شنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۹۸

گوبلز و گرینز!



چهارمین ماه سال میلادی ویژگی خاصی دارد؛‌   با «دروغ آوریل» آغاز می‌شود!  و به احترام سنت توحیدی دروغ،   در آخرین جمعة‌ فروردین‌ماه سالجاری نیز خبر رسید که شرکت گوگل صفحة «پرس تی‌وی» را مسدود کرده.   بله گوگل به پیروی از لات‌بازی و شیطان‌سازی کاخ‌سفید از دست پروردگان واشنگتن ـ  پاسداران انقلاب اسلامی ـ  پای به صحنه گذارده،  باشد تا جنایت‌کار و متجاوز بتواند در جایگاه قربانی و طلبکار بنشیند و برای خود «سنگر حق» تأمین نماید!   تعجبی هم ندارد؛  حاکمیت آمریکا همواره از مرگ و تخریب تغذیه کرده،  از اینرو در کشور ایران به لات و آخوند نیاز مبرم داشته و دارد.  و مسلم بدانیم بانک‌های غرب هرگز حساب‌های بانکی مقامات طویلة مشروعه و توله‌ها و نوچه‌های‌شان را مسدود نخواهند کرد!  مخالفت گوگل با حکومت آخوند،  همچون مخالفت‌های وزارت امورخارجه آمریکا و کاخ سفید «رسانه‌ای و معنوی و خیابانی» است و هدفی جز اعمال فشار بر ایرانیان و به ارزش گذاشتن آخوند دنبال نخواهد کرد.   ولی خوب به دلیل افلاس حکومت آخوند،   بعضی اوقات، از جمله در «جمعه نیک» مسائلی پیش می‌آید که «زحمات آمریکا» به هدر می‌رود.

«جمعه نیک» را دستکم نگیریم.   دراین میعاد پاسدار جماعت پس از 40 سال عرعر و هارت و پورت بر علیه ارباب آمریکائی‌اش،‌   بالای منبر رفت و به آنجلینا جولی حسد ‌ورزید!  چند لحظه بعد آخوند مصلحی را بر فراز همان منبر می‌بینیم که به لاف و گزاف در مورد «شناسائی و دستگیری جاسوسان آمریکائی و انگلیسی» اشتغال دارد؛  و همزمان در خوزستان و در حضور آخوند رئیسی،‌   شاهد افشای دروغ‌های شاخدار پاسدار فتاح در مورد کمک به سیلزدگان هستیم!        

بله درگیرودار چشم‌وهم‌چشمی پاسدار فتاح با آنجلینا جولی و لاف و گزاف از کمک‌های بی‌دریغ ـ و البته رسانه‌ای ـ  به سیل‌زدگان،‌  آخوند رئیسی راهی خوزستان شد تا در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان عشایر و اقوام خوزستانی تشکیل شده بود یکی از حاضران پتة  پاسداران جماعت را به آب اندازد و همة تلاش و کوشش کاخ سفید جهت نشاندن این جانوران وحشی در جایگاه قربانی را به باد دهد:       

«[...] معضل خوزستان تراکم آب نیست،   تراکم دروغ‌ها،  خیانت‌ها و تمامیت‌خواهی‌هائی بود که در اعتراض به آن‌ها،  عنوان بی‌تربیت و ضدانقلاب را می‌گرفتیم [...]»
منبع‌:  بی‌بی‌سی،  مورخ 29 فروردین‌ماه سالجاری

البته شگفتی‌های «جمعة نیک» به این مختصر محدود نمی‌ماند!   درآخرین جمعة فروردین‌ماه که با «جمعة نیک» و عید پسح تقارن زمانی داشت،  خردجال قدیس هزارة سوم،   «گرتا تونبرگ» از فرانسه وارد بلاد موسولینی شد و با پاپ ملاقات کرد!  پیش از ادامة‌ مطلب یک پرانتز برای پاپ و پیشوای محیط‌زیستی‌ها باز ‌کنیم.

حضرت پاپ که از معرفی بی‌نیازند؛   ایشان در مقام رهبر مرداب سکون و مطلق‌گرائی و توجیه روابط یک‌سویه ـ  تجاوز و ترور ـ گوی سبقت از ملایان جمکران هم ربوده‌اند.  این مقام والای دینی،  از جایگاه «قُدسی‌شان» به صراحت تمامی نمادهای انسان‌محور مدرنیته ـ  فردیت،‌  جنسیت و جامعة مختلط و روابط خارج از چارچوب تحجر ـ  را محکوم می‌کنند و دمی از «سخنرانی» در مسیر باورهای عوام کوتاه نمی‌آیند.  ایشان همچنین طنز ـ  به سخره گرفتن نمادهای قدرت آسمانی و زمینی  ـ را برنمی‌تابند و ... و مانند همة آخوندها به نام خدا،  جنایت و تجاوز و انواع مرزشکنی‌ها را توجیه می‌کنند و زندگی را به وراجی و نصیحت و هشدار و «اعلام خطر» و ورد خواندن و شیطان‌سازی می‌گذرانند.  ولی «گرتا تونبرگ»،  ‌دختر بچه‌ای 16 ساله است که استقلال اقتصادی ندارد و آنطورکه در صفحة‌ توئیترش قید شده،   به سندروم آسپرگر ـ نوعی اوتیسم ـ نیز مبتلاست.

به عبارت دیگر پیامبر محیط‌زیستی‌ها،   همچون آخوند موجودی است «ضداجتماعی» و فاقد استقلال مادی و بلوغ فکری،   که به دلیل بیماری‌اش بر یک نقطه متمرکز می‌شود و همة مسائل را به همان نقطه مرتبط می‌کند.  به عنوان مثال،   پس از آتش‌سوزی در کلیسای جامع «نوتردام دو پاری»،   قدیس 16 سالة سوئدی را در پارلمان اروپا بالای منبر فرستادند تا ضمن بافتن آسمان به ریسمان،‌ کلیسای نوتردام را با کرة زمین در ترادف قرار دهد و ارعاب را توجیه کند:‌

«[...] روز سه‌شنبه [گرتا تونبرگ]  در پارلمان اروپا [در فرانسه] گفت برای نجات کرۀ زمین به همان شکلی عمل کنید که برای نجات و بازسازی کلیسای آتش گرفتۀ پاریس عمل کردید [...]  سیاستمداران زیادی به من گفتند که ترساندن کار خوبی نیست و من نیز موافقم.  اما هنگامیکه خانه‌تان آتش می‌گیرد،  تلاش خواهید کرد که از فروریختن آن جلوگیری کنید. بنابراین بهتر است کمی بترسید.»
منبع: یوروو نیوز،  مورخ 17 آوریل 2019

اظهارات ایشان نمونه‌ای است از ادبیات سیاسی محفل «ترادف کلی!»   ویژگی این ادبیات عوام‌فریب،  که با قرائت پسامدرنیست‌ها از متون ادبی آغاز شد،   ارعاب، گسترش ابهام، و مرزشکنی است!  در وعظ و خطابة گرتا تونبرگ،‌  کرة زمین با یک کلیسای جامع که جزو میراث فرهنگی فرانسه است،  ‌ ترادف یافته!   کلیسا،  ساختة‌ دست انسان‌ها در زمان و مکان و مشخص ـ شهر پاریس،  قرن سیزدهم میلادی ـ است و کاربرد مشخصی داشته و دارد،  ‌حال آنکه کرة زمین به اراده انسان‌ها پدید نیامده،   و منطقاً هیچکس در جایگاهی نیست که بتواند برای سرنوشت آن و کل جمعیت موجود بر کرة ارض تعیین تکلیف کند!  ولی «گرتا تونبرگ» به دلیل ابتلا به سندروم آسپرگر خود را در چنین جایگاهی می‌پندارد!   

همانطور که بالاتر گفتیم،   مبتلایان به این سندروم بر یک موضوع خاص متمرکز می‌شوند و موضوع مورد علاقه‌شان را محور همة‌ مسائل جهان می‌انگارند.  و از آنجا که نقطة تمرکز گرتا تونبرگ «محیط‌زیست» شده،   محافل فاشیست برای گسترش پروپاگاندشان وی را مناسب تشخیص داده‌،‌   هر جمعه، ‌ در میعاد وقوقیة جمکرانی‌ها،   یک خردجال در پایتخت‌های اروپا برای وی به راه می‌اندازند.   نام این بساط را «جمعه‌ها برای آینده» گذارده‌اند،  البته آیندة فاشیست‌ها.   باری گرتا تونبرگ در «جمعة نیک» وارد پایتخت ایتالیا شد و ضمن وعظ و خطابه برای گوسفندان گمراه،‌   از فعالیت‌های پاپ تجلیل به عمل آورد و ایشان را به پیوستن به صف «مبارزان محیط‌زیستی» دعوت فرمود!    
 
پاپ هم مبارزات این آخوندک 16 ساله را مورد تجلیل قرار داد،  و اینچنین بود که بوق جرمانی از تیز و آروغ «علم الهدی»،   پدر کشتزار آخوند رئیسی در باب «تشکیل جامعه و تمدن‌ اسلامی» استقبال گرمی به عمل آورد:

«[...]  علم‌الهدی [...]‌گفت: پس از تشکیل جامعه اسلامی مرحلة پنجم یعنی تمدن اسلامی است که هدایت آن در دست امام زمان است.   ظهور امام زمان این فرآیند را دارد که دو مرحله از آن را طی کرده‌ایم و دو مرحله مانده است.»
منبع: صدای آلمان،  مورخ 29 فروردین‌ماه سالجاری  

بله،  تا رسیدن به «تمدن اسلامی» خیلی راه درازی باقی است.   هنوز این «بهشت» محقق نشده؛ آخوند علم الهدی هم می‌باید صبر پیشه کند تا دو مرحله باقی‌مانده طی شود!  یعنی گرتا تونبرگ برای حضور در مراسم «نکاح» مقام معظم با برنی سندرز به مشهد بیاید و دهکدة جهانی آسپرگرستان بر پا شود!   و اما جامعة اسلامی،   همانطور که می‌دانیم پوشش محترمانه‌ای است برای حکومت‌های «مسجد ـ روسپی‌خانه!»   و محفل محیط‌زیستی‌ها با این قماش حکومت‌های ضداجتماعی و انسان‌ستیز هیچ مشکلی ندارد.   چرا که،  روسپی‌خانه‌داری،  برده فروشی و پدوفیلی و تفکیک جنسیتی و تجاوز و سرکوب زنان و اقلیت‌های قومی و مذهبی هیچ مشکلی در راه «حفظ محیط زیست» ایجاد نخواهد کرد!  و به همین دلیل واتیکان با نادیده گرفتن سابقة تجاوز جنسی «ال‌گور»،   ‌معاون  بیل کلینتون،  یک جایزة «حفظ محیط‌زیست» به ایشان اهداء کرده بود.

بله دکان «حفظ محیط‌زیست» با فاشیسم تضادی ندارد؛  هر دو انسان‌محوری و لائیسیته را نفی می‌کنند؛  هر دو  بر ارعاب جمع و یکجانبه‌گرائی و گله‌سازی تکیه دارند؛  هر دو «فردیت» انسان‌ها و مرز کشورها را لگدمال می‌کنند،‌  و هر دو به تظاهرات در اماکن عمومی و خردجال نیاز دارند.   در نتیجه هر دو می‌توانند تکیه گاهی محکم برای حکومت «مسجد ـ روسپی‌خانه»،  یا همان «جامعة اسلامی» باشند.

ویژگی «جامعة اسلامی» طی 4 دهه‌ای که از موجودیت‌اش می‌گذرد روشن شده:  شاخ‌وشانه کشیدن برای آمریکا،   و همزمان گدائی به درگاه رعایای آمریکا ـ   اتحادیة اروپا ـ  و حسادت به آنجلینا جولی،‌   ماچه‌نئاندرتال هولیوودی که از قضای روزگار ارتقاء درجه یافته و از جایگاه هنرپیشه فیلم‌های صدمن یک قاز هولیودی به جایگاه هنرمند  ـ  رقاصه ـ  رسیده:

«[...]‌ وزارت امور خارجه باید این رقم ناچیز را [...] به صورت اروپائی‌ها می‌زد. کمک یک و نیم میلیون یوروئی اتحادیه اروپا به ایران در حالی است که آن‌ها 40  میلیون یورو به آنجلینا جولی که یک رقاصه است کمک کردند.»
منبع: صدای آمریکا،  مورخ 19 آوریل سال‌جاری

جونم براتون بگه!   پس از 40 سال شعار نبرد با آمریکا و مبارزه با امپریالیسم و غیره،  پاسدار جماعت که کاسه گدائی از رعایای آمریکا ـ  اتحادیة‌ اروپا ـ  به دست گرفته،  اینک کارش به چشم‌وهم‌چشمی با آنجلینا جولی کشیده!  سطور فوق بخشی است از پیش‌وقوقیة تهران که توسط پاسدار پرویز فتاح روخوانی شده بود.   در این میعاد «باشکوه» پاسدار فتاح که مانند دیگر همپالکی‌هایش به افتخار سرکوب کردها نائل آمده،‌  و اینک در جایگاه «ریاست کمیته امداد» لنگر انداخته،   بالای منبر رفت و از کمک‌های کمیته کذا به سیل‌زدگان بی‌بی‌گوزک‌ها ‌بافت و سرکوب نظامی آن‌ها را نیز «شایعه» خواند:

«[...] معاندان در بیرون و برخی جاهلان در داخل با شایعه‌پراکنی [...] دنبال زیر سئوال بردن گروه‌های مردمی هستند [...] من چون جبهه‌ای هستم و آنجا بوده‌ام انصافاً می‌گویم که در مناطق سیل‌زده جنوب و گلستان صحنه‌های جبهه تداعی شده است.   عنایت خداست که می‌توانیم از سیل صحنه افتخارآفرین خلق بکنیم.   مرحبا به سپاه و بسیج که به یاری مردم شتافتند[...]»
همان منبع

همانطور که می‌بینیم فقط دو هفته پس از عملیات شیطان‌سازی عموسام و رعایای اروپائی‌اش واقعیت اینچنین واژگون شده؛  ‌ «معاندان شایعه‌پراکنی کردند و پاسدارها به یاری مردم شتافتند!»  واژگون شدن واقعیت مسائل در فاجعة سیل اخیر فقط یکی از فواید بی‌شمار شیطان‌سازی یانکی‌ها و رعایای اروپائی‌شان در ایران است!

ولی اگر فراموش نکرده باشیم،   پیش از لات‌‌بازی کدخدا و رعایای‌اش،‌   روند مسائل متفاوت بود!   بله،   پیش از افتتاح دکان شیطان‌سازی کاخ سفید بر علیه دست‌پروردگانش،  حکومت آخوند پدوفیل و برده‌فروش نمی‌توانست تا این حد وقاحت و دریدگی نشان دهد و واقعیت را «شایعه» بخواند.   واقعیت این است‌که با شعار پوچ «مدیریت بحران» دریچة سدها را گشودند تا روستاها را نابودکنند و از روستائی حاشیه‌نشین شهری بسازند.   البته هیچکس به این موضوع اشاره نخواهد کرد ولی 3 روز پیش از ابراز لطف کاخ سفید و بروکسل‌ستان به پاسداران دلار،‌‌  گشودن دریچه‌های سد و آب گرفتگی روستاها در مصاحبة‌ استاندار خوزستان با تلویزیون آخوندهای شیعی به صراحت مطرح شده بود: 

«[...]‌آب ورودی به سد کرخه [...] کاهش نیافته و [...] بخشی از آب سد تخلیه شده [...] در برخی روستاهای شوشتر، سوسنگرد، هویزه، حاشیه دز و رودخانه کرخه مشکلاتی وجود دارد اما تاکنون آب وارد شهرهای استان نشده است [...] تلاش می‌کنیم آب وارد شهرهای استان نشود [...] علت درخواست ما از مردم این مناطق برای ترک خانه‌هایشان افزایش خروجی آب از سد کرخه است».
منبع:‌  رادیوفردا،‌  مورخ 5 آوریل 2019

به عبارت دیگر ایشان می‌گویند که خانه‌های ملت را به زیر آب خواهند برد.  بله،  حکومت ملایان در موضع تدافعی قرار گرفته بود و اینجا بود که کدخدا به یاری‌اش شتافت.  و در پی دو شبانه‌روز جنجال رسانه‌ای که با انتشار ترجمة مطلب وال‌ستریت جورنال در یورونیوز آغاز شد،  سرانجام ایالات متحد اعلام داشت،  «کاخ سفید از امروز ـ 8 آوریل ـ سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده.»   همزمان شورای اتحادیه اروپا هم به پیروی از ارباب‌اش،  تحریم حکومت ملایان به بهانة «نقض حقوق بشر» را یک‌سال تمدید کرد!  می‌دانیم که رعایای آمریکا ارواح شکم‌شان خیلی به حقوق بشر احترام می‌گذارند.   مسلماً به همین دلیل است که به انواع اوباش نژاد‌پرست و نفرت‌فروش از قماش «آلکسی ناوالنی» و کنیزالاسلام‌های جمکرانی اینهمه ارادت دارند!    باری،   ایالات‌متحد که از استقرار حکومت آخوند در ایران رسماً حمایت به عمل آورده،‌   و رأساً بازوی سرکوب نظامی این حکومت ـ پاسداران انقلاب اسلامی ـ  را سازمان داده،  پس از 40 سال،‌   و در اوج افلاس حکومت در برابر نارضایتی‌های عمومی ناشی از گرانی،  سرکوب  نظامی سیلزدگان توسط پاسداران دلار،  نوسانات ارز،  آشفتگی شرایط فرهنگی و اجتماعی و ...  از قضای روزگار در آستانة «روز پاسدار» دست‌پروردگان خود را در فهرست سازمان‌های تروریستی می‌گذارد تا با یک تیر چندین و چند نشان بزند!

مسائل واقعی کشور ـ گرانی و به ویژه جنایات حکومت در ارتباط با سیل و سیلزدگان ـ‌  را به حاشیه براند و دکان‌هائی را که تحت عنوان «اصلاح‌طلبی،  ‌اصولگرائی،  سازندگی،  سبز و بنفش و امید و تدبیر و ...» در ایران افتتاح کرده تعطیل نماید و یک «سنگر حق فراگیر» برای پاسداران دلار بسازد تا دکان تروریسم شیعی و لشکرکشی‌های خیابانی همچون دوران نظارت آخوند محمد خاتمی بر کیهان جمکران «عظمت گذشته» را بازیابد.
  
در نخستین جمعة‌ پس از  8 آوریل،  سگ‌های‌هار و وفادار کدخدا با شعارهای «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» به خیابان‌ها آمدند و ماتحت آمریکا را چنان صیقل زدند که انوار الهی‌اش رنج و مصیبت و کمبودهای سیلزدگان را از عرصة واقعیت محو نمود و جنایتکاران موفق شدند با این ترفند در جایگاه طلبکار نشسته،   جنایات‌شان را انکار کنند:

«[...] براساس دستورات وزیر نفت [...] نه تنها تمام امکانات صنعت نفت در خوزستان برای کمک به هم‌وطنانی که در معرض خطر و آسیب قرار دارند [...] بسیج شده است،  بلکه هرگز فشار و اراده‌ای مبنی بر حفظ تأسیسات نفتی (که البته آن هم متعلق به مردم است) به بهای وارد شدن خسارت و آسیب به مردم اعمال نشده و [...] تمامی شایعات در این باره به شدت تکذیب می‌شود[...]»
منبع: ‌ایرنا،  مورخ 12 آوریل 2019،‌ کدخبر:‌ 83274659

بدانید و آگاه باشید که گشودن دریچة سدها و هدایت سیلاب به سوی روستاها،  با هدف نابودی مزارع کشاورزی «شایعه» بوده!   انفجار سیل بندهائی که روستائیان برای حفاظت از مزارع‌شان ساخته بودند و به زیرآب بردن مزارع گندم برای حفظ چاه‌های نفت هم «شایعه» بوده؛  مسلماً کلیپ اعتراض یکی از ساکنان خوزستان به تراکم دروغ و خیانت هم شایعه است؛  پیکر بیجان «عبود ربیعی» در بیمارستان آپادانا هم «شایعه» است،   و به احتمال زیاد همسر و 6 فرزند عبود ربیعی هم به عرصة «شایعه» تعلق دارند!   با اینهمه،   لگدی که بر پوزة کازینونژاد و رعایای اروپائی‌اش فرود آمد تا بساط تهاجم موشکی به کشور سوریه را برچینند،  به هیچ عنوان شایعه نیست!   امسال فاشیست‌ها با چشم گریان زادروز «فوهرر» را جشن خواهند گرفت!