یکشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۹


میدفیدیف!
...
بی‌خودم و مست و پراکنده مغز
ورنه نکو گویمت افسانه را
(مولوی)

بالاخره معلوم شد «اصولگرایان» جمکران که از مخالفان سرسخت «سازش» به شمار می‌روند، سر در آخور محفل سناتورها، مک‌کین و جوزف لیبرمن دارند. البته ما بارها به این واقعیت تلخ اشاره کرده‌ایم که برای تأمین منافع ارباب در ایران، مزدوران غرب مذاکره و گفتگو و رعایت قوانین و مقرارت بین‌المللی را با «خیانت» و «سازش» در ترادف قرار داده و با شعار «مبارزه با استعمار»، همچون نمونة‌ مصدق و خمینی، زمینة سرکوب و تاراج ملت ایران را فراهم آورده‌اند. شاهدیم که خطبه‌های نماز جمعه و مطالب مهوع کیهان در هم‌سوئی کامل با پروپاگاند آنگلوساکسون‌ها، «مذاکره با آمریکا» را «خیانت» به اهداف امام دجال‌‌شان معرفی کرده و خودداری از مذاکره را نیز نشان ابهت و قدرت حاکمیت جلوه می‌دهند؛ اینهمه با هدف به ارزش گذاردن «یکجانبه‌گرائی» و «قانون‌شکنی» در عرصة بین‌المللی و فراهم آوردن زمینة سرکوب ملت ایران.

«ملی» کردن نفت، اشغال سفارت آمریکا، تداوم جنگ با عراق، شعار نابودی اسرائیل و ... و خصوصاً نقض تعهدات رسمی دولت در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای و مقاومت در برابر مبادلة سوخت، فقط قطره‌ای است از دریای بیکران خیانت به منافع ملی ایرانیان. به یاد داریم که پس از مذاکرات ژنو در سال 2009، در خطبه‌های توحش‌گستر نماز جمعه و به ویژه در مطالب گوساله‌پسند کیهان، نه تنها «مذاکره با آمریکا» انکار شد که توافق‌های دولت با گروه «1+5» به زیر سئوال رفت و پس از چند ماه، هیاهوی نامزدهای «انتخابات» به آسمان برخاست و به کودتای ناکام محفل سبز انجامید. حال که تب‌وتاب «شبه انتخابات» جمکران فروکش کرده و بعضی‌ها بالاخره دوزاری‌‌های کج و ‌معوج‌شان افتاد و فهمیدند برگزاری انتخابات در حکومت خدامحور در واقع توهین به ملت ایران است، و «مردم‌محوری» اهدائی حکومت اسلامی توحشی است همچون خدامحوری، بد نیست با نقل یک «مینی‌افشاگری سربسته» به اهالی مرزپرگهر یادآوری کنیم که طرفداران کودتای سبز هنوز در رأس امور کشور قرار دارند. متأسفانه ما نمی‌توانیم همچون ویکی‌لیکس نام و مشخصات افراد را روی خط قرار داده، اظهارات‌شان را مو به مو نقل کنیم، چرا که حداقل مسئول مطالب این وبلاگ هستیم!

به ناچار سربسته می‌گوئیم که خارج از نیروهای «نظامی ـ امنیتی» حکومت جمکران که افسارشان به دست آنگلوساکسون‌هاست، شبکة اسلام‌گرایان شاغل در وزارت علوم و ساواک با تطمیع و یا با توسل به تهدید، مستقیم و غیرمستقیم، در پی گرم کردن تنور مسابقات مارگیری بودند. این شبکه از طرق نسبی و سببی از یک‌سو به محفل لاریجانی‌ها و از سوی دیگر به محفل واعظ‌طبسی و قوم و قبیلة‌ بقائی مرتبط می‌شود، و به ویژه در ایالات متحد، کانادا و سوئد فعال است. بین خودمان بماند! پس از شکست کودتای پیروان خط امام، هیچیک از اعضای این شبکه از مقام خود برکنار نشد! به عبارت دیگر، هستة مرکزی کودتاچیان دست نخورده باقی ‌مانده و بهتر است شوت‌وپرت‌ها، به ویژه در داخل مرزها حواس‌شان را خوب جمع کنند، چرا که سناتور مک‌کین، از رهبران پنهان اصولگرایان جمکران برای دفاع از «اصول» و ارزش‌های حکومت اسلامی پای به میدان گذاشته!

بله، در پی انتشار خبر کناره‌گیری سناتور جوزف لیبرمن و تصفیة وسیع در مافیای نیویورک، شیون و زاری سناتور مک‌کین، پدر معنوی اصولگرایان جمکران به آسمان برخاست! «فاینانشال تایمز»، مورخ 22 ژانویه 2011 با انتشار نامة 8 سناتور سرشناس، نسبت به ادامة مذاکرات هسته‌ای با ایران هشدار می‌دهد! هشت تن که همچون سناتور مک‌کین در واقع به محفل مفلس «جوزف لیبرمن» تعلق دارند، با وقاحت خواهان نادیده گرفتن «حق قانونی ایران» برای غنی‌سازی اورانیوم شده‌اند. یادآور شویم ایران، به عنوان عضو پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای یا همان «ان. پی. تی»، قانوناً از «حق غنی سازی اورانیوم»، تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برخوردار است و هیچ قدرتی نمی‌تواند ایران را از این «حق قانونی» ـ با حق طبیعی اشتباه نشود ـ محروم کند.

اتفاقاً 8 سناتور ینگه‌دنیا نیز با توسل به «حق طبیعی» نقض حقوق قانونی ایران را «توجیه» کرده‌اند. بله یا سگ‌های‌ هار این حضرات «احساس تکلیف» می‌کنند، یا خودشان قلباً «نگران» می‌شوند! اینجاست که به فواید محفل توحش‌پرور فرانکفورت و نظریه‌سازان‌ خود فروخته‌اش بهتر پی می‌بریم. اینان با تحریف نظریة انسان‌محور کارل مارکس پیرامون انگیزة منطقی حرکت انسان، «ابهام» را بجای صراحت منطقی نشانده و «نگرانی» تاریخ‌ساز اختراع کرده‌اند. به عبارت دیگر محفل فرانکفورت «ترس» را بجای «ارادة انسان» قرار داده! نیازی به توضیح نیست که «ترس»، همچون عشق، نفرت و یا خشم «منطق‌ستیز» است. اگر شبه نظریة محفل فرانکفورت را یک مرحلة منطقی به پیش رانیم به صراحت می‌توان گفت که همة نشانه‌های ترس و «نگرانی»، نظیر حال تهوع یا از دست دادن کنترل مجاری ادرار، در قاموس امثال «آدورنو» می‌تواند تاریخ‌ساز تلقی گردد! نمونة این قماش «تاریخ‌نگاری» همین جنجال مهوع رسانه‌ای پیرامون شب‌نشینی‌های سیلویو برلوسکنی است که کاردینال راتزینگر رسوا را در جایگاه معلم اخلاق نشانده!

«جرمن شپرد» که دهه‌های متمادی، تحت نظارت سلف لهستانی‌اش علاوه بر سازمان دادن به «لژیون‌های مسیح»‌ به پنهان داشتن جنایات کشیش‌های کودک‌باره نیز مشغول بوده، روز گذشته خواهان رعایت اخلاق در جامعه شدند! بله، اگر رسانه‌ها پائین‌تنة برلوسکنی را در بوق نگذاشته بودند، نه ژوزف راتزینگر می‌توانست با آن سوابق درخشان دم از «اخلاق» بزند، و نه «مشکلات اقتصادی» ایتالیا به این خوبی ماستمالی می‌شد! این است یکی از معجزات تهاجم به «حریم خصوصی» افراد. همه «نگران» پائین‌تنة برلوسکنی شده‌اند و تونی بلر هم «نگران» سلاح هسته‌ای ملایان!

تونی بلر را رها می‌کنیم چرا که از دور خارج شده و جفنگ می‌بافد. ولی اگر برلوسکنی، به عنوان نخست وزیر ایتالیا، در وزارت دادگستری «اعمال نفوذ» کرده هیچ دلیلی وجود ندارد که رسانه‌ها به ویژه سایت «حنازرچوبه» با آب‌وتاب از روابط خصوصی‌ این فرد داستان‌سرائی کنند، حتی اگر چنین روابطی واقعیت داشته باشد! آنچه می‌باید مورد بررسی قرار گیرد، قانون‌شکنی برلوسکنی است و بس! و تا آنجا که ما می‌دانیم، تا وقتی جرم کسی به اثبات نرسیده، رسانه‌ها قانوناً حق ندارند «متهم» را «مجرم» معرفی کنند. در یک دمکراسی، این عمل نقض آشکار قوانین شمرده می‌شود! البته دلائل واقعی این جنجال رسانه‌ای و مرزشکنی‌های آشکار برای ما روشن است!

دلیل واقعی، شکست برنامة جنگ افروزی در لبنان، و افلاس ارتش ناتو در حوزة مدیترانه است! چنین افلاس مقدسی که منطقاً افلاس «اس. ا‌س‌ها» یعنی اسلام‌گرایان و اسرائیل‌پرستان را در خود نهفته دارد کار را به اینجا کشانده! حال برای روشن شدن چارچوب افلاس «اس‌. اس‌ها» نگاهی داشته باشیم به رخدادهای به ظاهر بی‌اهمیت جهان از جمله ملاقات نیکولا سرکوزی با ژاک شیراک، رئیس جمهور سابق فرانسه و اظهارات وزیر امورخارجة این کشور در مصر؛ سفر صالحی به سوریه، و بازگشت «مقتدی صدر» به جمکران!

بله مقتدی‌صدر، از سگ‌های وفادار انگلستان سریعاً دریافت که به قول معلم‌های دبستان «علم بهتر از ثروت است» و می‌باید برای ادامة تحصیل به قم بازگردد! به عبارت دیگر، شیعی‌مسلکان مزدور بریتانیا جای خود را به شیعیان مزدور یانکی‌ها سپردند، همچنانکه در جمکران نیز «متکی» جای خود را به «صالحی» آمریکائی سپرد. و همین صالحی که قرار است از نمایندگان مجلس ابودلقکان «فوری» رأی اعتماد بگیرد، جهت برگزاری «نماز یاخونت» راهی سوریه شد. در این گیرودار وزیر امورخارجة فرانسه، «میشل آلیو ماری» که رسانه‌های فرانسه به اختصار از او به عنوان «مام» یاد می‌کنند، در ملاقات با رئیس جمهور مصر، اظهارات کاردینال راتزینگر را در مورد تهاجم به مسیحیان مصر محکوم کرد!

به یاد داریم که پاپ برای حمایت از مسیحیان ساکن سرزمین‌های مسلمان‌نشین خواهان دخالت «دیگر کشورها»، یعنی دخالت «جهان مسیحی» شده بود؛ خلاصه ایشان خواستار نوعی جنگ «صلیبی» بودند! وزیر امورخارجة فرانسه به حسنی مبارک تلویحاً گفت، «حضرت پاپ مست بودند اگر گ..ی خوردند»، مسئولیت حمایت از اقلیت‌های مذهبی و غیر بر عهدة‌ دولت‌ است و خلاصه شما به دل نگیرید! در نتیجه، به خوشی و خرمی کشتار وحشیانة مسیحیان مصر را به اعضای فلسطینی «القاعده» نسبت دادند و جریان فیصله یافت. همچنین مشکلات «شیمون پرز» برای ملاقات با دیمیتری مدودف نیز بر طرف شد. خلاصه «قال میدفیدیف»، که در مورد اعلام استقلال یک جانبة‌ فلسطین اواخر ماه ژانویه با شیمون پرز گفتگو خواهد کرد؛ چنین گفت، دیمیتری مدودف، پس از «آب‌تنی» در رودخانة اردن!

بخش عرب زبان سایت نووستی،‌ مدودف را «میدفیدیف» می‌نویسد! با در نظر گرفتن این مهم که رئیس جمهور فدراسیون روسیه به کشور عرب زبان اردن سفر کرده بود ما هم نام ایشان را به عربی مسکویت برگرداندیم. اما اگر به «زبان‌های نوین» علاقه دارید، سری به کیهان جمکران بزنید که «استانبول» را اسلامبول می‌نویسد تا «اسلام» زنده بماند! بزودی پاسدار شریعتمداری تمامی واژگانی را که دو حرف اول‌شان «الف و سین» باشد به زیور چماق «اسلام» خواهد آراست. به عنوان مثال استانداری را «اسلام‌داری» خواهد نوشت، یا اساتید تبدیل می‌شود به «اسلام‌تید»! اساس را هم «اسلاس» خواهد گفت که به «افلاس»، یعنی وصف‌الحال جوزف لیبرمن و مک‌کین و دیگر اصولگرایان نظیر «شیخ صفیر» مستعفی و شیمون پرز نزدیک‌تر باشد.

پیشتر گفتیم که محفل شیمون پرز در آلمان و آمریکا فعال است و با ترکیه و گرجستان و همچنین با جمکران روابط عاشقانه دارد. البته جمکرانی‌ها به دلیل رعایت حجاب و دیگر ارزش‌های اسلامی روابط‌شان با اسرائیل پنهانی است. می‌دانیم که آخوند جماعت اصولاً روابط پنهان را ترجیح می‌دهد چرا که به این ترتیب می‌تواند ضمن نوکری برای آمریکا، همچون خمینی دجال عربدة نبرد با آمریکا هم سر دهد. این است اصول واقعی اصولگرایان جمکران. از آنجا که این جانوران وحشی در کشورمان تضعیف شده‌اند، حامیان‌شان در ینگه دنیا به عربده‌جوئی پرداخته‌اند. در وبلاگ «سوزشکاران» گفتیم، مخالف‌نمایان حکومت اسلامی در خارج از مرزها مذاکره با آمریکا را نشانة «سازش» معرفی می‌کنند. ولی اکنون رسماً نوبت به جوزف لیبرمن و مک‌کین رسیده تا قامت نوکران مفلس‌شان را با ردای ابهت و اقتدار بیارایند.

اینان برای جبران ضعف وق‌وقیه‌های جمکران، به «فاینانشال تایمز» متوسل شده و از «سازش» به شدت انتقاد به عمل آورده‌اند. متن وق‌وقیة هشت تن، شامل جوزف لیبرمن، ‌مک کین و شرکاء تحت عنوان، «هشدار علیه سازش هسته‌ای با ایران»، در «روزآن‌لاین»، مورخ 2 بهمن ماه 1389 موجود است. با نیم نگاهی به مصاحبة پروفسور شاهین فاطمی، اقتصاددان «سرشناس» رادیوفردا که اظهارات‌شان را در وبلاگ «سوزشکاران» بررسی کردیم، و با مقایسة این اظهارات با وق‌وقیة 8 سناتور در فاینانشال تایمز در دریائی از شگفتی غرق خواهیم شد!

پروفسور فاطمی فرموده بودند که، قصد دولت مهرورزی در برنامة هسته‌ای سازش و عقب‌نشینی است. لیبرمن و مک‌کین نیز به اوباما هشدار داده‌اند که با ایران «سازش» نکند! به نظر شما عجیب نیست که پروفسور فاطمی به «سازش» و عقب‌نشینی دولت ایران اشاره کنند، ‌ و پادوهای تفنگ‌فروشان ینگه دنیا هم اوباما را از سازش با ایران برحذر دارند؟ چطور ممکن است حکومت اسلامی و حاکمیت آمریکا که از دیرباز در سنگر مشترک نشسته‌اند در برابر یکدیگر کوتاه بیایند؟ واقعیت این است که اظهارات پروفسور فاطمی و ابراز نگرانی 8 تن هیچ ارتباطی به حکومت اسلامی ندارد. اینان مسیر حکومت اسلامی را برای رویاروئی با سیاست‌های مسکو مشخص می‌کنند؛ «مستر» فاطمی خواهان شاخ‌وشانه کشیدن ملایان برای روسیه‌اند، جوزف لیبرمن و شرکاء هم به زبان واژگون فریب از اوباما می‌خواهند، جفتک‌پرانی نوکران اصولگرای‌شان در جمکران را مورد حمایت قرار دهد؛ به همین سادگی!

مذاکره با ایران «بهانه» ‌است. سعید جلیلی مفلوک را می‌فرستند «استانبول»، تا عکسی با کاترین اشتون بگیرد و در مسجد رکوع و سجود کند و رسانه‌ها فیلم و گزارش «نماز در استانبول» تهیه کنند. در خلال هنرنمائی‌های «عقیدتی ـ هسته‌ای» جلیلی، گروه 5 با روسیه مذاکره می‌کند. اگر پیشرفتی در مذاکرات «غرب و شرق» حاصل شد، رسانه‌ها در غرب و به ویژه در جمکران از انعطاف آمریکا در برابر حکومت چماق و چادر داستانسرائی خواهند کرد، اگر هم نتیجه‌ای به دست نیامد، بن‌بست پیش آمده با روسیه را به حساب «اقتدار» آخوندها نوشته و نیویورک‌تایمز و هاآرتز و فاینانشال‌تایمز از ابهت حکومت جمکران برای‌مان افسانه می‌بافند. به همین دلیل است که مطالب رسانه‌های غرب در هم‌سوئی کامل با گزارش‌های مضحک در ورق‌پاره‌های جمکران قرار گرفته و «پریشان» می‌نماید. از خلیج همیشه فارس تا دریای مدیترانه تنها حکایت غرب آشفته ‌حالی ارتش ناتوست. به اهالی محفل فرانکفورت بگوئیم اگر تاریخ ترس و «نگرانی» بود، شلوارهای خیس بعضی‌ها مسیر تاریخ را تعیین می‌کرد!








0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت