دوشنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۸

ایدئولوژی بیولوژیک!



40 سال پیش آتلانتیست‌ها و مائوئیست‌ها،  جهت غارت منطقه القاعده و طالبان را سازمان دادند.  18 سال پیش،  ‌آمریکا به بهانة مبارزه با القاعده و طالبان به افغانستان و سپس به عراق لشکرکشی کرد و ... و در آخرین روز ماه فوریه سالجاری،   هیاهو برخاست که «آمریکا با طالبان قرارداد تاریخی به امضاء رسانده!»   جنجال پیرامون قرارداد تاریخی «سگ و صاحب قلاده‌اش» امکان داد تا پس‌گردنی دریافتی ارتش ناتو در سوریه،  و به ویژه  لو رفتن کودتای نظامی جمکرانی‌ها برای سرنگونی بشار اسد به سکوت برگزار شود!   ولی از لابلای بیانات سخنگوی کرملین می‌توان استنباط کرد که شیعی‌ها راهی ندارند جز خروج از سوریه:

«[...] دیمیتری پسکوف [اعلام داشت] روسیه تنها کشوری است که سربازان‌اش در سوریه به طور قانونی حضور دارند [...] سایر نیروهای نظامی دیگر برخلاف اصول حقوق بین‌الملل در سوریه هستند[...]»
منبع: اسپوتینک،  اول ماه مارس سالجاری

بله سگ‌های هار و وفادار آمریکا باید از سوریه خارج شوند؛  صاحب‌قلاده‌‌شان تضعیف شده!  آمریکا دیگر نمی‌تواند با همراهی مائوئیست‌ها و خودفروشی سنتی شیعی‌ها،  با شعار مبارزه با «ظلم و ستم» خاک کشورها را به توبره بکشد؛   براندازی کند و‌‌ سرزمین‌ها را به عرصة درگیری با جیره‌خوارانش تبدیل نماید. دیگر نمی‌تواند جنگ ایدئولوژیک به راه اندازد،  اینهمه تا به خیال خود مسکو را مهار کند!  به همین دلیل نیز با ویروس‌های مسلمان و تولیدی خودش «قرارداد تاریخی» به امضاء می‌رساند،  و از سوی دیگر تلاش دارد تا با کمک مائوئیست‌ها و خودفروشی شیعی‌ها دکان جنگ بیولوژیک افتتاح کند.

جنگ بیولوژیک،   ‌به ارتش نیاز ندارد؛‌  برای غارت ملت‌ها،  همراهی حکومت‌های پوشالی و  جنجال رسانه‌ای،  هیاهوی سازمان بهداشت جهانی و بنیادهای نیکوکاری محفل بیل‌گیتس و ... و به ویژه «ایراندوستی» رسانه‌ای مائوئیست‌ها کفایت خواهد کرد!                  
                       
به محض انتشار خبر شیوع کروناویروس در شهر «ووهان»،  ‌ مرکز فعالیت‌های تولیدی و  تحقیقاتی 80 کشور آتلانتیست،   از جمله ایالات متحد و رعایای اروپائی‌اش در زمینه‌های بیولوژیک،‌  فناوری‌های تکنولوژیک،‌  صنایع نظامی و ... ‌جنجال بوق‌های آتلانتیسم پیرامون خسارت‌های این بیماری به «اقتصاد چین» آغاز شد،  و «جنایتکار در جایگاه قربانی» قرار گرفت!   البته واژۀ جنایتکار به یک مجموعه ارجاع می‌دهد.   مجموعه‌ای که تحت نظارت آنگلوساکسون‌ها در کشور چین فعالیت دارد و حق‌وحساب مائوئیست‌ها را نیز می‌پردازد!   

از اینرو در گام بعد،   بوق‌های مذکور با جنجال پیرامون «سرعت جادوئی چینی‌ها در بر پائی بیمارستان‌های چندین هزار تختخوابی»،   سناریوی ارائه تصویر دلپذیر «سوپرمن از جنایتکار» را به صحنه آوردند.  ‌ سپس رهبر چین با دهان‌بند در ملاءعام ظاهر شد و به عوام در دهکدة جهانی تفهیم کرد که برای مبارزه با کروناویروس لازم است حتماً ماسک‌های بی‌مصرفی را که روی دست محفل بیل‌گیتس باد کرده  ابتیاع کنند!

ایشان پس از اجرای تئاتر دهان‌بند،  تأکید فرمودند که از سال 1949 تاکنون ـ  دوران نورانی ترومن ـ  چنین بحرانی در کشور سابقه نداشته!   در مرحله نهائی،  ‌ بوق حزب کمونیست چین، فارسی‌زبان شد و به بازنشخوار شعار گوسفندی «نترسید، نترسید، ما همه باهم هستیم» نشست. دولت چین نیز با دست‌ودل‌بازی از جایگاه «توحیدی» خداوند بخشندة مهربان مقداری خنزپنزر پلاستیکی و بی‌مصرف به حکومت ملایان تحویل داد تا کشور ایران را به بازار مصرف «اقتصاد جدید» تبدیل نماید!

برای آشنائی با «اقتصاد جدید» می‌باید آن را با ابعاد اقتصاد سنتی جهان غرب ـ  در سدة اخیر ـ مقایسه کنیم.  در این اقتصاد،  سرمایه‌گزار به شیوة مبلغان اسلام و مسیحیت،  برای فروش کالاهای تولیدی‌اش تبلیغ و بازاریابی به راه می‌اندازد.   هدف نهائی هم به هیچ عنوان «بهبود شرایط جامعة بشری نیست»،  تسخیر بازار جهانی است از طریق نابودی رقبا و افزایش قدرت سرمایه!   نیازی نیست که بگوئیم چنین هدف «توحیدی‌ای» توسل به هر وسیله‌ای را توجیه می‌کند. سرمایه‌گزار رسانه‌های جمعی را به خدمت می‌گیرد تا از طریق «شیطان‌سازی،  تطمیع و تحمیق»،   افکار عمومی را به مسیر مطلوب ـ مصرف ـ‌  و سرمایه‌ها را نیز به مکان  مطلوب ـ مراکز مالی تحت نظارت آنگلوساکسون‌ها  ـ  هدایت نماید.

همانطور که شاهد بودیم طی سدة اخیر،   جهت تحقق همین اهداف الهی،  دو جنگ جهانی هم به راه افتاد و جهان به دو قطب کاذب «نیک و بد و کفر و دین» تقسیم شد.   طبق معمول آمریکا و رعایا در سنگر «نیک» لنگر انداختند؛   نصیب شوروی هم سنگر کفر بود.  زمان به همین منوال به کام آنگلوساکسون‌ها می‌گذشت،  تا اینکه در دورة رهبری دنگ‌شیائو پینگ،   واشنگتن و پکن بر علیه مسکو با یکدیگر متحد شده،   با همراهی شیعی‌ها،  منطقه را به طویلة تروریسم ـ  اسلام سیاسی ـ تبدیل کردند.  پس از فروپاشی اتحاد شوروی نیز همین سناریو با انقلاب‌های رنگی و مخملی و جنبش‌سبز و «بهار عرب» ادامه یافت و... و سرانجام در سوریه،  کار به جنگی نه چندان نیابتی کشید؛  ارتش ناتو و شاخة‌اسلامی‌اش ـ سنتو ـ  عملاً با مسکو درگیر جنگ شدند.  

هدف از این جنگ احیاء امپراتوری فروپاشیدة‌ عثمانی یا «بازگرداندن عظمت گذشته» به آتاترکیست‌ها بود.   ولی دخالت نظامی مسکو در سوریه،   آزاد شدن حلب و به ویژه ابتر شدن موشک‌های «تاما هاوک» یانکی،   رویاهای شیرین آنگلوساکسون‌ها را بر باد داد و سرانجام ارتش آمریکا با یک جاخالی در سوریه،  رعایای ترک و عرب و عجم و اروپائی‌اش را در برابر مسکو تنها گذاشت!   اینچنین بود که در منطقة نفوذ ناتو به اهمیت ستراتژیک «پارازیت» پی بردند و کرة جنوبی را فرمودند تا فیلمی به نام «پارازیت» بسازد.

فیلم مذکور ابتدا در فستیوال کن ـ  ماه مه 2019 ،  جایزة نخل طلائی را به خود اختصاص داد و شوت‌وپرت‌های کرة جنوبی را در غرور و افتخار مغروق کرد!   در اکتبر همان سال،   به ابتکار مرکز بهداشتی جان هاپکینز و بنیاد بیل و ملیندا گیتس،   فوروم «فروشندگان ویروس» در نیویورک تشکیل شد.  تعجب نکنیم،  ولی موضوع این فوروم «بررسی واکنش شرکت‌های جهانی و دولت‌ها به اپیدمی کروناویروس بود!»  و از قضای روزگار در این فوروم دو نمایندة رسمی دولت چین نیز حضور به هم رسانده بودند ـ  ولتر نت،  مورخ 4 فوریه 2020.

گفتگوهای «سودبخش» فوروم نیویورک‌ به صحنه‌سازی «اعلام استقلال هری و مگان مارکل از دربار انگلستان» منجر شد؛   قلمرو «بلشویسم ابراهیمی» به سلطنتی «خاکی ـ خیابانی» نیاز پیدا کرده بود!   به همین دلیل هولیوودی‌ها «هری» را نصیحت کردند تا برای «مردم‌پسند» بودن به پیوند موی سر روی آورد.  و در این گیرودار فوروم داووس هم برگزار شد و «پارازیت فروشان» در همة زمینه‌ها با یکدیگر به توافق رسیدند.

یانکی‌ها در جایگاه «خیرخواه و بخشنده» قرارگرفته،    جار زدند که محفل بیل گیتس 100 میلیون یورو به تحقیقات مبارزه با کروناویروس اختصاص خواهد داد!   مائوئیست‌ها بیش از این‌ها «جانفشانی» کردند،  و ضمن قدردانی از یانکی‌ها اعلام داشتند که 43 میلیارد دلار به  شرکت‌های فعال در زمینة مبارزه با بیماری اختصاص خواهند داد ـ    ‌فیگارو،  مورخ 9 فوریه 2020. 

این مبلغ نجومی آنچنان آب به دهان هولیوود و یانکی‌ها انداخت که همزمان با 91 سالگی رسمیت یافتن «کشور واتیکان»  ـ  41 سالگی واتیکان شیعی ـ 4 جایزه اسکار به فیلم «پارازیت» اهداء کردند و  فرزند‌شان را  «کویدو 19» نامیدند!

بله واتیکان و جمکران و کروناویروس به عرصة واحدی تعلق دارند؛   عرصة انسان‌ستیز  «سکون و بیماری و مرگ.»   و برخلاف تحلیل‌ و تفسیر‌های سرشار از نبوغ امثال «رابرت فیسک» و شرکاء که تلاش می‌کنند با تکیه بر روایات ادیان ابراهیمی،  کرونا ویروس را به عرصة توهم ـ عذاب الهی و ترهات مشابه ـ  در دوران موهوم پیوند بزنند،  این بیماری یک سلاح بیولوژیک است که با هدف بازگرداندن عظمت گذشته به محور «چین ـ آتلانتیسم» ساخته و پرداخته شده!

به عبارت دیگر بعضی‌ها برای بازگشت به دورانی نورانی له‌له می‌زنند.  همان دوران که طی آن پکن با دستگاه «کارترـ برژینسکی» نرد عشق می‌باخت و از فاضلاب سازمان سیا مارگارت تاچر و پاپ لهستانی و ژنرال ضیاءالحق پاکستانی و ‌رهبر کبیر انقلاب اسلامی،‌  و ژنرال کنعان اورن ترکستانی فوران می‌کردند.  با امید بازگشت به این گذشتة‌ نورانی است که «شرکت سهامی کرونا ویروس» افتتاح شده،  تا بار دیگر کشور ایران را به سکوی پرش بر علیه مسکو تبدیل کند!

روند کار همان است که در دوران خمینی و مصدق و فروغی شاهد بودیم؛   لات‌پروری، ‌آخوندنوازی،  و اعمال فشار اقتصادی،  سیاسی و فرهنگی بر ملت ایران!   از اینرو به محض اعلام موجودیت شرکت مذکور،   محفل نفرت‌فروش شیخ‌وشاه برای ارائة خدمات «جنسی ـ  ایدئولوژیک»،  با آغوش‌باز به استقبال کروناویروس شتافت؛   لات و اوباش ـ  مقامات و سلبریتی‌ها و زندانیان رسانه‌ای و دیگر شخصیت‌های شیعی ـ  جهت بازاریابی برای کالای تولیدی ارباب و به ارزش گذاشتن «اقتصاد نوین» به روی صحنه پریدند.

آخوند خسرو شاهی،   از اراذل سرشناس حکومت ملایان که پیشتر سفیر جمکران در واتیکان بود،  حاضر شد در راه پیروزی «اقتصاد نوین» لگن شهادت را تا ته سر بکشد!  از خنده و شوخی و شیرین زبانی‌های حسن روحانی و مم جواد ظریف،  جنگ‌ زرگری شمخانی و نمایندة قم و معاون وزارت بهداشت و «شک» تولة سردار اکبر سازندگی به ابتلاء‌ و مراجعه به بیمارستان که بگذریم،   می‌رسیم به نمایش بیخ‌دیواری «سرفه و عطسه و پاک کردن عرق پیشانی و ...و کلیپ علی روضه خوان در زیر زمین!»

در این کلیپ هولیوودی،   علی روضه‌خوان روی صندلی نشسته؛ ‌ پشت سرش دیواری است از کتاب دعا با جلد زرکوب در قفسه‌های فلزی!   قفسه‌هائی‌که معمولا درگاراژ و انباری می‌گذارند!  روی میز کنار دست مقام معظم هم یک دگمة پلاستیکی سفید مشاهده می‌شود که مرتب چشمک می‌زند و دست مقام معظم را می‌بینیم که دگمه را فشار می‌دهد!   این فیلم هیجان‌انگیز را سایت رادیوفردا منتشر کرد تا جهانیان بدانند و آگاه باشند که واکنش مقام معظم به جنگ بیولوژیک،  مانند واکنش پهلوی دوم به جنگ ایدئولوژیک خواهد بود؛   از مرحلة جبونی و فرار ـ ترس بنده از خداوند خونخوار ابراهیم ـ  فراتر نخواهد رفت،  و اینکه خلاصه «مؤمنان بترسند!» 

بله،  41 سال پیش در اوج جنگ سرد،   پهلوی دوم‌ بجای مسئولیت‌پذیری،‌  فرار را بر قرار ترجیح داد تا آمریکا بتواند با فروش «اسلام،  دین ضداستبداد» کشور ایران را به پشت جبهة تروریسم در کل منطقه تبدیل کند.   ‌اینک برای بازتولید همان سناریو،  «دین ضداستبداد  کروناویروس» را به بازار آورده‌اند!

کرونا ویروس،  در واقع ویراست بیولوژیک و جهانی شدة‌ دکان «انقلاب اسلامی و جهاد» است که برای هدایت سرمایه‌ها به سوی مراکز تحت نظارت آنگلو ساکسون‌ها «جنگ بیولوژیک» به راه انداخته.  در اقتصاد سنتی،   ابزار غارت ملت‌ها شیطان‌سازی، سرکوب، ‌کشتار،  ارعاب جمع و جنگ افروزی بود،‌   در اقتصاد نوین به این مجموعه،  «کمک‌های «خیرخواهانه و انسان‌دوستانة» سهامداران شرکت کروناویروس ـ  چین،  آمریکا،‌  بنیاد بیل و ملیندا گیتس و پادوی‌شان در «سازمان بهداشت جهانی» ـ  نیز افزوده شده!

از اینرو به محض انتشار خبر شیوع ویروس کذا،   سازمان بهداشت جهانی برای آن «فوریت بین‌المللی» قائل شد!  و طی 2 ماهی که از خبر انتشار این بیماری و آغاز جنگ بیولوژیک می‌گذرد،   سازمان کذا که به عنوان پامنبری آتلانتیسم،  وظیفة ایفای نقش پیامبران ادیان ابراهیمی را برعهده گرفته،   دکان گله‌سازی و جیب‌بری  را رونق داده.  اینان با تکیه بر بوق‌های ناتو و خودفروختگی شیعی‌ها،   موفق شده‌اند کشور ایران را به عنوان نخستین «بازار مصرف» خنزرپنزرهای دکان بیل‌گیتس در «قرنطینه» قرار دهند:

«تیم سازمان جهانی بهداشت با5 ،7 تن تجهیزات مبارزه با کرونا راهی ایران شد»
منبع: رادیوفردا،  ‌مورخ 2 مارس 2020

طی سده اخیر ـ  در دوران اقتصاد سنتی ـ ‌کشور ایران در مقاطع متفاوت به عنوان آزمایشگاه آتلانتیست‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت،  ولی اینک مائوئیست‌ها هم با ویروس‌شان به این مجموعة‌ جنایتکار و «ابراهیمی» افزوده شده‌اند!