شنبه، آبان ۲۹، ۱۳۸۹


هیلاریه خانوم!
...
به خیابان‌ها نیائید! به خیابان‌ها نیائید! سازمان سیا می‌خواهد همچون بهمن‌ماه 1357، یکبار دیگر نظامیان را «در کنار مردم» قرار دهد. برای ممانعت از بازگشت اسرائیل به درون مرزهای قانونی‌اش، سازمان سیا حکومت اسلامی را در مسیر یک خود‌براندازی دیگر پیش می‌راند؛ این است دلیل «ظهور» میرحسین موسوی در سایت رادیوفردا و شرکاء. انتشار سخنان موسوی در واقع چراغ سبز به چپ‌نمایان برای ایجاد آشوب‌های خیابانی است. تداوم این آشوب‌ها در میان‌مدت می‌تواند مخالفان جنبش مفلس ‌سبز، یعنی اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان را در کنار «جنبش سرخ» قرار داده، و یک «سنگر حق» مردمی بر پا کند. همینکه «سنگر حق» کذا ساخته و پرداخته شد، فرماندهان نظامی نیز به عادت همیشگی در کنار «مردم» قرار خواهند گرفت و سازمان سیا بلافاصله یک «حکومت ایرانی‌نما» برای‌مان سر هم می‌کند و استبداد تازه نفس بومی، با حفظ مقدسات دینی بجای حکومت فرسودة اسلامی خواهد نشست. خلاصه، محفل کودتای «شیخ و شاه» برای یک صحنه‌سازی دیگر خیز برداشته.

روز 3 شنبه، 16نوامبر 2010، کمیسیون امور اجتماعی، انسانی و فرهنگی سازمان ملل متحد قطعنامة پیشنهادی روسیه در مورد «محکومیت» نازیسم و ستایش اعضای سابق وافن اس. اس، و خصوصاً تخریب بناهای یادبود مبارزان ضدفاشیست را با اکثریت آراء تصویب کرد. اعضای اتحادیة اروپا و کشورهای اوکراین، مولداوی و گرجستان به این قطعنامه رأی ممتنع دادند؛ ارباب‌شان، آمریکا نیز به آن رأی منفی داد! بی‌دلیل نیست که فلسفه با «سقراط» آغاز شده، و وزارت ارشاد حکومت مرده‌شویان برای فعالیت نازی‌ها مجوز صادر می‌کند.

به گزارش سایت فرانسه زبان «نووستی»،‌ مورخ 17 نوامبر سالجاری، وزارت امور خارجة روسیه با صدور بیانیه‌ای، مخالفت آمریکا را با پیشنهاد مذکور «حیرت‌آور»‌ خواند! ولی از نظر ما موضع‌گیری یانکی‌ها به هیچ عنوان حیرت‌آور نیست. به گواهی تاریخ معاصر، حاکمیت آمریکا و اکثریت قریب به اتفاق کشورهای اروپا، ‌ به ویژه انگلستان آشکارا از فاشیسم حمایت کرده‌اند؛ در غیر اینصورت شاهد ظهور فرانکو و سالازار پس از پایان جنگ دوم در قلب اروپای غربی نمی‌بودیم.

باری، حاکمیت ایالات متحد برای پنهان داشتن رسوائی اخیر خود در دفاع آشکار از هیتلرپرستان و «نازیسم»، به طرفداری از آزادی مذاهب جیغ و فریاد به راه انداخته. شیون هیلاری کلینتن تا اینجا هم رسید! تأئید رسمی فاشیسم توسط ایالات متحد، و استقرار کاردینال راتزینگر در جایگاه صدای دوم وزارت امور خارجة‌ آمریکا از قضای روزگار با برنامة توزیع جوایز لوموند به سیده شهلا شفیق، و نبرد اسمعیل هنیه با اربابان‌اش در اسرائیل تقارن زمانی یافت!

روند کار چنین است که ابتدا رسانه‌های غرب «خبر» پرتاب موشک از غزه به اسرائیل را در بوق می‌گذارند. حماس نوعی موشک معنوی در اختیار دارد که هیچ خسارت مالی و جانی وارد نمی‌کند و برد آن هم روز به روز افزایش می‌یابد! به محض انتشار خبر شلیک موشک کذا به سوی اسرائیل، تهاجم ارتش اسرائیل به غیرنظامیان در نوار غزه آغاز می‌شود، به این ترتیب ساکنان مصیبت‌زدة غزه به یاد می‌آورند که دارودستة اسمعیل هنیه با اسرائیل نبرد می‌کند و «زنانه ـ مردانه» کردن مدارس، دانشگاه‌ها و پلاژها، همچون تحمیل حجاب به زنان در واقع «مبارزه با اسرائیل» نام دارد! در نتیجه، هر کس با این لات‌بازی‌ها مخالفت کند طرفدار اسرائیل و دشمن فلسطین و اسلام شناخته می‌شود. به عبارت دیگر، همان سناریوئی که 31 سال است در کشورمان به اجرا گذاشته شده، و در پی حضور نظامی آنگلوساکسون‌ها در عراق و افغانستان به ایندو کشور نیز سرایت کرده، در غزه تحت نظارت عالیة اسرائیل اجرا می‌شود. اما برخلاف این واقعیات، ولایتی، مشاور علی‌خامنه‌ای در امور بین‌الملل چنین کشف کرده که «حمید کرزای مخالف سرسخت آمریکاست و اشغالگران تمایلی به روی کار آمدن دولت کرزای نداشته‌اند!»

بله علی‌اکبر ولایتی که گویا «پزشک اطفال» است، چنین می‌پندارد که مخاطبان‌اش نیز همچون کودکان قصه و بی‌بی‌گوزک را باور دارند؛ از اینرو، همچون دیگر مقامات حکومت جمکران، پروپاگاند ابله‌پسند سازمان سیا را طوطی‌‌وار تکرار می‌کند. ویژگی مقامات جمکران این است که هرگز ایده‌آلیسم را به زیر سئوال نمی‌برند؛ اینان در برابر جنایات هیتلر یا کور و کر و لال می‌شوند، یا اینکه همچون ملاممد خاتمی و شیخ ژوزف راتزینگر، ‌ نازیسم را به لائیسیته و مدرنیته پیوند می‌زنند. ولایتی در بررسی‌های «شکمی ـ تاریخی» خود از نقش استعمار در ایران و همکاری دولت وقت با هیتلر فاکتور گرفته و یک ویراست «منقلی ـ مردمی» نیز از تاریخ ارائه کرده.

ولایتی طی پژوهش‌های «پای‌منقل» کشف کرده که، مشکل جهان اسلام با انقلاب فرانسه آغاز شده، و انگلستان قرارداد 1919 را لغو کرده و ایران تحت‌الحمایة انگلستان نیست و ... و از همه مهم‌تر اینکه آخوند کاشانی معروف، که حتی حزب آخوندپرست توده هم اسناد مزدوری‌اش را انتشار داده، از مبارزان ضداستعمار بوده و «امام» از «مبارزات» او درس گرفته‌اند.

البته در اینکه خمینی از «مبارزات» کاشانی فراوان درس گرفته ما هیچ تردیدی نداریم، چرا که هر دو ارباب مشترک داشتند. هذیانات حکیمانة‌ ولایتی که با کد: 131473 در سایت تابناک، مورخ 28 آبانماه 1389 در اختیار مشتاقان قرار گرفته، همچون اظهارات دیگر مرده‌شویان حکومت جمکران و مخالف‌نمایان‌اش تلاشی است ابلهانه جهت «بازنویسی» تاریخ و تبدیل آن به «روایت». این عمل خداپسندانه همواره از طریق دوختن آسمان به ریسمان صورت می‌پذیرد؛ روشن است کسی که نشئه باشد، بهتر از دیگران از عهدة چنین عملیات قهرمانانه‌ای بر می‌آید.

ولایتی هم پس از زدن چند «بست» تریاک اهدائی حمید کرزای بلبل‌زبانی آغاز کرده و ضمن تمجید از دستاربندان مزدور استعمار، کودتای ارتش ناتو در ایران را «انقلاب» می‌خواند و ملت ایران را همچون آخوند جماعت طرفدار اسلام معرفی می‌کند. اما علم و دانش ولایتی به مرزهای ایران محدود نمی‌ماند، مشاور خامنه‌ای در امور بین‌الملل، بین‌المللی است و هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد؛ به ویژه در عرصة گزافه‌گوئی و مهمل‌بافی و نقل داستان‌های خاله‌زنکی. اینگونه است که در مصاحبة «متین» و وزین ولایتی به واژة‌ «فرنگی‌ها»‌ برخورد می‌کنیم، و جهان اسلام در برابر جهان فرنگی‌ها قرار می‌گیرد. جهانی که به زعم ولایتی تحولات‌اش با انقلاب فرانسه آغاز شده: ‌‌

«[...] در جهان اسلام و كشور ما [...] دشمنی [...] استعمارگران با دین اسلام آغاز شد [...] مقدمة انقلاب اسلامی مقاومت در برابر همین نفوذ فرهنگی بود [...] ‌فرنگی‌ها پایة‌ تحول سیاسی دنیای غرب را از انقلاب كبیر فرانسه [...] می‌دانند [...] مشكلات جهان اسلام نیز از زمان انقلاب كبیر فرانسه شروع شد [...]»


فکر می‌کنم همین چند جمله برای درک ابتذال و حماقت و افلاس «فرهنگ رسمی‌ای» که در رأس حکومت اسلامی نشسته کفایت کند. پس مشاور رهبر فرزانه را در کنار منقل رها می‌کنیم تا به تحلیل‌های قهوه‌خانه‌ای‌اش ادامه دهد، و می‌رویم به سراغ اربابان حکومت جمکران. حضرات شکم‌شان را برای تکرار سناریوی مهوع بهمن 1357 حسابی صابون زده و رویای قرار گرفتن ارتش در کنار مردم در سر می‌پرورانند. روز گذشته، تلویزیون اسرائیل یکی از نظامیان فراری حکومت اسلامی را به صحنه آورده، خیمه شب‌بازی به راه انداخته بود.

هنرپیشة ایرانی‌نمای فیلم اسرائیلی‌ها می‌گفت، اکثر نظامیان با این حکومت مخالف‌اند، و آماده‌اند که به مردم بپیوندند. بله، اگر در ایران کودتا نشود آیندة اسرائیل تیره و تار خواهد بود؛ نه تنها بساط شهرک‌سازی می‌باید تعطیل شود که خروج از سرزمین‌های اشغالی سوریه، لبنان و فلسطین نیز اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. بی‌دلیل نیست که تلویزیون اسرائیل،‌ خیمه شب‌بازی قرار گرفتن ارتش در کنار مردم ایران به راه انداخته و ژنرال اشکنازی، «سر سیاه زمستون» برای گدائی کودتا به کانادا تشریف آورده‌اند.

اشک‌نازی، دوقل، دوقل اشک می‌ریخت که، آی مسلمونا! حزب‌الله می‌خواد در لبنان کودتا کنه! و البته از آنجا که کسی نتوانست کمکی به حضرت ژنرال بکند، یک عده با سنگ به کنسولگری روسیه در مونرآل حمله بردند. یادآور شویم ماه سپتامبر گذشته نیز عده‌ای سفارت روسیه را در کانادا با کوکتل مولوتف مورد تهاجم قرار دادند و «کوریه انترناسیونال»، بوق اسلام‌پرست که معرف همه هست، از آنان به عنوان آنارشیست‌های طرفدار آزادی یاد کرد! خبر حملة «مردم» به کنسولگری روسیه در کانادا در سایت نووستی، مورخ 20 نوامبر 2010 انتشار یافته. به موازات استقلال «مردم» در کانادا، «یوزباشی» هم به «علویه‌خانم» تفهیم کرد که «کرم‌علی» و «صاب‌سلطان» میانه‌شان شکرآب شده و خلاصه امشب کرم‌علی در گاری تنهاست.

