پنجشنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۹۲

سارا و سوئز!


 

می‌خواهند ابراهیم قواد را بجای فرعون و داریوش هخامنشی بنشانند!   و از تل‌آویو تا تهران،‌ این است دلیل جنجال سگ‌های هار آنگلوساکسون‌ها پیرامون رخدادهای مصر.   لات و اوباشی که در به اصطلاح «مجلس» جمکران به مفت‌گوئی و مفتخوری و گسترش ابتذال و توحش مشغول‌اند،  به نمایندگی از سوی ملت ایران با صدور بیانیه،   ضمن دخالت به امور داخلی مصر،‌   اقلیت‌های مذهبی و مخالفان اسلام‌گرائی را هم از این کشور حذف کرده‌اند؛ همچنانکه پیشتر هم به کرات  گفته‌ایم،   ویژگی «لات»،  خروج از جایگاه واقعی اجتماعی است:‌

 

«[...] مصر [...]‌کشوری نقش‌آفرین در منطقه با انقلاب ممتاز و برخواسته از روح عدالت‌خواهی و استکبارستیزی و صهیونیزم ‌زدایی [...] ‌در آستان تحقق استقلال و استقرار مردم‌سالاری دینی مورد حسد بیگانگان قرار گرفته است[...]»

منبع:  واحدمرکزی خبر،  ‌مورخ 15 اوت 2013

 

در تاریخ 18 فوریه 2013،‌  یعنی حدود 8 ماه پس از آنکه آتلانتیست‌ها محمد مرسی را به کاخ ریاست جمهوری پرتاب کردند،  خبر رسید که اسرائیل می‌خواهد برای عبور کشتی‌های باری از دریای سرخ به دریای مدیترانه یک آبراه وسیع‌تر و عمیق‌تر از سوئز‌ احداث کند.   این خبر در رسانه‌های جمکران هم انتشار یافت  ـ  عصر ایران،  مورخ 29 اسفندماه 1391 ـ  ولی از آنجا که جیره‌خواران لندن به «مادیات» اهمیت نمی‌دهند،  چرا که به قول امام دجال‌شان «اقتصاد مال خر است»،   در مورد رقابت تجاری اسرائیل با مصر هم سکوت اختیار کردند.   دلیل هم اینکه فلسفة وجودی «اسلام‌گرایان»،  تأمین منافع استعمار بوده،‌   هست و خواهد بود.   وظیفة اسلام‌گرایان،  بحران سازی و‌ «ایجاد انسداد» است، ‌ همان وظیفه‌ای که موسولینی و هیتلر،  ‌ با حمایت آنگلوساکسون‌ها بر عهده گرفته بودند.

 

پس از خردشدن سنگر نظامی فاشیست‌ها در اروپا،  آتلانتیست‌ها همین سنگر توحش را در اسرائیل،‌  ایران،  ترکیه و پاکستان بازسازی کردند.   و دیدیم که در میانمدت آنگلوساکسون‌ها از طریق اسرائیل و اسلام‌گرایان،  زمینة ‌مناسب جهت تحمیل توحش اسلام به کل منطقه را فراهم آوردند و «دیپلماسی بمب» را تا قلب مسکو پیش راندند.   

 

هدف محفل احترام به ادیان در ایران،   همچنانکه پیشتر هم به کرات گفته‌ایم،  ‌ تزریق ابتذال اسطوره‌های ادیان ابراهیمی به اسطوره‌های اقوام ایرانی است.   همین شیوة سرکوب فرهنگی با شدت تمام در مصر و عراق نیز اجرا می‌شود،   چرا که اسطوره‌های ادیان ابراهیمی در واقع از اسطوره‌های اقوام دیگر به «سرقت» رفته.  به عنوان نمونه،  همانطورکه شیعی‌مسلکان بی‌بی‌گوزک‌های‌ کربلای‌شان را از روایات دین «زرتشت» به عاریت گرفته و آن‌ها را به زیور حماقت و حقارت سنتی‌شان آراسته‌اند‌،‌   فرزندان ابراهیم هم برای سر هم کردن بی‌بی‌گوزک «توفان نوح»،   به اسطوره‌های «بابیلون» متوسل شده و آن را مطابق با ابتذال و حقارت سنتی‌شان تنظیم کرده‌اند.   حتی سایت انگلیسی زبان ویکی‌پدیا هم به این واقعیت تلخ اشاره دارد!   دلیل هم روشن است؛   برخلاف فرزندان قواد خلیل‌الله،   «اقوام دیگر» موجودیت «تاریخی» و «تمدن»‌ داشته‌اند!   نشانه‌های این تمدن نیز‌ در قالب بناهای تاریخی و آثار علمی در زمینة‌ ‌نجوم، ‌ پزشکی و... در ایران و مصر و عراق در دست است.  

 

حال آنکه اقوام ابراهیمی جز «تخریب»،‌   هیچ دستاوردی برای جامعة بشری نداشته‌اند.   اینان حتی در قرن بیستم هم دست در دست هیتلر و موسولینی در برابر نگرش «انسان‌محور» و «مدرنیته» و پویائی جامعة بشری ایستادند،  ‌چرا؟  چون انسان‌محوری نگرشی است «پویا» ‌که با روابط یک‌سویة «سنت» و «سکون» پدرسالاری در تضاد  قرار می‌گیرد.   «سنت» و حکومت سنتی با حزب و تشکل‌های صنفی از هر قماش بیگانه است و چرا راه دور برویم؟ آفریقای جنوبی در برابر ماست.

 

«مبارزات‌ درخشان» نلسون ماندلا به حکومت مفتضح حرمسرادار معروف،   «زوما» و ‌ زمینه‌سازی برای قتل گام به گام سندیکالیست‌ها و افتتاح دکان «ریش‌سفیدان» در آفریقای جنوبی منجر شده.  و یادآور شویم دکان کذا تحت نظارت غیرمستقیم دربار بریتانیا اداره می‌شود.   در این دکة «سنتی»،   جیمی کارتر،  اخضر ابراهیمی و دیگر زباله‌های هم‌سو به فعالیت مشغول‌اند،   و ریاست این باشگاه توحش را «می‌بل اسمیت»،   همسر یوهان فریسو، ‌ برادر پادشاه هلند ـ‌ که اخیراً درگذشت‌ـ  بر عهده دارد.  باری،  چندی پیش داستان ارتباط «می‌بل اسمیت» با تروریسم و قاچاقچیان مواد مخدر بر سر زبان‌ها افتاد و برادر پادشاه هلند نیز همچون ادوارد هشتم،‌   «عشق»‌ را بر مقام ترجیح دادند!   البته این داستان‌های خاله سوسکه را برای «مردم» سر هم می‌کنند.   در واقع ایشان به اتفاق عیال زوجززبسیار «محترم‌شان» با حفظ امتیازات و القاب و ...  پس از ازدواج در شهر لندن لنگر انداختند تا تحت نظارت دربار بریتانیا به فعالیت‌شان ادامه دهند.   البته الگوی «برادر بد،  برادر خوب» که با الهام از الگوی اسطوره‌ای «هابیل و قابیل»‌ ساخته و پرداخته شده،   به خانواده‌های سلطنتی اروپا محدود نمی‌ماند،  ‌ مافیا نیز از همین الگوی «توحش» استفاده می‌کند.  

 

به عنوان نمونه در ایالات متحد،  فعالیت «برادر بد» خانواده «وایتی بالگر»،   زمینه را برای استقرار «برادر خوب» در جایگاه «سناتور» ‌حزب دمکرات،   رئیس کمیسیون امور خارجه و ... و نهایت امر ریاست دانشگاه ماساچوست‌ فراهم آورده بود.   و زمانیکه برادر خوب بازنشسته می‌شود،   «برادر بد» را هم پلیس با جارو جنجال دستگیر کرده به دادگاه می‌کشاند!   همانطورکه «کلاوس باربی» و دیگر جنایتکاران نازی را فقط «دم مرگ» ‌دستگیر و محاکمه کرده‌اند.   خلاصه بگوئیم،   عملکرد آنگلوساکسون‌ها از توحش «سنت» ابراهیمی فاصلة چندانی ندارد.   و همین سنت است که تخریب فرهنگی،  سیاسی و اقتصادی سه کشور ایران، عراق و مصر را الزامی کرده‌.

 

پس از استقرار حکومت اسلامی در ایران و عراق،   آنگلوساکسون‌ها از احداث مسیری برای کاهش اعتبار تجاری تنگة هرمز سخن به میان آوردند،‌   و پس از به قدرت رساندن اخوان‌المسلمین در مصر،  برای کاهش اهمیت تجارتی کانال سوئز هم خیز برداشتند.  بر اساس اسناد و شواهد تاریخی ـ   این شواهد حتی در سایت فرانسه زبان ویکی‌پدیا هم موجود است ـ  احداث آبراه سوئز ابتکار فرعون بوده و داریوش هخامنشی آن را تکمیل کرده.   اینک دولت اسرائیل برای احداث یک آبراه وسیع‌تر از سوئز به چند میلیارد دلار نیاز دارد.   و برای تأمین همین نیاز است که از یک‌سو تخریب مصر،  ‌و از سوی دیگر تحمیل سکون بر ایران و شیخ‌نشین‌ها الزامی شده.   

 

یانکی‌ها و متحدان‌شان ادعا می‌کنند ناو غول‌پیکر «نیمیتز» را برای مبارزه با تروریسم به خلیج‌فارس می‌فرستند.  حال آنکه هدف از تقویت حضور نظامی آنگلوساکسون‌ها در خلیج‌فارس «حفظ وضع موجود» است.   این سیاست در کوتاه مدت  «تولید» را البته اینبار «به خواست مردم» در  ایران به صفر می‌رساند تا کشورمان را همچون عربستان به بازار مصرف خنزرپنزرهای غرب تبدیل کند.   تعطیلی کارخانة سرب زنجان  شاهدی است بر این مدعا:‌

 

«[...] در پی اعتراضات مردم زنجان،  روز گذشته به دستور استاندار زنجان،  کارخانه سرب و روی زنجان تعطیل شد[...]»

منبع‌:  ایلنا،  ‌مورخ 24 مردادماه سالجاری

 

بله در آستانة شصت‌امین سالگرد کودتای مردمی آنگلوساکسون‌ها در ایران،   تل موهوم مردم که پس از انقلاب ژنرال هویزر به حفاظت از «ناموس و شرف»‌ و خصوصاً حجاب مشغول بود،   اینک «حفاظت از محیط زیست» را هم برعهده گرفته.  تعجبی ندارد که سگ‌های هار به ویژه در گویانیوز،   تهاجم به لائیسیته و سکولاریسم را شدت بخشیده‌اند.  در یوتوپیای ادیان ابراهیمی هیچ محلی برای «انسان» و فعالیت‌های «منطقی» پیش‌بینی نشده.  

 
...