چهارشنبه، خرداد ۱۰، ۱۴۰۲

ژنرال میلی و جبرئیل!

 

 

در تاریخ 20 ماه مه سالجاری،   خبر سقوط «باخموت» منتشر شد و اینچنین بودکه «شب جمعه» جبرئیل بر جوزف بایدن نازل شد و فرمود: «ژنرال میلی» باید جای‌اش را به ژنرال چارلز براون بسپارد،  تا وی مسئولیت شکست در جبهۀ اوکراین را  عهده‌دار شود.  و این ارادۀ «قاطر متعال» است که کاسه کوزه‌ها سر بلال حبشی بشکند!  باری بلافاصله پس از سقوط «باخموت» شاهد رقص‌شکم طالبان و حکومت ملایان برای ارباب یانکی‌شان هستیم؛‌   سگ‌های هار و وفادار کدخدا از تضعیف ارباب به هراس اوفتاده‌اند،   و ارباب هم که از تزلزل مواضع مترسک‌های‌اش در ایران و افغانستان نگران شده،   «ایجاد درگیری» را بهترین راه حل یافته!   

 

با این درگیری‌ها،  آمریکا هم حکومت مترسک‌های شیعی و پشتونش را تثبیت می‌کند،  هم جنایات‌ روزمره‌شان را به حاشیه می‌راند.   و به همین دلیل حکومت ملایان تهاجم اوباش مسلح و کشتار مرزبانان ایرانی را به سکوت برگزار کرد،   و با بسیج یک گله ماچه نئادرتال چادرسیا که پارچۀ سبز سر چوب کرده بودند،   «شاد‌پیمائی» به راه انداخت:

 

«[یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه را] دختران و بانوان در شیراز با شادپیمائی از حرم ام‌احمد(ع) مادر گرامی حضرت شاهچراغ (ع) تا آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و گلباران این آستان مقدس گرامی داشتند.»

منبع: ایرنا،   مورخ 31 اردیبهشت‌ماه سالجاری، کد خبر: 85117297   

        

بله تهاجم اوباش مسلح در مرز ایران و افغانستان به مرزبانان ایران،   که چندین کشته و زخمی برجای گذاشت،   گویا ماچه نئاندرتال‌های شیعی را سر حال آورده.  ‌ علی روضه خوان،  رهبر حکومت اوباش هم فعلاً خفقان گرفته.  به استنباط ما سکوت وی به دلیل ماتم برای سقوط علی شمخانی باید باشد!  در این گیرودار شاه‌الله هم درگذشت مهرداد پارسا و باقر پرهام را بهانه کرد،  و بساط روضه و زوزه به راه انداخت.   

 

باقر پرهام همانطورکه می‌دانیم طرفدار خمینی،   و از دشمنان لائیسیته و دمکراسی بود.   بیانیه‌های‌اش در حمایت از حکومت دینی و  طرفداری از دارودسته رجوی و اشغال سفارت آمریکا و ... روی شبکة اینترنت در دسترس همگان است،   و به گفتۀ رضا پهلوی همین باقر پرهام از جمله مشاوران ایشان هم بوده!  خلاصه روضه و زوزة اعلیحضرت برای این فرد نشان می‌دهد که رضا پهلوی و دشمنان دمکراسی و لائیسیته در ایران،   آبشخوری واحد دارند! 

 

البته این موضوع به هیچ عنوان تازگی ندارد؛  ‌ محفل نفرت فروش «شیخ‌وشاه» که شامل چپ‌نمایان هم می‌شود،  محفلی است استعماری و ضدایرانی.   آنچه «تازگی» دارد،   از یک‌سو،   پیشرفت‌های چشمگیر محفل کذا است که عرصة سیاست کشور در داخل و خارج را به «پورنوگرافی اجتماعی» تبدیل کرده،  و از سوی دیگر،   ارتباط اندام‌وار پیشرفت‌های پورنوگرافیک این محفل است با تغییرو تحولات در اوکراین!

 

همچنان که شاهد بودیم،   در پی سقوط منطقة ستراتژیک «سولدار» در اوکراین،  مباحث فلسفی، ‌ سیاسی،  عبادی و ایدئولوژیک شیعی‌‌ها چند ماه بر پائین‌تنة گاف ‌شیفته،   صبیة بهزاد فراهانی،  متمرکز شده بود.  باشد تا ضمن گسترش ابتذال،  ‌ تعلقات سیاسی گاف شیفته و پدرش در حاشیه قرار گیرد.   اولی،   به عنوان نوچة‌ برنار هانری لوی،  از تجزیه‌طلبان کُرد حمایت می‌کند و دومی،   به عنوان هنرمند چپ‌نما، حامی‌اشغال سفارت آمریکا در تهران بوده!  حال نگاهی بیاندازیم به واکنش‌«سیاسی ـ‌ عبادی» شیعی‌ها به سقوط «باخموت!»

 

در خارج مرزها «عوعو»پوزیسیون،  دست در دست یک رأس پاسدار که «مدعی» مخالفت با نظام پوشالی است،   با اجرای یک نمایش مهوع در میدان ترافالگار،  «همدلی و هم بستگی و هم‌آخوری» خود را به اثبات رسانده،  علوفة کافی جهت تغذیة «قلم‌زنان فرهیخته» و توسعة پورنوگرافی اجتماعی را فراهم آوردند.   در داخل کشور،  سقوط باخموت،  به سقوط علی شمخانی و شبکه‌اش منجر شد!  به استنباط ما،   این همان شبکه‌ای‌است که در آتش زدن سینما رکس آبادان نیز دست داشته.   برای روشن‌شدن مطلب یک پرانتز باز می‌کنیم و نیم نگاهی می‌اندازیم به زندگی و سوابق «سردار» علی شمخانی.

 

شمخانی،   متولد سال 1334 شمسی،  مانند محسن رضائی عضو گروه تروریست «منصورون» بود که پس از  کودتای 22 بهمن 1357،   یک شبه ره صد ساله پیمود.   در 26 سالگی،‌ فرمانده «سپاه خوزستان» ـ  سپاه پاسداران دلار در خوزستان ـ‌  بود!  و پس از آزاد شدن خرمشهر،‌   جانشینی فرماندۀ کل سپاه پاسداران دلار را بر عهده گرفت.    شمخانی از سال 1365،  با حفظ سمت به مدت 3 سال فرماندهی نیروی زمینی سپاه کذا و از سال 1367 تا 1368،  معاونت اطلاعات و عملیات فرماندهی کل قوا را برعهده داشت.   وی وزیر سپاه پاسداران دلار هم بوده!   این «پدیدۀ» نایاب،   پس از پایان جنگ استعماری،   در سال 1368 با حکم علی روضه خوان به ارتش منتقل شد و به مدت 8 سال فرمانده نیروی دریائی ارتش بود و با حفظ سمت،   فرماندهی نیروی دریائی سپاه را نیز بر عهده داشت.   پس از این دورۀ 8 ساله،  شمخانی را در جایگاه وزیر دفاع دولت ملاممد خاتمی می‌بینیم و علی‌رضا اکبری را در جایگاه معاون بین‌الملل همین وزارتخانه!

 

در تاریخ 19 شهریورماه سال 1392،   حسن فوتبال،   شمخانی را به جایگاه دبیر شورایعالی امنیت ارتقاء می‌دهد و ... و نیازی نیست که بگوئیم،  علاوه بر تهاجم مسلحانه به رژۀ نیروهای مسلح در اهواز،   پروژه‌های خودبراندازانة «کودتای بنزین»،  فاجعة‌ متروپل و به ویژه سناریوی قتل مهسا امینی و آشوب‌سازی و کشتار در سیستان و بلوچستان» و تهاجم به سفارت آذربایجان را جملگی مدیون  فعالیت‌های شبکة علی شمخانی هستیم!   شبکه‌ای که‌ به استنباط ما،  در آتش زدن سینما رکس آبادان نیز دست داشته.   و شاید «بابا» پرویز ثابتی،  رفیق گرمابه و گلستان رضاپهلوی بتوانند در اینمورد به ملت ایران اطلاعات دقیق‌تری ارائه دهند.  ولی آنچه به مراتب بیش از سقوط شمخانی و شبکه تروریستی‌اش اهمیت دارد،   این واقعیت است که حکومت ملایان نتوانسته او را با یک لات و اوباش مشابه جایگزین کند!

 

علی اکبر احمدیان،   جانشین شمخانی،  سابقه تروریسم ندارد؛‌   دانشجوی دانشکده دندانپزشکی بوده و در پی کودتای 22 بهمن 1357 و جنگ‌افروزی و «انقلاب فرهنگی» و بقیه قضایا،   مانند بسیاری از دانشجویان ایرانی،  راهی جبهة جنگ شده است،  و پس از پایان جنگ تحصیلاتش را به پایان رسانده.  و این مختصر،  در شرایط اسف‌بار اوباش سالاری حاکم برکشورمان،  نشان مثبتی است که امیدواریم باعث سکتۀ قلبی هیزاکسلنسی شرکلیف نشود!       

 

در پایان نگاهی بیاندازیم به سقوط آرتیوموفسک ـ باخموت سابق ـ توسط گروه واگنر!  این گروه «امنیتی ـ  نظامی» و ظاهراً خصوصی توسط «یوگنی پریگوژین» اداره می‌شود.   و در بیانیه مطبوعاتی کرملین،  ولادیمیر پوتین آزاد سازی باخموت سابق را به این گروه و به همۀ نیروهای مسلح که از این عملیات حمایت کرد بودند تبریک گفته:

 

«[...] رئیس فدراسیون روسیه پایان عملیات آزادسازی آرتیموفسک را به یگان‌های تهاجمی واگنر و همچنین به همه نیروهای یگان‌های نیروهای مسلح روسیه که پشتیبانی لازم و حفاظت [از طرفین] را ارائه کردند،  تبریک می‌گوید [...]»

منبع: سپوتنیک،  ‌مورخ 21 ماه مه 2023

 

همانطور که می‌بینیم در پیام تبریک ولادیمیر پوتین،   گروه واگنر بر نیروهای ارتش روسیه تقدم یافته.   چرا که این گروه موفق شده،   تشکل‌های نظامی کشورهای عضو ناتو و پادوهای مسلمان‌شان ـ  ایران و پاکستان و ...  ـ  را شکست دهد.   از سوی دیگر،  طی ماه‌های اخیر رسانه‌های غرب مرتباً طبل می‌زنند که،  «پریگوژین، آشپز پوتین بوده!»   به عبارت دیگر،  ارتش ناتو به همراه ارتش‌ کشورهای هم‌سو ـ  بیش از 50 کشور  ـ  تحت فرماندهی ایالات متحد،  از «آشپز پوتین» شکست خورده‌اند!   البته پس از آزادی آرتیوموفسک، ‌ شیپورهای غرب برای لاپوشانی تحقیری که آمریکا متحمل شده،   دیگر از «آشپز پوتین» سخنی به میان نمی‌آورند؛   همه با هم می‌خواهند «پوتین» را به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه کنند.  چرا که شکست در اوکراین باعث شد،  آمریکا در ترکیه نیز خود را به مضحکۀ خاص و عام تبدیل کند.  

 

بله،   با اعلام سلطان رجب اردوغان درمانده به عنوان نامزد «پیروز» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه،  در واقع ارتش ناتو به سخره گرفته شد!   پس از کودتای ناکام این ارتش بر علیه رجب اردوغان ـ  دوران جهادی اوباما ـ  هر بار اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پیروز شده،   تف آبداری بوده بر چهرۀ‌ کودتاچیان ناتو!   البته این حرف‌ها بین خودمون بمونه‌ها!  جالب‌تر از همه اینکه اولین کسی که این پیروزی «تلخ» را به اردوغان تبریک گفت کسی نبود جز پرزیدنت زین العابدین فایزر خودمان.  همان کسی که به عنوان معاون جهادی اوباما در کودتای ناکام علیه رجب اردوغان نقش چشمگیری ایفا کرد و به سختی شکست خورده بود!  البته اردوغان نیز از پرزیدنت فایزر به خاطر تبریکات ‌صمیمانه‌شان سپاسگزاری کرد؛  و با امتناع از شرکت در نشست «جامعۀ سیاسی اروپا» که در کشور مولداوی برگزار شد،   یک لیوان آب‌زرشک فرداعلا به ایشان اهداء کرد.