راوی به ما می‌گوید که، شب‌ هنگام، پس از اینکه همه بجز «پنجه‌باشی» خوابیدند، علویه از اتاق بیرون رفت و صبح با صورت پف کرده و بی‌خوابی کشیده وارد اتاق شد. در ادامة ماجرا، وقتی «صاب‌سلطان» علویه را در برابر جمع متهم می‌کند که شب را با کرم‌علی گذرانده، همین «پنجه‌باشی» است که چشم طمع به زینت‌سادات 12 ساله دوخته و به دروغ سوگند می‌خورد:

«به دو دس بریدة ابوالفضل [...] من تا نزدیک صبح بیدار بودم [...] علویه‌خانم تو اتاق ما خوابیده بود[...]خدا رو خوش نمیاد با زوار امام رضا اینجور رفتار بکنن[...]»
منبع: «علویه خانم.»

بله «علویه‌خانم» از هر نظر سیاست استعمار را در ایران بازمی‌تاباند: خشونت، ابتذال و خصوصاً تقدس. همین مجموعة توحش‌پرور است که در برنامة «سی. ان‌. ان» از زبان جواد لاریجانی «فرهنگ» ایران خوانده می‌شود. و برای گسترش همین باورهای فرهنگ‌ستیز است که هیلاری کلینتن،‌ خواهان «آزادی مذاهب» می‌شود و پنجه‌باشی در جمکران، و یوزباشی در واتیکان نیز پای به معرکة ارباب می‌گذارند. به گزارش فیگارو، مورخ 19 نوامبر 2010، ژوزف راتزینگر زبان به انتقاد از جوامع لائیک غرب گشوده و لائیسیته را با «استبداد» در ترادف قرار داده. «جرمن‌شپرد» چنین فرموده که، لائیسیته تهدیدی است برای «آزادی مذهب!» با توجه به اظهارات پاپ، حکومت جمکران نیز در جایگاه حاکمیت لائیک قرار می‌گیرد چرا که این حکومت، علاوه بر سرکوب اقلیت‌های دینی، حتی به سنی‌مذهبان نیز اجازه نمی‌دهد مسجدی در تهران داشته باشند. البته پریشانگوئی و تناقض‌گوئی فاشیست‌ها هیچ تعجبی ندارد.

کلیسا که پروندة جنایات‌اش در کشتار آزاداندیشان و سرکوب دانشمندان و متفکران، همکاری با هیتلر و موسولینی، و اخیراً با تجاوز به کودکان سنگین‌تر هم شده، اینک خود را مدافع «زندگی» می‌داند و همزمان از «حق طبیعی» حیات نیز دفاع می‌کند، بدون اینکه در نظر بگیرد «حق طبیعی» از «زور» و قوانین طبیعت ناشی می‌شود، و نمی‌تواند هیچ ارتباطی با حق زندگی در جوامع متمدن داشته باشد. باری روز جمعه، 19 نوامبر سالجاری، اهل چنج در واتیکان گرد آمده و با صدور بیانیه‌ای خواهان گفتگو با اسلام شدند. در این گردهمائی، شیخ ژوزف از موانع آشکار کردن «حقیقت انجیل» و دستاوردهای «فرهنگ مسیحی» گلایه‌ها داشته:

«[...] برای انتشار آزاد حقیقت انجیل و فرهنگ مسیحی لحظات سختی را می‌گذرانیم [...]»

طفلک یوزباشی! چه روزهای خوبی بود آنزمان که می‌توانستند دادگاه‌های «تفتیش عقاید» برپا کنند و مخالفان «فرهنگ مسیحی» را در آتش بیندازند و صلیب بکشند و آمین هم بگویند. گویا دوباره فیل‌شان یاد هندوستان کرده و می‌خواهند «قانون جنگل» مسیحیت را بر همة جوامع حاکم کنند. برای تحقق این هدف مقدس کافی است باورها از «حریم خصوصی» به حریم اجتماعی وارد شود؛ ایجاد سنگرهای متعدد حق و باطل پایان «آزادی‌بیان» خواهد بود چرا که آزادی بیان انسانی است و فراتر از حق و باطل قرار گرفته. این است دلیل نگرانی اهل‌چنج در واتیکان:

«کاردینال‌ها پیرامون مشکلات کلیسا برای دفاع از ارزش‌های متکی بر حقوق طبیعی، مانند احترام به زندگی و خانواده گفتگو کردند[...]»


