شنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۲

هشت مصدق!

 
در آستانة شصت‌امین سالگرد تاجگزاری الیزابت دوم ـ 2 ژوئن 1953 ـ  پاترنوس به روال «سنتی» برای تداوم موجودیت محفل شیخ و شاه همزمان در ترکیه و ایران وارد میدان شد.  اینچنین بود که در تاریخ 31 مه 2013،  ‌ وزیر امورخارجة آ‌لمان هول‌هولکی به دیدار جان کری در واشنگتن شتافت؛  در رسانه‌های غرب،  حمایت‌های مالی حکومت ملایان از حماس کاهش یافت؛  و ... و فرانسوا اولاند ناچار شد ضمن ابراز مخالفت رسمی با مواضع وزیر امورخارجة ایالات متحد،   در کنار اسمعیل هنیه بنشیند!
 
سال گذشته مقامات رسمی فلسطین از یونسکو تقاضا کرده بودند بندر 3 هزار سالة‌ «آنته‌دون» را در فهرست میراث فرهنگ جهانی به ثبت برساند.  چند ماه بعد خبر رسید که نیروی هوائی اسرائیل و دارودستة‌ اسمعیل هنیه دست در دست یکدیگر بندر «آنته دون» را ویران کرده‌اند؛   جای تعجب هم نیست!  این بندر یادگار امپراطوری «بت‌پرست» رم باستان بود.  و موجودی‌ات‌اش،  با «یکتاپرستی» ادیان ابراهیمی در تضاد قرار می‌گرفت و نشان می‌داد که در این سرزمین به اصطلاح «مقدس» کفار سازندگی و آبادانی کرده بودند.   و این «توهین به مردم» بود.   از آنجا که در هزارة سوم حضرت ابراهیم جهت بت‌شکنی حضور نداشتند،   حماس و ارتش اسرائیل،   فرزندان خلف حضرت قواد علیه‌السلام با شعار «تغییر،  و ما می‌توانیم» این تکلیف ا‌لهی را از طریق همدلی،  ‌تدبیر و «عقلانیت» به انجام رساندند. گویا حین تخریب بندر سرود «یار دبستانی» هم می‌خواندند.  خبر تخریب این یادگار معماری باستانی در تاریخ 14 مه 2013،‌  در سایت فرانسه زبان نووستی انتشار یافت و ... و ما هم صدای اعتراض از یونسکو نشنیدیم،  چرا؟  چون علیرغم توافق‌های «آمریکا ـ روسیه» در تاریخ 7 مه سالجاری،  بعضی‌ها همچنان در این  توهم شناور بودند که بولدوزر «بهار عرب» کل منطقه را «یکدست» خواهد کرد و نان محفل «احترام به ادیان» تا پایان خورشید در روغن فراوان‌ شناور خواهد ماند!   ولی کور خوانده بودند؛  ‌ تحولات با مسیر مطلوب پاترنوس هم‌سوئی نشان نمی‌دهد.
 
از یک‌سو سرمایه‌داری ژاپن برای ممانعت از چپاول آسیا و آفریقا،  ‌ درکنار روسیه و چین قرار گرفته و همین امر سرمایه‌داری آنگلوساکسون را از آفریقای جنوبی تا قرقیزستان به عقب‌نشینی واداشته.  و از سوی دیگر،   توافق‌های امنیتی «آلمان ـ لهستان ـ روسیه» جایگاه فرانسه را تضعیف کرده و از همه مهم‌تر پیامدهای «نشست بین‌المللی امنیت اروپا»‌ ـ  این نشست در مسکو برگزار شد و به همین دلیل رسانه‌های سازمان ناتو در مورد آن سکوت کردند ـ  جایگاه لندن را در اتحادیة اروپا به شدت تضعیف کرد.   در نتیجه،   همچنانکه در وبلاگ «حماسة حسن هولو»‌ هم گفتیم،  بریتانیا ناچار شد،  فرانسه را قربانی کند تا هم خود را در سوریه از افلاس نجات دهد،  و هم از طریق «بازتولید»‌ سناریوی هیزاکسلنسی  ـ ‌ البته اینبار به صورت واژگونه ـ  به حساب خود حکومت ملایان را از مرگ برهاند.   
 
ویراست اول اجرای طرح «واژگونة‌»‌ هیزاکسلنسی با ثبت نام اکبر هاشمی و رحیم مشائی آغاز شد و با انفجار بمب در ترکیه تقارن زمانی یافت.   برنامه این بود که شورای نگهبان صلاحیت اینان را تأئید نکند و احمدی‌نژاد با اسناد «کذا» بساط افشاگری و لات‌بازی به راه اندازد.   در نتیجه،   پس از رد صلاحیت نامزدهای محبوب و مردمی،  اکبر هاشمی بساط‌اش را جمع کرد،   ولی ستاد انتخاباتی رحیم مشائی همچنان فعال باقی مانده بود.   تا اینکه به دلایلی که چندان پنهان هم نیست،   مقام معظم ناچار شدند با صدور بیانیه رسمی «تمکین نامزدهای رد صلاحیت شده از حکم شورای نگهبان» را ستایش فرمایند و به زبان بی‌زبانی بگویند از «صدور حکم حکومتی و تقاضای بازنگری»‌ معذوریم!  
 
اینجا بود که همزمان با آشوب‌های ترکیه،‌  ویراست دوم بازتولید سناریوی هیزاکسلنسی را در ایران به صحنه آوردند.  در نتیجه حسن روحانی برای بازگشت به دوران ملاممد خاتمی خیز برداشت و «بازنگری در مذاکرات هسته‌ای و ایجاد تنش با آمریکا» را به عنوان برنامة دولت‌اش مطرح نمود!  روحانی صریحاً اعلام داشت که قصد دارد مخاصمه با آمریکا را به «تنش» تبدیل کند.   البته مشخص نیست به چه دلیل،  «بعضی‌ها» دوران نکبت‌بار و تنش‌زای محمد خاتمی را با «تنش‌زدائی» در ترادف دیده‌اند،   و از قضای روزگار همین جانوران وحشی شخص «محسن رضائی» را مسئول تداوم جنگ استعماری با عراق معرفی می‌کنند!  بله،  وقتی اکبر هاشمی،   البته به ادعای شیخ مهدی جامی یک تنه،  «تنها پدیدآورندة نظام» باشد،  مسئول تداوم یک جنگ استعماری و منطقه‌ای نیز یک‌نفر خواهد بود!   همانطور که به ادعای بی‌بی‌سی،    همة امور نظام کذا بر عهدة یکنفر ـ  علی خامنه‌ای ـ  قرار گرفته:                           
 
«[...] سید علی خامنه‌ای که فعلاً رشته امور جامعه در دستان اوست[...]»         
 
بله،  همزمان با  اجرای مراسم وقوقیه، سایت بی‌بی‌سی،‌  مورخ 31 مه 2013،‌ کشف کرد تمام امور جامعه به دست مقام معظم است!  گویا بوق‌های پاترنوس «تمرکز بر یک نقطه» را به مصلحت دیده‌اند چرا که می‌پندارند باز هم می‌توان برنامة‌ سرکوب را سازمان داد،   البته اینبار پیش از انتخابات!  و به همین دلیل است که اوباش طرفدار «جنبش سبز»،  ‌ اینبار «انتخابات» را تحریم کرده‌اند!   و به همین دلیل است که شیخ احمدخاتمی تأکید می‌کند،   «شرکت در انتخابات یعنی تأئید نظام» و به این ترتیب، ‌ به صورت تلویحی مردم را به تحریم انتخابات فرا می‌خواند.   
 
همچنین شاهدیم که وقوقیة جمعه 31 مه سالجاری نیز در مسیر تحریک افکار عمومی و دامن زدن به خشم و نفرت ایرانیان تنظیم شده بود.  آخوند صدیقی را آورده بودند که از «احترام مردم به قوانین»‌ تشکر کند!   در حالیکه همه می‌دانند رد صلاحیت رحیم مشائی و اکبر هاشمی ارتباطی با «قوانین» کشور ندارد،  و صرفاً باعث نارضایتی بسیاری از همین «مردم» شده!  و همزمان با این تحرکات موذیانه،  برای شهادت «مالکوم شباز» در خانه‌ مشروطه اصفهان مراسم یاد بود برگزار می‌شود:
 
 
«[...]‌به همت انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی [...]  یادبود شهادت مالکوم شباز در خانه مشروطه اصفهان برگزار خواهد شد[...]»
 منبع: فارس نیوز مورخ 31 مه سالجاری 
 
بله برای یک مافیائی ایتالیائی «انجمن اسلامی» به راه انداخته‌اند و انجمن کذا برای یک مافیائی سیاهپوست آمریکائی مراسم روضه و زوزه برپا کرده!   و همزمان «سایت الف» به  عملیات غافلگیرکنندة احمدی‌نژاد چشم امید بسته:
 
«[...] خبرنگار الف کسب اطلاع کرده [...] که رئیس جمهور برای کسب حکم حکومتی تلاش زیادی [...] کرده اما موفق نشده [...] اما گام بعدی چیست؟ هیچ کس نمی‌تواند حدس بزند.  چون احمدی نژاد حدس زدنی نیست[...]»
 منبع:  نووستی، ‌ مورخ 31 مه سالجاری
 
به یاد داریم که بیوة «شهید فاطمی»‌ از لندن به تهران آمدند و مراتب رضایت‌شان را از دولت پرزیدنت مهرورزی اعلام فرمودند.   به استنباط ما «سایت الف» در انتظار «تکرار» معجزة‌ تاج‌گزاری ملکة انگلستان نشسته.   یادآور شویم 77 روز پس از تاجگزاری الیزابت دوم،   محمد مصدق،‌  از کارگزاران وفاداراستعمار انگلستان ناگهان ‌«مخالف» شاه از آب در آمد؛‌  مجلس را منحل کرد؛  و ... و اوباش جبهة ‌ملی و فدائیان اسلام نیز برای ممانعت از «سقوط کشور به دامان کفر و الحاد»،  عملیات شهربانی آیرون‌ساید و «مردم» را مورد حمایت قرار دادند،   و خلاصه کودتای 28 مرداد 1332 بخوبی و خوشی سازمان یافت!  
 
با در نظر گرفتن پیامدهای «مقدس» مخالفت ناگهانی مصدق با پهلوی دوم،  می‌توان به سهولت دریافت،   به چه دلیل8 نامزد انتخابات جمکران،  به بهانة رفتار مقامات امنیتی تلویزیون جمکران،   از هم اکنون به «مخالف نظام» تبدیل شده‌‌اند!  خلاصه در آستانة دهة ششم تاجگزاری ملکه انگلستان نه یک مصدق که 8 مصدق داریم!   و شهربانی آیرون ساید با کمک «مردم» می‌تواند 8 کودتا برایمان سازمان دهد.   نخستین کودتا همین امروز در «حسینیة جماران» بر علیه حسن روحانی با موفقیت تمام به انجام رسید.   به گزارش رادیوفردا،  لباس شخصی‌ها عده‌ای را دستگیر کردند. گویا طرفداران روحانی در حسینیة‌ جماران به طرفداری از میرحسین موسوی و شرکاء سرود «ای ایران» و «یار دبستانی» خوانده‌اند.  و به همین دلیل سپاهیان معاویه سر رسیده و «اهل بیت» را دستگیر کرده‌اند:
 
«[...] حاضران در اين مراسم سرود يار دبستانی من و ای ايران  را با در دست داشتن پوسترهايی از حسن روحانی،  ميرحسين موسوی و مهدی کروبی جمع خوانی کردند[...]»
منبع رادیوفردا،‌   مورخ اول ژوئن 2013
 
بله وقتی برای نوة‌ مافیائی مالکم ایکس در «خانه مشروطه» مراسم یادبود برگزار می‌کنند؛ با پوسترهای شیخ کروبی و میرحسین هم در «حسینیه»‌ سرود «ای ایران» می‌خوانند!  هر چند به استنباط ما این‌ها «ول معطل‌اند!»  و اشکالات خط لولة «نورد ستریم»‌به کنار،  دلایل فراوان است!  به عنوان نمونه،  به گزارش سایت ولترنت،  ‌مورخ اول ژوئن 2013،  حضور سناتور مک‌کین در سوریه باعث رسوائی ایشان شد!   همچنین وزیر امورخارجة آلمان سراسیمه به واشنگتن رفت و ... و از همه مهم‌تر معلوم شد مصاحبة بشار اسد با «الاخبار» بد ترجمه شده،‌  و موشک «اس ـ 300» به دست ایشان نرسیده.  در نتیجه،   رئیس جمهور فرانسه ناچار شد در سنگر بازنده لنگر اندازد تا جمکرانیان بتوانند شرکت در نشست «ژنو ـ  2» را به حساب «پیروزی‌شان بر فرانسه» بگذارند!            
 
 ...