پنجشنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۹۹

کروناپلئون‌ها!



«[...]‌ ناپلئون، ‌ یکی از دو خوک پرنفوذ مزرعه، ‌ با استفاده از سگ‌های درنده‌ای که مخفیانه تربیت کرده،‌  سنوبال را وادار به فرار می‌کند.   از آن پس تمام فجایع،  پیشامد‌ها و خرابکاری‌ها در مزرعه به سنوبال و یا عواملش نسبت داده می‌شود [...] به فرمان ناپلئون تعداد زیادی از حیوانات به جرم همکاری با سنوبال توسط سگ‌ها اعدام می‌شوند [...] حیوانات در برابر کار طاقت‌فرسا جیرة ‌غذائی اندکی دریافت می‌کنند،  در حالیکه خوک‌ها فقط فرمانروائی می‌کنند و از تمام امکانات رفاهی برخوردارند.  خوک‌ها حتی یاد می‌گیرند روی دو پا هم راه بروند [...]»
جرج اورول،  « مزرعه حیوانات»

و در ادامة این «رمان»،  در هزارة سوم،  خوک‌ها یاد می‌گیرند چگونه سلاح بیولوژیک تولید کرده،   برای سلب مسئولیت از خود،  جنجال رسانه‌ای و جنگ زرگری به راه اندازند!   «کی بود، کی بود؟» مردم چین‌ بودند که سوپ خفاش می‌خوردند!  «کی بود،  کی بود؟»  دکتر فاوچی بود که ممنوعیت‌های فدرال را دور زده بود و در لابوراتوارهای نظامی ووهان،  «سوپر باکتری پاندمیک» تولید می‌کرد و روح ارتش آمریکا هم از این فعالیت‌ها بی‌خبر بود!   ولی فراموش نکنیم که سوپرباکتری تولیدی ووهان،  علاوه بر شهر قم،‌  از ناوهای تئودور روزولت و شارل دوگل هم سر در آورد،  و به مخالفت دستگاه ترامپ با مکانیسم «اینس‌تکس» پایان داد،  و مائوئیست‌ها و حکومت ملایان را در ماتم فرو برد!

اینچنین بود که روسیه به آمریکا کمک‌های پزشکی ارسال کرد و بوریس جانسون به دین بلشویسم ابراهیمی گرویده،   همزمان با مراسم رستاخیز مسیح «شفا» یافت!   آنگاه امانوئل مکرون با ناپلئون یانکی گفتگو کرد و به ناپلئون شیعی هم زنگ زد!      

در پی جنگ زرگری ناپلئون یانکی و ناپلئون مائوئیست پیرامون «ویروس چینی» ـ  ویروسی که با چراغ سبز دولت فدرال آمریکا در لابوراتوارهای ووهان تولید شده ـ  سایت بی‌بی‌سی هم با انتشار مطلبی تحت عنوان «ناگفته‌های روابط ایران و چین»،   لگدی نثار مائوئیست‌ها و شیعی‌ها کرد،  تا به حساب خودش کدخدا را تطهیر کرده باشد!  در این گیرودار دولت چین که با چراغ سبز آمریکا،  ‌برای تجهیز حکومت ملایان به سلاح بیولوژیک تلاش می‌کرد،  در انتظار دریافت کمک‌های یانکی کاسة گدائی به دست گرفت!   البته گدائی چینی‌ها با گدائی شیعی‌ها تفاوت‌ها دارد؛   شیعی‌ها مظلوم‌نمائی می‌کنند،  در حالی که گدائی مائوئیست‌ها با پرروئی و نیش و کنایه توأم است:

«[...] پومپئو فردی است دروغگو و فریبکار [...] اوائل ماه فوریه،  پمپئو گفت که دولت آمریکا 100 میلیون دلار برای کمک به مقابله با کرونا در اختیار کشورهای مختلف از جمله چین می‌گذارد [...] ما حتی یک دلار هم از آمریکا دریافت نکرده‌ایم [...]»
منبع: خبرگزاری رسمی چین،‌  مورخ 6  و 11 آوریل 2020

همه بدانند «پمپئو درغگو است»،  یعنی چینی‌ها خیلی خیلی راستگو و شریف و مامانی هستند! دلیل هم اینکه چینی‌های راستگو،   ارواح شکم‌شان موفق شده‌اند پس از 76 روز به اپیدمی کروناویروس در «ووهان» پایان دهند!   بله،  وقتی رسانه‌ها را سانسور کنید،  خبرنگاران را ناپدید کنید و همه را به سکوت وادارید،  هر قدر می‌خواهید دروغ می‌بافید؛   واقعیت را مطابق میل محفل‌تان ترسیم می‌کنید!   اگر باور ندارید نگاهی به خبرسازی‌های شیعی و چینی  بیاندازید.  از شیعی‌ها شروع کنیم که اخیراً دستگاه «ویروس‌یاب» هم اختراع کرده‌اند!

به گزارش ایران وایر مورخ،  16 آوریل 2020،‌  دستگاه مذکور وسیله‌ای‌است شیبه به توپ‌یاب گلف که توسط یک کلاه‌بردار بریتانیائی به عنوان دستگاه ردیاب بمب و مواد منفجره به مبلغ 7 هزار دلار به بسیاری از کشورها،  از جمله عراق،  ایران،  لبنان و فروخته شده!  حال برویم  به سراغ خبرگزاری رسمی چین!         

دولت چین با سرکوب پزشکان و خبرنگاران در ووهان،  و برخورداری از همدلی و همکاری صمیمانة سازمان بهداشت جهانی،‌  شیوع کروناویروس خودساخته را آنقدر مسکوت گذارد تا تبدیل شد به یک اپیدمی!  سپس جهت لاپوشانی تعداد تلفات و اعمال شیوه‌های قرون وسطائی مبارزه با اپیدمی،  ارتباط ساکنان شهر را با یکدیگر و با جهان آزاد قطع کرد؛   همة ساکنان شهر ووهان تبدیل شدند به زندانی مائوئیست‌ها!   اینچنین بودکه سازمان بهداشت جهانی از تلاش‌های چین برای مبارزه با اپیدمی حسابی قدردانی به عمل آورد!   ولی جریان ستایش از جنایت‌کار به این مختصر محدود نماند؛   پس از افشای انداختن بیماران زنده در کوره‌های آدم‌سوزی ـ  بریت‌بارت،  مورخ 7 آوریل سالجاری،   به نقل از صدای آسیای آزاد ـ  عضویت چین در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل نیز به تصویب رسید و ... و دبیرکل سازمان ملل از تلاش‌های چین و سازمان بهداشت جهانی در راه مقابله با کروناویروس تقدیر به عمل آورد!  در تداوم مراسم قدردانی از جنایت‌کار بود که صدای دوم بوق رسمی مائوئیست‌ها،  «گلوبال تایمز» از تبدیل ملت‌ها به زندانی،  و قرار دادن انسان‌ها در انزوا به عنوان «عامل پیشرفت‌»‌ یاد کرد!

بله، حکومت مائوئیست هم مانند حکومت «مسجدـ روسپی‌خانة» شیعی‌ها،  ضداجتماعی و خشونت‌پرست است؛  با سرکوب انسان «پیشرفت» می‌کند.  تعجبی هم ندارد؛‌  مستعمرة «انقلابی»آنگلوساکسون‌ها،  خشونت و انسان‌ستیزی را در مکتب ارباب «چش‌چپ‌اش» آموخته و ضمن بازنشخوار «مدفوعات ارباب»،   خشونت را به ارزش می‌گذارد:

«[...] این بیماری همه‌گیر گرایش به زندگی را در عصر هوش مصنوعی و بدون تماس‌های بین‌فردی تسریع می‌کند [...] زندگی بدون تماس،  یعنی پیشرفت هوش مصنوعی تا توانائی انسان‌ها محدود شود و این حرکتی است به سوی آینده [...]»
منبع: سپوتنیک،  ‌مورخ 6 آوریل سالجاری،‌  به نقل از گلوبال تایمز

«گلوبال تایمز» به صراحت می‌گوید «ناتوانی و انزوای انسان‌ها» مفید است،  چرا که به «پیشرفت» هوش مصنوعی منجر خواهد شد!  همانطور که طی 4 دهة اخیر حکومت آخوند پدوفیل و متجاوز با تحریم ملت ایران «در همة زمینه‌ها پیشرفت ‌کرده»،   مائوئیست‌ها هم با  ناتوانی انسان‌ها «پیشرفت» می‌کنند.   دلیل استقبال مائوئیست‌ها از این پیشرفت‌ها هم روشن است.  هوش مصنوعی،  فردیت ندارد؛   قادر به تفکر و تخیل و استدلال نیست؛  موجودیت حقیقی و حقوقی نیز نخواهد داشت.   در نتیجه مسئولیت و پاسخگوئی و رعایت حریم خصوصی و این حرف‌ها شامل حالش نمی‌شود،  و ... و از همه مهم‌تر،  هوش مصنوعی،  برخلاف انسان،  فاقد نیازهای مادی است!   هوش مصنوعی از مسکن و خوراک و پوشاک و آموزش و بهداشت و درمان وکار و حقوق و مرخصی و بازنشستگی بی‌نیاز است،  و خلاصه نمی‌تواند برای ناپلئون چینی ـ  ویراست مدرن پرسوناژ «ناپلئون» در مزرعة حیوانات ـ  مزاحمت و دردسر ایجاد کند!

باری «ناپلئون چینی» که یادگرفته روی دو پا هم راه برود،  با الهام از سناریوهای سوپرمدرن و «صدمن‌یک‌قاز» هولیوودی،  پهپاد‌ها را برای ضدعفونی مردم ووهان بسیج کرد و با غرور و افتخار جهانیان را در جریان عملیات سرشار از نبوغ‌اش قرار داد و مورد تحسین گورستان‌پرستان جهان قرار گرفت.              

وقتی میلیون‌ها نفر در فقر و بیکاری و انزوا قرارگیرند،  و ارتباط انسان‌ها به ارتباط مجازی تقلیل یابد،  مائوئیست‌ها و به ویژه اربابان آتلانتیست‌شان حسابی «پیشرفت» خواهند کرد و می‌توانند صفرای خرس و پودر شاخ بز را به عنوان  «داروی مؤثر جهت درمان کروناویروس» به شیعی‌ها بفروشند و نفت رایگان دریافت کنند!   جالب اینجاست که این بخش از تجارت چینی‌ها با شیعی‌ها به هیچ عنوان شامل تحریم‌های آمریکا نشده!   دلیل هم روشن است؛  نفت رایگان ایران برای شرکت‌های آمریکائی فعال در چین الزامی است!

این شرکت‌ها با استفاده از نفت رایگان ایران و نیروی کار رایگان چین،  به تولید و فروش خنزرپنزر مشغول‌اند و سالانه بیش از 700 میلیارد دلار سود خالص نصیب‌شان می‌شود.   نیازی نیست که بگوئیم تکه استخوانی هم برای رهبران حزب مائوئیست چین پرتاب می‌کنند تا ضمن پیروی کورکورانه از سیاست‌‌های کدخدا،  به مبارزات رسانه‌ای«ضدامپریالیستی‌‌شان» همچنان ادامه دهند.   ولی اگر از عرصة رسانه‌ای خارج شویم،   خواهیم دید که این «مبارزات ضدامپریالیستی» و دهان‌پرکن در واقع پوششی است برای همراهی پکن با آتلانتیست‌ها و حمایت سازمان یافته از تروریسم در مرزهای هند و روسیه،  و به ویژه در کشور ایران!  بی‌دلیل نیست که مطبوعات یا بهتر بگوئیم،  «مدفوعات چین» با تکیه بر روابط تجاری امپراتوری چین و ایران باستان،  بر طبل «دوستی با ایران» در زمان حال می‌کوبند و بوق رسمی حکومت ملایان با شوق و ذوق مدفوعات مائوئیست‌ها را منعکس می‌کند:

«[...] چانگ هوا، [طی مصاحبه با روزنامه مردم اعلام داشت] دو تمدن کهن چین و ایران [ از 2 هزار سال پیش] شاهد روابط و تبادلات بسیار دوستانه بوده‌اند [وی افزود] در جریان همه گیری دشواری‌هائی بوجود آمد و البته مشکلاتی موقتی شکل گرفت ولی مردم دو کشور با وجود این چالش‌ها هرگز دوستی صادقانه را متوقف نخواهند کرد و در مواجهه با مشکلات دو کشور چین و ایران از هم حمایت می‌کنند [...]»   
منبع: ایرنا،  مورخ 26 فروردین‌ماه سالجاری کد خبر: 83749640  

برای پرهیز از اتلاف وقت،  لفاظی‌های آخوندی سفیر چین را بررسی نمی‌کنیم.   فقط جهت بررسی ابعاد واقعی «دوستی رسانه‌ای چین با ایران» در دورة معاصر،  یک مینی‌پرانتز باز می‌کنیم. ‌ چرا که این به اصطلاح «دوستی»،‌  در واقع هم‌سوئی چین با آتلانتیست‌ها و شیعی‌ها بر علیه ملت ایران است!   و اینهم فهرست  «دوستی چینی‌ها با ایران:»  

 حمایت زیرجلکی از محفل «کارتر ـ برژینسکی» برای کودتای 22 بهمن 1357 و استقرار حکومت‌اسلام‌گرایان در ایران؛   حمایت زیرجلکی از حکومت ملایان برای جنگ‌افروزی در عراق؛  فروش اسلحه به طرفین درگیر جنگ برای تداوم یافتن جنگ استعماری و گسترش  سرکوب و تاراج ملت ایران؛   تلاش برای تجهیز حکومت ملایان به سلاح‌ هسته‌ای به نیابت از سوی کدخدای یانکی؛   پولشوئی برای حکومت ملایان با همکاری بانک‌های اروپا؛  همکاری با غرب برای «دور زدن تحریم‌ها»،  و ممانعت از اجرائی شدن اینستکس،  با هدف فروپاشاندن برجام و ... و اخیراً تبدیل قم به مرکز تولید سلاح‌ بیولوژیک با هدف جنگ‌سازی و کشاندن پای ارتش آمریکا به ایران به بهانة نابود کردن سلاح‌های کشتارجمعی! 

بله «دوستی چین با ایران»،  در واقع دشمنی با ما ملت و منافع ملی ما است.   به یاد داریم که در دوران محمد خاتمی،  پکن برای تجهیز حکومت ملایان به سلاح هسته‌ای تلاش‌ می‌کرد ولی  انفجار قطار نیشابور ـ  28 بهمن‌ماه 1382 ـ  در این عملیات «بشردوستانه» وقفه ایجاد نمود.   چینی‌ها در دوران احمدی‌نژاد نیز فعالیت‌های‌ هسته‌ای‌شان را گسترش دادند،  ولی اینبار هم علیرغم همکاری‌های هیزاکسلنسی سایمون‌گس،   ناکامی «کودتای سبز»  کارشان را ناتمام گذاشت!   پس از امضاء توافق هسته‌ای ـ 14 ژوئیه 2015 ـ  چینی‌ها دست‌دردست آتلانتیست‌ها،  ضمن تلاش برای تجهیز حکومت ملایان به سلاح هسته‌ای ـ  رادیوفردا، ‌ مورخ 20 فرودین‌ماه 1399 ـ  به تولید سلاح بیولوژیک در قم مشغول شدند که خوشبختانه،  ‌ به دلائلی دست‌شان رو شد و دکان خدمات «بشر‌دوستانه‌شان» را موقتاً جمع کرده‌اند!  

با شیوع اپیدمی کروناویروس در «ووهان»،   خبر حضور «طلبه‌های چینی» در قم انتشار یافت و پس از مرگ چند تن از سرداران بلندپایة جمکرانی به دلیل ابتلاء به کروناویروس،  ناگهان وال‌ستریت جورنال از خواب 4 ساله بیدار شده،  جهانیان را از حفر گورهای دسته جمعی در قم آگاه کرد!   ولی همانطورکه بی‌بی‌سی از نقش لندن و واشنگتن در تهاجم شیعی‌ها به عراق سخنی به میان نیاورده،   و فقط به حمایت چینی‌ها از جنگ اشاره کرده،  وال‌ستریت هم نگفت «چینی‌ها،  با چراغ سبز ارتش آمریکا،  به تولید سلاح بیولوژیک در ووهان و شهر قم مشغول بوده‌اند!» 

ولی ظاهراً لاپوشانی وال‌ستریت آنقدرها کارساز نبوده،  چرا که «دیلی میل»،  چاپ انگلستان برای سلب مسئولیت از کدخدا،   ناچار شده جنایت مشترک مائوئیست‌ها و آتلانتیست‌ها را به حساب فردی به نام «دکتر فاوچی» بگذارد!   سپس رابرت فرانسیس کندی  با‌ تکیه بر مطلب «دیلی میل»،   بخشی از فعالیت‌های «بشردوستانة» چین و ارتش آمریکا را در سایت بنیاد شخصی‌اش Children’s Health Defense آشکار کرده.   یادآور شویم رابرت کندی پیشتر با جنگ افروزی در سوریه نیز مخالفت کرده بود،  و اخیراً نیز با افشاگری در مورد محفل بیل‌گیتس ـ  راکفلر،  سوروس،‌  شبکة پدوفیل پارتی سلطنتی ـ  و پرده‌برداری از جنایات «خیرخواهانه و بهداشتی» محفل کذا در کشورهای جهان سوم از پرستیژ بیشتری برخوردار شده و خلاصه می‌تواند کارفرمایان «دیلی میل» و برادران دینی‌شان در آنسوی آتلانتیک را از رسوائی ـ تولید سلاح بیولوژیک در ووهان و ایران ـ   نجات دهد!   در واقع شهرت و اعتبار رابرت کندی کارساز تطهیر محافل آنگلوساکسون هم شده.

باری «دیلی میل»،   مورخ 15 آوریل 2020 اسنادی به دست آورده که نشان می‌دهد NIAID،‌  متعلق به دکتر آنتونی فاوچی،  از بودجة فدرال مبلغی حدود 4 میلیون دلار به پژوهشگران کروناویروس در «ووهان» پرداخته تا بر روی خفاش‌های غاری که کروناویروس از آنجا شایع شده بود آزمایش‌هائی انجام دهند! 

رابرت کندی در مورد زمینة این همکاری‌ها می‌نویسد،  «در سال 2002،  پس از اپیدمی سارس،  محققان چینی و متخصصان نظامی ویروس‌شناسی آزمایشگاه سلاح‌های بیولوژیک Ft.Detrick ،   و گروه آنتونی فاوچی،  به منظور پیشگیری از اپیدمی‌های بعدی،  تحقیقات‌شان را بر رشد انواع خطرناک ویروس در بافت‌های انسانی آغاز کرده بودند.  و این تحقیقات به تولید سوپرباکتری پاندمیک کووید ـ کووید جهش‌یافته و بهینه شده از خفاش‌ها با قابلیت سرایت بسیار سریع‌تر از کووید طبیعی ـ منجر شده!»   معلوم نیست به چه دلیل محققان و دانشمندان یانکی و چینی،   برای مبارزه با یک ویروس طبیعی،   نوع مصنوعی و خطرناک‌تر آن را تولید کرده‌اند؟!   یعنی معلوم هست،   ولی در ویراست رسمی چنین وانمود کرده‌اند که «نیت» این جانوران وحشی مبارزه با کروناویروس بوده!  در هر حال،  در سال 2014،‌  در پی پیشامد‌های ناخوشایند در آزمایشگاه‌های فدرال،  دولت آمریکا از تأمین هزینة گروه آنتونی فاوچی خودداری می‌کند.  ولی باز هم طبق ویراست‌های رسمی،  دکتر فاوچی ظاهراً با دور زدن ممنوعیت‌های فدرال،  تحقیقاتش را در لابوراتورهای نظامی ووهان ادامه می‌دهد!   خلاصه برای سلب مسئولیت از حاکمیت ایالات متحد،   لازم است تولید سلاح بیولوژیک را به حساب شخص آنتونی فاوچی و چین مائوئیست‌ بگذارند! 

باری،   سه سال بعد،  یعنی در ماه دسامبر 2017،  ‌ نیویورک تایمز از قول محققان سراسر جهان در مورد این تحقیقات هشدار می‌دهد که،‌   «امکان دارد این ویروس خطرناک از آزمایشگاه گریخته و پاندمی به راه اوفتد!» 

همانطور که می‌بینیم،  پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری،‌   بوق کهنه فروشان نیویورک از خواب غفلت بیدار ‌شده،   در سنگر دلپذیر خیرخواهی و بشردوستی لنگر ‌انداخته و اینک که طرح آمریکا برای تجهیز حکومت ملایان به سلاح بیولوژیک از طریق چینی‌ها شکست خورده،   ‌کنگره آمریکا می‌خواهد در مورد فعالیت‌های فاوچی،  نقش چین و سازمان بهداشت جهانی در پاندمی کروناویروس تحقیقات به راه بیاندازد،  و این است دلیل قطع بودجة سازمان کذا از سوی رئیس جمهور ایالات‌متحد.   این تصمیم عرعر مم‌جواد ظریف و شیون و زاری و لعن و نفرین وزارت امورخارجة چین را در پی آورده،  حال آنکه اگر بودجة سازمان کذا را آمریکا تأمین می‌کند،  از منظر حقوقی،  تصمیم با آمریکاست و پکن و جمکران به هیچ عنوان در این مورد حق دخالت و فضولی ندارند!   ولی ناپلئون‌ها با روابط حقوقی سرستیز دارند؛   از پرسوناژ تاریخی ناپلئون بناپارت گرفته،  تا پرسوناژ رمان جرج اورول،   و ناپلئون‌های معاصر ـ آتلانتیست و مائوئیست و اخوانی و شیعی!

همه ناپلئون‌های معاصر نگران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و فروپاشی محافلی هستند که مثل سگ‌هار برای جنگ له‌له زده‌ و می‌زنند.   محافلی که ضمن سرازیر کردن اشک تمساح برای تل موهوم «مردم»،  خاک ایران را به توبره کشیده‌اند و ملت ایران را به مشتی «شیعی» تقلیل داده‌اند!