باید بگوئیم که ارزش‌های متکی بر حقوق طبیعی، همان تجاوز به کودکان، برده فروشی و قاچاق مواد مخدر است، که به دلیل قرار گرفتن سازمان ناتو در سیر قهقرائی، دفاع از آن‌ها با مشکل روبرو شده. از این گذشته چگونه مشتی چلیپاپرست که ازدواج را ممنوع می‌دانند، اینهمه طرفدار «خانواده» از آب درآمده‌اند؟! حضورشان بگوئیم که مشکلات‌شان ریشه در جای دیگری دارد. ارتش ناتو در چارچوب شرایط نوین، جز بازسازی شبکة مافیا هیچ چاره‌ای برای خویش نمی‌بیند، در نتیجه جیره خواران‌اش در مسجد و کلیسا و به ویژه در «فاکس‌نیوز» به پارس کردن مشغول شده‌اند.

چه نشسته‌اید که «فاکس‌نیوز» اخیراً «نازیسم چپ‌گرا» هم کشف کرده. بله، همان تبلیغات ابلهانة ساواک که از طریق تلفیق «انسان‌محوری» با انسان‌ستیزی مزخرفاتی از قماش «مارکسیسم‌اسلامی» اختراع کرده بود، اینک سر از دکان ارباب در ‌آورده. به گزارش فیگارو، مورخ 19 نوامبر سالجاری،‌ مدیرکل شبکة‌ فاکس‌نیوز از اینکه مسئولان رادیوی «ان. پی. آر» را «نازی چپ» لقب داده عذرخواهی کرده. دلیل پارس کردن فاکس نیوز در ظاهر اخراج یک مفسر سیاسی توسط مسئولان «ان. پی. آر» بوده؛ گویا این فرد در بارة مسلمانان اظهارات ناشایستی بر زبان رانده. اما هدف از جنگ زرگری فاکس‌نیوز با مسئولان «ان. پی. آر» تأکید بر موجودی‌ات پدیدة‌ نیست‌درجهانی است به نام «نازی چپگرا». حال آنکه نازیسم و چپ‌گرائی نافی یکدیگرند. منبع الهام نازیسم در «ایده‌آلیسم» نهفته؛ بی‌دلیل نبود که در رادیوفردا، «سیا» زخمی‌ها، از جمله رامین جهانبگلو «پیش‌سقراطی‌ها» را از تاریخ تحولات فلسفی حذف کرده و فلسفه‌شان با «سقراط» آغاز شده بود. بدون ایده‌آلیسم نمی‌توان برای سرکوب انسان، ‌ دکان «یوتوپیا» افتتاح کرد و «آزادی مذهب»‌ را بجای آزادی بیان نشاند. و بی‌جهت نیست که واتیکان، هم‌صدا با وزارت امور خارجة یانکی‌ها مرتباً بر طبل آزادی مذهب می‌کوبد:‌

«[...] کاردینال بارتولون همچنین از آزادی مذهب در کشورهای مسلمان سخن به میان آورد [...]»

همزمان با ابراز نگرانی واتیکان برای آزادی مذهب در کشورهای مسلمان، علی‌ خامنه‌ای، رهبرآدم‌کشان جمکران نیز شیر شده و برای «حق و حقوق» مسلمانان کشمیر ابراز نگرانی فرموده. در پی اظهارات مداخلة‌ جویانة‌ پنجه‌باشی «معظم»، سفیر جمکران به وزارت امورخارجة هند فراخوانده شد. ظاهراً رهبر مرده‌شویان هنوز افلاس ارباب را باور نکرده.

«اشک تو چشم‌های علویه جمع شد[...] من سید زمین مونده [...] امروز اینجا، فردا بازار قیومت [...] به جد مطهرم اگه من با کرم‌علی راه داشته باشم [...]»



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت