جمعه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۰








روز گذشته فستیوال کن 64 ساله شد؛ پس بشتابید برای خرید سهام کوکاکولا که «جان‌کری»، از شیفتگان اسلام «رحمانی» و آخوند مترقی، برای مبارزه با تروریسم به پاکستان رفته!

بعضی محافل وابسته به یانکی‌ها، جهت برآوردن آرزوی شهید «بی‌نظیر بوتو»، که در مزدوری به راستی بی‌نظیر هم بود، زمزمة مبارزه با تروریسم در پاکستان سر داده‌ بودند. حضرات می‌خواستند به این بهانه پاکستان اشغال شده را رسماً اشغال کرده و ضمن تکمیل برنامة تبدیل کشور به طویله، فرهنگ «انتظار» و «کوکاکولا» را نیز توسعه دهند! به این ترتیب وقتی آقا «امام زمان»، یعنی «عین دوازدهم» ظهور می‌فرمودند، «عین سوم» نیز در صحرای کربلا برای رفع تشنگی کوکا می‌نوشید و نه تنها به شهادت نمی‌رسید که در کنار یانکی‌ها بر علیه صدام «کافر» شمشیر می‌زد. به این ترتیب مسیر «تاریخ»، از همان تاریخ‌هائی که «خواهر» شهلا شفیق قصه‌اش را برای‌مان نقل می‌کند تغییر می‌کرد!

بله، کوکاکولا حکمتی دارد! هر کجا سرباز آمریکائی، و به طور کلی یانکی حضور داشته باشد،‌ کوکاکولا فراوان است. ارتباط یانکی‌ با کوکاکولا همان ارتباط دستاربند با اوباش و تبهکار است. آخوند فتوی می‌صدورد، و اوباش آدم می‌کشد. اما کوکاکولا اگر چه لات و اوباش نیست، آدم‌کش هست! بله، این معجون سهم مهلکی است، قتال‌تر از هلاهل! از اینرو سربازان یانکی اگر سلاح و تجهیزات هم نداشته باشند، معمولاً چند لیتر هلاهل در اختیار دارند و به محض اینکه، به قول مرده‌شویان «دشمن» به آنان نزدیک شود، لبخندی زده،‌ به زبان خودشان می‌گویند «های!» سپس یک کوکاکولا برداشته و چند جرعه از آن را به خندق بلا سرازیر کرده و بقیه را به «دشمن» تعارف می‌کنند!

در قاموس گاوچران‌ها «دشمن»، انسانی است که چارستون بدنش سالم است و نفس می‌کشد، در نتیجه هر کجا که باشد، به ویژه در مرز کشورهای هند، چین و روسیه برای «امنیت» آمریکا یک خطر بالقوه به شمار می‌رود. وظیفة سرباز چیست؟ رفع خطر از کشور. پس منطقاً سرباز آمریکائی می‌باید «دشمن» را نابود کند. به همین دلیل است که سرباز یانکی پس از شلیک یک «های»، برای جلب اعتماد دشمن کذا چند جرعه کوکا می‌نوشد، سپس با لبخند دست‌اش را با کاسة کوکا به طرف «دشمن» دراز می‌کند!

هرکه باشد تحت تأثیر این رفتار دوستانه قرار می‌گیرد و اگر سوءظنی هم نسبت به این نوشیدنی ناشناس داشته باشد، یا اصلاً تمایلی به نوشیدن در خود نبیند، از روی ادب و تربیت کوکای کذا را گرفته، «تنکس» می‌گوید و اگر همچون داس‌الله به دلیل ابتلا به فقر مزمن فرهنگی، نام «میتریدات» به گوشش نخورده باشد، چند جرعه از هلاهل را نوش جان می‌کند و ... و اینجاست که سرباز آمریکائی ترانة «گل و گلدون» گوگوش را از زبان دشمن می‌شنود:

چه اشتباهی کردم
حرفاتو باور کردم

بله آنروزها که خواهر «شهلا شفیق»، دانشجوی مترقی، پیشرفته و به ویژه چپ‌گرای سرزمین گل و بلبل، مانند اکثر جوانان مرزپرگهر، بجای پرداختن به فرهنگ و کسب علم و هنر و دانش،‌ بجای ورزش و حتی تفریح و ... به «سیاست» روی آورده و می‌پنداشتند اگر «شاه» برود،‌ مشکلات کشور ایران یک‌شبه حل خواهد شد، گوگوش هم ترانة «گل و گلدون» و «گرگ و بره» و «دوماهی» و «دوپنجره» برای‌مان می‌خواند، و کاری هم با «سیاست» نداشت! در آنروزهای خوب، خوشبختانه نویسندة این وبلاگ با «دانشگاه» فاصله داشت و از مزایای فرهنگی ساواک مرزپرگهر بی‌بهره مانده بود، و برخلاف توله‌آخوندها و جوجه‌کمونیست‌ها از «سیاست» هم هیچ نمی‌فهمید. بین خودمان بماند، آنروزها، موسیقی «شهری» سرزمین گل و بلبل را اصلاً دوست نداشتم، ولی صدای «دلکش» خیلی قشنگ بود؛ صدای اسدالله ملک، هم همینطور؛ هر چند اسدالله ملک خواننده نبود. باری، آهنگ‌های گوگوش را در گوشه و کنار و در بعضی جشن‌ها می‌شنیدم، و آنچه را که شنیدم هنوز به یاد دارم؛ از آنجمله است، همین ترانة گل و گلدون که «دشمن»، پس از نوشیدن کوکاکولا آن را برای سرباز آمریکائی زمزمه خواهد کرد! نمی‌دانم چه شد که از موضوع لشکرکشی یانکی‌ها به پاکستان، به وادی «کوکا» و «گوگوش» رسیدیم؟!

آهان! این مسائل به قتل بن‌لادن ارتباط دارد. به گزارش فیگارو، مورخ 11 مه 2011، دولت فرانسه 200 چترباز به افغانستان می‌فرستد. همچنین گفته می‌شود «جان کری»، رئیس کمیسیون امور خارجة ایالات متحد به پاکستان می‌رود! با توجه به تعلقات محفل جان کری به سیاست «بمب و اسلام» به نظر می‌رسد ایشان برای وداع با دوستان تروریست‌شان به پاکستان خواهند رفت. به استنباط ما سفر جان کری با اعزام 200 چترباز به افغانستان بی‌ارتباط نیست! اما سیاست منطقه را فقط آمریکا تعیین نمی‌کند! چین و هند و روسیه هم در این میدان فعال‌اند و با توجه به مسافرت رئیس جمهور پاکستان به روسیه و سفر نخست وزیر هند به افغانستان، تا برچیده شدن بساط «تروریست ـ مسلمان‌ها» در پاکستان فاصلة زیادی باقی نمانده. به عبارت دیگر پاکستان، جایگاه خود را به عنوان پشت جبهة توحش اسلام از دست داده، مسیر جنگ واژگون می‌شود، و پس‌روی ناتو را شاهد خواهیم بود. این است دلیل هذیان‌گوئی آخوند مصلحی در باب قتل بن‌لادن!

در وبلاگ «نئوپان‌ها» بدون ذکر منبع، به شکرخوری‌های وزیر اطلاعات جمکران اشاره شد. یادآور شویم اظهارات مصلحی در حنازرچوبه انعکاس یافته بود و سایت فارسی نووستی، مورخ 20 اردیبهشت‌ماه سالجاری نیز، به نقل از «ایرنا»، سخنان وزیر اطلاعات حکومت اسلامی را منتشر کرده. نووستی، همچنین اظهارات نخست وزیر پاکستان را پیرامون همکاری دولت این کشور با القاعده بازتاب داده. به ادعای گیلانی، ‌ «چرند می‌گویند»،‌ پاکستان هرگز با القاعده همکاری نداشته! مسلم است که دولت پاکستان همکاری با «تروریست ـ مسلمان‌ها» را انکار می‌کند؛ ‌ مگر اربابان پاکستان در لندن و واشنگتن به حمایت‌شان از تروریسم اذعان دارند؟ به هیچ عنوان!

آنگلوساکسون‌ها، ارواح شکم‌شان با تروریسم مبارزه می‌کنند و فقط به دلیل مبارزات اینان است که افغانستان به نخستین مرکز تولید و فروش مواد مخدر در جهان تبدیل شده! در هر حال، حضرات به دلیل شکست در تمام جبهه‌های منطقه، می‌باید بساط هسته‌ای دولت پاکستان را برچینند. البته اینان بدون جنگ حاضر به چنین کاری نیستند، ولی نیک می‌دانند که در این «نبرد» نیز شکست در انتظارشان نشسته. آنگلوساکسون‌ها همچنین از این واقعیت آگاه‌اند که پیامد این شکست یک عقب‌نشینی «کلان ـ استراتژیک» خواهد بود، ‌ در نتیجه می‌خواهند شکست و عقب‌نشینی غیرقابل اجتناب خود را با طبل و دهل «پیروزی بر تروریسم» پوشش دهند! شاید به همین دلیل باشد که همزمان با آغاز فستیوال کن، به عربستان هشدار داده‌ شد!

به گزارش فیگارو، مورخ 11 مه سالجاری، کنسولگری عربستان در کراچی با نارنجک مورد تهاجم قرار گرفت. اینهم فستیوال کراچی بود که هیچ خسارتی به همراه نیاورد؛ ولی مسلماً اربابان حکومت صحرای حجاز محتوای پیام دو نارنجک را دریافت کرده‌اند. مخارج تروریسم تحت نظارت سازمان سیا، توسط امارات و عربستان تأمین می‌شود. امارات را به دم جمکران بستند؛ و قرار است «آل‌نهیان» با عیال‌اش به تهران بیاید. اما تکلیف عربستان هنوز روشن نشده، دلیل هم اینکه «آرامکو» کوتاه نمی‌آید. ‌ در صورتیکه امارات، به عنوان سرجهازی الیزابت دوم اوضاع‌اش متفاوت است. حنازرچوبه می‌نویسد، شیخ امارات به همراه «شیخ‌بانو» به تهران خواهد آمد. گویا عیال مهرورزی از عیال «آل‌نهیان» دعوت به عمل آورده و خلاصه اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، و انگلستان با طمأنینه و در سکوت عقب بنشیند، درصورت تداوم اسلام‌پروری و لات‌بازی محفل بوش، شیوخ عربستان سرشان به خطر می‌افتد. در چنین شرایطی حمایت آمریکا از «اسلام سبز» و رحمانی و جفنگیات مشابه در کشور ایران راه بجائی نخواهد برد؛ هر چند که پس از گذشت 33 سال، تبلیغات گوساله‌پسند یانکی‌ها بر علیه ملت ایران هیچ تغییری نیافته. روشن‌تربگوئیم، برای اعضای طویلة مقدس مک‌کارتی «در» همچنان بر همان پاشنة‌ شایعه‌پراکنی آنهم از طریق صادرات می‌گردد!

روند کار طویله‌داران این است که با تشویق سرکوب در ایران، و بهره‌برداری تبلیغاتی از آن در غرب ابتدا در میان ایرانیان ساکن فرنگ «اجماع» به وجود آورده، و در گام بعدی اجماع کذا را به ایران صادر می‌کنند! در سال 1357، یعنی در اوج جنگ سرد، این روند کارساز شد. آنزمان حاکمیت شوروی، با تکیه بر بی‌بی‌گوزک‌ لنینیست‌ها چنین «استدلال» می‌کرد که «غیر اروپائی» آدم نمی‌شود! وارد جزئیات نمی‌شویم ولی بلشویک‌‌های نازنازی و فرهیختة اتحاد جماهیر شوروی هرگز این مطلب را به زبان نمی‌آوردند، هر چند برخوردشان به ویژه با ایران، این امر را به اثبات رساند؛ از چین و کره و ویتنام هم نمی‌گوئیم! حاکمیت شوروی که ارواح شکم‌اش خود را پرچمدار مبارزه با سرمایه‌داری جهانی می‌انگاشت، دست در دست همین محافل سرمایه‌داری زمینه‌ساز سرکوب و کشتار چپ‌گرایان ایران شده بود.

نیازی نیست به گذشته‌های دور و توافق‌های «انقلابیون» با بریتانیا بر علیه جنبش مشروطه بازگردیم؛ کافی است به سکوت حاکمیت شوروی در برابر کشتار چپ‌گرایان ایران پس از کودتاهای 1953 و 1979 نگاهی بیاندازیم، و آنچه را که در هیچ تاریخی نوشته نخواهد شد «بخوانیم»! استالینیست‌ها نظامیان چپ‌گرای ایرانی را که به خاک شوروی پناهنده شده بودند به دولت ایران تحویل دادند، علامت تعجب هم نمی‌گذاریم! حاکمیتی که از ایران «کفش‌ ملی» وارد می‌کند، مبارزه‌اش با «کاپیتالیسم» نیز جز گزافه‌گوئی نمی‌تواند باشد. کارخانجات کفش‌ملی که این اواخر «الفانتن شوهه» هم تولید می‌کرد که «ما» با آن به مدرسه برویم، به نام آقای «ص»، و به کام سازمان سیا افتتاح شده بود. از شما چه پنهان حتی مستخدمین ما هم «کفش‌ملی» نمی‌خریدند؛ می‌گفتند، «کفشاش ماشینی‌یه!» اما اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی از ایران کفش‌ملی وارد می‌کرد که «مردم» پابرهنه نمانند. مسلم است که چنین سوسیالیسم کشکی‌ای کارش به رسوائی بکشد. برای دریافت این مطلب هیچ نیازی به مطالعة آثار لنین و دیگر نخبگان بلشویسم و نقد و بررسی متون گران‌سنگ حضرات نداریم؛ خرد پارسی کفایت خواهد کرد:

من اینجا زار می‌سوزم به تنهائی و تاریکی
و ای همسایة غافل، تو را چون خواب می‌آید؟

اگر بجای آثار لنین و ... و دیگران، تاواریش‌ها همین تک بیت امیرخسرو دهلوی را مد نظر قرار می‌دادند، امروز کوکاکولا نداشتیم، و اعضای ناتو «فاست فود» و «فستیوال کن» به خوردمان نمی‌دادند و می‌توانستیم با فراغ بال بپردازیم به تشویق سرکوب در ایران، جهت ایجاد اجماع در میان ایرانیان فرنگ نشین و صدور اجماع کذا به داخل مرزها!

پیش از اینکه سینما رکس آبادان توسط عوامل ساواک به تل خاکستر تبدیل شود، ایرانیانی که از ینگه دنیا به تهران می‌آمدند، بدون استثناء می‌گفتند، «شاه چه کشت و کشتاری به راه انداخته!» و ما مبهوت و متحیر که اینان از کدام کشتار سخن می‌گویند؟ نگو حضرات همچون کاهن معبد «دلف» از «آینده» خبر می‌دادند! آینده‌ای که سازمان سیا برای‌مان ترسیم کرده بود. سازمانی که برای خلق‌های شوروی در ایران کارخانة کفش ملی به راه انداخته بود! بله، در ابعاد محدود‌تر می‌توان شرایط را به اینصورت «خلاصه» کرد: آیندة منطقه به دست کفاشی «ریچارد هلمز» افتاده بود و بعضی‌ها چنین می‌پندارند که آن کفاشی هنوز هم برای منطقه تعیین سرنوشت می‌کند؛ به همین دلیل است که پس از شکست برنامة «شاه‌سازی» از علی خامنه‌ای، تمام آشنایان محترم و شوت‌پرت ما که در ینگه دنیا اقامت دارند، یعنی نسل دوم همان‌ها که می‌گفتند «شاه چه کشت و کشتاری به راه انداخته!» بدون استثناء بر شخص احمدی نژاد متمرکز شده و در هم‌سوئی کامل با الاغ‌های طویلة مک‌کارتی از وی تصویر قدرقدرت «شاه» ارائه می‌دهند! یکی از اعضای طویلة مقدس که دلش برای کودتا و تداوم دورباطل شیخ‌وشاه لک زده، در کمال حماقت ادعا می‌کند، «هیچ قدرتی در جهان از پس این دولت بر نمی‌آید، مردم باید قیام کنند!»

می‌بینیم که داستان به صورت واژگونه،‌ همان است که 33 سال پیش برای‌مان می‌گفتند. آنروزها چنین شایع شده بود که آمریکا و تمام قدرت‌های جهان از شاه حمایت می‌کنند، امروز الاغ‌های طویلة مک‌کارتی، قدرت‌های جهان را در برابر مهرورزی و حکومت اسلامی کوچک‌تر از مور می‌خوانند؛ و این شایعات ابله‌فریب یک هدف مشخص را دنبال می‌کند: القاء این دروغ بزرگ که قدرت‌های جهان به ویژه آمریکا و شرکای‌اش در اروپا با حکومت اسلامی از روز نخست مخالف‌ بوده‌اند! حال آنکه به گواهی رخدادهای تاریخی واقعیت جز این است. اگر 33 سال دروغ‌های بزرگی از این قماش را به ما ملت فروختند، اینبار خریداری برای این کالای بنجل نخواهند یافت! ما نیز همچون «میتریدات» واکسینه شده‌ایم.

زهر این‌ را غذا، و آن ‌را مرگ!

می‌گویند «میتریدات» ششم، برای در امان ماندن از دسیسة دشمنان، انواع زهرها را ساخته و مقدار کمی از هر یک می‌خورد تا در برابر سموم مصونیت یابد. باری، یانکی‌ها که به نام «ولی فقیه» در ایران برای‌مان فناوری هسته‌ای تأمین کرده بودند، و به نام «القاعده» همه جا بمب منفجر می‌کردند، پس از انتشار «خبر» قتل بن‌لادن، هم ولی فقیه‌ و هم ارتش اسلام‌پرور پاکستان را از دست دادند. ما این مصیبت جانگداز را به هیئت حاکمة ایالات متحد و شخص «جان کری» تسلیت می‌گوئیم. اما جای نگرانی نیست؛ یانکی‌ها در پرسوناژ باراک اوباما جانشین بسیار مناسبی برای بن‌لادن یافته‌اند؛ اوباما از پنهان زیستن نیز بی‌نیاز است و به همه کوکاکولا تعارف می‌کند، ولی بدون «اسلام» کارش پیش نمی‌رود. به همین دلیل مقداری «زهر اسلام» به ایشان تزریق شده تا همچون میتریدات واکسینه شوند. البته فرجام زندگی میتریدات را فراموش نکنیم. در بزنگاهی که میتریدات شکست و اسارت خود را غیر قابل اجتناب می‌دید، به قصد خودکشی سم خورد ولی به دلیل مصونیت در برابر تمامی زهرها زنده ماند، به همین دلیل از یکی از سربازان‌اش خواست تا او را به قتل برساند!

نباشی من می‌میرم
گل بی گلدون نمیشه
چه اشتباهی کردم




نسخة پی‌دی‌اف ـ گوگل

نسخة پی‌دی‌اف ـ گوگل(بارگیری)

نسخة پی‌دی‌اف ـ سکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ فایل‌دن

نسخة پی‌دی‌اف ـ داک‌ستاک

نسخة پی‌دی‌اف ـ تینک‌فری

نسخة پی‌دی‌اف ـ باکس‌نت

نسخة پی‌دی‌اف ـ کلمه‌ئو

نسخة پی‌دی‌اف ـ داکس‌تاپ

نسخة پی‌دی‌اف ـ هیوج‌درایو

نسخة پی‌دی‌اف ـ مدیافایر

نسخة پی‌دی‌اف ـ دیوشیر

نسخة پی‌دی‌اف ـ پی‌بی‌ورکس

نسخة پی‌دی‌اف ـ ستورگیت


Share






فیلترشکن‌های جدید13مه2011

flashaccess.info
unblockforex.co.cc
harleysurf.tk
tidebringer.info
secureproxy.ch
proxy-unblockers.info
tunnelunlock.info
tunnel-unblocker.info
feilongzaitian.com
bypassschoolinternet.info
surffox.tk
fullspeedonline.tk
virtualroute.info
webfilters.co.tv
free-vpn-host.info
hsdpaonline.tk
newsiteproxy.info
hotsurfnet.tk
proxyinternetaccess.info
proxyservergames.info
theforexmobile.tk
opentradeproxy.tk
panellogin.info
slidebase.tk
safeunblokweb.co.cc
legallyproxy.tk
brokerson.tk
surfanswer.tk
unblockfavsites.co.cc
mentalcaseproxy.info
boneproxy.info
legosurf.tk
surfoutback.tk
buyny.tk
megacommunicate.com
freespaceproxy.tk
edgenet.tk
impervius.tk
onlinetrader.tk
createdomain.co.cc
hopesizing.tk
hidextension.info
adventureproxy.info
moonspeed.info
freestylesurf.tk
privacyonline.tk



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت