دوشنبه، دی ۲۲، ۱۳۹۹

شب کریستال و کاپیتول!

 

 

خوشبختانه روز ششم ژانویة سالجاری،   «برنامة»‌ دستگاه جوزف بایدن برای ایالات‌متحد مشخص شد: آشوب سازی،  مظلوم نمائی، شیطان سازی،  تحمیل حکومت نظامی،‌  سانسور رسانه‌ها و مبارزه با نوع «جهش‌یافتة» کرونا ویروس،  «دشمن جدید» و مید‌این انگلند!

 

پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحد،   در تاریخ 2 ژوئن 2020، «معترضان» سیاهپوست در برابر کاپیتول تجمع می‌کنند،   هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛  حفاظت از کاپیتول را پلیس ضد شورش و نیروهای امنیتی بر عهده دارند!   ولی در کمال تعجب،   روز 6 ژانویه که همه می‌دانند تظاهرات طرفداران ترامپ ـ  این تظاهرات قانونی است ـ‌  می‌تواند مراسم رسمی تأیید آراء الکترال را بر هم زند،  هیچ اثری از پلیس ضد شورش و نیروهای امنیتی در اطراف کاپیتول نیست!  دلیل هم اینکه پاشنه‌آهنی‌ها می‌خواهند با اجرای پردة سوم «پیرانه‌سر در هولیود»،   خودزنی و مظلوم‌نمائی کنند،  باشد تا «عظمت گذشته» را بازیابند. عظمتی که ریشه در اتحاد فرانسه با ایتالیای موسولینی دارد!

 

به استنباط ما سناریو اینچنین تنظیم شده بود:  «ما در رسانه‌های‌مان ریاست جمهوری و اکثریت کنگره و سنا را برای‌تان تأمین کردیم؛ ‌ شما هم درهای کاپیتول را به روی خودی‌ها باز کنید،  بعد همه‌باهم این تهاجم را محکوم خواهیم کرد!»

 

همانطورکه در وبلاگ «پیرانه‌سر در هولیوود» گفتیم،  بریتانیا برای بازیافت عظمت کذا کودتای «برکسیت» به راه انداخت و با اخراج رسانه‌ای هری و مگان مارکل‌،  تقسیم آمیبی و تاریخی 11 دسامبر 1936 را در آمریکای شمالی «بازتولید» کرد!  پاشنه آهنی‌ها هم برای بازیافت عظمت گذشته،  «هولیوود» را در سه پرده به کاپیتول آورده‌اند!

 

پرده اول روز 5 فوریه 2020 به صحنه آمد!   نانسی پلوسی، ‌ پیرزن سلیکونی و لیفتینگ شدة کاتولیک که هزاران سال است جایگاه ریاست مجلس نمایندگان را اشغال کرده،  متن سخنرانی رئیس جمهور را در برابر نمایندگان پاره می‌کند؛   معاون کاتولیک همین رئیس جمهور هم با لبخند برای پلوسی دست می‌زند!  فراموش نکنیم،  احترام به حماقت و توحش،  پایه و اساس سلطنت محفل «احترام به ادیان» است.

 

پردة دوم روز 8 ژوئن 2020  اجرا شد!  نانسی پلوسی و جوزف بایدن و شرکاء کاپیتول را به صحنة « احترام به قانون‌شکن» و نکوهش پلیس ـ  مأمور تأمین نظم و امنیت قانونی‌ ـ تبدیل ‌کردند.   در این روز پرماجرا،   این جانوران وحشی را می‌بینیم که به احترام جرج فلوید زانو بر زمین زده‌‌ و به رعایای اروپائی و کارگران چینی و نوکران شیعی‌شان پیام «احترام به مجرم»  می‌فرستند.

 

و اما پردة سوم؛  روز 6 ژانویه 2021!   در این روز استثنائی،   به دلیل مخالفت پلیس کاپیتول با درخواست پنتاگون و پلیس فدرال جهت تأمین امنیت مراسم 6 ژانویه،‌  درهای کاپیتول با سهولتی معجزه‌آسا به روی تظاهرکنندگان گشوده می‌شود!  ‌درگیری‌ها به قتل یک مأمور پلیس و 4 معترض می انجامد،  و ...

 

و اینچنین است که ماجرا در داخل و خارج به صورت «مطلوب پاشنه‌آهنی‌ها» فیصله ‌می‌یابد.

ریاست جمهوری جوزف بایدن «در شرایط ویژه» ـ  وضع مقررات منع عبور و مرور ـ  به تأئید می‌رسد،  و جهت حفظ نظم در واشنگتن،  15 روز حکومت نظامی برقرار می‌کنند!  مسئولیت خشونت‌ها را هم به حساب ترامپ و طرفدارانش می‌نویسند!

 

سپس شبکه‌های اسلام‌نواز توئیتر،  فیس‌بوک و یوتوب و شرکاء،  آستین‌ها را بالا زده،  دونالد ترامپ،  رئیس جمهور قانونی کشور را سانسور می‌کنند!  کی بود،  کی بود ترامپ دیکتاتور بود! حال آنکه تهاجم به کاپیتول،  نه به دلیل فراخوان ترامپ،  که به دلیل «سهل‌انگاری عمدی پلیس» امکانپذیر شده بود:   

 

 «[...] سه روز پیش از برگزاری مراسم تشریفاتی 6 ژانویه ـ  تأیید نتیجه انتخابات در نشست مشترک نمایندگان سنا و کنگره ـ  پلیس فدرال و پنتاگون،  برای تامین نظم و امنیت این نشست اعلام آمادگی می‌کنند ولی با مخالفت پلیس کاپیتول روبرو می‌شوند!»

منبع: آسوشیتدپرس،  مورخ 8 ژانویه 2021 

 

ولی از آنجا که وظیفة شیپورهای آتلانتیسم گسترش روابط ضدحقوقی جهت توسعة‌ گلة گوسفند‌الله است، ‌ مسئولیت حقوقی پلیس کاپیتول به طور کلی نادیده گرفته شده. حاکمیت پاشنه‌آهنی‌ها مصلحت را در این می‌بیند که مسئولیت آشوب‌های کاپیتول را به گردن طرفداران ترامپ و شخص رئیس جمهور بیاندازد!          

 

به این ترتیب در داخل مرزها،   ‌شیطان‌سازی از مخالف سیاسی،  ‌ تحمیل سانسور و حکومت نظامی به بهانة پوچ تأمین امنیت و حفظ دمکراسی «توجیه» می‌شود،   و میراث‌داران گوبلز ـ جیمی‌کارتر،‌  بوش، کلینتون و خصوصاً جهادی اوباما ـ  می‌توانند با محکوم کردن آشوب‌ها، از خود تصویر «مخالف خشونت» نیز ارائه ‌دهند!       

 

ولی ماجرا به این مختصر محدود نمی‌ماند!   از قضای روزگار،  امسال در سالگرد ترور شارلی ـ  7 ژانویه 2015 ـ کاریکاتوریست‌ها و همة کسانی که وال‌ستریت،  جنگ‌طلبی،   ماسک،‌ واکسن، گرتاتونبرگ و حزب دمکرات و جرج سوروس را به سخره می‌گیرند،  توسط شبکة «دمکراسی‌گستر» توئیتر «تکفیر» می‌شوند!   ولی بوق‌های کدخدا به این مطلب هم اشاره نمی‌کنند چرا که ممکن است تقارن این عملیات دمکراتیک با 86 مین سالگرد رسمیت‌یافتن تفاهم‌نامة ایتالیای فاشیست و فرانسه،   صحنه‌گردانی محفل جنایت‌کار «احترام به ادیان» را  بیش از پیش برملا کند!

 

وارد جزئیات نمی‌شویم!   فقط بگوئیم تهاجم به کاپیتول تداوم تهاجم به نمادهای لائیسیته است که در اواخر دوران نکبت‌بار جهادی اوباما با تفتیش عقاید نویسندة رمان «تسلیم» در شبکه رسمی تلویزیون سوسیالیست‌های فرانسه آغاز شد،   و فردای همانروز به ترور هیئت تحریریة هفته نامة «شارلی» انجامید!

 

دردسرتان هم نمی‌دهیم؛  کدخدای یانکی پس از 6 سال تلاش توحیدی،‌  نهایت امر موفق شد در کشور فرانسه،  از ترور طنزپرداز به بریدن سر دبیر تاریخ در خیابان برسد!  و از همه مهم‌تر، در داخل مرزهای ینگه‌دنیا با تبدیل کاپیتول به طویلة‌ محفل کارتر،   در جایگاه «قربانی خشونت» نیز لنگر اندازد؛   انگشت اتهام را به سوی مخالفان سیاسی بگیرد؛  سانسور و سرکوب آزادی بیان را «عادی» و دمکراتیک جلوه دهد،   و برای حزب دمکرات ایالات متحد «تقدس» ایجاد کند!                     

 

و اما از دستاورد کدخدا در خارج مرزها بگوئیم که آنهم بسیار چشمگیر است.   نمایش هولیوودی 6 ژانویه و پیامد‌هایش ضمن هدایت رعایا به «راه راست» ـ  توسل به حکومت نظامی به بهانة تأمین امنیت پارلمان ـ  ‌برای‌شان امکان تطهیر هم فراهم کرد.

 

به محض انتشار خبر تهاجم به کاپیتول،   همان‌ها که پارلمان کشورشان را به منبر وعظ و خطابة‌ یک دختربچة روان‌پریش ـ گرتاتونبرگ ـ تبدیل کرده‌ بودند،   به شدت از تهاجم به کاپیتول انتقاد می‌کنند!   بله «یک بام است و دو هوا!»  نمی‌دانستیم تبدیل پارلمان کشور به منبر گرتا تونبرگ،   جغجة محفل سوروس،‌  با تهاجم به کاپیتول تفاوت بسیار دارد!  همچنین نمی‌دانستیم که برنار کوشنر،  وزیر سابق دولت سوسیالیست مخالف پدوفیلی است!  ایشان که در دوران نکبت‌بار ریاست‌جمهوری جیمی‌کارتر،  برای لغو ممنوعیت روابط جنسی افراد بالغ با کودکان،  درکنار امثال میشل فوکو و سیمون دوبووار و جک لانگ و شرکاء نشسته بودند و تومار امضاء می‌کردند،  اینک توسط شبکة خبرسازی تطهیر شده‌اند!   پس جای تعجب نیست که حضرت پاپ هم ژست «مخالف خشونت» بگیرند:  

 

«[...]‌ رهبر کاتولیک‌های جهان [...] از آمریکائی‌ها خواست تا از خشونت پرهیز کرده و به دنبال آشتی و محافظت از ارزش‌های دمکراتیک باشند.  پاپ [...]‌گفت:  «خشونت همیشه به نابودی خود عامل خشونت می‌انجامد.  هیچ چیز با خشونت به دست نمی‌آید بلکه بسیاری چیزها هم از دست می‌رود.»

منبع:  رادیوفردا،  مورخ 21 دیماه سالجاری

 

نمی‌دانستیم پاپ جماعت طرفدار دمکراسی است.  ولی خوب فراموش نکرده‌ایم که‌ همین پاپ،  6 سال پیش،  دست در دست هر آنچه آخوند و خاخام و توله آیت‌الله و مائوئیست   بود،   ترور هیئت تحریریة شارلی را «توجیه» ‌می‌کرد.  حال معلوم نیست چه شده که مخالف خشونت از آب درآمده!  مسلماً اینهم باید از معجزات صورتک جدید کدخدا باشد.  چه بهتر که نیم‌نگاهی هم به صورتک کذا بیاندازیم.   این صورتک،  ترکیبی است از کاتولیک خشونت‌پرست؛  ‌ بلال‌های حبشی مؤنث و مذکر و ... و خصوصاً افرادی که به دلیل رسانه‌ای کردن گرایش‌جنسی ناهنجارشان برای حضور در کابینه و کنگره شایسته تشخیص داده شده‌اند!    بله،   این‌بار کدخدای یانکی به واتیکان و روابط واتیکانی ـ  ضدیت با اجتماع ـ  خیلی نزدیک شده!  در نتیجه،  پاپ،  رهبر پدوفیل‌های جهان هم از خود تصویر «مخالف خشونت» ارائه می‌دهد.   ولی علیرغم این تغییرسنگر‌های رسانه‌ای،   مرده‌ریگ شیعی آلمان نازی ـ  حکومت ملایان ـ و مائوئیست‌ها از جایگاه سنتی‌‌شان ـ  تهاجم به دمکراسی ـ تکان نمی‌خورند!

 

مائوئیست‌ها که استبداد حزبی بلشویسم‌دهقانی را به خشونت سرمایه‌سالاری افزوده‌اند،   اصولاً با آزادی تفکر و تخیل و فردیت انسان ‌مخالف‌اند.  اینان آمریکا را دشمن دمکراسی می‌خوانند،  چرا که پلیس آمریکا در کنار گلة وحش قرار نگرفته:  

 

«[...] پلیس [ایالات متحد] نه‌ تنها از اسپری فلفل و ماشین‌های آب پاش برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده می‌کند،  بلکه تعدادی از معترضان را بازداشت نیز کرده است [...] به اصطلاح دموکراسی آمریکائی [...] چیزی نیست جز یک ابزار در دست سیاستمداران آمریکا [...]‌ هر وقت نخواهند آن را کنار می‌گذارند [...]»

منبع: سایت فارسی خبرگزاری رسمی چین،‌  مورخ 7 ژانویه 2021

 

کسی که به دمکراسی آمریکا نریده بود،  مائوئیست ک...ن دریده بود.  بله،  حضرت مائوتسه‌تونگ در واقع می‌فرمایند:  «دمکراسی آمریکائی» هیچ خوب نیست؛‌  بیگاری ملت چین برای شرکت‌های آمریکائی‌ خوب است!  چرا که منفعت‌اش نصیب «حزب» خلقی و ضدامپریالیست چین ‌می‌شود!  در پایان از بررسی واکنش تکراری حکومت شیعی‌ها به رخدادهای اخیر آمریکا هم صرف‌نظر می‌کنیم،  آنهم به دو دلیل روشن و واضح!   نخست اینکه کنیزمطبخی یانکی‌ها که منبع الهام‌اش تحجر و توحش بادیه‌نشینان قرن هفتم میلادی است،  اصولاً حق اظهار نظر در مورد ولینعمت‌اش را ندارد،   به خصوص در چنین مواردی!  دیگر آنکه اظهار نظر گورستان‌پرستان در مورد دمکراسی و انسان‌محوری مضحک است؛  حکایت نعل اسب و پای پشه را تداعی می‌کند!  آورده‌اند که اسبان کالسکة شاه را نعل می‌کردند؛  پشه هم لنگ‌اش بالا برد.