مورخ 7 تیرماه سالجاری، سخنگوی وزارت امورخارجة جمکران ضمن تکذیب اظهارات رئیس سازمان سیا اظهار داشت، مقامات آمریکا از همه بهتر از چند و چون برنامة هسته‌ای ما آگاه‌اند! بله، از قدیم گفته‌اند «مستی و راستی!» گویا سخنگوی وزارت امور خارجة گورکن‌ها، پیش از مصاحبة‌ مطبوعاتی دمی به خمرة «الهی» زده باشد:

«مقام‌هاي آمريکائي به ويژه دستگاه‌هاي اطلاعاتي اين کشور از همه بهتر مي‌دانند که برنامه هسته‌اي [...] ايران به هيچ وجه نظامي نيست و در جهت اهداف صلح آميز در حال انجام است.»

ما هم تردیدی نداریم که گاوچران‌ها بهتر از همه با جزئیات برنامة هسته‌ای حکومت چاه جمکران آشنا هستند، چرا که این برنامه، همچون برنامة هسته‌ای شدن پاکستان تحت نظارت مستقیم خودشان به اجرا گذاشته شده. یادآور شویم سخنان «مستانة» مهمان‌پرست با کد: 1200408 در سایت حنازرچوبه موجود است. در ضمن حکومت اسلامی ناچار شد برنامة‌ ارسال کشتی حامل کمک‌های انساندوستانه برای مردم غزه را متوقف کند؛ دلیل‌اش مشخص نشده! در هر حال ملت‌ ایران دقیقاً در شرایط مردم غزه قرار گرفته‌اند و حکومت اوباش جمکران بهتر است بجای تقلید میمون‌وار از ترکیه نگاهی به اوضاع داخل کشور داشته باشد.

هر چند سخنگوی وزارتخانة کذا کاری به واقعیت‌های کشور ایران ندارد و سخنان ارباب را طوطی‌وار تکرار می‌کند، اینگونه است که خامنه‌ای مزدور تحریم‌ها را باعث پیشرفت در همة زمینه‌ها می‌داند، حال آنکه مهمان‌پرست اعمال تحریم‌ها را «غیرانسانی» دانسته: ‌

«مهمانپرست حصر غزه را کاري غيرانساني [...] دانست و افزود: همة کشورهاي مستقل جهان و ملت‌هاي آزاده به دنبال شکستن اين حصر ناجوانمردانه هستند.»

بله در اینکه تحمیل تحریم به ملت‌ها جنایت است تردیدی نداریم، اما شنیدن چنین سخنانی از زبان نوکران آمریکا و پادوهای اسرائیل، کسانی که طی 31 سال با تکیه بر تحریم اقتصادی ملت ایران یک حکومت قرون‌وسطائی را سرپا نگاه‌ داشته‌اند، مهوع و نفرت‌انگیز است. تداوم حکومت آدمخوار اسلامی بدون اعمال تحریم‌ها به ملت ایران امکانپذیر نمی‌شد، پس سخنگوی وزارت امورخارجة چنین حکومتی بهتر است از این گنده‌گوئی‌ها نکند. شاهدیم که تحریم ملت عراق، حتی پس از لشکرکشی آنگلوساکسون‌ها و برگزاری «انتخابات» به اصطلاح «شفاف» همچنان تداوم یافته. نوری‌المالکی، در آخرین سفر خود به ایالات متحد از اوباما خواست به تحریم‌ها پایان دهد! پاسخ اوباما نیز هنوز مشخص نشده! گورکن‌های مزور! چرا تحریم ملت عراق را محکوم نکردید و برای عر‌اقی‌ها کمک‌های «انساندوستانه» نفرستادید؟ و چرا راه دور برویم در کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و ... چه می‌گذرد؟ تحریم در کار نیست؟ دست مافیا را برای سرکوب اقوام ایرانی باز نگذاشته‌اید؟ اسمعیل هنیه هم در غزه، با حمایت اسرائیل دقیقاً عین شما «حکومت» به راه انداخته. حکومتی که بزودی می‌باید همچون حکومت اوباش جمکران برچیده شود. شاید به همین دلیل است که پروفسورهای زبردست و باهوش فرنگ برای دینی کردن کوروش هخامنشی به جنب و جوش افتاده‌اند.

به گزارش رادیوفردا، مورخ 7 تیرماه 1389، ویلفرد لیمبرت، به متونی دست‌ یافته که ثابت می‌کند برخلاف روضه‌خوان‌های جمکران، «کوروش کبیر پشتیبان مذاهب ملی بوده!» البته مقایسة بنیانگذار امپراطوری هخامنشی با پادوهای سازمان سیا جز «لجن‌پراکنی» نیست. لجن‌پراکنی یکی از شیوه‌های رایج و شناخته شدة‌ طویلة مک‌کارتی به شمار می‌رود.

اما پروفسور ليمبرت به این مختصر اکتفا نفرموده‌اند. ایشان از قصه‌های کتاب مقدس نیز به عنوان یک منبع موثق تاریخی یاد کرده و می‌گویند، برای شناسائی کوروش دو منبع وجود دارد، کتاب مقدس و الواح کشف شده! به این ترتیب است که روایات و حکایات اقوام سامی که مبتنی است بر «باورها» و هیچ سندی‌ات تاریخی ندارد، عملاً از منظر حضرت «پروفسور» با اسناد و شواهد تاریخی در ترادف قرار گرفته و «باورها» در جایگاه واقعیت «رخداد» تاریخی می‌نشیند:

«دو منبع وجود دارد. يكى كه همواره در دسترس بوده [...] كتاب مقدس است. در بخش آخرين اشعياء نبى‌اسرائيل از كوروش به نام و شيوة مطلوب ياد شده، بنابراين مى‌بينيد كه برخلاف سياست هاى حاكمان فعلى در ايران، كوروش از آيين‌ها و مذهب‌هاى ملى پشتيبانى مى‌كرد.»


منبع دوم پروفسور لیمبرت لوحه‌های کاتبان بابیلون است که از کوروش به عنوان مدافع مذاهب یاد کرده‌اند. و خلاصه خادمان بارگاه مک‌کارتی دست از «دین» و «مذهب» برنمی‌دارند. هر آنچه در صحرای عربستان یافت می‌شد مصرف کردند، حال به دامان امپراطوری هخامنشی متوسل شده‌اند و با تکیه بر منشور کورش و الواح فرضی کاتبان بابیلون می‌خواهند به ما ثابت کنند که کوروش مدافع آزادی «باور» شهروندان و پاسدار ادیان و مذاهب بوده! و البته در «تحقیقات علمی» اینان هیچ اهمیتی به این امر داده نمی‌شود که در دوران کوروش، «شهروند» به معنای معاصر کلمه اصلاً وجود نداشته! مهم این است که هوچی‌های سازمان سیا برای تحریف مفاد اعلامیة جهانی‌حقوق بشر آن را با منشور کوروش در ترادف قرار دهند:

«نگاه آن‌ها [کاتبان بابیلون]‌ به كوروش به عنوان فردى بوده كه از مذاهب و آيين‌هاى ملى دفاع و پشتيبانى مى‌كرده.»


به فرض که چنین بوده باشد! این «کشفیات» هیچ ارتباطی با مسائل امروز ما ملت ندارد. ایران امروز امپراطوری نیست، یک کشور جهان سوم است با یک حکومت دست‌نشاندة استعماری که ملت را از حداقل آزادی، رفاه و امنیت و حقوق اجتماعی بی‌بهره گذاشته. در نتیجه، برای ما اصلاً مهم نیست کتاب مقدس جناب پروفسور چه‌ها می‌گوید. ما، به عنوان مدافع دمکراسی خواهان تأمین «حقوق انسانی» ملت ایران هستیم؛ حقوقی که با همة ادیان و مذاهب و توهمات دوران طفولیت جامعة بشری در تضاد قرار خواهد گرفت. البته فکر بد نکنیم! این گاوچران ها میانه‌شان با کتاب مقدس و بی‌بی‌گوزک‌های آن خیلی خیلی خوب است و خیلی دوست دارند به دوران پیامبران روشن‌ضمیر کتاب کذا بازگردند. به همین دلیل در مجلس سنای‌شان هم یک حضرت سلیمان کاشته بودند؛ به نام «رابرت بیرد». به گزارش فیگارو، مورخ 28 ژوئن 2010، حضرت «بیرد»‌ در سن 92 سالگی درگذشتند.

مستر «بیرد» مدت 57 سال «سناتور» بودند و خلاصه در سنا «لانه» داشتند. روز گذشته هم اگر تکان نخورده بودند، کسی متوجه نمی‌شد حال‌شان وخیم است! گویا موریانه عصای‌ آنحضرت را از داخل جوید و پوک کرد و زمانیکه نانسی پلوسی از کنارشان می‌گذشت نسیمی وزید و عصای‌شان فروریخت. اینجا بود که همه متوجه شدند حال سناتور «سلیمان» هیچ خوب نیست، چون اگر حال‌شان خوش می‌بود مسلماً عصای‌شان هم سرحال و خوش و خرم به نظر می‌رسید، که از قدیم گفته‌اند، عصای مرد آینة اوست! بگذریم و بپردازیم به گفتگوی غیرمستقیم روسیه و آمریکا!

ایالات متحد که طبق روال سنتی با همدستی نوکران‌اش در جمکران ملت ایران را به گوشت دم توپ تبدیل کرده، دست از تبلیغات ابلهانة خود پیرامون تجهیز حکومت اسلامی به سلاح هسته‌ای نمی‌شوید. تهدیدهای «لئون پانه‌تا» مبنی بر اینکه، «اگر ایران بخواهد،‌ می‌تواند بمب اتمی داشته باشد»، در نشست «ژ 20» پاسخی مشابه دریافت داشت! دیمیتری مدودف در واکنش به اظهارات «پانه‌تا»، ضمن ابراز نگرانی از این امر به فروپاشی محتمل قرقیزستان اشاره کرد! به عبارت دیگر گفتگوی «آمریکا ـ روسیه» در چارچوب خواسته‌ها و تمایلات «سوم شخص» قرار گرفته. سازمان سیا نمی‌گوید آمریکا می‌خواهد حکومت جمکران را به سلاح اتمی مجهز کند، روسیه هم نمی‌گوید، در اینصورت نه تنها استفاده از پایگاه «ماناس» برای‌تان غیرممکن خواهد شد که دمار از روزگارتان در می‌آوریم. خلاصه روند گفتگو «تغییر» یافته. اما هر چه زمان می‌گذرد وابستگی حکومت جمکران به ایالات متحد و دست داشتن یانکی‌ها در بحران هسته‌ای آشکارتر می‌شود. روز گذشته «لئون پانه‌تا» موافقت اسرائیل را نیز با تجهیز جمکران به سلاح هسته‌ای اعلام داشت.

به گزارش فیگارو مورخ 28 ژوئن سالجاری، رئیس سازمان سیا ضمن اشاره به دودستگی در بطن حاکمیت ایران پیرامون دستیابی به بمب، تأکید کرد، در اسرائیل معتقدند که حاکمیت ایران مصمم است به سلاح هسته‌ای مجهز شود! عجیب است که آمریکا و اسرائیل با این «دقت» و به صراحت می‌دانند روضه‌خوان‌ها چه می‌خواهند! اگر سخنان پانه‌تا را با اظهارات دیروز مهمان‌پرست مقایسه کنیم خواهیم دید که رئیس سازمان سیا برای تداوم بحران هسته‌ای به حکومت جمکران چک سفیدامضاء داده، تا دولت اسرائیل بتواند از زیر بار مسئولیت مذاکرات صلح شانه خالی کند:

«اسرائیل و ایالات متحد در مورد برنامة هسته‌ای ایران تبادل اطلاعات دارند [پانه‌تا تأکید کرد] اسرائیلی‌ها معتقدند ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای تصمیم خود را گرفته، و همزمان از تأثیر تحریم‌ها نیز آگاه است.»

مسلم است که حکومت جمکران از «تأثیر» تحریم‌ها آگاه است. بدون این تحریم‌ها این حکومت نه تنها مشروعیت خود را از دست می‌دهد که ساقط خواهد شد. و هیچ دولتی بیش از دولت اسرائیل و متحدان‌اش در غرب از مرگ پایگاه فاشیسم اسلامی متضرر نخواهند شد. طی سه دهة اخیر، قانون‌شکنی حکومت اسلامی در عرصة بین‌المللی زمینه‌ساز تجاوز و مرزشکنی اسرائیل در منطقه بوده. مسلم است که اسرائیل شکم‌اش را برای «ایران اتمی» صابون زده، اینهمه برای اینکه مجبور به بازگشت به درون مرزهای قانونی‌اش نشود. اما رئیس سازمان سیا و شرکای اسرائیلی‌اش کور خوانده‌اند! دیوید کامرون نمی‌تواند پای جای پای مارگارت تاچر بگذارد، و به طریق اولی دولت فرانسه هم قادر به اعمال سیاست‌های فرانسوا میتران نیست. تمام ارکان این دولت با ماجرای «کلان شرکت» اورآل به لرزه درآمده و انگلستان هم برای آموزش رموز پنهان بورس‌بازی به روسیه پای پیش گذارده.

به گزارش سایت فرانسه زبان نووستی، مورخ 29 ژوئن 2010، شهردار لندن که بزودی عازم مسکو و سنت‌پترزبورگ خواهد شد اعلام کرده، «لندن همچنان مرکز مالی جهان باقی‌مانده و ما می‌توانیم تجارب خود را در زمینة جذب سرمایه در اختیار روسیه قرار دهیم!» با توجه به اینکه «جذب سرمایه» توسط روسیه موضع این کشور را به عنوان یک نظام «سرمایه‌داری» تحکیم می‌کند، سخنان شهردار لندن می‌تواند بازتاب تمایل حاکمیت انگلستان به تقویت سرمایه‌داری روسیه در برابر چین باشد. به زبان ساده‌تر، گروهی در غرب سعی دارند محور «پکن ـ واشنگتن» را که طی دوران جنگ سرد توسط نیکسون پایه‌ریزی شد و فرانسه نیز بعدها به آن پیوست، متزلزل کنند.

با در نظر گرفتن شرایط نوین، «پانه‌تا» اگر ابله نباشد خواهد فهمید که در کنار بحران فرانسه و برنامة مبارزه با مواد مخدر در افغانستان، و به ویژه با ابراز تمایل لندن به همکاری با روسیه، شاخ و شانه کشیدن برای کرملین، آنهم با توسل به دولت لرزان اسرائیل و حکومت فروپاشیدة جمکران کسب‌وکار سازمان سیا را کسادتر از این‌ها خواهد کرد!


0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت